Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    net bij de HA geweest, vind dat mens nog steeds niet aardig maar dat terzijde
    ze heeft even bloedruk gemeten, buik gevoeld en uitgerekend hoever ik was aan de hand van mijn laatste menstruatie dag, ik zou dan bijna een week verder zijn dan mijn eigen berekening en volgens haar moest ik dat aanhouden, maar daar twijfel ik aan

@lilief
    ik snap je gevoel wel bij de vroege echo's, heb ook nog niet besloten dat ik het ga doen met dezelfde redenen/gevoelens
    zeker omdat ik ook een echo gepland heb staan met de gyneacoloog en die mijn lichaam wat beter kent en mij op dat moment beter kan informeren denk ik
    en of ik nou over 1,5 week ga of over 2,5 week
    maakt niet zoveel uit denk ik...... uiteindelijk blijft het spannend tot die veilige 12/13 weken

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    En zelfs na 12/13 weken heb je nog geen zekerheid...
    De kans dat het daarna misgaat is kleiner, maar niet onmogelijk...

Ach dames...ik denk dat iedereen zich op een bepaald moment wel eens ongerust maakt. Hoe vlekkeloos je zwangerschap ook loopt!
    Gewoon doen waar jij je goed bij voelt :) denk dat dat de beste raad...

3. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Hier ook nog zo'n onzeker typetje. Ik heb tot eergister echt flinke buikkrampen gehad. Zo erg soms dat ik er snachts van wakker werd. Dit trok dan na een paar minuten weer weg. Hoe vervelend ook het geeft je wel een soort bevestiging. En die pijnlijke boobs ook. Maar nu heb ik dus vanaf eergisteren die krampen niet meer gehad.... en dan ga ik me ook zorgen maken. Ik weet t, misschien helemaal niet nodig maar gaat onbewust.
    Ik heb ook pas 12 oktober eerste echo, dus moet nog ff geduld hebben. Het is ook allemaal zo spannend!!!

Holiday, ik wens je heel veel kracht en sterkte. Ik denk aan je!!!

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Bij een BBZ kan ik het me helemaal voorstellen hoor!
    Het gaat mij ook meer om de meiden die zo onzeker zijn dat ze een hartje willen zien, en dan kan het veel ongerustheid en verdriet opleveren wanneer die er niet is, maar misschien wel gaat komen.
    Dat zorgt voor een hel van een week die misschien niet eens nodig is..
    Maar ik kan me voorstellen dat wanneer je meer kans hebt op een BBZ het wel duideijk moet zijn of het op de juiste plaats zit!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Veel sterkte Holiday, ontzettend verdrietig dit!
    Ik hoop voor je dat het toch een ander soort bloeding mag zijn (bij Lila heb ik een behoorlijke bloeding gehad, maar dat bleek toch goed te zitten).
    Wachten tot maandag voelt vast als een eeuwigheid..

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    De mevrouw van MvM is net hier geweest en ik neem mijn opmerking terug over dat ik haar niet zo aardig vond.
    Het telefoongesprek was een momentopname en ik heb misschien te snel geoordeeld, want er zat net wel een vriendelijke, betrokken mevrouw op mijn bank.

Wilde ik nog even rechtzetten! :)

7. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan het dan toch niet laten om te reageren :)

wat ontzettend lief van jullie...
    het bloeden is iets wat minder geworden. het kan gewoon een voorteken zijn op een miskraam, ik moet het gewoon afwachten, Het ergste vind ik, dat mijn borsten geen pijn meer doen. Af en toe die zeurende menstruatie gevoel in onderbuik. Het zijn gewoon geen hoopvolle voortekens.

Het ergste vind ik nog dat ik helaas al 4x een MK heb gehad. Dat we het hadden afgesloten.... dan toch per ongeluk zwanger raken... mijn man en ik zijn verbouwereerd .... Ik hoop ook dat het iets anders is.... in de eerste instantie dacht ik .. o 4 dagen niet naar de wc geweest. dus harde ontlasting dan krijgen je darmen weer bewegings ruimte... maar ja dit heeft niets te maken met een gespronge vaatje... Maar mijn maandverband blijft op een illiepillie veegje schoon terwijl bij het afvegen je zou denken dat ik vet ongesteld ben... grrrr onzekerheid .... ik ben blij dat het vandaag donderdag is en geen dinsdag ....4 nachtjes slapen en als er verder niets gebeurd krijgen wij maandag hopelijk te horen wat er aan de hand is. welke kant het ook op gaat, dan kunnen we door .....

8. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    @holidaay: wat vet klote zeg, sterkte met de 4 waarsschijnlijk lange nachten. Hier zullen de duimen ook draaien voor jullie. Dikke knuffel.

MVM: Ik ben sinds dinsdag begonnen en voel me nu al af en toe of ik aan het camperen ben haha. Ik bedoel zo in een bekertje plassen enzo geeft me gewoon een campeer gevoel hihi. Maar ik houd maar gewoon in mn achterhoofd dat het voor een goed doel is. Ze had uitgerekend dat ik tot 17 novmber moet, als ik daar aan denk komt er alleen een Help in me op haha. Ben misschien toch al stiekum aan het aftellen :p. Maar het is voor een goed doel dus, ik moet gewoon niet zeuren vind ik zelf hihi.

9. mi77

mi77 Lid

5 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Holiday, Heeeeeeeeel veeeeeel sterkte.

10. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Ik kom voorzichtig hier ook melden dat ik zwanger ben. Ik heb een superlicht testje gedaan gisterenavond, na een 30min was mijn positief streepje plots weg, dus vanmorgen nog eens getest en ik heb een héél licht streepje. Vanavond naar huisarts voor bloedafname. Morgen heb ik resultaat. Hopelijk gaat het positief zijn en heb ik een goeie HCG waarde, want ik heb voor ons zoontje al een miskraam gehad op 5 weken omwille van te lage HCG (natuurlijke selectie geworden dus...)
    Volgens de calculator online zou ik uitgerekend zijn voor 17-19 mei

11. mi77

mi77 Lid

5 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn buikpijn werd niet door blaasontsteking veroorzaakt. Weten we dat ook weer. rest zal er wel bij horen. Hopelijk blijft het erbij horen.....
    :(

12. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Holiday, heel veel sterkte. We duimen allemaal dat het geen mk is. Zijn jullie eerder ondezocht voor de vorige miskramen?
    @Daydreamer, jij ook succes hopelijk is het onschuldig.
    @Lilalief, dat is fijn dat het toch een aardige is:)
    @Kellyae, welkom en gefeliciteerd.
    @MI77, misschien is het gewoon je baarmoeder die groeit. Wel fijn dat het geen blaasontsteking is.

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Holiday - wat ontzettend verdrietig nieuws. Ik hoop toch op een wondertje voor jullie. Veel sterkte.

Kellyae - welkom en gefeliciteerd! Mijn streepje op de test van gisteravond was ook erg vaag terwijl ik bij de test die ik deed toen ik zwanger was van Boaz wel meteen dik was. Ik ben dus ook nog behoorlijk onzeker.... Hopelijk krijg je snel goed nieuws.

14. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    ben het helemaal met jou eens lila!!!....

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik denk dat waar deze discussie mee begonnen is, mijn klaagzang was... Hoe dan ook bedoelde ik met een vroege echo er een eerder dan met 11 of 12 weken. Voor mijn part is dat met 7, 8 of 9 weken. Snap heel goed dat je met 5 en 6 weken vaak nog niks ziet. Maar nog 6 of 7 weken wachten duurt zo verschrikkelijk lang en daar heb ik het best even moeilijk mee. Stel nou dat er iets mis is en de zw. schap moet worden afgebroken? Dan draag je al die tijd de kleine nog... Lijkt me verschrikkelijk! Ben daarom best onzeker en wou dat ik een afspraak voor een echo had staan.

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    maar is 7 weken dan te vroeg voor een echo???
    want als ik het al zou doen, wat ik trouwens dus niet ga doen zou ik op dat moment 7weken zijn

ik snap jullie punt echt wel!
    en ik heb besloten het niet te doen juist ook met dezelfde redenen

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Tijdens mijn laatste zwangerschap heb ik nog voordat ik 6 weken was een echo laten maken. Zelf betaald en bij een echobureau. Ik had geluk, dat besef ik echt wel, dat we het hartje meteen al konden zien kloppen. Ik weet niet hoe ik me had gevoeld als we dat nog niet konden zien, maar ik was toen in ieder geval wel heel erg opgelucht en blij. Ik denk dat als er toen nog geen hartje te zien was ik gewoon een week later weer gegaan was. Het risico was het me wel waard. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik ben trouwens erg onzeker over de test die ik gisteravond gedaan heb. Het was zo'n licht streepje.... Heb mn man gevraagd er nog eentje te gaan kopen. Dus ga straks nog maar een test doen. Ik zit al de hele dag in mn tieten te knijpen in de hoop dat ze gevoeliger zijn haha, maar dat is tot nu toe niet zo. Wel nog steeds een beetje misselelijk, maar ben bang dat ik dat gewoon wil zijn en het eigenlijk niet ben. Kortom....stress.

19. mi77

mi77 Lid

5 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    #619 mi77, 8 sep 2011
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
    Hoi Allemaal,

Kan idd mijn baarmoeder zijn, maar op advies van huisarts toch even verloskundige gebeld en moet echo laten maken om bbz uit te sluiten. Er is maar tien keer vermeld dat ze nog geen hartje kan zien. Maar dat wist ik natuurlijk allang. Lig nu even op de bank te wachten tot verloskundige terug belt. Hopelijk heel snel en is alles goed en het zou mooi zijn als ik een hartje zag, maar eerst maar op de goede plek.

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    spannend hoor
    hoop voor je dat het op de goede plek zit

Deel Deze Pagina