Ik weet wat je doormaakt... Een hartje gaat inderdaad waarschijnlijk te snel zijn om te zien. Maar ik duim voor je dat het toch op de juiste plek zit. Veelvoorkomende symptomen van een BBZ: buikpijn, bloedverlies, uitstralende pijn naar de (boven)benen, schouderpijn. Zodra je last krijgt van deze symptomen...niet wachten en gelijk contact opnemen met de gyn of zh. Bij sommigen lost een bbz zich vanzelf op (ligt er natuurlijk aan waar het vruchtje zich nestelt) maar bij andere moet het operatief verwijderd worden. Een bbz kan levensbedreigend zijn voor jou! Ik wil je niet bang maken, maar je wel erop wijzen dat je met klachten niet moet blijven rondlopen... Maar zoals ik al eerder schreef...hoop van harte dat het geen bbz is.
poeh zeker spannend Mi77. Hopelijk vandaag of morgen uitsluitsel, maar kan me voorstellen dat je wat in de zenuwen zit. @Echo, ik ga morgen pas een afspraak maken bij de vk, maar de vorige keer had ik rond 7 weken een intakegesprek en met 10 weken een echo. Vrees dus dat ik nog wel even geduld moet hebben. Aan de andere kant vind ik dat ook wel prima, dan ben je de meest enge periode wel al bijna voorbij.
Wil dit even met jullie delen; gekopiëerd van mijn hyves: Lila heeft sinds gisteren "verkering". Hij is bijna 4, tijdens het buitenspelen hebben ze niets anders gedaan dan hand in hand gelopen waar mijn meisje normaal gesproken alleen de glijbaan maar ziet staan. Toen ik haar op kwam halen stonden ze te knuffelen en hij heeft haar uitgezwaaid tot we buiten bij het grote hek waren. Lila hing over mijn schouder en zwaaide enthousiast terug.. Ze is pas anderhalf!!! (wel héél schattig..)
hoi, Morgenvroeg om 5 over elf mogen wij een kijkje nemen in mijn buik. Erg spannend. Wat zou ik nu graag wachten tot de eigenlijke echo op 28-9. Want dan had ik nog het idee dat het goed is. En wat fijn dat ik het hier allemaal kwijt kan. En dat ik zo'n super baas heb die al twee lieve smsjes heeft gestuurd. Zo de tranen zitten ook los en heb net een bak macaroni met kaas op, had ik zin in en nu voel de overheerlijke misselijkheid dubbel terug. Wat kan je blij zijn met pijnlijke borsten, misselijkheid en tranen die hoog zitten. Heb trouwens alleen maar pijn in mijn liezen, heel heftig en ben vind ik zelf niet zo'n piepert. Gelukkig geen bloedverlies, maar dat kon zij de vk. jullie horen morgen van mij. x
Wat een fijn bericht lilalief..... Je kunt zo genieten van de uitspraken van kinderen. Ik heb een neefje van 4 die mij wel wilde kopen van zijn oom want dan kon hij mij altijd knuffelen. Hij had er wel 20 euro voor over.
Ja echt hè!? Ht was op het KDV, ben benieuwd of ze volgende week elkaar weer zo opzoeken, ze zitten niet eens in dezelfde groep!
ik mag me hier ook bij voegen .. ben voor de 10e x zwanger 6x MA 1 Zoon overleden bij geboorte En 2 gezonde dochters. Hopen dat nu alles wel goed mag gaan! Iedereen gefeliciteerd!!
mijn vriendin heeft even een test gekocht voor mij... test super licht! fout boel dus.. iedereen heel veel succes en hoop dat ik nu de laatste ben hier.... dikke kus en nogmaals dank voor al jullie lieve reactie's Holiday niet meer verwacht veel aangedacht ben je in ons midden gekomen een klein wondertje waar wij over droomde nu ga je weer weg en hebben wij voor de 5e keer dikke pech dag klein vlindertje bedankt dat jij er was. je bracht onverwachts veel blijdschap het verdriet wat ik voel is voor de liefde die ik voor je had. al was het nog zo pril, we hadden al een naam voor jou kleine schat.
@Mi77, fijn dat je morgen terecht kan. Hopelijk zit het allemaal goed. @Holiday, wat verdrietig. Heel veel sterkte met dit verlies. @MevDees, welkom en gefeliciteerd. Jeetje wat hebben jullie al veel meegemaakt hopelijk gaat dit allemaal goed en hebben jullie straks een wolk van een baby.
Hoi meiden, mag ik met jullie mee kletsen? Ik ben nu 6 weken (en 1 dag) zwanger van ons 3e kindje, ik heb al een dochter van 4,5 en een zoon van 2,5. Vandaag is moeders voor moeders geweest, dus ook daar weer voor de derde keer vol enthousiasme aan begonnen! Als jullie meer willen weten, roep maar! Groetjes!
Veel sterkte holiday.. Welkom MDees, ik hoop op een gezond kindje voo je, jullie hebben zo t zien al veel doorstaan!