Meiden die aan MvM meedoen, hebben jullie een kadootje gekregen bij de intake? Op de site staat van wel, misschien is ze het vergeten..
Ja, ik mocht kiezen uit een ketting of armband (beiden o.a. met de MvM-druppel). Dat hoort er inderdaad bij, dus dan is ze zeker iets vergeten! Ben zelf voor de ketting gegaan. Update over mij.. wordt maar steeds misselijker. Heb de afgelopen dagen al veel overgegeven en hoewel ik ook ontlasting vasthoud (ben gelukkig in die tijd al wel een keer geweest) val ik ook wel wat af en ik zie het ook in mijn gezicht en aan mijn armen... Aah! Ga morgen mijn eerste zet flessen van MvM halen (ik haal en breng ze) en ga volgende week beginnen..
Hai dames, Mag ik ook meekletsen hier? Afgelopen zaterdag positief getest en hoewel ik nog ietswat terughoudend ben ivm vorige maand (vmk) voel ik me er nu wel goed over. IK weet niet precies hoe ver ik ben... als ik uit ga van mijn normale cyclus dan klopt mijn banner. Maar op 7 dagen na nod testte ik nog negatief... toen even niet getest en op 11 dagen na nod positief. Misschien laat HCG aangemaakt, of toch een late eisprong gehad.. in dat geval ben ik dus iets minder ver. Heb 10 okt. pas eerste echo.. dus tot die tijd maar afwachten..
Oh my!! er was hier een kleine aardbeving, m'n huis ging een paar cmheen en weer! Best raar.. iemand anders hier het ook gevoeld? (woon in het oosten)
Hoi meiden, Zou ik hier ook mee mogen kletsen? Ik ben zwanger van ons eerste kindje en volgens de calculator op 6 mei uitgerekend. Heb alleen nog helemaal geen kwaaltjes, behalve soms wat krampjes in mijn buik. Soms maak ik me daar wel een beetje ongerust over Vind dit iig een erg leuk topic met iedereen die ongeveer even lang zwanger is
Welkom voor alle nieuwe zwangere dames!! Holiday, bij deze nog heel veel sterkte gewenst. @Lilalief, huh aardbeving?? Nee heb hier niks gevoeld, maar woon dan ook in het noordwesten. @MvM, ik had me maandag al via de site opgegeven, maar heb nog niks gehoord? Volgens mij hebben de meesten vrijwel meteen een afspraak met een MvM mevrouw gekregen, of niet? Nouja, wacht wel af dan.
Waar in t oosten zit je dan? Ik heb niks gevoeld... Hier trouwens vandaag weer wat roze verlies. Hoop dat het komt door m'n gevoelige baarmoedermond ( had eerde ook veel last van doorbraakbloedingen) Afwachten maar weer morgen voor de zekerheid testen, het maakt me erg onzeker.. Holiday heel veel sterkte gewenst!
Dribbel, Dilan en Viev welkom en gefeliciteerd. Hebben jullie in de avond ook meer last van krampjes?
Holiday heel veel sterkte! Lililief, wij hebben hier (twente) ook iets van die aardbeving gevoeld. We voelden de bank bewegen en het drinken op tafel bewoog in het glas. Nieuwe meiden, welkom en gefelciteerd!
Lilalief, yep, arnhem! Shakieshakie doen! Heel grappig, mn moeder en ik herkenden het direct maar waren even vergeten dat het niet normaal is in nl. Lol. Pas toen we thuis waren en ze me opbelde dat mn vader over zn toeren was drong het door hahahaha. Supergrappig.
Lilalief Hoelaat was dat? Iets voor je berichtje?? Nahh zeg.. Dat zou iets verklaren! Onze gangdeur klappert als het héél erg waait (zoals de afgelopen dan), heel irritant. We doen er dan meestal ff een papiertje tussen, dan is het stil. Maar nu waren we tv aan het kijken.. Begint de deur te klepperen. Hele korte tikjes/rukjes steeds. Maar het waaide totaal niet!! Ik kreeg een beetje kriebels.. Want het alsof iemand eraan rammelde. Manlief ging ff kijken bij het raam, maar nee.. Echt geen wind! Dus we werden er een beetje lacherig van. Nu lees ik jouw bericht om 21.10u! Hier was het om ongeveer 21.05u! Zei het tegen m'n man... Wij wonen op de Noord-Veluwe, onder Zwolle. Oh, vreeeeemd!
Ik heb vanavond nog een tweede test gedaan omdat ik het streepje van de eerste erg vaag vond en deze tweede test was negatief. Heb net een uur zitten janken. Ben wel eens een paar dagen overtijd maar nooit meer dan een week. Dat is toch raar?
Hallo dames, Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Als het goed is ben ik uitgerekend op 12 mei! Groetjes MissyG
hier niets gemerkt... @ MvM: inderdaad mocht ik kiezen tussen een armband en een ketting... ook ik ben voor de ketting gegaan en heb deze meteen gekregen...
Aardbeving Kijk nu tv, inderdaad een aardbeving dus. Tsjee zeg.. Roosenzo Hmm... Ik weet het ook niet. Morgen nog een test doen met ochtendurine?? MissyG Welkom en gefeliciteerd! Ik heb weinig reacties erop gehad vanmorgen, (behalve Cullen ) maar m'n roze/bruin verlies is gestopt. Nu weer vertrouwen krijgen! En hopen dat het niet weer gebeurd! Nog 2 weken.. Dan een vroege echo. Hoop zooo op een kloppend hartje!
Het was al op tv, heel nl heeft het zo ongeveer gevoeld, hihi.. vond het ook spooky!! (ben alleen thuis)