Ik had sinds vannacht ook roze verlies.. Nu is het weer zo goed als over.. Hopelijk een bloedvaatje. Had er geen krampen ofzo bij, jij dan? Maak me nog wel zorgen hoop niet dat dit een voorbode is van weer een miskraam.. Ik nog 1,5week tot m'n echo... Spannend...
Essie Jij ook! Oooh.. Schrikken hè? Ging gister voor het slapen gaan nog even plassen en toen op het papiertje dus roze/bruin (slijm)! Schrok zo! Pfff.. Even flink gejankt van de schrik. Gaat dit ons nu echt wéér overkomen?! Maar vanmorgen was het nog minimaal en nu dus niks meer. Wachten op onze echo's dus! Jij hebt een vroege miskraam gehad, zie ik? Begon dat dan ook met bruinverlies? Heb er vandaag wel naar gegoogled (niet altijd verstandig, i know), maar het komt best vaak voor en vaak gaat het goed. Gewoon hopen dat het hier dus bij blijft!!!
Goede morgen dames, Alle nieuwe mama's Gefeliciteerd !! en Welkom bij de gezellige dames. @Holiday: Wat klote joh, Toch zal ik nog duimen dat het goed gaat komen meis. Knuffel en sterkte ! @lilalief: Echt schattig, wat zei je man/vriend ervan . begint dat nu al haha. Die papa gaat het nog moeilijk krijgen met al die vriendjes . Aardbeving: Jah die heb ik ook gevoeld en ik woon in brabant tegen zuid-holland aan haha. Mijn man voelde hem niet en ik dacht dus dat het kwam omdat ik die dag al wat dizie was. Maar net voor we naar bed gingen zette hij de zender over en kwam het nieuws en daar melde ze de aardbeving. Ik was wel blij dat ik niet gek was haha. Update: Nou gister ochtend melde ik nog dat het zo goed ging op de gewone normale kwaaltjes na. Nou niet lang daarna nam de misselijkheid de hand over en wat voelde ik me beroerd bleh ! Ook voelde ik me ineens super moe. Ik dus rond 13:00/13:30 naar bed, word ik pas om 16:15 wakker . Sow en nog voelde ik me moe. S'avonds rond 22:30 naar bed en gewoon tot 8:00 geslapen . Zal het wel nodig gehad hebben haha. Nou meiden ik zal duimen voor dikke strepen op die testen. Ik ga er dit weekend ook nog effe een paar halen om de komende 3 weken een beetje door te komen. Want ook ik vind het nog wel spannend hoor. Denk dat iedereen blij is als we de 12 weken voorbij zijn, ookal is dat geen gerantie.
Ohnee! Zie mijn tempkaartje. Is het altijd mis met zo'n daling of kan het nog goed gaan, kan mijn temp weer stijgen? Ervaringsdeskundigen?
Hoi meiden, Wat vervelend al die onzekerheid. Hier nog een. Gelukkig weet ik vandaag iets meer. Wat betreft temperatuur weet ik niet hoe het zit, heb ook niet getemperatuurd. Aardbeving niet gevoeld, maar woon in Zeeland dus dat scheelt. Lijkt me wel vreemd hier in Nederland om dat te voelen. Nog uurtje werken en dan zullen we eens een kijkje binnen nemen. Succes allemaal en veel liefs
Ja echt wel! Gistermorgen toen ik wakker werd dacht ik ook echt dit is klaar.. Maar heb nu nog steeds wat roze slijmverlies. Wel liep ik net bij de gyn om net soort van deze bloedingen. Hopelijk betekent dit niks en is m'n baarmoedermond erg gevoelig. Net nog weer ff een testje gedaan en de test streep stond er eerder als de controle streep en nog steeds een knaller gelukkig. Bij mijn vorige miskraam had ik vanaf 6dpo roze slijm. Nu had ik dat vanaf 8dpo (ws innesteling) alleen hield het nu bij 12dpo op en nu pas weer. Bij m'n miskraam is het steeds doorgegaan maar omdat m'n menstruatie niet doorzette ging ik toen testen. Wel zit ik ontzettend verstopt, ga 1x in de 3 dgn misschien voor een paar harde keuteltjes (sorry voor de details) misschien speelt dat. Ook wel mee... Hopelijk blijft ons kindje heel goed plakken....
Ik heb geen ervaring, maar misschien korter of langer geslapen? Of al opgestaan voor t tempen? Het zal vast niks zijn, 1x een temp dip...
Nee, allemaal hetzelfde.... En omdat het echt zo'n flinke daling is... oooh, ik maak me zo'n zorgen! Vk assistente gebeld, belt me zo terug. Ging het navragen. Potverdepotverdepotver... *excuus*. Heb nooit eerder zo'n dikke dip gezien dan bij MK/MA kaartjes :x
Oh dat is klote :x wat dat betreft ben ik blij dat gestopt ben met tempen toen we 2wkn geleden op vakantie gingen. Ben benieuwd warde assistente zegt. Hopelijk heeft het niks te betekenen. Geen krampen en bloedverlies?
Succes!!! hier zullen de duimen draaien hoor. Of begrijp ik nu verkeerd dat je zometeen je echo hebt ??
Geen bloedverlies, wel iets meer krampen. Zoals bij de innesteling. Niet zo erg als menstruatie, maar voel ze wel. Nog geen echte steken. Pffft...
Bah wat een onzekerheid bij een hoop meiden, pff. @Roosenzo, heb je vanochtend nog een test gedaan? @Daydreamer en Essieee, gelukkig dat het bruin/roze verlies weer gestopt is! @Mi77, veel succes vandaag, duim voor je. @Yupgup, heb wel altijd getemperatuurd, maar nooit meer zo lang na een zwangerschap. Dus kan je niet helpen. Maar op een gegeven moment daalt je temperatuur volgens mij wel weer wat tijdens je zwangerschap. En je temperatuur zit nog niet op het niveau als van voor je eisprong. Dat lijkt me wel een goed teken. Hopelijk gewoon een eenmalig iets! Wel benieuwd wat de vk assistente zegt. Gisteren mijn eerste vlaagje misselijkheid gehad, dus langzaamaan komt het eraan...
Essie Okee, jij hebt meer ervaring met roze verlies dus. Het hoeft geen teken van een aankomende miskraam te zijn. Misschien was het de vorige keer wel toeval. Of toeval dat je het nu weer hebt. Hier was het weg, maar vanmorgen weer een heel klein beetje slijmerig lichtbruin. Wordt wel steeds misselijker. 's Ochtends, maar ook als ik even niks gegeten heb. Dus moet echt om de zoveel tijd even iets eten. Minkie Jij dus ook langzaamaan iets misselijker? Lees het nu wel vaker trouwens, dat het na 5 a 6 weken erger wordt. Yupgup Geen flauw idee! Nooit getempt. Waarom ben je doorgegaan met tempen, als ik vragen mag? Mi77 Jij zo al een echo, hè? Succes! Hier lekker weekend! Vandaag maar even in huis aan de slag ('t is nodig helaas) en wasjes draaien.
Welkom nieuwe mei-mama's!! Gefeliciteerd! Dilann, leuk om jou nu ook hier te zien! Verder, jeetje, wat vervelend allemaal! Wat een onzekerheid.. @Holiday: wat erg voor je.. ik wens je heel veel sterkte!!!! mooi gedicht heb je geschreven.. @Roosenzo: wat zal je geschrokken zijn van die negatieve test! ik hoop ontzettend dat er straks wel weer een streepje te zien is..! @Mi77: Heel veel succes straks bij de echo!! Ik hoop dat voor je dat je kleintje op de goede plek zit! @Yupgup: ik hoop dat de VK een postief antwoord voor je heeft. Ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee, niet getempt. @ meiden met roze/bruinverlies: ik kan me jullie onzekerheid zo goed voorstellen... bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook ineens bruinverlies, dagenlang. VK gebeld en volgens haar hoefde dit niets te betekenen zolang het niet helderrood werd of er krampen bijkwamen. Maar ik was toch bezorgd. En ja hoor, paar dagen later helderrood, alsof ik mega-ongesteld was. Het stroomde eruit. Verschrikkelijk, wat heb ik toen gehuild, helemaal overtuigd dat het mis was. Maar het hield na een dag ook weer op. En krampen had ik niet gehad. Weekend afgewacht, maandags gebeld en ik kon dinsdags voor een echo komen. En toen..een kloppend hartje! Gehuild van geluk. Rest van de zwangerschap was niet meer zo onbezorgd, de schrik zat er in. En ik merk dat ik dat nu weer heb. Hoezeer ik me ook voorgenomen heb om ervan te genieten, ik weet dat ik het toch niet in de hand heb. Maar iedere keer die angst bij het naar de wc gaan; toch geen bloed?! Pffff... Het zal nog wel veel moeilijker zijn als je al eens een miskraam hebt gehad. Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat het helemaal goed zit bij jullie! Ik ben nu sinds 2 dagen hele dag door misselijk. Het is te doen hoor, maar moet steeds even wat eten en heb dan nergens echt zin in. Verder lig ik bijna de hele avond te slapen, erg gezellig haha. En 's nachts word ik dan om een uur of vier wakker. Dan lees ik maar even wat op deze site op m'n mobiel Zo'n schattig berichtje van Lilalief, geweldig, je dochtertje verkering! Ze is er vroeg bij Liefs!