Heb het of het forum aan de VK gevraagd. En nee, ze hebben nog geen verloskundige gesproken dus de assistentes weten het niet. Ze weten niet veel. Ben nu ff extra pissig, zijn 3,5 uur verder. Ik ga een andere VK bellen. Pfft, hormonsters. Pretpark: schijnbaar helemaal niks over bekend, dus daarom raadde ze het af(?). Mooi dus bijna nergens in geweest, extra frustrerend na die drie uren wachten en dertig euro lichter. Gelukkig had vriendlief het naar z'n zin, heb een paar leuke 'over de kop' filmpjes kunnen maken
Oh en er is ondertussen alweer gereageerd zie ik. Yupgup ik kan maar 1 ding zeggen: als je je niet prettig voelt bij je VK dan moet je echt overstappen! Ik heb hele vervelende ervaringen met mn vorige VK gehad maar ben toch gebleven, uiteindelijk een rot bevalling en kraamweek gehad.. dat is het niet waard!!
@daro groene ogen ...... wauw mooi!!! heeft je zoontje dat ook?? en de vragenlijst, ja ik ben nog niet zover maar vind het aan de ene kant een rare vraag aan de andere kant....... incest gebeurt wel en brengt de nodige risico's met zich mee maar omdat in een vragenlijst te zetten :S vind dat meer iets wat een verloskundige dan tijden intake of controle tussen neus en lippen door vraagt ofzo
Hoi meiden Hier (zuid holland) gisteren niks van de aardbeving gevoeld. Jullie hebben ook lekker zitten snoepen zie ik?? Vannacht heb ik om 12.30 uur lekker 2 krentenboterhammen met kaas op mmm.. Ik heb ook trek in filet en gerookte zalm maar helaas. A.s. maandag de echo ohhh kan niet wachten!!! Blijven jullie trouwens elke keer testen? Ik dacht als je posi test dan hoef je niet nog een keer te testen??
AH Vegetarisch filet Américain. Bezorgd tot in de keuken. Gewoon bij ah.nl Bij ah Het smaakt niet hetzelfde maar wellicht een lekkere vervanging voor mensen die het missen. Zout helpt inderdaad soms ook..
@Daro, spannend de besnijdenis van je zoontje. Ik hoop dat alles goed gaat. Wat de vragen van de vk betreft heb ik er nog geen verstand van. Misschien zijn ze gewoon heel grondig?
dat is goed om te weten want wij gaan eind september naar walibi toe en was er al bang voor dat ik veel niet mag, achtbanen leken mij al niet prettig met zo een ding op je buik enz maar die maandag ervoor een echo dus als, alles goed is rustig dagje pretpark en als het niet goed is ga ik alsnog los
Oja vergeet nog iets, ik wil iets aan fitness (alleen fietsen dan) doen om toch een beetje in shape te blijven zeg maar dat kan toch geen kwaad en tot hoeveel maanden kan je fitnessen?
super!! dank je wel!! ben wel benieuwd naar hoe het smaakt..... binnenkort een feestje met een vegatarische dame en een zwangere die dus net als ik geen filet american mag dus dan kan ik dit mooi uitproberen en zout helpt!! 1 cup a soupje op en voel me stukken beter, gewoon niet genoeg zout binnen gehad denk ik
Ja het is ook wel logisch dat ze het vragen ivm afwijkingen enzo... maar als ze dezelfde vraag niet gesteld zouden hebben als ze wisten dat ik NL ben van geboorte dan staat dat me toch tegen. Nou ja ik kan gelukkig zeggen dat mn man niet mn neef is.. laat ik er maar niet zo n big deal van maken (hormonen...) Miffy: nee mn zoontje heeft de donkerbruine grote kijkers van zn vader, met lange wimpers! Yupgup: heb je de verzekeraar al laten weten welke vk je hebt dan? Ik eerlijk gezegd niet, dus ik zou een wijziging ook niet aan hen doorgeven. Misschien is het anders als ze zoals misschien bij jou eerder rekeningen hebben vergoed. Vega filet americain: dat lijkt me niks... klinkt niet lekker ofzo. Ik moet zeggen dat ik het ook niet zo mis, ik at sowieso niet zoveel filet americain. Heb wel veel zin in frietjes, gelukkig maakt mn schoonmoeder die regelmatig voor me klaar *bloos*
als je alleen maar fiets, kun je dit geloof ik je hele zwangerschap doen tot je het zelf niet meer aankunt ik wandel nu op van die schoenen met ronde zolen omdat ik helaas moet stoppen met zumba wat ik dus echt heel erg ga missen
Kan geen kwaad hoor, kun je blijven doen tot het niet meer goed voelt of goed gaat. Sommige vrouwen sporten tot de dag van de bevalling, ik kreeg bij mn vorige zwschap al vrij snel rugklachten en bekkenklachten dus ik heb toen alleen nog 1x pw gezwommen.
@ Miffy Is zumba dan te intensief ofzo of schadelijk voor het kindje? Oh ik zou echt zo graag wat aan sport willen doen anders groei ik straks dicht haha..
van die mooie marokaanse kijkers dus!! ik vind dat mooi donkerbruine ogen met lange wimpers, bij mannen en vrouwen ik heb zelf ook bruine ogen en lange wimpers
naja met zumba doe je veel buikspieroefeningen, met bijna alle bewegingen train je ook je buikspieren en ik heb nu al bandenpijn en dat maakt het ook minder prettig
@Daro, spannend de besnijdenis van je zoontje. Dat is naar Islamitisch gebruik neem ik aan, of een andere reden? Ons zoontje wordt eind van dit jaar besneden, maar dat is vanwege zijn hypospadie (plasgaatje zit op de verkeerde plek) Toch best een ingreep bij zo'n jochie.. vooral voor jou als moeder. Over die vragenlijst..zulke vragen hebben wij nooit gehad hoor? Maargoed, het zal wel vaker voorkomen dan dat het op een vragenlijst staat. Het is natuurlijk ook erg vreemd als ze die vraag zouden stellen tijdens de intake zelf, dus misschien past het inderdaad beter op een vragenlijst. @Pretpark, vaak staat er aan het begin van de attracties een bord met waarschuwingen. Als een attractie niet geschikt is voor zwangere vrouwen staat dat er ook bij. In de praktijk is dat bij best veel dingen, want als iets schokt of je wordt bij je buik vastgesnoerd dat kun je er als zwangere vrouw beter niet in. Al vraag ik me persoonlijk af of dat ook geldt als je nog maar zo pril zwanger bent en je nog totaal geen buik hebt, maar je kunt misschien maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
01 mei - Noenz - 1e kindje - 21 sept VK - 28 sept 1e echo 01 mei - Camadia - 1e kindje - 20 sept VK + 1e echo 01 mei - Milanfleur - 1e kindje - 17 sept 1e echo - 19 sept VK 01 mei - Monaatje - 1e kindje - 22 sept VK + 1e echo 02 mei - Chinwa - 1e kindje 03 mei - Miranda80 - 3e kindje 03 mei - Saar28 - 1e kindje - 20 sept 1e echo (gyn) 04 mei - Guusje44 - 2e kindje 16 sept gyn 1e echo 04 mei - Artemiss - 2e kindje - 23 sept VK / 28 sept 1e echo 05 mei - Daydreamer - 2e kindje - 21 sept 1e echo - 3 okt intake VK 05 mei - Kleintjuhh - 1e kindje - 12 sept 1e echo 06 mei - wanna be a mama - 1e kindje - 12 okt vk + 1e echo 06 mei - Vlinder84 - 3e kindje - 13 sept gyn + 1e echo 06 mei - xxNienkexx - 1e kindje - 17 oktVK + 1e echo 07 mei - Ladyjade - 1ste kindje 07 mei - Holiday - 2e kindje - 12 sept 1e echo - 29 sept VK 07 mei - Cullen - 1e kindje - 24 sept VK- 28 sept 1e echo 07 mei - Tinie84 - 1e kindje 07 mei - Mamamel88 - 1e kindje - 30 sept VK + 1e echo 08 mei - Daro - 2e kindje - 27 sept VK (+echo?) 08 mei - trotsemams - 3e kindje-21 sept gyn+1e echo 08 mei - Cashewnoot - 1e kindje 09 mei - shirley1987 - 2e kindje - 12 okt VK + 1e echo 09 mei - Roxie Hart - 1e kindje - 20 sept 1e echo 09 mei - Miffy - 1e kindje - 26sept gyn + 1e echo 10 mei - Essieee - 1e kindje - 19 sept gyn + echo 10 mei - Veldmuisje - 1e kindje - 4 okt VK + 1e echo 11 mei - LiLaLief - 2e kindje - 30 okt 1e echo 11 mei - Yupgup - 1e kindje - 20 sept VK intake 11 mei - Tina85 - 1e kindje - 13 september (vroege) echo 11 mei - Minkie86 - 2e kindje - 4 oktober VK + 1e echo 11 mei - Pearl29 - 1e kindje 11 mei - Lieske -1ste kindje - 3 oktober vk intake 12 mei - mamavanB - 2e kindje 12 mei - Mi77 - 1e kindje 14 mei - Hellow86 - 1e kindje - 19 september 1e echo Gyn Het was even zoeken naar de lijst, maar ik heb hem gevonden. Zonet gebeld naar mijn lieve vk dat ik weer zwanger ben. Ik kan 4 oktober voor een intake en meteen ook een echo komen. Dan ben ik ongeveer 9 weken, dus een mooi moment! En nou aftellen maar
even domme vraag hoor (vind ik) je bent toch "veilig" (of veiliger) als de 12e week afgelopen is dus als je banner 13weekjes zegt ongeveer ??
Miffy is geen domme vraag maar dat klopt. Na 12 weken zwangerschap is de kans dat het mis gaat kleiner. En ja mooie zwoele Marokkaanse ogen Zoonlief heeft ook zijn krulhaar maar de vorm van zn gezicht en de kleur van zn haar is weer wat meer van mij. Al had manlief ook licht haar als kind, nu zwart dus het kan nog alle kanten op. Zoonlief heeft ook een vrij lichte huid. Echt een mixje dus! Ik droom van een dochtertje met zwart lang haar en mijn groene ogen, dat vind ik zo mooi! Maar de kans is klein, bruine ogen zijn overheersend. Minkie86: ja vanwege religieuze overtuiging wordt mn zoontje besneden. Bij jou dus vanwege medische redenen. Ja het blijft toch best een ingreep, al probeert iedereen me hier gerust te stellen door te zeggen dat het best meevalt en dat ie er waarschijnlijk achteraf niet zoveel last van zal hebben. Gelukkig krijgt ie goede verdoving en pijnmedicatie. Maar ik vind het maar niks, ik wil het ook niet zien en ik wil gewoon dat het snel voorbij is en dat mn zoontje oke is. Nu is hij nog jong, het zal wel snel genezen. En doordat hij nog luiers draagt heeft hij er minder last van (anders schuurt het bv tegen een broek aan) Ik zal ook ff de lijst aanpassen want ik weet nu zeker dat ik op 27 sep ook een echo zal krijgen.