Welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwe dames! Valt me op dat velen al vroeg posi getest hebben? Ik testte zelf op 9 DPO met middagurine al heeel licht posi, kon het echt niet geloven Mijn man zag de tweede streep ook, dus ben toch niet helemaal gek Heb al een behoorlijk testrijtje gemaakt, zo gaaf om te zien hoe de streep steeds donkerder wordt! Heb nog geen foto's op dit forum geplaatst, even zien of het zo lukt: nee, lukt dus niet. Ga het zo even uitvogelen
Ik heb getest op mijn NOD. Ik was aan het werk en aan het wachten op mijn ongi, toen ik 's avonds na het werk nog niet ongi was heb ik met CB een positieve test gedaan Hebben jullie al verdere stappen ondernomen?
Hey hey dank je wel!!! Ja het is reuze spannend en moest vandaag ook erg lachen want mijn schoonmama is hier en die zei al wel meteen jeetje meisje nu al misselijk en last van geuren zoals bij koffie tjonge jij hebt het vroeg te pakken... Ik heb besloten nog even te wachten met de dokter bellen wil eerst kijken of ik echt echt echt niet ongesteld ga worden... dat is eigenlijk nog wel een beetje mijn angst dat het toch afgebroken word.. Moet zeggen dat ik nu sinds 2 dagen ook gestopt ben helemaal met roken en dat lukt wonderwel goed..liep vandaag langs iemand met een sigaret en ging bekant over me nek whahahahaha kijk zwanger worden helpt ook om te stoppen met roken
Vroeg testen Ik heb 2 dagen voor NOD positief getest. Ik had al wel eerder het vermoeden dat ik zwanger was, maar ik kon niet nog eerder testen doordat er nog HCG van de pregnyl in mijn lichaam zat. En ik was bang dat ik dan valspositief zou testen. Verdere stappen Ik heb al een afspraak staan voor een echo. Ik moest afgelopen donderdag in het zh zijn en toen heeft de gyn gelijk de echo ingepland. Djonna Wat goed dat je gestopt bent met roken! En nu goed volhouden hoor! Moeheid Ik knap tegen het einde van de middag helemaal af. Alleen ik kan er niet aan toegeven, want er loopt hier ook nog een klein mannetje rond dat aandacht vraagt. En vanmorgen was hij ook nog eens om kwart voor 6 wakker, dus vandaag zal het wel helemaal niks worden. Gelukkig is mijn man vrij vandaag!
Goedemorgen dames, Zo Guusje omg kwart voor 6 wakker maar het is dan wel weer lekker dat je man vandaag lekker thuis is!!! Hier zijn we druk aan het verbouwen, er zijn kamers bijgemaakt etc dus we zitten hier echt in de bende en geloof me verflucht is ook niet helemaal geweldig hahahaha daar kan je knap beroerd van raken Even weer een vraagje voor de zwangere, moeten jullie snachts ook zowat ieder uur naar het toilet om te plassen... ik ben dus al 2 nachten aan het wandelen de hele nacht en moet om het uur naar het toilet toe...
Goedemorgen dames, Ik zie dat het al weer lekker druk is. Alle nieuwe dames gefeliciteerd. @Vlinder: Mijn vliezen waar voortijdig gebroken door een bacterie infectie. Wat voor bacterie is niet bekend. Ik geloof niet dat ik extra risico loop. Maar spannend blijft het toch. Dit is mijn derde zwangerschap,ik heb thuis al een kleintje van bijna 2.
Miranda het is inderdaad vervelend niet alleen voor mij maar ook voor mijn kerel... overdags weinig last van veel moeten plassen maar snachts hahaha haal ik de schade dubbel en dwars in De meeste van jullie zitten nu ook in jullie NOD week rennen jullie ook bij ieder krampje naar het toilet???? Klinkt misschien heel raar maar mijn gevoel is nu als ik deze NOD week red met nog steeds frummel in me buik dan gaat het niet meer mis... vind dit wel een spannende week hoor!!! Misschien omdat het onze eerste is dat je je toch wel erg druk maakt of is dat bij een tweede, derde of zelfs vierde niet anders???
Goedemorgen dames, Is het misschien een idee dat dit topic naar "bevallingslijst forum" verplaatst wordt? Kunnen andere mei-mama's ons wel makkelijker vinden, denk ik!
1 mei - Noenz - 1e kindje 1 mei - Camadia - 1e kindje 3 mei - Miranda80 - 3e kindje 3 mei - Monaatje - 1e kindje 4 mei - Guusje44 - 2e kindje 4 mei - Artemiss - 2e kindje 5 mei - Daydreamer - 2e kindje 5 mei - Djonna - 1e kindje 6 mei - Vlinder84 - 3e kindje Even weer up to date
Miranda Jeetje.. Wat heftig, zeg! En dat dus met 21,5 weken? Pfff... Ben je nu ook onder extra controle?
@daydreamer: Fijn weer een update, we zitten echt dicht bij elkaar! @Miranda80: Jee dat is heftig, en helemaal als je al over de helft bent! Hopelijk loopt deze zwangerschap voorspoedig @djonna: Ik moet ook vaak naar het toilet 's nachts, erg irritant Met mijn moeheid valt het nog mee gelukkig, maar goed wat niet is kan nog komen he! Fijne dag allemaal!!!!
Ik moet dag en nacht veel naar het toilet. Ik word om de twee uur wakker. Vanmorgen heel misselijk Walker geworden en ik heb de hele morgen al een drukkende buik. Ik houd nog al snel vocht vast, dus ik ben hoe dan ook wat opgeblazen. Gisteren had mijn beste vriendin het dan ook direct door en ik kon het niet meer voor me houden. Ik vind het prima om het forum te verplaatsen. Morgen nog een cb digital test doen en dan vk bellen. Spannend!
Veel plassen Daar heb ik (nog) geen last van. Kwaaltjes Ja, ik ben vanochtend ook weer wat misselijk wakker geworden. Af en toe denk ik mijn borsten een beetje te voelen, onderrug af en toe, steekjes, drukkend gevoel baarmoeder. Oh, en pukkeltjes! Op m'n onderarm 3 puistjes, op m'n bovenbeen en buik 1, op m'n gezicht een paar.. Hmmm... Hahaha! Ik heb ZP gevraagd of het topic ook eventueel verplaatst kan worden?
1 mei - Noenz - 1e kindje 1 mei - Camadia - 1e kindje 1 mei - Milanfleur - 1e kindje 3 mei - Miranda80 - 3e kindje 3 mei - Monaatje - 1e kindje 4 mei - Guusje44 - 2e kindje 4 mei - Artemiss - 2e kindje 5 mei - Daydreamer - 2e kindje 5 mei - Djonna - 1e kindje 6 mei - Vlinder84 - 3e kindje Nieuwe updage: ik was verdwenen..
01 mei - Noenz - 1e kindje 01 mei - Camadia - 1e kindje 01 mei - Milanfleur - 1e kindje 03 mei - Miranda80 - 3e kindje 03 mei - Monaatje - 1e kindje 04 mei - Guusje44 - 2e kindje 04 mei - Artemiss - 2e kindje 05 mei - Daydreamer - 2e kindje 05 mei - Djonna - 1e kindje 06 mei - Vlinder84 - 3e kindje 11 mei - LiLaLief - 2e kindje Hallo dames, ik voel me echt een vroege vogel dat ik me al aanmeldt, maar kan het niet laten.. Nu is het nog even spannend of ons kleine frummeltje blijft "plakken" maar we zijn al wel erg blij en enthousiast. Ik heb twee vlindertje en ben mama van een meisje van anderhalf. Het is erg spannend voor mij om zwanger te zijn, ik ben 17 jaar lang ziek geweest waarvan de afgelopen anderalf jaar heel erg ziek. Kort geleden kwam ik erachter dat dit veroorzaakt werd door mijn Mirena spiraal (en daarvoor door de pil) en toe die eruit ging knapte ik meteen op! In mijn vorige zwangerschap had ik zwangerschapscholestase en dat was erg zwaar, kans is 95% dat ik dat weer terug krijg in deze of een volgende zwangerschap. Maar voor nu, bijna vergeten; gefeliciteerd allemaal!!
01 mei - Noenz - 1e kindje 01 mei - Camadia - 1e kindje 01 mei - Milanfleur - 1e kindje 03 mei - Miranda80 - 3e kindje 03 mei - Monaatje - 1e kindje 04 mei - Guusje44 - 2e kindje 04 mei - Artemiss - 2e kindje 05 mei - Daydreamer - 2e kindje 05 mei - Djonna - 1e kindje 06 mei - Vlinder84 - 3e kindje 09 mei - shirley1987 - 2e kindje 11 mei - LiLaLief - 2e kindje