Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik heb ook alleen hartige trek en vooral veel zin in water! Zo raar, ik sleep de hele dag een fles water achter me aan. Wel goed natuurlijk.

Vanmorgen maar info van kraamzorg aangevraagd.. ik denk dat ik al weet welke organisatie het wordt maar eerst nog even de echo afwachten voor ik me ga aanmelden..

Als het goed is komt manlief zo terug van het strand en dan hopelijk MET test zodat ik kan toegeven aan mn testdrang. Ik heb het vandaag maar een keer of 5 gevraagd dus als ie geen test meeneemt dan grrrr!! (hoezo hormonen?)

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha,gelukkig heb ik nog niet de behoefte om mijn vriend te terroriseren;)
    Wel veel moeite met mijn mond houden.net mijn zus aan de tel gehad die net terug was van vakantie,maar zoiets vertel je natuurlijk niet door de telefoon..

Over twee maanden zitten we hier hopelijk allemaal een stuk ontspannener,al is een beetje spanning ook wel leuk

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Grr man belde net dat de apotheek dicht is, ook hier in een islamitisch land zijn sommige winkels etc dicht op zondag.... grrr nou ja dan maar morgen..

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @daro
    wat jammer :(
    nu moet je nog een dagje wachten
    succes en sterkte

5. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

hier even een berichtje van een zenuwachtige holiday!

het was mijn het weekje wel zeg. na dat ik donderdag een lichte test had (na vele donkere tests) bij borsten geen zeer meer doen en in normalen omvang terug zijn gekeerd, heb ik heel de dag bedroefd en vol onbegrip door gebracht!

mijn vriendinnen hier zijn een enorme steun gelukkig ... echt super lief!

zoals ik al verteld had heb ik geen bloed verlies op mijn verband gehad. Het was helder rood alleen bij het afvegen en bij het plassen (nee dit zit niet in mijn urine komt echt uit de baarmoeder)

maar vrijdag werd het al minder en zaterdag is het gestopt. Heb sinds zaterdag alleen maar ligt rose bij het afvegen. Geen stolsels of i.d. verloren!

morgen is het dan zover om 11.30 krijgen wij een echo. Hoewel ik zelf weet dat het foute boel is. (ik ken namelijk niemand waarbij de zwangerschaps symptomen weg waren, bloed verlies en toch een goede zwangerschap had) ben ik toch erg benieuwd.

Omdat ik bang ben dat er niets meer te zien in en ik toch in een soortje van shock zit, heb ik met man lief afgesproken dat mocht dit het geval zijn er wordt aangedrongen op bloed onderzoek om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten! ik weet niet waarom maar daar maak ik mij al dagen erg druk over. Ik heb totaal geen krampen o.i.d. gehad. alleen donderdag avond erg veel rugpijn in mijn onderrug.

pfffff morgen is de dag dat ik waarschijnlijk hier voor het laatst een berichtje zal plaatsen .... of er moet zich een wonder hebben voorgedaan! na ja dat zal wel wish full thinking zijn.

ik laat jullie morgen i.i.g. iets weten..
    dikke kus en weltrusten allemaal...

o. en mocht er iemand zijn met een soort gelijke ervaring dan vindt ik dat natuurlijk wel prettig om te lezen..mag ook via een PB om niet te ver af te wijken waar dit gedeelte eigenlijk voor bedoelt is!;)

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje holiday,ik snap dat je helemaal in de zenuwen zit. Heel veel sterkte mlrgrn.denk dat iedereen aan je denkt!

7. mi77

mi77 Lid

5 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @holiday, heel veel succes vandaag

8. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Holiday; heel veel succes vandaag met de echo..... Spannend...

9. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    @holiday: jeetje dat was me wel een week zeg voor jullie. Veel succes hier gaan toch nog de duimen draaien hoor. Knuffel

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @holiday: ik weet hoe je je voelt. En ik kan alleen maar zeggen dat je alleen zelf het beste weet of het nog goed kan komen... (en natuurlijk de dokter straks, maar goed). Toen ik bij mijn eerste miskraam een beetje bloed verloor las ik op internet dat het bij 50% van de mensen nog goed kon komen en iedereen in mijn omgeving probeerde positief op me in te praten. Maar in werkelijkheid wist ik zelf allang dat het zwanger zijn was vertrokken was uit mijn lijf. Mijn borsten deden geen zeer meer en ook het rare gevoel in mijn onderbuik werd minder.

Ik wens je ondanks dit niet echt positieve verhaaltje heel veel succes straks en ik hoop dat je stiekem toch bij die groep hoort bij wie het allemaal nog goed komt..

Liefs BB

11. camadia

camadia Lid

2 sep 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte straks Holiday! Ik zal voor je duimen!

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @holiday: succes vandaag. Hopelijk valt het allemaal mee.

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Maar geen stolsels verloren meid..? Fingers zijn hier crossed!

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen allemaal!

Heb een heerlijke nacht gehad, mijn zoontje heeft heerlijk doorgeslapen! Hoe is het bij jullie?

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Wat fijn marjand :)

Pfft, slecht geslapen. Vriend lag in het midden, hij snurkte, we hadden een mug (ben lek geprikt) en mn boobies doen zeer. Mopperdemopper. Zo maar ff ontbijten, ben misselijk.

Gaaaaaaaap

16. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Hier als een roosje geslapen, net als zoonlief. Die zit momenteel in zijn tandjes-krijgen-fase, en was de afgelopen week behoorlijk van slag, maar vannacht heeft hij het gelukkig super gedaan.

@Holiday, ontzettend veel succes en sterkte bij de echo straks.

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hier goed geslapen, maar kort.
    Gisteren nog in huis geklust.

Het zullen de hormonen wel zijn maar ALLES MOET AF!
    Liever gisteren dan vandaag..

VAndaag weer een dagje op kantoor, Lila is naar het KDV.

@ Holiday; veel sterkte!!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Holiday, heel veel sterkte! Hoop op goed nieuws!!

Daro, in welk land zit je? Balen dat de apotheek al dicht was!

19. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Net terug van de echo. De echo is goed verlopen (geen inwendige gelukkig) het hartje klopt en ben toch pas 6 weken en het is er toch maar 1 hihi :p Kindje is nu 3,3 mm.
    Nu moeten we nog eens 6 weken goed doorkomen. Hoop zo dat alles goed blijft gaan.. Foto van de echo staan in het fotoalbum.

20. camadia

camadia Lid

2 sep 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier iedere dag hele dag misselijk...bleh! De dagen gaan daardoor steeds langzamer... Alles wat ik eet staat me tegen en word ik misselijk van. Dan moet ik mezelf soms echt weer even voorhouden waarvoor dit allemaal ook alweer is..

Hoe gaat het met jullie misselijkheid?

Deel Deze Pagina