Hey hallo nieuwelingen en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Hier alles rustig veel moe en veel plassen en veel misselijk maar hey heb het er allemaal voor over hoor!!!! Vandaag 2 testen gedaan met middagurine en zelfs hier nu al een mooi licht positief streepje op te zien... wil het het liefst al van de daken schreeuwen maar doe het nog maar niet Word wel een leuke tijd die eraan komt met veel verjaardagen etc maar goed ik denk dat ik het glaasje dubbelfris maar erin ga houden en dat ik van de week zo ziek ben geweest dat ik dacht ik stop maar met roken hahahah denk dat iedereen me zo doorheeft Jullie meiden al moeite om jullie mond te houden???
jaaa.. erg veel moeite om mijn mond te houden. Het lijkt wel of iedereen ineens over baby's praat en vraagt: "willen jullie nog geen kinderen?" Hoe gaan jullie het vertellen en wanneer?
Gefeliciteerd allemaal!!! Hier nog een mei 2012 mama, we verwachten ons eerste kindje op 02 mei 2012..
Welkom nieuwe mama's, van harte gefeliciteerd! Hier alles goed. Ik herken me volledig in die middag-moeheid. Ik word 's ochtend fit wakker, maar loop de hele middag te gapen. Kan dan zo in slaap vallen. Van de vorige zwangerschap staat de moeheid in de eerste weken me nog het meest bij, slopend haha. Ik vind het toch weer net zo spannend als de eerste keer hoor, zal zo blij zijn als de eerste echo geweest is.. Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat daar van binnen! Ik heb de VK nog niet gebeld, ga ik in de loop van de week doen denk ik. En MvM ook. Ik heb het dit weekend toch aan mijn familie en een goede vriendin verteld! Ik was echt van plan om tot 3 mnd te wachten en het dan op een leuke manier te doen. Maar ik kon het gewoon niet voor me houden! Heb het er dus maar gewoon uitgeflapt . Iedereen reageerde hartstikke enthousiast. Trouwens nog iets bizars meegemaakt: ik was bij dit weekend even bij IKEA. Ineens kwam er een klein meisje bij me staan, naar me lachen en mijn kar vasthouden. Haar moeder kwam haar halen en liep met haar weg en vervolgens hoorde ik haar aan haar kind vragen: "Baby, ik zie helemaal geen baby hier, waar zie je die dan?" En toen wees ze naar mij... Bijzonder toch?! De week voor ik de test had gedaan was mijn zoontje ook al zo aanhankelijk, wat hij normaal nooit is, steeds dicht tegen me aan liggen, mijn buik aaien. Ik begin nu toch wel te geloven dat kleine kinderen dingen aan kunnen voelen. Had het al vaker gelezen, maar om het zelf mee te maken is heel raar.. Iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? Liefs!
Pff, alweer mei-baby's verwacht!! Wat gaat dat snel zeg, ben voor mijn gevoel net zelf zwanger Ik ben zelf een mei-baby geweest Hartstikke leuk!! Veel geluk gewenst aan iedereen en dat er maar veel gezonde, blije baby's geboren mogen worden in mei
Ja ga nu onder controle bij gyn. Met 8 weken de eerste afspraak + bloedprikken en daarna aan de antibiotica. Moet ook in zh bevallen ivm B2 streptokokken. Ik probeer het een beetje los te laten
Ohhh wat een mooie gebeurtenis Artemiss!!! Nog niet meegemaakt al had ik wel continu een voorgevoel dat ik in de 8ste maand zwanger zou raken, waarom geen idee maar wel de hele tijd dat gevoel.... Ook hier kan ik mijn mond niet houden zat ik vorige maand nog van ohh wil zo graag zwanger zijn, nu zit ik al te kijken of je wat ziet... hoezo ik heb geen geduld Bij mij weten de ouders, schoonouders, zus, broer en aanhang en mijn beste vriendinnen het... maarja ze wisten allemaal wel dat we heel graag kinderen willen..
Alle nieuwelingen gefeliciteerd! Wij houden het nog even voor ons. Ik denk dat we over een paar weken gaan rondbazuinen. Mei is wel een hele mooie maand om in te bevallen(en verlof te hebben)
hier nog een nieuwe mei 2012 mama iedereen proficiat. Ik hoop zo dat deze beeb blijft plakken! 4 miskramen met doe het zelfe en 1 gezonde dochter (bijna 9) met puregon. Dit is een onverwachts cadeautje en ik wil zo graag de inhoud zien over 8 mnd.... het is verkeerd gegaan tussen de 7 en 14 weken. Je begrijpt dat mijn spannende weken nog even duren. Maar ik heb een onderzoekje gedaan (van mij zelf dan he) de chineese geboorte kalender; alle 4 (MK) zouden volgens de kalender een jongen wezen nu zou ik volgens de kalender een meisje krijgen. Kan het zo zijn dat je geen jongens kan dragen? of is dit ook een fabel... ik kan er niets van vinden op internet. het is mijn eigen theorie in de hoop dat het nu juist wel goed gaat hihi...
Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd! Artemiss Ahhh... Kan me voorstellen dat het ff bizar over komt! Bijzonder! Miranda Fijn dat je nu extra controle krijgt en antibiotica. Allemaal uit voorzorg.. Hopelijk kun je er wel van genieten!
Holiday Ook welkom! En gefeliciteerd! Heb je jezelf al op de lijst gezet? Wat spannend, hè? Vooral met die miskramen in je achterhoofd. Ik ken het.. Je durft bijna niet te hopen op een goede afloop... Toch wil ik er gewoon op vertrouwen dat het ook gelijk goed kan gaan. Hoop het voor ons allemaal!! Enne.. Ik heb ook weleens gedacht: "Zouden het 2 meisjes geweest zijn?" Toch denk ik dat dat ook 2 jongens waren. (zelf weleens gedacht.. "Nu bel ik de gyn, van de curettage, weten zij het geslacht?!")
ook ik was van plan om te wachten tot 12 weken maar ik kon het niet voor me houden bij mijn ouders en mijn beste vriendin... mijn vriendin heb ik even gebeld. bij mijn ouders heb ik mijn zoontje van 8 maanden een shirtje aan gedaan met GROTE BROER (had ik nog van 2 maanden geleden toen het mis is gegaan, maar heb hem toen niet kunnen gebruiken)... nu heb ik een beter gevoel dan toen
Ik vind het ook heel moeilijk want ik denk er de hele dag aan! Heb het ook bij de februari 2010 mama's verteld al.. Spannend allemaal! Ben wel misselijk en moe, m'n borsten doen zeer en m'n onderbuik gespannen.. voel me behoorlijk zwanger al!
Gefeliciteerd moet wel heel bijzonder voor jullie zijn. 4 miskramen...wat een ellende,ik hoop dat alles goed mag gaan
Een week na mijn NOD nog maar eens testje gedaan vanochtend en het is nog maar eens bevestigt!!.. Wat een gevoel!!!... Ben blij dat ik hier tenminste kan praten over mijn zwangerschap... Hebben jullie dit trouwens ook, Als ik mijn zwangerschap berekend vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie ben ik vandaag 4 weken en 4 dagen, en als ik mijn zwangerschap berekend met het aantal dagen dat mijn cyclus is ben ik vandaag 4 weken en 6 dagen.