krijg net een telefoontje van de verloskundige. Die heeft met de gyn gebelt en ze vertrouwen het niet. moet morgen om 11.15 in het ziekenhuis zijn! dat is dan weer een voordeel van zo'n verleden ... ze zitten er boven op! x holiday mama van 1 gezonde dochter en 5*
Heel naar Holiday.. ik kan me voorstellen dat je je bedondert voelt door je eigen lijf! Veel sterkte met het onderzoek, hopelijk zit verder alles goed en mogen jullie in de toekomst het gezin nog uitbreiden met een kleintje.
Holiday Inderdaad, goed dat ze er boven op zitten! Dat kan geen kwaad. Heel veel sterkte! En fijn dat je er met vriendinnen over kan praten. Wat k*t, hè.. Zo'n mooie verrassing zwanger te zijn en dan dit..
Kleintjuh: Wat fijn, Geniet er maar lekker van. Cullen: Heel veel sterkte en liefs. Nog even op jullie cola verhaal. Normaal ben ik verslaafd aan cola (lees: 5 a 6 glazen minimaal) maar dat leek me beter niet te doen nu. Vind ik het ook niet lekker. Mijn vriend lacht zich suf als ik het probeer en elke dag tot de conclusie kom dat het niet zo lekker is haha. Welkom alle nieuwe en voor iedereen succes.
Oh Holiday wat vervelend. Hopelijk vinden ze verder niks. Op mijn echo van vrijdag konden ze ook een eierstok niet vinden. Gynacoloog gaf aan dat dit vaak voorkomt. Succes in ieder geval verder. Liefs
Mezelf op de lijst toegevoegd. 01 mei - Noenz - 1e kindje - 21 sept VK - 28 sept 1e echo 01 mei - Camadia - 1e kindje - 20 sept VK + 1e echo 01 mei - Milanfleur - 1e kindje - 17 sept 1e echo - 19 sept VK 01 mei - Monaatje - 1e kindje - 22 sept VK + 1e echo 02 mei - Chinwa - 1e kindje 03 mei - Dribbel32 - 3e kindje - 28 sept VK 03 mei - Miranda80 - 3e kindje 03 mei - Saar28 - 1e kindje - 20 sept 1e echo (gyn) 04 mei - Guusje44 - 2e kindje 16 sept gyn 1e echo 04 mei - Artemiss - 2e kindje - 23 sept VK - 28 sept 1e echo 05 mei - Daydreamer - 2e kindje - 21 sept 1e echo - 3 okt intake VK 05 mei- Child - 1e kindje - 27 sept VK 05 mei - Kleintjuhh - 1e kindje - 12 sept 1e echo 06 mei - wanna be a mama - 1e kindje - 12 okt vk + 1e echo 06 mei - Vlinder84 - 3e kindje - 13 sept gyn + 1e echo 06 mei - xxNienkexx - 1e kindje - 17 okt VK + 1e echo 06 mei - Viev - 1e kindje - 29 sept. vk + 1e echo 07 mei - Ladyjade - 1ste kindje 07 mei - Cullen - 1e kindje - 14 sept gyn 1e echo - 24 sept VK- 28 sept 2e echo 07 mei - Tinie84 - 1e kindje 07 mei - Mamamel88 - 1e kindje - 30 sept VK + 1e echo 08 mei - Daro - 2e kindje - 27 sept VK + 1e echo 08 mei - trotsemams - 3e kindje-21 sept gyn +1e echo 08 mei - Cashewnoot - 1e kindje 09 mei - shirley1987 - 2e kindje - 12 okt VK + 1e echo 09 mei - Roxie Hart - 1e kindje - 20 sept 1e echo 09 mei - Miffy - 1e kindje - 26sept gyn + 1e echo 10 mei - Essieee - 1e kindje - 19 sept gyn + echo 10 mei - Veldmuisje - 1e kindje - 4 okt VK + 1e echo 11 mei - LiLaLief - 2e kindje - 30 okt 1e echo 11 mei - Yupgup - 1e kindje - 6 okt VK + 1e echo 11 mei - Tina85 - 1e kindje - 13 september (vroege) echo 11 mei - Minkie86 - 2e kindje - 4 oktober VK + 1e echo 11 mei - Pearl29 - 1e kindje 11 mei - Lieske -1ste kindje - 3 oktober vk intake 12 mei - mamavanB - 2e kindje 12 mei - Mi77 - 1e kindje 12 mei - jen89 - 2e kindje - 29 sept 1e echo 12 mei - Dilann - 1e kindje - 10 okt 1e echo, 17 okt intake vk 13 mei - souries - 1e kindje -6 oktober intake vk 14 mei - Hellow86 - 1e kindje - 19 september 1e echo Gyn 15 mei - Marjan - 2e kindje - maandag bellen met de gyn. 16 mei - Skaya - 1e kindje 17 mei - Priscilla4 - 1e kindje - gyne 19 mei - Kellyae - 2e kindje 20 mei-M4rj0l3intj3- 1e kindje
Hallo meiden, Wie van jullie heeft dat ook, veel honger en gerommel in je maag je neemt een hap en dat voelt gortdroog aan en krijg je het bijna niet weg?? Zo vervelend. Zojuist de 1e afspraak met verloskundige gemaakt op 12okt. Moet ik zolang wachten tot ik het hartje krijg te horen en zekerheid heb dat het er nog zit. Periode van afwachten of je zwanger bent is al spannend, maar de aanloop tot 1e bezoek aan verloskundige is nog spannender. hoe wordt je hier van deze club lid van? Voor de meiden die slecht nieuws hebben te horen gekregen sterkte Heb mezelf meteen toegevoegd aan de lijst, volgens de verloskundige is mijn datum 18mei. 01 mei - Noenz - 1e kindje - 21 sept VK - 28 sept 1e echo 01 mei - Camadia - 1e kindje - 20 sept VK + 1e echo 01 mei - Milanfleur - 1e kindje - 17 sept 1e echo - 19 sept VK 01 mei - Monaatje - 1e kindje - 22 sept VK + 1e echo 02 mei - Chinwa - 1e kindje 03 mei - Dribbel32 - 3e kindje - 28 sept VK 03 mei - Miranda80 - 3e kindje 03 mei - Saar28 - 1e kindje - 20 sept 1e echo (gyn) 04 mei - Guusje44 - 2e kindje 16 sept gyn 1e echo 04 mei - Artemiss - 2e kindje - 23 sept VK - 28 sept 1e echo 05 mei - Daydreamer - 2e kindje - 21 sept 1e echo - 3 okt intake VK 05 mei- Child - 1e kindje - 27 sept VK 05 mei - Kleintjuhh - 1e kindje - 12 sept 1e echo 06 mei - wanna be a mama - 1e kindje - 12 okt vk + 1e echo 06 mei - Vlinder84 - 3e kindje - 13 sept gyn + 1e echo 06 mei - xxNienkexx - 1e kindje - 17 okt VK + 1e echo 06 mei - Viev - 1e kindje - 29 sept. vk + 1e echo 07 mei - Ladyjade - 1ste kindje 07 mei - Cullen - 1e kindje - 14 sept gyn 1e echo - 24 sept VK- 28 sept 2e echo 07 mei - Tinie84 - 1e kindje 07 mei - Mamamel88 - 1e kindje - 30 sept VK + 1e echo 08 mei - Daro - 2e kindje - 27 sept VK + 1e echo 08 mei - trotsemams - 3e kindje-21 sept gyn +1e echo 08 mei - Cashewnoot - 1e kindje 09 mei - shirley1987 - 2e kindje - 12 okt VK + 1e echo 09 mei - Roxie Hart - 1e kindje - 20 sept 1e echo 09 mei - Miffy - 1e kindje - 26sept gyn + 1e echo 10 mei - Essieee - 1e kindje - 19 sept gyn + echo 10 mei - Veldmuisje - 1e kindje - 4 okt VK + 1e echo 11 mei - LiLaLief - 2e kindje - 30 okt 1e echo 11 mei - Yupgup - 1e kindje - 6 okt VK + 1e echo 11 mei - Tina85 - 1e kindje - 13 september (vroege) echo 11 mei - Minkie86 - 2e kindje - 4 oktober VK + 1e echo 11 mei - Pearl29 - 1e kindje 11 mei - Lieske -1ste kindje - 3 oktober vk intake 12 mei - mamavanB - 2e kindje 12 mei - Mi77 - 1e kindje 12 mei - jen89 - 2e kindje - 29 sept 1e echo 12 mei - Dilann - 1e kindje - 10 okt 1e echo, 17 okt intake vk 13 mei - souries - 1e kindje -6 oktober intake vk 14 mei - Hellow86 - 1e kindje - 19 september 1e echo Gyn 15 mei - Marjan - 2e kindje - maandag bellen met de gyn. 16 mei - Skaya - 1e kindje 17 mei - Priscilla4 - 1e kindje - gyne 18 mei - pat78 - 2e kindje -12okt intake vk 19 mei - Kellyae - 2e kindje 20 mei-M4rj0l3intj3- 1e kindje
aaahh... Holiday! wat verschrikkelijk dat je dit mee moet maken. Veel sterkte en ben erg benieuwd wat de gyn morgen gaan zeggen.. Hou je taai he meid!
@ Cullen en @ Holiday,.... Heel veel sterkte de komende tijd. Ik ben verder lekker moe en de hele dag door een beetje weeïg. Echt boven de pot hangen hoef ik gelukkig niet. Net wel aan de docent verteld dat ik in mei ben uitgerekend en dat ik wel wil proberen om in juni bij de diplomering te kunnen zijn. Wordt dus vervolgd hoe dat gaat lopen. Nu maar het huiswerk doen wat ik voor vrijdag moet hebben gedaan. (100 blz lezen en compententies invullen) Poeh....
Inderdaad, ik had het bij mijn echo afgelopen maand ook. De gyn vertelde toen dat een eierstok soms 'slapend' kan zijn, waardoor je hem dus moeilijk of niet terugvind...
Skaya: ik ben in Marokko! Vandaag is de apotheek wel open dus we gaan er zo even heen. Holiday: Wat erg dat je negatieve voorgevoel toch bevestigd is! Sterkte! Cullen: Ook jij sterkte, hopelijk zet het niet door. Nieuwe dames welkom! Hier: Niks bijzonders te melden eigenlijk. Misselijkheid is er alleen nog als ik honger heb of als ik etensgeuren ruik. Vorige zw schap was ik echt wekenlang supermisselijk dus ik maak me een beetje zorgen. Maar verder geen bloedverlies ofzo, af en toe pijnlijke borsten en thats it. Zal blij zijn als ik straks getest heb. Manlief vindt het nog steeds onzin om nu, 2 wk na een positieve test, weer te testen maar ach dat is zijn probleem hihi.
Holliday en cullen veel sterkte gewenst! @saar, heb sinds een paar dagen minder last van mijn rug heb het wel heel erg gehad. Is niet fijn nee. Af en toe wat lopen wil misschien wel helpen? @daro is de test nog steeds positief?? Hier nog steeds last van misselijkheid, vooral eerste deel van de ochtend. Zijn er ook meiden die de hele tijd een vieze smaak in hun mond hebben. Ook al heb ik iets gegeten heb steeds het idee dat ik uit mijn mond stink. Dat is niet fijn. Maar altijd nog minder erg dan die misselijkheid.
@holiday Sh*t zeg..... wat een vervelend nieuws, maar geweldig te lezen dat jullie er zo goed mee om gaan!! knap hoor!! en ook wel fijn dat je morgen al bij de gyneacoloog terecht kan misschien krijg je dan wat meer duidelijk over je lichaam heel veel sterkte toegewenst!!! @cullen ooooh bah al veel verloren of een beetje??? al contact gehad met een vk ofzo erover?? misschien dat je dan nog een echo kan krijgen om te controleren
Vanmiddag de MvM mevrouw op bezoek gehad. Ze hadden mijn email en telefoonnummer verkeerd overgenomen, vandaar dat ze me niet konden bereiken. Ze was nu in de buurt dus had gekeken of ik thuis was, dus we konden gelijk de afspraak doen. De 1e krat kan dus gevuld worden Las over lage bloeddruk, denk dat ik daar ook last van heb. Mn bloeddruk is normaal al vrij laag, maar ben nu best veel duizelig. Bij de boodschappen doen dus maar flink wat zoutjes ingeslagen.
ik heb bij echo en onderzoeken een nieuw item gestart! ik heb daar 1 van de foto's (echo) geplaatst. Misschien als iemand tijd/zin heeft en er eens naar wilt kijken? ben erg benieuwd of iemand dit herkent. Waarschijnlijk weet ik morgen wel meer maar toch.
@cullen Sterkte en hopen dat het niet doorzet. @holiday Jeetje wat naar sterkte! Hopen dat alles goedkomt met jou. In feb zei de verloskundige tegen mij: heb je wel positief getest? Er is niks te zien van een eventuele zwangerschap of miskraam... Had wel 10 testen van 4 merken positief, zo vreemd. Het voordeel is dat je na een miskraam meer kans hebt om zwanger te raken. Cola Je mag 8 glazen frisdrank of 3 koppen koffie op een dag heb ik gelezen. Misselijk Met vlagen, kleine beetjes over de hele dag eten helpt! Maag/darmen Maken overuren bij mij! Veel naar het toilet, altijd herrie aan het maken. Gefeliciteerd alle nieuwe! Ik heb de 30e mijn eerste echo, zou iemand dat op de lijst willen zetten? alvast bedankt! P.S. Ik lees 2x per dag mee, maar na mk wil ik eerst de 12wkn voorbij zijn om helemaal uit m'n dak te kunnen gaan en volop mee te kletsen...
Jeejte holiday en cullen,wat vervelend. Holiday,vind t heel knap hoe je ermee om gaat!sterkte allebei! Hier vandaag een vermoeiende dag op kantoor. Door vermoeidheid veel last van slappe benen en duizeligheid dus ook maar aan t zout en de drop.verder betje onpasselijk maar zal ook wel door slaaptekort komen.hoe doen jullie dat allemaal met werken?
@ Tinie84: Dat meen je niet: zoveel positieve testen en geen zwangerschap? Dat is dus echt mijn doem-scenario.... Pfff, ik wil een echo
hey ladies!! @de dames die het nodig hebben: heel veel sterkte!!! @ de nieuwelingen: welkom!!!! @hier: sinds vandaag voelt mn onderbuik wat voller en trekkerig.. kan het niet goed omschrijven.. volgens mn schoonmoeder kan het zijn omdat mn buik zo aan het werken is.. helemaal geen bloed verlies meer gehad gelukkig.. vandaag ff bloed wezen prikken en heel eigenwijs zelf maar even hcg erbij aangekruist XD morgen ga ik zelf de ha maar even bellen voor de uitslag.. en donderdag naar de gyne!! ben heel benieuwd liefs pris