@ Betty Barclay Wat naar zeg en ontzetten vervelend dat je dan niet gewoon thuis bent. Heel veel sterkte gewenst.
Nou dat valt mee, de gyn zegt dat snel rond worden niets te maken heeft met wel of geen tweeling. Bij mijn MA en bij Lila was ik ook al zo vroeg rond, en dat was beide keren ook maar 1 kindje
We liepen bij de gyn en hebben het afgelopen jaar alle mogelijke onderzoeken gehad die je in Ned kunt krijgen. We waren toevallig vorige maand naar huis gestuurd met de boodschap `er is echt helemaal niks mis met jullie en jullie worden echt gewoon weer zwanger´ Onze onderzoeken waren zelfs zo goed dat ze de start van IUI van januari 2012 naar juni 2012 hebben verschoven... Ik ben er nou helemaal klaar mee. We gaan zodra ik dit verwerkt heb en ik weer een eisprong heb een afspraak maken in Gent. In Belgie lopen ze vele lichtjaren vooruit op Nederland als het gaat om onderzoek en oorzaken van miskramen.
Gefeliciteerd me je zoontje pat, Klink als een gezellig middagje. Veel plezier! @cybi Ik dach dat je altijd rond de 8 weken de eerste echo kreeg? Hier ook nog geen missenlijkheid, wel constante hoofdpijn, schijnt er ook bij te horen
@cybi Ik zou vandaag een dagje werken, op oproepbasis in de catering, maar ging over mijn nek vanmorgen. En nog een keer toen ik met vriend de ah folder doornam. Oef, etenswaren... Heb me maar ziekgemeld voor ik op iemands bord kots. Dus ja, wel last van misselijkheid!
Hee meiden, mag ik op jullie lijstje? Mijn datum is 17 mei... Leuk he vriesje.. Mogen we eindelijk ook.. Wel heel bang dat ik het toch nog verlies.. Maar probeer positief te zijn. Gisteren was ik heel misselijk, vandaag niet. Dan denk je meteen: is dat wel goed? Sterkte bettie...
leuk he die misselijkheid ik werd vanochtend verrast met een ontbijtje op bed dus had gegeten voor ik mijn bed uit kwam dus vandaag gaat het wel goed zit nu weeer rond mijn dipje dus moet zo weer wat eten want voel het weëige gevoel al opkomen
Gisteren eerste vroege echo gehad. En frummel zit op het juiste plekje! Yes! 1ste mijlpaal gehaald! Het was wel nog heeeeeeel klein. De gyn kon geen exacte duur vaststellen, maar vermoede iets van ongeveer 5 weken. Klopt niet helemaal met mijn banner, maar mogelijk heb ik dus een late innesteling gehad. Hartje klopte nog niet. Maar dat hadden we wel verwacht. Volgende week vrijdag mag ik weer langskomen voor een nieuwe echo. De gyn is echt zo lief! Ze was ook bij mijn bbz-operatie (al herkende ik haar niet meer...was toen KO maar manlief herkende haar wel) Maar gyn was heel meelevend, en omdat ik het zo spannend vind had ze er geen probleem mee als ik volgende week weer langs wou komen. Dus volgende afspraak staat voor 23 september. Op naar onze 2de mijlpaal... een kloppend hartje!
Hè milla ken ik u? Ik verwacht eigenlijk nog wel een paar bekende uit jouw vruchtbare topic. Spannend hè die eerste weken, ik vreet me zelf ook op hoer. Wanneer heb jij de eerste echo?
Wat een goed en leuk nieuws Tina! Hier weer heerlijk misselijk achter de PC op kantoor. Jippie! Het aftellen tot de Vk is begonnen. Nog 1 week. Ik kan niet meer wachten! Ps, vannacht wel eindelijk redelijk geslapen. Voel me wat dat betreft een stuk fitter!
@ Tina Gefeliciteerd met frummel. kan me voorstellen dat je vresenlijk in spanning zit. Zou je volgende week al een kloppend hartje kunnen zien?
Hè bah...lees net betty der berichtje... Sterkte meid! Hoop dat je dit samen met je man een plekje kan geven. En zoals je zelf al zegt...als de tijd er rijp voor is, contact opnemen met een belgisch ziekenhuis. Ik ben zelf Belgische (woon nu aantal jaar in Nederland) en de belgische zorg is inderdaad vele malen beter dan de nederlandse. Hoop dat ze voor jullie een reden voor de miskramen kunnen achterhalen en jullie kunnen verderhelpen. Nogmaals heel veel sterkte...
Bedankt Vriesje! Volgende echo is 10 dagen later. Als ik gisteren ongeveer 5 weken was, zou ik volgende week vrijdag dus over de 6 weken moeten zitten...en zou het hartje zichtbaar moeten zijn... Het blijft spannend natuurlijk