Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Tina Gefeliciteerd en welkom!
    Wat spannend allemaal en fijn dat je toch zo weer zwanger bent geworden, na alle toestanden!

Holiday Ja, dan kom ik ook uit op 7 mei, hoor! Maar ik las het van je banner en daar staat dat je verder bent..
    Met de (termijn)echo zul je het zeker weten inderdaad! Haha!

2. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    @lilalief: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Zwangerschapscholestase, wat is dat? Ik hoop voor je dat het niet, of in elk geval in mindere mate terugkomt

Shirley, Chinwa, Holiday welkom en gefeliciteerd!

@ Djonna, Ik heb ook veel feestjes en enorme moeite om mijn mond te houden. Ik ben ook gestopt met roken ( gaat onwijs goed) en mijn beste vriendin prikte er toch wel doorheen. Die weet het nu dus. Ik hoop dat het daar bij blijft J.
    Ik heb na het klussen in principe geen last. Op een keer na. Toen ging het net te diep en deed het gewoon echt pijn.
    Aparte dag om te bevallen inderdaad. Het is echt een beetje “circkle of life”verhaal. Ook wel bijzonder hoor.

@ Artemiss, want een bijzonder verhaal van de IKEA. Kinderen kunnen echt dingen voelen die wij niet voelen. Heel bijzonder en mooi!

@ Miranda, mei is inderdaad een hele mooie maand. Lekker de hele zomer met verlof en niet kogeltje rond in de hitte. Alhoewel de zomer tegenwoordig wel in April is natuurlijk. Fijn dat je extra controle krijgt. Geeft toch een beetje rust.

@Holiday, ik kan me heel erg voorstellen dat het nu extra spannend is. Het is voor mij al spannend en er is geen wolkje in de lucht. Ik heb geen idee of het zou kunnen dat je geen jongens zou kunnen dragen. Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord. Ik zal in elk geval duimen dat het nu goed gaat. Fijn in elk geval dat je een vroege echo krijgt.

@guusje44. Wat een ontroerend moment moet dat geweest zijn met je zoontje.

@ Djonna en Artemiss. Leuk dat jullie een afspraak hebben staan. Spannend hoor. Ik heb vanmorgen de dokter gebeld en ben uitgenodigd om morgen even langs te komen. Dan kunnen we een goed VK bepalen, vragen stellen en verdere stappen ondernemen. Ik heb er helemaal zin in! Ps de test zei vanmorgen “zwanger 3+” Leuk!

@ Yupgup. Dat is snel gegaan. Hopelijk een begin van een heel nieuw leven. Gefeliciteerd!

@ Tina. Alvast een klein beetje gefeliciteerd. Geen leuk verleden, maar heb vertrouwen dat het nu ook goed gaat! Spannend hoor.

Ik hoop dat ik niet iets over het hoofd heb gezien! Ik ga me opmaken voor morgen. Hopelijk ook snel een afspraak met de VK, want volgens een site is het al geen rijstkorrel meer, maar een garnaaltje ;) en gaat eind van de week, als het goed is, het harte kloppen!

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja behoorlijk, maar ik zou best een weekje verder kunnen zijn.
    We zien 't straks wel. :)

Ik herken je naam vaag.. Maar er zijn er zoveel geweest in de tussentijd!

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @Noenz, dank, jij ook gefeliciteerd!

Om precies uit te leggen is lastig, maar als je het googled is er vast iets over te vinden. Je lever houdt er onder andere mee op en daardoor blijven afvalstoffen in je lichaam achter. Dat zorgt voor de meest vreselijke leuk die je je maar kunt bedenken. Ik heb aan het einde van mijn zwangerschap met een schuursponsje in bad gezeten en in de laatste 3 weken 2 nachten geslapen. Drie keer per week een hele ochtend in het ziekenhuis is ook geen kattenpis en dan nog al het onbekende.. Het komt zo weinig voor dat de meeste artsen niet weten wat ze er mee aan moeten. In het laatste trimester wordt het voor de baby ook héél gevaarlijk. In bíjna alle gevallen komt het een volgende zwangerschap terug. Dus.. Misschien staat me nog heel wat te wachten! ;)

5. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    Hebben jullie rechtstreeks de VK gebeld? of eerst een afspraak bij de HA gehad?

Ja, Mijn cyclus is 26 dagen. Klopt het dan dat ik nu 4 weken en 6 dagen ben? 28 juli was de 1e dag van laatste menstruatie

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

meiden ik mag van de lijst... het is niet goed gegaan...

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Aaaah Djonna... Wat ****!
    Sterkte meis....

8. Artemiss

Artemiss Lid

23 aug 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Djonna! Wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte...

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat triest Djonna :( Sterkte...

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

Dank jullie wel meiden, het is niet anders hadden het graag anders gezien maar het is niet anders..
    Ik stop nu ook even met het forum als jullie het niet erg vinden ben er best wel even stuk van...

11. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    aahh nee... hou je taai meid!!

12. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte Djonna:(
    ik weet hoe jij je nu voelt.... als je wilt praten als je er aan toe bent dan mag je mij altijd een PB sturen.
    Dikke knuf vanaf hier.
    x Holiday

13. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Ik begrijp dat je even van het forum afgaat Djonna. Heel veel sterkte voor jullie gewenst

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Goedemorgen allemaal :)
    Wil even mn testje van vanmorgen showen en me hier echt aanmelden :D

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Aaaah djonna wat erg... sterkte meid!

16. camadia

camadia Lid

2 sep 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Djonna voor jou en je mannetje.. Ik kan me voorstellen dat je voor nu even van het forum afgaat. Mocht je er na een tijdje weer behoefte aan krijgen ben je natuurlijk altijd weer van harte welkom...

17. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    super mooie test....
    proficiat en natuurlijk welkom

18. camadia

camadia Lid

2 sep 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tina: van harte gefeliciteerd! Heerlijk he om zo'n streepje te zien :). Ik hoop dat hij of zij lekker blijft plakken!

Noenz: heel veel succes vandaag! Laat je nog even weten hoe het is gegaan?

Lilalief: Jeetje meid wat naar om zoiets te hebben. Met een schuursponsje..wat moet dat gejeukt hebben! Ik hoop dan ook dat het je deze keer toch bespaard blijft!

Monaatje: je mag meteen de verloskundige bellen. Je moet alleen wel eerst even je verzekering bellen omdat je naar een verloskundigepraktijk moet die bij je verzekering zit aangesloten. Bij sommige verzekeringen mag je vrij kiezen maar bij anderen moet je kiezen uit bijv. twee praktijken.

Yupgup: Wow in 1 maand zwanger, dat is echt geweldig! Ik zal voor je duimen dat de verdediging van je afstudeerrapport geweldig gaat!

Hier verder alles goed. Voel me prima en geen klachten op af en toe beetje last van mijn darmen in de avond. Ze zijn echt opgezet want als ik op de bank een beetje gedraaid zit daarna meteen flinke buikpijn en naar de wc.. Maar ik mag dus niet klagen. *even afkloppen*.
    Hebben jullie veel last van klachten??

19. camadia

camadia Lid

2 sep 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    01 mei - Noenz - 1e kindje
    01 mei - Camadia - 1e kindje - 20 september VK + 1e echo
    01 mei - Milanfleur - 1e kindje