ooooh gelukkig ik dacht al tweeling lijkt me zoooo zwaar!!! weet niet of ik dat altijd even leuk zou vinden
@ Daydreamer, weten die vrienden ook al dat je zwanger bent? Wat zeg je als reden dat je niet gaat? Kan het me wel voorstellen hoor. Je bent niet fit, dus wel lastig om daar dan een hele avond te zitten. Ik heb dat ook vaak 's avonds: last van mijn darmen, vooral vlak na het eten, een hoop gerommel en gedoe... @ Miffy, haha ja echt smerig he die flessen. @ Daydreamer, haha wat een dromen. Ik heb nog niet gedroomd over de zwangerschap. Wel droomde ik 2 dagen voordat ik erachter kwam dat ik zwanger ben, dat ik een positieve test in mijn handen hield. Toen ik wakker werd uit die droom, was ik zwaar teleurgesteld dat het een droom was, en zelfs een beetje boos. Maar die droom werd gewoon waarheid: we worden echt (weer) papa en mama. Geweldig! Niet alle dromen zijn bedrog!!! (Marco Borsato). @ Bezigbijtje, handig he, die 2 schermen. Doe ik ook meestal, zeker nu, als er veel gepraat word. @ Miffy, geen idee of dat zo is van die tweeling. Ach je merk het vanzelf... Mij lijkt het wel heel leuk, een tweeling. Ik hoop er op.
Vanaf wanneer hadden jullie een knaltest? En dan bedoel ik het testlijntje even donker of donkerder dan de c-lijn. Hier vanmorgen getest maar nog geen echte knaller, lijntje is nog ietsie lichter (maar ben er heel blij mee hoor want hij is weer wat donkerder dan paar dagen terug!). Ik begrijp het wel hoor als meiden nog wat langer blijven testen. Ieder doet het op zn eigen manier en mij helpt het om wat zekerder te zijn ivm de vorige keer dat het mis ging, toen was het echt duidelijk...testjes werden nooit heel donker, alleen maar lichter
Haha ik begrijp je hoor! Hier ook beetje angst voor een tweeling....had namelijk zo'n buikpijn met de Clomid dat ik denk dat ik toch minstens 2 eitjes had.... En een tweeling wordt hier ook moeilijk want ben rugpatiënt en dus minder valide..
Bekijk bijlage 183373 De middelste test was op de dag van mijn NOD (7 september). De bovenste was op 8 september en de digitale op 9 september. KNAL toch?
@ Jel dat je iedereen beantwoorde. @ Millarose ik probeer me ook rustig te houden, ik denk iedere kramp, is dit zwanger of ongesteld of mk. Ik snap dus jou gevoel heel goed. Maar die stress kan je niet gebruiken. En het is zo, als het niet goed gaat gaat het niet goed, nu testen wordt je dus niet wijzer van... Tenmiste dat probeer ik me voor te houden als ik echt in de stress schiet... Ik hoop dat je rustiger kunt worden.... @ BB (bezigbijtje) ik vindt het ook super fijn, we zijn allemaal dagen van elkaar hetzelfde aan het meemaken.. En omdat ik heb nog aan niemand verteld heb is heb wel fijn dat ik er hier over kan praten. Dat houdt me rustiger in de buurt van andere...
Ik heb voor het eerst getest op 15dpo (15 dagen na IUI) en dit was het resultaat, dus weet niet hoe het eerder was. Maar wel fijn zo duidelijk. Als ik zo dus hoor kan het nog eerder zilke knallers
nou het "enge" is dat ik weet dat ik 2 grote eitjes had. Ik ben namelijk voor extra meting geweest omdat ik nog nega ovutest had maar er zeker van was dat ik mijn ei sprong al bijna zou hebben.... Dus erheen en echo en jah hoor ze waren mega:O 2.1 en 2.5 Ik had het dus goed gevoeld aan mijn buik, toen die avond toch prengnyll gehad (mede mogelijk gemaakt door alle MVM'S!) en 31ste de behandeling toen 9dpo hele dag erge buikpijn gehad (innesteling?) en vanaf toen de rugpijn en 2 dagen later misselijkheid... dus de kans is er zeker bij ons op 2.... maar als ik testen zie zijn die van mij zelfde als jullie... zou wle heeel sterk zijn als het allemaal 2lingen zouden zijn
Woow mooie knallers ja! Oh ja, iemand vroeg nog wat IUI betekende... er is ergens op de site wel een lijst met uitleg, volgens mij in het topic: vruchtbaarheidsbehandelingen ofzo... Maar IUI is eigenlijk niets anders dan het zaad vooraf bewerken en met behulp van een dun spuitje diep in de baarmoeder inspuiten. Hiermee geef je de zaadjes een extra duwtje in de goede richting en hoeven ze dus minder zelf te zwemmen! Vaak gaat het in combinatie met hormonen om het allemaal wat te stimuleren.
Ik had trouwens ook hele duidelijke teststrepen. Die van woensdag ook. Dadelijk nog een keer van de MvM. Zal ze bijelkaar leggen en een foto maken. Das wel leuk. Heb ze nu allemaal apart op de foto.
Ja joh zelfs met 2 eitjes is de kans op een tweeling maar iets van 3% dacht ik. Je moet gewoon bedenken dat al die tijd je niet zwanger raakte met 1 eitje, dus de kans is gewoon erg klein dat nu ineens alle twee de eitjes én bevrucht zijn, én gaan innestelen, én gaan groeien!
De meiden die al aan MvM zijn begonnen: kregen jullie een vragenlijst met vragen waar jullie allemaal 'nee' op moesten beantwoorden, en bij een 'ja' mochten jullie niet meedoen?
Ik keek net even naar de test die mvm bij me heeft gedaan, en dat streepje is ineens wat vervaagd. Ik ben toch echt hartstikke zwanger. Ze heeft me aangeraden om het in te spuiten met haarlak, heb het nog niet gedaan, en nu is het streepje lichter.
Jel Nee, niemand weet het! Daarom.. Maar dat m'n vriendinnen het waarschijnlijk wel door zullen hebben als ik wel naar de bruiloft ga en niet drink, of weet ik wat... Dat maakt me nog niet eens zo uit. Dan zullen ze wel wachten op het moment dat ik het ze vertel. Haha! Vragen doen ze toch niet gelukkig. (ze/we houden elkaar nogal in de gaten. hebben allemaal 1 kindje, 2 zijn er zwanger van de 2e) Maareh, nee.. Ben 's avonds gewoon niet op m'n best! Dus dat is meer dé reden dat ik gister heb besloten niet te gaan. Reden wat ik dan aangeef bij de rest: Ziek!
Jel: Goed idee ga ik ook doen. Knaltest, heb geen foto's maar was volgens de clearblue ook verder dan ik was en testte al 4 dagen voor NOD positief. En idd vermoeidheid zal het zijn. Heb ook het idee dat ik heel egoistisch ben en alleen met mezelf bezig. Vriendje vind me gelukkig gewoon lief, bij vorige keer (mk) was ik echt een draak aldus hem. Heb wel al ruzie gehad met mijn moeder want die snapt er niks van en maakt zich zorgen. Nog een weekje en dan kan ze mijn gedrag verklaren haha. en is ze het vast meteen vergeten en wat zal ik haar blij maken. Mijn neefje van 4 weet van niks maar heeft al 10 tekeningen gemaakt deze week voor mij en de baby in de buik. Paranormaal Ik heb 5 jaar geleden mijn vader verloren aan kanker en merk dat ik hem erg mis op dit moment. Dus ook mijn emoties zijn aan het knallen. Succes allemaal met de onzekerheid. liefs
Klopt ja, er stonden een paar hele vreemde vragen bij.' Je mag sowieso niet meedoen als je een antibiotica gebruikt. En er stond ook bij of je in de jaren 80 ergens op vakantie bent geweest in Engeland gedurende langer dan 180 dagen of zo. En de allerlaatste vraag was een hele rare vraag. En schijnt dat iedereen verduidelijking vraagt om wat er nu eigenlijk staat.
kuurtje? ik drink nooit dus dat is handig Maar vriendin zei altijd dat kuurtje had... Blaasont. bijvoorbeeld
Oh dat is balen Jel, maar gelukkig betekent het niet dat je ineens minder zwanger bent... Wilde een foto maken van mijn testrijtje maar mn vriend heeft de camera mee dus nu met mn mobiel gedaan, ff wachten tot ie op mn mail binnenkomt, dan zal ik hem hier ff posten