Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Sorry Milla, had het berichtje over een bloedtest al geplaatst toen ik later pas las dat je dokter dat niet wil doen en dat je op vakantie gaat...
    Maar ik vind je testje helemaal niet licht joh!! Als ik het vergelijk met de mijne, die was in 1x echt veel lichter hoor! Ik zou me pas echt zorgen maken als het teststreepje ineens bijna niet meer te zien is.... Moet goedkomen!!

Souries: heb je bij een bbz ook niet last van je schouder? Is 1 van de symptomen toch?
    Wanneer mag je voor een echo?

Nou ik ben er weer vandoor hoor, even boodschapjes doen en daarna werken. Fijne dag iedereen!

2. Jel

Jel Niet meer actief

Heitje, oh wat vaag van die bacterieen. Het zal wel dan...
    Ik heb niet zo zeer alleen in de avond dat mijn buik opgezet lijkt, eigenlijk de hele dag door wel.

Milla Rose, ik zou echt stoppen nu met testen. Je maakt jezelf zo onzeker. Probeer nu maar te genieten. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.

@ Miekr, gefeliciteerd. Inderdaad, vrij snel opnieuw zwanger. Maar uiteindelijk lijkt het mij heel leuk als er dan zo weinig leeftijdsverschil zit tussen de kinderen...

@ Heitje, werkse. Ik heb al weekend.:D Zometeen is mijn mannetje vrij. Zal dan even de soep opzetten en broodjes uit de vriezer halen. Vanmiddag samen boodschappen doen, altijd vaste prik op vrijdag. Eens kijken wat we vanavond weer zullen gaan eten.

3. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ souries,

Over een BBZ dan zou je de hele dag door vreselijke buikpijn hebben,je echt heel beroerd voelen en na een tijdje met koorts erbij. (mijn zus en een kennis hebben het gehad)
    gewone buikpijn hoort erbij dat is je baarmoeder die ruimte aan het maken is.

4. mi77

mi77 Lid

5 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd als JIJ het niet vertrouwd VK bellen. Heeft mij ook geholpen. Idd was het zo dat je continu veel pijn moet hebben zij mijn vk.
    Succes

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @mila rose
    ik vind je 2e test streepje niet veel lichter als die 1ste
    alleen de controle streep van die 2e test is wel veel donkerder dus misschien dat hij daarom lichter lijkt??
    ik zou me niet te veel zorgen maken hoor
    gewoon lekker gaan genieten van je vakantie volgende week

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks meiden, stelt me inderdaad wel een beetje gerust. Doordat ik nogal last heb van spanning op mijn spieren en mijn nek en heb ik soms last van mijn schouder, en ik heb ook niet continue buikpijn, dus ik ga er maar vanuit dat het niks is. Dat is het fijne aan het nog herstellen van een angststoornis, dat je steeds weer nieuwe dingen vind om je druk om te maken, maar inmiddels weet ik dat mijn denkfouten vooral catastroferen betreffen, dus zet er iets positiefs tegenover. :D

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Milla das echt zwanger hoor. Hij kleurt niet als je niet zwanger bent!!!

Net MvM gehad en Heitje, jij zal inderdaad niet mee kunnen doen denk ik. 1 vraag was of je ooit een rugoperatie hebt gehad. Als je een van de vragen met ja hebt beantwoord kan je niet mee doen. Ikke wel. Had trouwens weer een mooie dikke streep.

Ff foto maken. En opzoek hoe ik ze invoeg!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @souries
    volgens mij heeft dat niet alleen met je angststoornis te maken
    volgens mij hoort dat bij een eerste zwangerschap
    bij elke "kwaaltje" die ik vreemd vind ga ik meteen op internet zoeken: wat is het, kan het kwaad.....Nee oooh gelukkig weer verder genieten :D

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Heb ik ook Miffy. Proooobeeeren mezelf rustig te houden en te genieten.... pfff

Miekr proficiat en welkom!

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ludora
    vind het genieten soms wel moeilijk hoor
    tussen het misselijk en moe zijn in
    en het plassen in die stomme maatbeker (voel me zo stom op de wc, maarja het is voor een goed doel)
    vind het allemaal reuze spannend maar het voelt soms ook nog zo onwerkelijk

11. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ik mag vanaf volgende week in de maatbeker plassen, haha. Rare gewaarwoording!!

Ik zeg ook proberen te genieten. Want ik zit nog heel erg tussen het niet geloven en bang zijn....

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ludora
    ik ben gelukkig niet bang
    snap mijn eigen lichaam op het moment niet en dat vind ik wel erg vervelend
    ben normaal iemand die alles op een rijtje heeft, niks kwijtraakt en normale gesprekken kan voeren enz
    ben nu zo warrig, raak halverwege een zin een woord kwijt, sta een uur te zoeken naar mijn sleutels die ik dan gewoon in mijn hand heb
    en dan nog misselijk en overgeven wat ik nooit heb
    ben vrij druk persoon ben nu zoooo moe en doe dus regelmatig een middag dutje
    maaar volgens de HA komt het warrige gewoon door de vermoeidheid en word dat wel weer beter als mijn lichaam gewend is, zag er volgens de HA ook wel erg moe uit

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik breek even in

@bezigbijtje........MEID:$:$:$:$ hoera!!!!!!!!!!!!!!!!! hardstikke raak

zat bij contacten/vrienden en zie in je afbeelding een posi test..

van harte, geniet ervan!!! hoe voel je je. ik heb temfoprum verlaten toen ik eenmaal zw was maar af en toe gluurde ik stiekem in profiel. na testen zhuis zijn jullie weer gewoon verder gegaan en dat is zo gebleven of is zhuis wel aan te pas gekomen met meten, checken rekken:D

iig......geniet!

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Bekijk bijlage 183406

Bekijk bijlage 183405

De digitale is van maandag. De andere 2 van woensdag en die in het doosje van net van MvM.

Miffy, ik hoop dat de kwalen goed nieuws zijn, want ik heb er ook 'last' van. Maar ik vind het gewoon erg spannend....

Maar goed als het niet goed gaat gaat het niet goed daar is niet aan te doen. En das t probleem. Ik ben altijd erg in controle en best een control freek. En dit gaat zoals het gaat. Niets aan te veranderen en das eng....

Maar goed ik ga nu wat doen. Laatste dag vakantie...

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Hahaha, ik zat maandag in de eerste instantie bij de digitale te wachten op de niet.....

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Nou meiden ik ga aan de gang heb nog veeeeel plannen voor vandaag, hoop dat t allemaal lukt...

17. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ludora, dikke vette strepen. Maareh wat heb jij een gekke digitale test van clearblue. Dat is een andere dan die van mij.

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jel: gelukkig is het heel leuk werk! Samen met een vriendin heb ik een sieradenbedrijfje, we ontwerpen zelf onze sieraden en verkopen die, en daarnaast geven we workshops :)
    Boodschap ze!

Miekr: gefeliciteerd en welkom!

Souries: goed zo meid, positief denken!

Ludora: fijn dat de streep bij MvM zo dik was! En ik baal echt als ik niet mee mag doen...pff echt jammer (ik weet dat de flessen stinken en dat het veel moeite is om te doen, maar dan nog..) :(
    En jij ook al zo'n donkere test vlak na NOD, wow!

MvM: echt super meiden die meedoen, is zo'n goed en belangeloos doel! Petje af voor jullie!!!

Hier net boodschappen gedaan en werd echt misselijk in de winkel. Heb het sowieso al constant, een licht misselijk gevoel (en dan ga ik steeds wegslikken?) maar in de winkel werd het erger, voelde me helemaal wazig haha

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    * Breekt in*

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap;)

Maar kom speciaal even hier langs om Heitje te feliciteren:D
    Eindelijk maar toch, hoop dat alles goed gaat.

Veel liefs Maris

*breekt weer uit*

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    was ik weer.... jeetje wat heerlijk zoveel te moeten bijlezen... LOVE IT! Wat gezellig toch.

ik ben net terug van broodje eten met mijn meoder, ben me toch misselijk weer.... hebben jullie dat ook de hele dag?

Meiden die even inbraken om mij te feliciteren dankje! Lief! reageer wel ff via pb;)

wilde huis schoonmaken maar zie t ff niet zitten...:)

Deel Deze Pagina