Jeetje wat een kletskousen zijn jullie haha, gezellig hoor!!! Dat chatten hoeft van mij ook niet zo nodig, heb mn handen al vol aan dit forum haha een website met afspraken ed is wel een leuk idee naar mijn mening. Ik ben trouwens 31, nou ja ik word as maandag 32, dus ook nog 32 als ons 2e kindje wordt geboren, tenminste dat hoop ik. Mijn vriend is nu 32 en 33 als beeb nr 2 er is. @Jel, ik kijk ook iedere keer in mn slip of er geen bloed te zien is, plassen blijft spannend, vooral omdat ik de vorige keer telkens bloedverlies had, is dan ook niet goed afgelopen. Over koffie, ik drink nooit geen koffie ( ja alleen met een likeur maar nu dus niet haha ) de geur staat me nog niet tegen. Dronk wel veel red bull light maar daar ben ik nu ook mee gestopt. Over roken, nooit gerookt, vriendjelief wel maar die rookt buiten, al zolang onze dochter er is. @Priscilla, je hoeft je totaal niet te schamen hoor dat je moeder wordt en nog thuis woont, laat de mensen lekker lullen!! @Ingel, wij doen de combitest, de vorige keer ook gedaan. @Sam4hope, welkom en gefeliciteerd!!
Goede middag kletsende moeders in spe... Jeetje waar moet ik beginnen Ik ben 32 en manlief is dan 31 als de kleine in spe er is. Sex kan nu wel de hele dag maar manlief vind het eng dus nog maar 1 x geklust maar dat was wel heftig jeetje pffff ... alle nieuwe moeders welkom en gefeliciteerd vannacht hier ook een drukke nacht gehad met mijn wc rondes en krampen/steken in mijn buik en de vlagen misselijkheid.(las dat er meer meiden last van hebben gehad vannacht)zo bang dat ik wat roods aan tref als ik moet afvegen gelukkig nog niks. 2 jaar geleden gestopt met roken omdat we graag kinderen wilden. hoop dat een ieder verstandig genoeg is om de juiste beslissing te nemen over het roken...
Volgens mij ben ik 1 van de jongste Ik ben 22 en hopelijk 23 als de baby komt en mijn man wordt over 3 weken 26. Wat schrijven jullie veeel Ik ga een poging doen; Souries; Ben zelf tegen roken tijdens de zwangerschap. Maar ik vind dat je goed bezig bent met stoppen hoor! Stress van het stoppen is ook niet goed voor je kleintje, en 5 sigaretten zijn er al 20 minder! Het gaat je wel lukken Combinatietest; wij gaan deze denk niet doen, ik ben nog zo jong en we hebben geen afwijkingen in de familie. Milla rose; Wat een stress meid, ik kan me voorstellen dat het na zo'n tijd extra spannend is. Dat heb ik al... Ik hoop dat je wel even lekker kan ontspannen op vakantie, veel plezier! Priscilla4; Natuurlijk verdien je een kindje niet minder! Geniet er maar lekker van hoor Website; ik doe dan ook mee hoor. Chat vind ik niet zo fijn, wil lekker op mijn gemakje lezen en reageren. Vertellen; Mijn ouders weten het al, schoonouders horen het als de echo dinsdag goed is. Derest vertellen we het op de verjaardag van mijn man, ik ben dan 8,5 week. Iedereen is bij ons toch al op de hoogte van de medische molen. Intnimiteit; uuum even niet Ooh, ik ben heel misselijk en heb vreselijke honger tegelijk, weet echt niet wat ik mezelf aanmoet:x
Ha meiden, Wij hebben zojuist onze eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien! We zijn zo blij!!!! Was wel ff spannend aangezien de verloskundige eerst niets kon vinden, was echt ff bang dat het fout zat, maar gelukkig kunnen we lekker gaan genieten, zo fijn!!! Reagerend op jullie: Ik ben 26 jaar en mijn man 28 (dus 27 en 29 als de kleine geboren wordt). Roken heb ik nooit gedaan dus hoef ik gelukkig ook niet mee te stoppen. Combinatietest gaan we denk niet doen. Ouders en broers/zussen weten het hier al, volgende week gaan we het de beste vrienden vertellen. Zo veel zin in! XX
milan gefeliciteerd!!! @hier: ben zo ff weg heb t dochtertje van mn zus dr vriend beloofd dat we ff naar de speeltuin gaan keken net assepoester en ik moest gewoon wat tranen wegslikken omdat het goed kwam haha gekke hormonen!!
Fijn dat de echo goed was! Veel plezier met vertellen! Hoop zo dat er bij ons dinsdag al een kloppend hartje te zien is...
MilanFleur Jaaa... Wat fijn, zeg! Gefeliciteerd! Wij hebben woensdag de 1e echo, ben dan ook 7,4 of 7,5 weken zwanger.
nou, ik ben inmiddels ook weer op de bank beland. Was even op t sportveld, maar had een hond die maar aan de lijn liep te trekken en mijn handen vol, waarop een lekker zeurende pijn in mijn zij opstak die naar mijn been trok. vatte het maar op als een teken dat het deze week even genoeg is geweest misschien straks toch nog even terug, maar zonder hond haha!
Ik had een vroege echo omdat mijn schoonzusje doktersassistent is, en een echo had geregeld bij haar op de praktijk. Zo lief! Ik ben trouwens volgens de echo 7 weken en 1 dag zwanger (ipv wat ik dacht 7 wkn en 4 dagen). Mei2010 en Daydreamer, hoop dat jullie ook een mooie echo krijgen!! Veel succes en geniet ervan!
@milanfleur Gefeliciteerd met jullie echo!!! geweldig lijkt me dat..... @mei2012 ik ben ook 22 en beval ook op mijn 22ste ben je ook rond mei jarig?
oooooh ja ik iets later ik de 24ste en volgens mij berekening ben ik de 9e uitgerekend dus als het goed is kan het geen verjaardags cadeautje worden
Milanfleur, gefeliciteerd met je goede echo. En nu maar lekker genieten inderdaad. Wat leuk dat sommigen rond hun verjaardag uitgerekend zijn. Dat zou een mooi verjaardagscadeau zijn, maar misschien niet zo handig, op dezelfde dag. Ben vanmiddag wel wat misselijk geweest, na het eten van de lunch. Het zakt allemaal veel langzamer nu. En net mijn fruit achter de kiezen. Zorgen jullie ook ineens dat je veel gezonder eet? Ik heb allemaal soorten fruit in huis gehaald. Normaal ben ik niet zo'n enorme fruiteter, maar vind dat ik het zeker nu moet eten. Wat ik dan doe, al het fruit met de staafmixer fijn maken, dan krijg ik het makkelijker weg. Anders niet zo makkelijk. Net 2 sinaasappels en banaan fijngemalen, kon het gewoon opdrinken. Dat gaat mij dus iets makkelijker af. (Voel me net een baby)
Jel, ik moet al de hele dag niet echt aan eten denken. Maar ik doe het wel ontbijt, lunch en avond. En dan 3 soms 4-5 tussendoortjes. Ik heb zo'n boek waar lijstje in zit wat je moet eten als je zwanger bent. Daar wil ik me aan houden, dus o.a. 2 plakken kaas+vleeswaren per dag, 2 stuks fruit. 2-3 glazen zuivel en 5-7 brood. Daar kom ik niet aan omdat ik als ontbijt dan de herbalife shake doe. En avond eten krijg ik het al helemaal niet weg. Maar de tussendoortjes doe ik dan ook 1x 200gr groente (tomaatjes/komkommertjes met wat aromat bijvoorbeeld) Maar dit zit er bij mij nu al 8 wkn in door het afvallen. Op de zuivel, kaas&vleeswaren na dan Vanavond hebben wij vanaf 6u feest maar daar zit ook eten bij. Hoop maar dat ik het lust, want moet natuurlijk wel wat eten anders wordt ik ook heel misselijk hahaha.... wanneer willen jullie het nu gaan vertellen? Vroeg het al eerder aan iedereen maar misschien niet gelezen ofzo??
ik heb het mijn moeder, en beste vriendin vertelt en op school en stage weten ze het over 9dagen heb ik de eerste echo en dan vertellen we het aan de rest van de familie en met 12 weken ga ik het wereldbekend maken
Hier altijd al een gezonde eter, eet normaal gesproken al meer dan 2 stuks fruit per dag. Vanavond eet ik bij een vriendin dus verassing wat er op het menu staat. Over vertellen, vrienden weten het al, heb het alleen nog niet aan mn moeder verteld ( mn vader is overleden). Ik wil haar pas inlichten als we een knipperlichtje hebben gezien. Had hiervoor een bbz en wil niet dat ze haar eigen onnodig druk maakt nu. Schoonouders, dat is de taak van vriendlief, ik praat niet met die mensen, het contact tussen hun en mijn vriend is trouwens ook niet om over naar huis te schrijven.
@ Monaatje aaah wat balen, ben wel misselijk maar nog niet overgegeven. Maar nou doe ik dat sowieso zelden.... @ Pricilla wat apart he dat je het niet gelooft wat je ziet.... @ koffie, ik drink het nog niet zo lang, maar het gaat nu niet meer, pfff zo niet lekker!! @ MvM je mag mee doen vanaf ruim 5 weken, ik heb de afspraak vroeg gemaakt. Omdat ik geen moment twijfelde om het te doen. 2 vriendinnen van mij zijn er momenteel afhankelijk van. Ik heb dus nu de spullen al en begin vanaf woensdag. @ Heitje vandaar dus de engelse tekst!! hihi, leuk verhaal ook. Dit moet je dadelijk in je babyboek schrijven. Zo leuk!! @ veel bijlezen, ik vindt het wel leuk, we moeten het gewoon elkaar niet kwalijk nemen als we ergens over heen lezen dan komt het allemaal goed!! Ik ga volgende week weer werken einde vakantie, dus dan kan ik ook niet zo veel meer lezen en posten. Tenzij t heel rustig is en ik mijn telefoon stikum gebruik @ Jel ik vind mijn urine, die ik gister moest opvangen voor MvM ook wat troebel. Maar ik vang het anders nooit op dus ik weet niet of het normaal is... @ leeftijd ik ben 32 wordt in maart 33. @ wagenziek heb ik ook, en inderdaad dus ook als ik zelf rij. Nooit gehad heel vervelend!!! @ roken, ik ben in november gestopt, omdat ik gestopt wilde zijn voor ik zwanger werd, om ook geen stress te hebben. Niet zo goed voor mijn gewicht, maar het is wel gelukt en ik ben daar heel blij om. Maar aan de andere kant, het kan in sommige gevallen zooooo veel stress opleveren om te stoppen, dan is het beter om wel wat te roken. Maar ik vindt het ook geen gezicht, kinderwagen duwen en peuk in je mond. Net als papa's achter de kinderwagen met een blik bier in de hand.... Heel raar gezicht, maar dat is mijn mening! @ Ingel wbt screening, moeilijk, ik heb reuma, maar daarmee kunnen ze volgens mij weinig in dit stadium. Ik heb er nog niet echt een mening over, ik ga het wel met de gyn overleggen, voor en nadelen. (gaat verder lezen..)