@Jel. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik heb wel een vast contract, maar ze gaan echt niet blij zijn. Werk nu fulltime en wil graag een dag minder gaan werken. Alleen kan dat niet met mijn functie... dilemma. En wat het plannen betreft daar heb je helemaal gelijk in, je weet nooit wat er op je pad komt!
Ludora, ok dus bij jou ook best even spannend dus met werk. Ik ben ook zo bang dat ze me om die reden er uit gooien na de proefmaand. Zit ik daar zonder inkomen, en we hebben het geld wel hard nodig, zeker nu. Mijn man heeft dan wel een fulltime baan, maar toch. Dan hebben we het niet echt breed.
Dames wat wordt er veel gekletst Is bijna niet bij te lezen. Maar ik ben 31 (net geworden eind Aug), mijn partner is 28 en wordt in Jan 29. Ik slik ook puur mama van vsm. Ik rook sinds Nov vorig jaar niet meer, ben gestopt met behulp van Shampix. Super middel. Hier weten ouders, broers en zussen het. Beste vriendin vertel ik het volgende week en mijn collega's denk ik ook eerder, doe nogal zwaar lichamlijk werk en heb nu al last van mijn rug en buik. Ook mijn bekken staan af en toe verkeerd. Dus kan het waarschijnlijk niet te lang verzwijgen voor mijn collega's. Vrienden en familie vertellen we het ronde de 10 weken denk ik! Verder hier af en toe stekjes in mijn buik en kijk ik iedere keer met afvegen of ik geen bloed heb. En in de avond erg moe en in de ochtend vroeg wakker. Liefs
Sanny, wat vervelend zeg, dat je eigenlijk niet 1 dag minder kan werken. Ach eerst maar eens afwachten wat ze zeggen, dat je zwanger bent. Het zal toch ook eigenlijk raar zijn als je boos worden dat je zwanger bent, of op een andere manier laten merken dat ze het niet leuk vinden. Komt ook vast allemaal wel weer goed.
hey forum vriendinnetjes!! pfff ben kapot net ff lekker op de bank geslapen ben nog helemaal duf haha t was een drukte van jewelste hier in huis maar blijkbaar had ik t nodig.. @ kijken na naar wc gaan doe ik ook idd ben zo bang dat ik weer iets van bloed ga verliezen ofzow.. pfff wat ben ik blij als het 6 okt. is geweest hoop zo een hartje te zien!! @ folium zuur ik slik apart folium zuur en muti compleet vitamine daar zit ook foliumzuur in maar kan volgens mijn gyne geen kwaad.. je moet ze ongeveer tot 8 weken slikken geloof ik. @ eten zoveel boterhammen krijg ik echt niet op hoor.. ik eet s ochtends iets van fruit of een cracker dan rond kwart over 10 een boterham en smiddags 3 en dan mn avond eten en in de avond nog wat tussendoor.. @ honden training ik heb 26 oktober examen met mn hond XD en tis zo'n lekkere eiegenwijs dus denk dat we dik gaan zakken hahaha
ik lees net iets over vitamines met vitamine A moet je zeker tijdens de zwangerschap maar......... er zijn er meer die wel kwaad kunnen het ezelsbruggetje KADE, deze vitamines scheid het lichaam niet automatiesh uit en kunnen dus bij overdosis problemen veroorzaken wel moet je wel erg veel ervan nemen wil het problemen geven de combinatie van pillen en een shake zal ook geen kwaad kunnen hoor
Ik sta in direct contact met mijn 2 bazen. Ze reageren altijd heel raar als er iemand zwanger is, net of je leven dan afgelopen is. Maar eerlijk gezegd vind ik dat vooral hun probleem! Ik slik trouwens Prenatal van Solgar, erg fijn. En doordat het geheel natuurlijk is wordt het ook nog eens beter opgenomen door je lichaam
@miff jah ik was er echt ff aan toe.. gister ook al na het werk even geslapen straks lekker broodje shoarma maken mjammieeee
ooooh shoarma mijn maag draait zich spontaan om mijn vriend pakte het in de winkel ook al, zullen we dit vanavond eten en ik moest al bijna kokke als ik het in mijn hoofd heb dan gaat het soms al mis
zo, ik kom weer even klagen hoor. Ben net terug van de weekend arts omdat ik nog geen slokje water binnen kan houden vandaag. heb nu zetpilletjes mee gekregen met vitamine B. voor het slapen en in de ochtend moet ik er 1 gebruiken. hoop dat het helpt! wat voel me echt niet happy!!
Monaatje vervelend voor je ze! Hoop dat de b zetpillen helpen. Maar dat is meer om aan te sterken dan dat het helpt voor de misselijkheid toch?
@miffy ik heb het ook af en toe nu twijfelt mn lichaam nog of ik er trek in heb maar denk t wel shoarma is echt n verslaving hahaha @monaatje succes!!!
zo en weer een hoop gemist @vitamines ik slik ook Prenatal van Solgar. Zit alles in heel handig. en ik start maandag met Visolie capsules. Zie het maar zo: in plaats van die stinksigaretten, haha! @eten wij eten op zaterdag altijd patat, makkelijk na het sporten. Ookal sport ik al een jaar niet meer echt, blijft die patat er toch inzitten. Ben benieuwd hoe het valt. @slapen. Net ook lekker in slaap gevallen op de bank. Voorheen werd ik daar altijd heel onrustig van, maar nu knap ik er toch een beetje van op. Zal het ook zijn omdat het weekend is dat je wat duffer bent? Normaal ben ik ook wel moe, maar ga ik wel door, maar het lijkt alsof mijn lijf nu zegt: Je doet toch niks, dan gaan we even slapen, hihi!
@monaatje overigens heb ik ook gelezen dat vitamine b helpen tegen misselijkheid, dus ik zou het zeker proberen
ik heb ook davitamon mama plus visolie, vind ze een beetje aan de grote kant, maar goed ik krijg ze weg. Meiden ben jaloers op jullie dat jullie bijna allemaal zo snel je echo´s krijgen-kregen. Volgens mij krijg ik m ergens eind okt, eerst 12 okt de intake bij vk wel fijn hoor om nu al het hartje te zien
hoelang nog tot 6 okt? haha vind dat ok al lang duren hoor en dan 18 okt. termijn echo.. man man kan ik niet even gaan slapen en dan wakker worden dat er in ene al 2 weken om zijn?
iemand een gezonde eettip? Ben alleen thuis en geen idee wat ik moet maken. Mijn vriend kookt normaal altijd