trouwens mijn ticker leid een eigen leven haha schoof ineens 2 dagen op in 1 dag :S heb nu tijdzone erbij gezet kijken of dat verschil maakt!!
Pff nou, schiet mij maar lek! Laatste menstruatie:11 augustus 2011 Cyclusduur:35 dagen Je bent uitgerekend op: 24 mei 2012 Je bent nu:38 dagen zwanger En je hebt nog:249 dagen te gaan Dit is de: 6e week Het sterrenbeeld wordt: Tweelingen Dit kreeg ik te zien.. nou had ik de 24e al staan al berekening, maar als ik die invul voor me banner is het toch echt 4 weken en 2 dagen.. Snappen jullie dat nou?
vriendlief is weer druk aan het werk... gelukkig vanaaf wat eerder klaar over ongeveer een uur weer thuis!! jeeeeej!!!
Ja, ik was net een andere banner proberen te maken via Lilipie, en die geeft aan 5 weken en 2 dagen, wel zelfde aantal dagen te gaan.. Das toch raar?? Ben trouwens uitgegaan van mijn langste cycles, normaal had ik een cyclus van 31 dagen, en vorige maand 33, maar deze keer me eisprong 2 dagen later, dus gok ik op cyclus van 35.. haha drama Ach, we wachten maar af.. Eerst weekje vakantie en dan dokter maar bezoeken voor bloedonderzoek en dan maar de volgende stap.. Hebben jullie al dingen geregeld? Weet niet goed waar ik moet beginnen...
trouwens wat doen jullie voor werk? en je lief? ik werk partime als soort mondhygieniste bij een tandarts en partime voor mezelf bezig als nagelstyliste maar dat ben ik nog aan het opzetten dus niet zo druk nog.. en mn lief werkt partime voor een baas als ontwerper van lasershows denk bv aan laershows bij festivals feestjes enz. en hij is kunstenaar graffiti en acryl, schilderijen en muurschilderingen (heeft ook een site voor mensen met interesse) en wat doen jullie en je lief?
@sam begin met afspraak bij je ha.. die verteld je welke stappen je moet ondernemen fijne vakantie alvast!!
Zowel mijn man als ik werken fulltime. Hebben nu lekker nog 2 weken vakantie! Ik werk in de zorg en mijn man in de metaal. Ik wil wel iets minder gaan werken, maar echt parttime zal hier nooit lukken, hebben nog een huis die we moeten betalen
ik ben nu nog student, bijna klaar en dan ga ik de zorg in mijn vriend zit in de ziektewet ivm ptss vanuit het leger en volgt nu behandelingen bij het ggz
@jel, ik heb net even terug gelezen maar las ik nou dat er bij jou alleen maar een vruchtzakje te zien was?? Hebben ze nog geen hartje zien kloppen? Waarom duurt het zolang voordat je terug moet komen?
Klopt, ik was 5,5 week bij die echo, en volgens de gyn gebeurd het vaker dat dan nog niet veel zichtbaar is. Dus ik hoop maar dat alles goed zit dan. Over anderhalve week ben ik dus 7,5 week, en dan moet dat hartje zichtbaar zijn, zo niet, dan is er iets niet goed. Maar laat ik daar nu maar niet van uitgaan. Maar zit nu wel een beetje in onzekerheid. Gewoon te vroeg een echo gehad.
Jamaar zelfs een embryootje was niet zichtbaar he? Helemaal niets, behalve een zwart rondje, wat volgens de gyn een vruchtzakje is. Maarja... ik voel me wel zwanger. Dus tja.. je zou denken dat er nu de groei van een embryootje zit. (Hoop ik )
Dat schijnt achterhaalt te zijn. als je het in de magnetron opwarmt verwarm je het in korte tijd tot heet, dan is het niet schadelijk. wanneer je het langzaam opwarmt in de pan wel Moet wel zeggen dat ik het nog niet gegeten heb sinds ik zwanger ben dus geen idee hoe het nu zou smaken
Tjonge.. ben je even een middagje weg ... Maar goed, een paar reacties op onderwerpen die de ronde deden: @eten: Ik eet op dit moment vreselijk slecht. Ben er net achter dat droog brood soms nog het beste te verteren is, maar ja.. met alleen brood kom je ook niet ver. En als je er dan toch per ongeluk nog een appel achteraan eet en die valt verkeerd, komt ook die boterham er weer uit. Ben dus zeker 2 tot 3 kilo afgevallen en voel me ook niet echt happy door al die misselijkheid en het overgeven. Heb daardoor ook meer behoefte aan zout, heb ik het idee. @vitamines: Ik slik Davitamon mama compleet + visolie. Zit echt een beetje te plannen wanneer ik die op de dag inneem.. Zo van.. voel ik me nu goed? Grote kans dat het eten er in blijft, dus laat ik 'm nu maar innemen. @werk: Ik werk op productiebasis en zou er graag nog iets voor 2 dagen bij hebben. Alleen al om iets meer vastigheid te hebben. Maar of dat nu nog voor mij weggelegd is. Ik vrees van niet. Soms grijpt me dat aan (door de crisis probeer ik nu al meer als een jaar echt werk te krijgen) en nu ben ik zwanger en is het eventjes over.. En daarna misschien ook wel, want ik wil een kind niet heel veel buitenshuis onderbrengen. Tja.. hoe dat financieel recht breien? Soms moet je het gewoon ook even overgeven denk ik, soms komen er weer onverwachte openingen/inzichten die je fijn kunt benutten. Tobben lost ook niets op. @vertellen: Aan onze ouders willen we het met ruim 10weken vertellen, broers/zussen en vrienden vanaf week 11-12. Sowieso willen we wachten tot na de echo (ong. 9 weken) en omdat we daarna een week op vakantie gaan, vertellen we het dus pas na de vakantie. @zwangerschapsmode: wat hebben jullie in je hoofd om te gaan dragen komende winter? Ikzelf draag eigenlijk alleen maar rokken en jurken, maar zou ook graag zelf wel wat naaien (doe ik graag). Wie weet of er leuke patronen (naast die van naaipatronen.nl - die ken ik al) van rokken/tunieks/jurkjes in de omloop zijn? Zijn er meer die naaien en ook eigen positiemode willen gaan maken? Groetjes en fijne avond!!
Ik heb met 5 weken ook een echo gekregen bij de gyn. Op mijn foto zagen we een grijs zakje met een zwart binnenkantje. Deze was 2 mm groot. Heb je je foto goed bekeken? wat zag jezelf