Zwanger en uitgerekend 25 tot 30 mei 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloem18, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi hoi,

Eens kijken of ik een klein clubje op kan starten om te kletsen. Lees net die van bevallen eind mei en die vind ik alweer veel te groot.
    Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger en ben 26 mei uitgerekend (volgens eigen berekening). maandag 17 oktober heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en dan gaan we een volgende afspraak maken voor de echo. Vind het allemaal erg spannend.
    Wie komt er gezellig kletsen hier?:)

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Het is hier in iedergeval niet te druk:D

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi!!

Ik ben 29 mei uitgerekend!!! Van ons 2e ICSI-wondertje!
    Schrijf met meerdere topics mee, dus vind het soms lastig om alles bij te houden, maar een kleinschalig clubje vind ik wel leuk!

Omdat ik dmv ICSI zwanger ben geraakt hebben wij (gelukkig) 7 oktober onze eerste echo al!! Kan niet wachten!

Liefs

4. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    He loesie, leuk dat je mee kletst.
    Spannend hoor de eerste echo, ik moet nog zo lang wachten.
    Wij ga het 7 oktober aan ouders, zussen en schoonouders/zus vertellen. :)
    Heb er nu al zin in.
    Heb jij last van kwaaltjes?

5. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.436
    113
    Dat is leuk! Een niet zo megaclub, want dat is me altijd veels te veel lezen, hahaha.
    Ben 26 of 29 mei uitgerekend. Verschillende calculators gebruikt en ben nog niet bij de VK geweest. Maar beide vallen tussen 25 en 30 mei :D

6. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Haha Felice, dan mag je erbij!:D
    Ik kom bij alle berekeningen op de 26ste uit maar moet idd ook nog afwachten wat de verloskundige gaat zeggen.
    Heb jij "last" van kwaaltjes?

7. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.436
    113
    Ik snap het ook niet, want bij m'n vorige zwangerschap (ben nu dus zwanger van de 2e!) kwamen alle berekeningen op 1 datum uit.
    Zal het dan binnenkort wel vernemen van de VK.

Niet echt schokkende kwaaltjes, heel moe, metaalsmaak in m'n mond (bah bah bah), daardoor ook overdag wat misselijk, maar geen 'morningsickness' of hoe dat ook heet, haha!

Heb jij ook al last van kwaaltjes?

8. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ben erg moe steeds, kan nu wel beter slapen daardoor (ben een slechte slaper). Heb een zere blaas als ik plassen moet, heb voor de zekerheid mn urine laten testen maar was niet gevonden. En heb nu 3 dagen geregeld kramp in mn darmen. Zou er ook wel bij horen. Maar verder gaat het goed hoor haha.
    kan me er niets bij voorstellen dat er wat in mn buik groeit en ben ook best stiekem een beetje bang dat het mis gaat.
    Wil snel op de echo dan wordt het wat meer bevestigd maar dat gaat nog wel 5a6 weken duren :(
    Oh ben nog niet misselijk geweest, wel snel wat voller.

9. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoe is het meiden?
    Mijn borsten voelen nog steeds zeer en mn tepels zijn gevoelig. Dat was ik de vorige keer erbij te zetten. Ben helaas vanaf zondag met vlagen misselijk. Vooral aan het eind van de dag en als ik snacht wakker wordt. Hoop dat dit snel overgaat, lig het liefst te luieren op de bank maar moet helaas 5 dagen in de week gewoon werken.
    Het geeft me wel een zeker gevoel dat ik in ieder geval nog wel zwanger ben.:)

10. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.436
    113
    Hier weer eens een teken van leven!
    Overdag ook misselijk, slaap niet zo lekker en moe moe moe ...
    Voor de rest gaat het prima, hahaha!

5 dagen werken, moest er niet meer aan denken!
    Werk er 3, maar aan de andere kant, als ik thuis ben huppelt er nog een klein hummeltje rond. Hihi, een energievretertje is 't!

Deel Deze Pagina