@Jade, nee klopt ik moet nog wat kleding setjes . Ook al van die rare dromen dus, maar nachtmerries zijn echt naar Jammer dat je energie weg was na de klusjes, maar ik vind dat je al heel productief bezig bent geweest ! Mooie buik!! Lekker rond al! En waar zit dat extra gewicht dan joh (buiten de zwangerschapsbuik)?! Ik zie niks!! @Mir, haha had je de kerstboom nog steeds staan? Veel plezier morgen @Charlie, een jongetje zal het denk ik niet zijn. Bij de 17 wk geslachtsbepaling en 20 wk echo zeiden ze meid dus dat is dubbel gechecked . Dat gewichts gevoel ken ik ook. Ik ben 1.65 en in sportconditie zit ik rond de 48 kg (ja aan de lichte kant, maar dat heb ik altijd gehad) en nu was ik voor de zangerschap 52 kg en nu inmiddels richting de 64 kg... ik vind het dus verschrikkelijk haha. Maar ik ga na de zwangerschap gewoon lekker sporten dan komt het vast goed! En de kast die we als commode gebruiken is een malm kast van de ikea idd. Hij is wat hoog maar niet te hoog. Vervelend dat je mogelijk zwangerschapsdiabetes kan hebben. Hoop dat het gewoon 'normaal' is en er niks aan de hand is. Ik heb geen flauw idee hoe hoog mijn bm zit, ik denk zo'n 3 cm er boven maar ik voel het niet echt. Hele gave foto's trouwens!! Mooie buik! @MamaJulia, dan gaat het binnenkort dus lekker beginnen leuk hoor! @Moonymuppet, mooie buik @Zustertje, dat had ik al eens gedaan, blijkbaar helpt dit niet helaas . Fijn dat jij makkelijker zit . Masseren doet mijn man gelukkig zeer regelmatig en zal ns een warme douche proberen op het moment dat ik pijn heb! Helemaal vergeten dat dat vaak helpt haha. Pietje precies dus, haha herkenbaar komt vast goed met het kamertje dan! De dromen blijven altijd wel hangen maar kan er goed om lachen. Vind het gelukkig eerder vermakelijk dan naar . Ben reuze benieuwd naar de foto's van je kamertje straks! Klinkt super! Hoop ook dat het herstel van jullie hondje voorspoedig verloopt maar dat zal vast goedkomen. Post je nog een foto van je 3d echo? Ben zoooo benieuwd!! Wij hebben nog geen draagzak, ik ga er een halen als de kleine er is, kunnen we uitproberen welke we het fijnste vinden. Zoooo ook weer bij en nog de buikfoto! Nu snel naar bed, morgen een lange dag
woow, dat is nog eens een uitgebreide reactie Zustertje! super leuk dat jullie ook al in de babykamer zijn begonnen! En vrijdag de 3D echo al! Super spannend! Ik ben wel benieuwd naar de foto's. Wij moeten nog 10 dagen wachten! beterschap voor je hondje! Zo zielig, maar vandaag gaat het vast al stukken beter. Wat voor hondje heb je? Ik wil ook graag gaan dragen, het liefst met een draagdoek. Ik ga na de geboorte eens rondkijken naar doeken en knooptechnieken. Yunami: Ik lijk van de zijkant nog redelijk normaal, maar mijn vooraanzicht . Ik heb behoorlijke love handles gekregen! haha. Jouw buik groeit ook al mooi zeg! En je bent verder ook zo mooi slank! super! 2001 berichten.. tsjah, volgens mij wordt hier wel meer gekletst dan alleen maar buikfoto's posten! haha Hier gaat alles goed. Ik ben verschrikkelijk moe, dus moet even rustig wakker worden. Straks wil ik de babykamer gaan schilderen. Gisteren heb ik even nieuwe kwasten en rollers gekocht, dus dat moet wel goed komen. verder even stofzuigen en dweilen, en dan vind ik het wel goed voor vandaag. Ik moet er nog even overnadenken of ik foto's van de babykamer plaats. Ik heb meelezers (heb het vermoeden ), en dan is 1+1 natuurlijk helemaal 2.. Op FB heb ik ze wel gewoon.
Jaaaaa weer terug van de 20 wkn echo en alles was goed! Hij was goed gegroeid, netjes volgens schema, dus ik hoef me nergens zorgen om te maken! Foto heb ik nog niet, ga ze nog ff vragen of ze hem willen mailen. Op de rest reageer ik binnenkort weer, heb even een paar vrije dagen dus die moeten even nuttig besteed worden in huis, van het weekend weer werken dus veel achter de computer hangen .
01/05/13 - Zustertje12345 - 23 jaar - JONGEN 01/05/13 - Lolsmurf - 27 jaar - VERRASSING 02/05/13 - SandraBenjamin - 34 jaar - VERRASSING 03/05/13 - nenny - 23 jaar - 1e - MEISJE 04/05/13 - Yunami - 23 jaar - 1e - MEISJE 05/05/13 - Ytest - 25 jaar - 1e - MEISJE 05/05/13 - Dnice22 - 23 jaar - 1e kindje - MEISJE 06/05/13 - Riverr - 26 jaar - 1e kindje - JONGEN 09/05/13 - Jade12 - 21 jaar - 1e - MEISJE 10/05/13 - Within - 24 jaar - 1e - JONGEN 11/05/13 - NienT - 26 jaar - 1e - JONGEN 11/05/13 - sinfidel - 28 jaar- 2e en 3e- JONGEN & MEISJE 13/05/13 - Lotje02 - 14/05/13 - MamaJulia - 29 jaar - 1e - geslacht? 17/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - 3e kindje - MEISJE 17/05/13 - Aora - 31 jaar - 2e kindjeJONGEN 18/05/13 - Knibbel - 27 jaar - 1e - JONGEN 20/05/13 - Happy2013 - 29 jaar - geslacht - MEISJE 20/05/13 - Charlie - 30 jaar - geslacht - VERRASSING 23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING 25/05/13 - Gizmobo - 1e - MEISJE 31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE 05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - geslacht JONGEN 10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e Afsprakenlijst 16/01/13 - Mir81 - 20 weken echo 18/01/13 - Shk - VK 21/01/13 - Lotje02 - VK 21/01/13 - Jade - VK 22/01/13 - Mir81 - VK 26/01/13 - Jade12 - pretecho 3D/4D 30/01/13 - aora -VK 04/02/13 - Yunami - VK 08/02/13 Gizmobo - controle VK
Mir: fijn dat alles goed is!! Er komen toch aardig wat jongens nu. Rest: ik heb wel gelezen, maar geen puf om te reageren. Ik ga NOOIT meer verhuizen.... Ben nomg nooit zo moe geweest en nog kang niet klaar Ga nu douchen en naar bed.
goedemorgen dames! pfff ik kan me voorstellen dat verhuizen vermoeiend is zeg! Ik moet er echt niet aan denken. Sterkte nog even Lotje! SHK ook alvast sterkte! Wat zijn jullie stil dames? Ik wacht eigenlijk alweer op buikfoto's.. oja, ik heb ook de magische 24-weken grens bereikt!
Yunami wat een mooi buikje!!! Tsja verhuizen, het is een hele klus. Ik ben ook blij als alle verbouwingen hier eenmaal achter de rug zijn... Maar dat gaat nog even duren... Ik slaap nu sinds twee nachten met een voedingskussen op aanraden van een vriendin die ook fysio is en ik moet zeggen ik slaap veel beter! Ik ga op m'n zij liggen en leg hem aan de voorkant tegen me aan eventueel m'n bovenste been er een beetje op en ik druk hem een beetje onder m'n buik. Zo blijf ik goed liggen en "val ik niet om". En dus veel minder last van vanalles. Zo kerstboom is de deur uit en het huis is dennennaaldvrij . M'n pauze is zo voorbij dus dan ga ik ook nog ff dweilen, alles weer lekker schoon! Daarna maar eens naar boven weer wat opruimen, maar wel met de nodige rust en pauzes. Morgen de babywinkels op Urk onveilig maken!!! Oja ik ben helemaal happy! Heb het muziekje wat altijd bij m'n bed hing vroeger bewaard voor als ik ooit zelf een kindje zou krijgen en nou kon ik hem toch niet vinden! Maanden al aan het zoeken en nu heb ik hem vanmorgen gevonden! Helemaal blij !
@Jade, haha op de foto zie je er prima uit meis . Hoe is het nu met de vermoeidheid? Ik houd fb wel in de gaten @Mir, he wat leuk zeg een gezonde zoon!! Gefeliciteerd . En zo'n voedingskussen doet idd wonderen . Leuk ook van het muziekje!! @Lotje, ja een verhuizing is zwaar komt allemaal goed! Rust lekker uit. @Shk, oh 1 maart duurt nog wel even. Heb je wel lekker veel hulp? Ik was gisteren de hele dag in het noorden van het land. Fijn, gezellig maar zwaar dagje (5 uur heen met de trein en 4 uur terug, ivm storingen en vertragingen haha). Werd vanochtend vroeg wakker maar heb toch lekker ff nog geslapen tot 12 uur, ben nu ook weer fit en mijn energie is nog steeds stabiel... eens zien voor hoe lang nog
Heb hier nog nooit wat geplaatst, schrijf mee in een ander topic. Maar dan toch even een buikfoto plaatsen
@N1986, mooie buik . Dit is geen echt buikentopic meer overigens maar ook gewoon een kletstopic @Mir, oei zie nu net pas dat je daar in de buurt woont!! Ik ga binnenkort weer die kant op dus als het aanbod dan nog geld roep ik tzt wel ff
Wordt een drukke planning dan de volgende keer Anders wellicht een keer een meeting organiseren voor wie dat gezellig vinden? Nu zijn we allemaal nog mobiel Of uiteraard straks met de baby's erbij kan ook