even snel tussendoor, ik moet nog eten maken! Ons meisje is weer goedgekeurd tijdens de afspraak. Ze is mooi gegroeid, keurig op schema en op de echo was ze nog steeds een meisje! Ik voel haar nu iets minder goed omdat ze met de rug naar mijn buikwand ligt. Mooi kamertje SHK!
01/05/13 - Zustertje12345 - 23 jaar - JONGEN 01/05/13 - Lolsmurf - 27 jaar - VERRASSING 02/05/13 - SandraBenjamin - 34 jaar - VERRASSING 03/05/13 - nenny - 23 jaar - 1e - MEISJE 04/05/13 - Yunami - 23 jaar - 1e - MEISJE 05/05/13 - Ytest - 25 jaar - 1e - MEISJE 05/05/13 - Dnice22 - 23 jaar - 1e kindje - MEISJE 06/05/13 - Riverr - 26 jaar - 1e kindje - JONGEN 09/05/13 - Jade12 - 21 jaar - 1e - MEISJE 10/05/13 - Within - 24 jaar - 1e - JONGEN 11/05/13 - NienT - 26 jaar - 1e - JONGEN 11/05/13 - sinfidel - 28 jaar- 2e en 3e- JONGEN & MEISJE 13/05/13 - Lotje02 -31 jaar - 1e kindje - JONGEN 14/05/13 - MamaJulia - 29 jaar - 1e - geslacht? 17/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - 3e kindje - MEISJE 17/05/13 - Aora - 31 jaar - 2e kindjeJONGEN 18/05/13 - Knibbel - 27 jaar - 1e - JONGEN 20/05/13 - Happy2013 - 29 jaar - geslacht - MEISJE 20/05/13 - Charlie - 30 jaar - geslacht - VERRASSING 23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING 25/05/13 - Gizmobo - 1e - MEISJE 31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE 05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - geslacht JONGEN 10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e Afsprakenlijst 22/01/13 - Mir81 - VK 26/01/13 - Jade12 - pretecho 3D/4D 28/01/13 - Inneminne - nekplooimeting (12wk) 30/01/13 - aora -VK 04/02/13 - Yunami - VK 05/02/13 - Within - VK 05/02/13 - NienT - VK 08/02/13 - Gizmobo - VK 14/02/13 - Shk - pretecho 3D/4D 14/02/13 - NienT - Pretecho 3D/4D 15/02/13 - Shk - VK 19/02/13 - Jade - VK
@Shk, oooh prachtig!! @Jade, fijn dat alles goed is met jullie dame Tjemig ik heb me toch zin in chocolade niet normaal!! Normaal eet ik NOOIT chocolade... houd er helemaaaaaal niet van en we hebben het dus ook niet in huis *zucht*. Ben nog aan het twijfelen of ik nog ff snel naar de winkel ga ja of nee...
Ik eet ook veel chocolade op dit moment, normaal kan dat niet ivm migraine, nu geniet ik er echt van! Yunami ben echt helemaal blij, ik denk dat we een kaartje gevonden hebben, dank je wel voor de super tip!!
ik kwam deze site tegen voor geboortekaartjes: Geboortekaartjes : Kaartmix ik vind hem zelf erg leuk!
Chocolade! Mjam! Heb ook een chocomel tik.. Laat dat nou net in de aanbieding zijn bij de AH.. Even ingeslagen! En nu heb ik red band sleutels... Had ik ook opeens zin in. En soms mag ik daar aan toegeven van mezelf..
Mmmm chocolade ! En die Belgische is zo lekker Ben ook wel in chocoladeperiode... ik kan het al meer eten Geboortekaartjes, ik vind deze stijl wel mooi : geboortekaartjes mooi kamertje, maar te wit voor mij al ga ik niet volledig wild gaan, maar wat boskameraccenten lijken me leuk... Schilderen en zo ga ik niet doen, want dan moet ik hele bovenverdieping doen, vanwege materiaal dat vorige eigenaar gebruikte... en met zo'n groot project wil ik wachten Groetjes !
@Gizmobo, ook een super oplossing . Helaas is mijn printer een beetje apart als het gaat om het printen van plaatjes dus voor mij geen optie. Tenzij ik een nieuwe printer koop natuurlijk. @Jade, die heeft idd ook leuke kaartjes ! @Within, kijk jij was al voorbereid lees ik slim bezig! @Inneminne, die heeft ook leuke idd! En Belgische choco is idd wel echt de best!
Hallo! Wat is het rustig hier! Bijna eng Ik heb overigens ook niet veel te melden, lekker flinke boodschappen gedaan en een nieuwe krabpaal voor de heren gehaald waar ze super blij mee zijn hihi. Nu maar eens ff electromonteur uithangen en een dimmer voor de kroonluchter inbouwen en haar verven (ammoniak vrij uiteraard). Vanavond nog ff zwemmen en dan vind ik dat ik productief genoeg ben geweest voor vandaag
Hoooi! Zo, gister het tentamen overleefd. Ternauwernood overigens, want de beruchte sneeuw die afgelopen week niet in het Noorden was gevallen is gister in driedubbele portie aan komen waaien. Pfff, Ik deed er veel langer over om in Groningen te komen, extra vroeg weggegaan maar toch te laat. Gelukkig mocht ik nog aansluiten. Als ik dit tentamen heb gehaald ben ik in principe klaar joehoeee Chocola: ik kan er soms ook zo naar verlangen! Gek hoor, dat had ik voorheen niet. Heb toevallig zostraks M&M's crispy gehaald (blauwe verpakking), lekker!!! Naam: Zijn jullie allemaal uit de naam voor de baby? Wij totaal niet, moet ook eerlijk bekennen dat ik nog niet actief op zoek ben geweest, daarnaast zie ik mijn man ook nog niet zo snel zoeken naar een naam Geboortekaartje: ik kan er nu al tegenop zien dat ik al die adressen uit moet zoeken pfff, slechte organisatie want ik ben in 2011 getrouwd. Als ik toen alles opgeslagen had, had me dat nu behoorlijk gescheeld! Ik hou wel van die nostalgische kaartjes, maar heb nog niet echt rondgekeken eigenlijk. Weten jullie of er qua prijs veel verschil zit tussen je eigen ontwerp laten afdrukken of een kant en klaar kaartje bestellen? Hebben jullie de andere benodigdheden voor de baby al aangeschaft? zoals hydrofiel doeken, washandjes, etc. Hanteren jullie daar een bepaalde lijst voor, via internet gevonden bv? Nog even een vergelijkfoto van twee maandjes geleden. Ik heb telkens het gevoel dat ik mijn buik uit hou als ik mijn buikfoto's van de laatste weken zie, wat natuurlijk helemaal niet zo is, maar het lijkt nog zo vreemd haha, ik schat mijn buik nog niet helemaal goed in. Denk soms ergens tussendoor/achterlangs te kunnen lopen terwijl dat niet meer past. Herkenbaar? Bekijk bijlage 300524
een dimmer voor de kroonluchter inbouwen: Yunami, dapper! haha, is het gelukt? En zwemmen, heerlijk!! Zwem je wekelijks? Lijkt me best lekker met zwangere buik. Moet ik misschien ook eens doen
@Charlie, wat fijn dat je toch nog mocht aansluiten en ik duim voor een goed cijfer zodat je lekker klaar bent . Wat een mooie groei van je buik zeg!!! Erg mooi! Zwemmen is heerlijk, ik ga wel wekelijks ja. Wil mijn conditie een beetje opkrikken ! @Naam, wij hadden de naam al (al voor de zwangerschap hihi) en nu ook de 2e naam. 3e naam doen we niet aan @Geboortjekaartje, bij geboortekaartje.nl zit daar geen verschil tussen. Bij de rest weet ik niet. Je moet wel opletten bij veel sites, die hebben mooie prijzen, maar daar komen vaak nog drukkosten bij waardoor het ineens 50-100 euro duurder wordt dat hele grapje. @Spullen, wij hebben alles al. Ik had lijsten van babydump, prenatal, babypark en de lijst van de kraamzorg. En zelf nog aangevuld met dingen die wij nog wilde hebben. Dimmer is gelukt, was een eitje ! Hierbij ook weer mijn wekelijkse input! Let niet op mijn kleding, heb een heerlijke oversized op legging dag!
Whitin toegeven moet af en toe gewoon Yunami, goed bezig, en gelukt! Zwem ze! Charlie, ja wat een sneeuw hè! Fijn dat je nog wel mee mocht doen, ik zal voor je duimen! Ik heb vandaag het ledikant opgehaald en ben er super blij mee! Vrijdag sleur ik even een onderdeel mee de bouwmarkt in en dan ff de goede kleur beits kopen voor de commode. Vanmorgen controle gehad en alles gaat volgens het boekje, bijna eng hoor, groeit goed, en hartje was super. Verder niks te melden.