Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Stomme vraag misschien, maar hoe voelt zo'n 'harde buik'?

Heb het idee dat ik het nog helemaal niet heb (gehad)...

2. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    Hallo dames,
    Wegens bepaalde redenen heb ik een nieuwe account aangemaakt, waarmee ik met een frisse start weer begin met berichten plaatsen, en waar geen berichten meer op terug te lezen zijn van VOOR onze zwangerschap.
    Mijn vorige account is verwijderd door Beheer.
    Ik heb in het lijstje mijn vorige account naam veranderd in mijn nieuwe account naam.
    Ik zou het fijn vinden dat als iemand ziet welke account naam ik hiervoor had, dit voor zichzelf wil houden.
    Verdere vragen hierover graag privé. ;)

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Welkom (terug) proudmama

@ yunami: ik voel mn buik dan een beetje samentrekken en hij voelt dan echt heel hard. Ik kan hem dan ook niet indrukken. Je kunt dan pecies de baarmoeder voelen. Na een paat minuten is het weer weg

4. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Mir, he wat een gedoe zeg. Hopelijk is het snel opgelost allemaal. Leuk dat je de kleine ook goed hebt gevoeld :D

@Lotje, bedankt voor de uitleg! Dat heb ik nog niet gehad nee.

@ProudMama, welkom terug!

Mijn rechterknie is echt al een week dik en er zit vocht in.. doet echt pijn met lopen dus ik ga weer bankhangen tot woensdag ochtend, dan ff naar de huisarts... hopelijk gewoon overbelast ofzo.

5. Within

Within Niet meer actief

Welkom terug proudmama!

Manlief heeft net een leuke foto gemaakt :)

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Aah schattige foto!!

@ yunami: sterkte met je knie!

Hier net terug van zwangerschapsgym... Hele les over weeen en het opvangen ervan. Brrrr....aan de ene kant ben ik wel heel nieuwsgierig naar de bevalling, maar aan de andere kant vind ik het ook doodeng...

7. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Hih, Lotje, het lijkt me ook eng !
    Hier alles goed :) kindje doet het héél goed, heb een flinke :D

8. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Fijn inneminne!!

9. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hoi dames!

Even snel voor het werk!:

Bedankt voor alle lieve reacties! Vk praktijksituatie de enige hier helaas! Kleine man beweegt wel weer!:) Ik ben dus weer helemaal gerust gesteld!

Lees vanavond bij en reageer!

Fijne dag!

10. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Within, mooie foto!

@Lotje, dankjewel. Eng hoor al die info over weeen haha. Ik durf dus niet naar gym om die reden lol.

@Inneminne, fijn dat alles goed gaat met de kleine, en al de 12 weken over! Fijn hoor :D

@Zustertje, Fijn dat de kleine weer goed beweegt en je weer gerust gesteld bent!

11. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    JA! Daar was ik dan.. Beetje tot-over-mijn-oren-zo-druk lately, dus het meelezen, reageren en foto's maken schiet er onwijs bij in. Zal me van de week even rustig bijlezen, want ben benieuwd hoe het met jullie is!

Vandaag precies 25 weken en bij gebrek aan iemand die de foto kon nemen heb ik zelf even mijn best gedaan. The belly sure izz growing!!

Bijgevoegde bestanden:

12. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Mooi hoor!! Ik maak straks ook even een foto :D.

Vanavond gaan we weer naar een info avond vanuit de kraamzorg. Het zou gaan over de praktische dingen die komen kijken bij de verzorging van de kleine. Ben benieuwd..
    Hopelijk geen horrorverhalen over borstvoeding, weeen en bevaling :p.

Ben ook aan het kijken of ik vanuit thuis kan werken, zou wel een hoop zorgen schelen en kan dan gewoon 100% thuis mama zijn zoals ik graag wilde. Hopen dat ik het geregeld krijg.

13. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hierbij :) (ja mijn navel is 'geplopt' :( )

14. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Hoi allemaal!!

Paar daagjes niet geweest en weer genoeg geschreven, leuk!!

Mir: leuk dat het shoppen zo geslaagd was!! Ik ben nog op zoek naar een handig aanschaf lijstje. Heb je gewoon eentje van internet geplukt ?

Zustertje: Vind het niet echt netjes van je VK. Het gaat het toch om dat jij je zorgen maakt?! Dat zij zich geen zorgen maakt is mooi, maar jij zit er mee. Fijn dat je je nu weer beter voelt.

Ytest: mooie buik!!!

Jade: jammer dat baby zich niet zo goed liet zien op de 3D echo. Hopelijk over 2 weekjes meer geluk. Jij hebt ook al mooi spullen ingeslagen lees ik, handig! Viel het allemaal een beetje mee qua prijs? (heb geen idee hoe duur alles is)

Yunami: Mooie buik! balen dat je navel plopt.
    harde buiken kan ik me nog wel herinneren van bij mijn dochter. Heb ze tot nu toe nog niet gehad. Je baarmoeder wordt dan echt een harde bal, zeg maar. Je kunt 'm inderdaad niet indrukken ofzo. Het deed bij mij geen pijn maar voelde soms wel wat ongemakkelijk.
    Hoe is het met je knie?
    Veel plezier vanavond, ben benieuwd!!

Whitin: wat een mooie foto!! heel leuk gedaan :)

MamaJulia: Ook mooie buik zeg!

Vanmorgen had ik de extra controle bij de VK (ivm eventueel zwangerschapsdiabetes). Mijn buik/bm groeit toch te hard (t.o.v. 2 wk geleden). Morgen nuchter naar het ZH, prikken in vinger en arm en één of ander drankje drinken. Dan 2u wachten en weer prikken. Ook naar de Gyn voor een groei echo. Ik hoop echt dat het een storm in een glas water is. Jammer genoeg krijg ik ook niet direct de uitslag morgen, daar gaat weer een week overheen. Bekijk bijlage 302560

15. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Dankjewel :)
    Duidelijk, net wel het gevoel dat het wat boller en harder was voor een minuutje, maar kon mijn buik nog een beetje indrukken dus denk niet dat het dat was. Denk dat mevrouw zich gewoon omgedraaid had ofzo haha.

Ik heb vandaag veel op de bank gezeten, weinig gelopen en nu is de knie niet pijnlijk dus ik denk dat het overbelasting is. Hoor het morgen wel van de arts :).

Hoop dat het idd een storm in een glas water is en je bloed uitslagen goed zijn!! Duim voor je!
    Ik vind wel dat je een hele mooie buik hebt en je hebt echt super toffe kleding en laarzen zeg!

16. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hoi allemaal!

Vriendlief heeft de laptop dus even via telefoon proberen te reageren!
    Yunami wat naar van je knie! Hopelijk kan de dokter er morgen wat aan doen! En thuiswerk Nice! Wat precies word het dan?

@ proudmama welkom terug!

@ within: mooi leuk gedaan zeg!

@ inneminne 12 weken grens... Yeahhhhh! Op naar de 20 weken echo!:) begrijp heel goed dat je met een big smile rond loopt!

@ Charlie: hij is weer prachtig!:)

@ de rest! Sorry als ik iemand vergeet, maar gaat het goed met iedereen?

17. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Oh mama Julia en yunami ook weer mooie buiken hoor!:)

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @mamajulia: mooie buik! Het begint goed te groeie nu.

@ yunami: zou fijn zijn om thuis te werken! Ik ga het straks ook proberen met oma die klaarstaat als het niet gaat.
    Is je navel niet erg vroeg? Ik dacht dat dat pas helemaal op het laatst gebeurde. Hoe was de info- avond?

@charlie: ik hoop voor je dat de uitslag goed is!

Hier echt een rotdag gehad, heb alleen maar gejankt vandaag....
    Volgens mij komt alle stress van de verhuizing er nu uit. Hartstikke druk op het werk, zeurende mensen die me helemaal op en neer laten rijden omdat hun rozen niet allemaal even lang waren ( ooit van een schaar gehoord????) ik heb jankend de keuken gedweild en gekookt, ik kon gewoon niet meer ophouden. En toen belde ook nog onze klusjesman, hij ligt in het ziekenhuis met hartproblemen. Pfff ik zie het ff niet meer zitten nu ( en weer huilen dus) hij zou maandag aan de zolder beginnen en dat zie ik niet gebeuren :( ik weet ook niet waar we zo snel iemand anders vandaan moeten halen. -zucht- ga zo maar naar bed want vl probeert me op te vrolijken en daar kan ik nu ff niet tegen.

19. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    @ lotje:
    Owww wat naar allemaal! Begrijp heel goed dat je nu door de bomen het bos even niet meer ziet! Vandaag even lekker huilen met vriendlief en dan morgen op zoek naar een nieuwe klusjes man! Waar ongeveer woon je? Hoop dat je morgen weer een zonnestraaltje ziet! Denk aan je!

Wat betreft de navel: hier ook al naar buiten hoor;)

20. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Zustertje, weet ik nog niet haha. Ben me aan het oriënteren en hoop iets administratiefs te vinden ofzo. Maar we zullen zien. En bedankt!

@Lotje, mijn navel is eigenlijk een week of 3 terug gaan ploppen. Bij sommigen plopt ie vroeg, bij anderen laat, bij anderen niet ;). Wat rot dat je je zo voelt :( doe je wel een beetje rustig aan? Probeer positief te blijven ondanks alle klussen en stress, alles komt echt goed ook al klinkt dat als een cliché. Dikke knuff en hopelijk voel je je morgen beter!

Info avond was wel oké. De beschrijving klonk als praktische zaken omtrent de zorg voor het kind, maar uiteindelijk bleek het meer om algemene info over het consultatie bureau te gaan. Niet heel boeiend helaas...

Heb het nog wel even over mijn dilemma omtrent borstvoeding gehad na afloop. Op basis van mijn zorgen en gevoel werd me aangeraden of om voor flesvoeding te gaan of om het gewoon te proberen en mocht het dan niet gaan of niet fijn aanvoelen dan alsnog de overstap te maken.
    Ik weet het nu nog steeds niet dus haha.

Deel Deze Pagina