@ zustertje: ik heb dat mn hele zwangerschap al, ben helemaal binnenstebuiten gekeerd maar niks gevonden. Waarschijnlijk een hele gevoelige bmm. Maar het is toch elke keer schrikken en ik was ook blij dat ik de kleine goed voelde.
Ik heb ook regelmatig bruinige afscheiding en soms iets rood. Dit zijn waarschijnlijk gewoon bloedvaatjes die knappen, kon geen kwaad zei vk. Dropjes heb ik gelukkig geen last van, heb een stabiele bloeddruk. Vandaag weer aan het werk, wat een weer zeg onderweg!! Sneeuw, hagel, onweer en wind, pffff! Blij dat ik de auto van manlief mee had...
@Zustertje, we hebben er 3 hihi . Leuk dat je ook voor een fotoshoot gaat! Ik pak er misschien nog een met 8 maanden, afhankelijk van de groei van mijn buik en of er dan veel verschil is. Hoe is het verder? @Lotje, wat raar van de afscheiding! Maar toch 'fijn' dat er niks mee aan de hand is en de kleine goed voelt! @Mir, wat een naar weer hebben jullie. Hier gelukkig nog niks vervelends qua weer. Beetje rustig aan kunnen doen ondanks werk? Hier verder eigenlijk niet veel nieuws. Ik heb iig werk gevonden en ben daar lekker mee begonnen. Administratie voor een kennis van me, wat factuurtjes in elkaar zetten en email verwerking en al die ongein. Als het bevalt is het lekker voor vast en kan ik werk en de kleine dus super combineren. Geen zorgen over oppas dus, heel blij mee .
Leuk Yunami! Werken ging goed, maar m'n buik blijft een beetje gespannen voelen. Manlief denkt dat het komt doordat de bm aan het groeien is. Wel weer erg moe, dus na gtst m'n mandje in! Wekker gaat weer om 4uur...
@ yunami: gefeliciteerd met je baan, heerlijk thuiswerken! Ik doe het nu ook een maandje en het bevalt zo goed. Onder het werk even de was doen, stofzuigen en dan weer verder werken. En straks de kleine lekker thuis! @ mir: mijn buik voelt ook vaak gespannen en de vk zei dat het idd door de groei kan komen. Zolang je niet heel veel harde buiken hebt kan het geen kwaad. Ik lag gisteren ook om half 9 in mn bedje, heerlijk! Vl heeft voor vanavond een film gehuurd dus ik hoop dat ik mn ogen open kan houden
@Mir, vervelend dat je buik nog een beetje gespannen is. Lijkt me ook gewoon de groei te zijn, heb het ook zo nu en dan. Slaap lekker alvast! @Lotje, Ja lijkt me idd super handig! Geweldige uitkomst zo. Geniet van de film! Edit: maak straks nog even een buikfoto
Hahaha dankjewel! Ja ik besef me nu dat ik toen aan het zeuren was om niks, lijk nog bijna plat op de 14 weken foto in vergelijking met nu pffff. En we moeten nog 3 maanden!! Dat belooft wat..
Hoi, kan ik er nog bij? Ik ben een mei-mama, een derde kindje zo te zien... Ik zit momenteel thuis, mag niet meer gaan werken, dus nu heb ik opeens veel tijd om te internetten vlinder x
Als ik jouw buik zou zie zou je zeggen dat het een jongen wordt , mooie buik hoor! Fijn om te horen dat jullie ook vaak een gespannen gevoel hebben, dan zal het er wel gewoon bijhoren. Mijn naveltje is ook inmiddels navel geworden . Lekker blijven smeren, ik heb echt het idee dat het hard aan het groeien is.
Haha yunami stel je voor.... Moet dat arme jongetje in een hele roze kamer maar idd je buik groeit echt naar voren net als bij mij. @ mir: hier ook een flinke navel inmiddels. En een buik die maar blijft groeien! Als het in dit tempo nog 3 maanden doorgroeit..... Pffff ik vraag me wel af of het straks ooit nog goedkomt! @ vlinder: welkom!
Ja idd ik zei gister al tegen mijn man, hij weegt nu 500 gram en moet naar de 3000-3500 gram, help waar laat ik dat! Vlinder welkom, ergens een paar bladzijde terug staat een lijst, als je die quote kun je jezelf toevoegen (wel even de quotes weghalen uit de tekst). En we willen natuurlijk een buikfoto .
@Mir, ook een plop navel? Jammer maar die zakt weer terug na de bevalling toch? @Lotje, hihi hier precies hetzelfde. En ik ben inmiddels al 10 kg aangekomen sinds begin zwangerschap oefff!! Als dat nog maar goed komt lol. @Vlinder, welkom! Wat leuk zeg een 3e! Weten jullie ook al wat het wordt of is het een verrassing? Ennuhhh neeeeee geen jongetje hoor! lol. Ze ligt heel vaak echt tegen mijn buik wand aan, misschien steekt mijn buik daarom zo naar voren? Zal eens een foto van voren maken dan zie je dat ie best breed is hahaha.
Nee nog geen plop navel, maar het lieve kleine naveltje is niet meer, hahaha! Ik zal binnenkort weer eens op de weegschaal gaan staan, tot voor kort deed ik dat om mezelf te controleren of ik niet af viel, maar de laatste keer ben ik zo geschrokken dat ik niet meer durf... Er staan inmiddels 3 cijfers voor de komma...
Haha zal toch allemaal reuze mee vallen dames Ik heb niet eens een weegschaal dus het is voor mij altijd even spannend als ik naar de VK ga Zie net dat mijn babyfoon onderweg is en vandaag bezorgd wordt ben reuze benieuwd!
Meisjes, meisjes, zoals eerder aangegeven ben ik zo ontzettend druk dat ik het allemaal echt eventjes niet bijhou.. Vergeven jullie het me? Wat voor eentje heb je Yunami? Ik weet niet zo goed wat te bestellen..
Mooi buikje weer! Jammer dat je zo druk bent, mis je aanwezigheid wel hoor!! Hoe is het verder met je? Ik heb deze cadeau gekregen van papa: Prenatal - slapen - PHILIPS/ AVENT - Philips Avent SCD610/00 Is bij de babydump nu 170 en bij de prenatal 180 euro met alle sales die overal zijn.