Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hihi klinkt idd druk! Ik zal morgen even voor je mijn lijst erbij pakken, daar staat op wat je minimaal in huis moet hebben qua kleding. Houd je dus nog tegoed!

Ik koop alleen als het er op de foto goed uit zien. Het is toch altijd een gok maar vaak zijn de kleertjes maar een paar maanden gebruikt (baby's groeien snel) en zijn ze dus in prima (nieuw)staat. :)

Geniet van je avondje!

2. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Yunami, mooi gescoord zo! i love MP haha, heb laatst ook wat leuke kleertjes gescoord. Grappig was dat diegene achter mij woonde, kon er lopend naartoe :)

Gauw nog ff een fotootje, moet nog e.e.a. doen voordat ik om 18.00 moet fotograferen, leuk!
    GenietZe van jullie zaterdagavond :)

Bekijk bijlage 305112

3. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    En nog eentje. Dit keer maak ik veel meer foto's. Van de zwangerschap van mijn dochter heb ik er maar een stuk of 5 :(
    (toen waren er nog geen digitale camera's zoals nu).
    Bekijk bijlage 305120

4. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    #2244 Charlie, 9 feb 2013
    Laatst bewerkt: 9 feb 2013
    Oja, vergat ik te vertellen. We hebben gister de groei echo gehad bij de Gyn. Hij/zij ligt in alle curves bovenin qua groei, kwam gemiddeld op de 27/28 weken uit (ben bijna 26). Buikje van baby loopt 2 weken voor in groei, hoeft niets ernstigs te betekenen. Wel moet ik over vier weken weer terugkomen voor een groei echo. Als baby dan nog steeds voorloopt in de groei moet ik de suikertest weer opnieuw doen (blegh).
    Toch wel apart hoor, ik ben zo'n 1.67, man is ook niet langer dan 1.70 en in onze families is ook niemand groot. Mijn dochter was 2950 bij haar geboorte. Nouja, we wachten het af :)
    Baby werd trouwens rond de 950 gram geschat nu.

5. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    @ yunami: Hier heb ik geen lijst gekregen en alle internet lijstjes zeggen wat anders. Ik bedoel 2 setjes maat 50 / 56.. hebben hun een wasmachine en droger op hun rug?:p en 6 rompers.. uhmm... geloof nooit dat dat genoeg is..

@ charlie: in 1 woord: WAUWW!:D wat een mooie groei heb je doorgemaakt en een prachtige buik. Ik gok op een jongen;) Maar hij groeit dus goed.. Ik heb altijd gehoord beter te groot dan te klein. Ik heb met 25.2 ook groei echo gehad en ons mannetje woog toen 780 gram en dat zat eerder aan de lage dan aan de hoge kant (maar nog wel goed). Hopelijk hoef je geen suikertest te doen. Schijnt heel vies te zijn. Of heb je er al ervaring mee?

6. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    moet nog even wat zeggen:

Vinden jullie het ook zo leuk dat het poppetje in je banner gewoon bijna aan het eind is.. Weet nog dat die net aan het begin stond en ik dacht.. zucht het duurt nog zo lang voor hij aan het einde is.. :D

7. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Charlie, wat een leuke groei zeg! En idd mp is ideaal! Grappig ook dat je soms idd om de hoek uit komt ;). Hopelijk valt het mee qua groeicurves en hoef je die test niet opnieuw te doen!

@Zustertje, jaaa op mijn lijstje stond idd ook 2 setjes 50/56 en 2 setjes 62. En uiteraard een jasje/vestje, pyjamatjes en sokjes enzo. Maar ik neem het ook liever ruim :p. Ik vind het iedere keer weer ff schrikken als ik mijn banner hier het einde zie naderen. Aan de ene kant een golf van opluchting "nog maar heel even YES!!" maar soms ook een golf van angst "owjee, de bevalling komt dichterbij". Dus beetje gemengde gevoelens maar over het algemeen kan ik niet wachten om de kleine meid in mijn armen heb.

8. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    Ik heb de Trolley gekocht bij de TeDi in Duitsland voor tien euro.
    Ook nog een "moderne".
    Ik woon op de duitse grens dus voor mij is dat voor de deur.

9. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hoi, ik weet niet of jullie mij nog kennen, maar ik schreef eerst ook mee (voor mijn mk)
    Beetje gek om te zien, al die buiken, maar ook erg mooi! Groeit goed dames! Hopelijk is het voor mij ook weer snel raak.

10. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Ik duim hard voor je! Hoe gaat het nu met je?

@Rest, takelen jullie ook zo snel af? Het lijkt wel alsof ik lichamelijk met de dag achteruit ga.. sneller pijn en sneller moe... help hoe kom ik de laatste 3 maanden door *zucht*. En nu snel naar bed rollen ;) Trusten!

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik wil meer buik!!! zie zulke mooie fotos voorbij komen !!!

12. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Sorry dat ik er nog maar zo weinig ben dames! Ik ben met van alles en nog wat bezig! Verder heb ik besloten om het iets oppervlakkiger te houden ivm meelezers.

Alles gaat gelukkig goed hier! Ik ga steeds meer genieten van het zwanger zijn, dus dat is wel leuk! Ze trapt niet meer op mijn blaas, dus zelfs de trapjes zijn gezellig. Ook leuk dat ze nu echt op mijn aanrakingen reageert!

Afgelopen weekend hebben we de 2de kans van de pretecho gehad, die ging gelukkig stukken beter! We hebben echt een paar leuke kiekjes van onze kleine meid ♥

Ik heb wel enorm last van maagzuur trouwens, maar dat schijnt normaal te zijn.

Gisteren hebben we het geboortekaartje uitgezocht, en het is toch iets heel anders geworden als dat ik had verwacht! Iets 'hipper'. Deze week ontvangen we de proefdruk, ik ben benieuwd! We hebben het trouwens toch via internet gedaan. Ik vond dat alleen wel heel lastig met de uitlijning van de tekst! Hadden jullie dat ook?

Hoe ons kindje qua groei ligt, geen idee. Volgens mij hebben we een heel gemiddeld meisje. Mijn buik groeit ook flink door!

De babykamer is hier trouwens ook bijna af! Daar ben ik wel enorm trots op! ♥

Ik ga straks even terug lezen, en op jullie reageren.

Yunami: ik merk ook dat mijn lichaam het zwaarder krijgt! Met name lang in een houding zitten/liggen is heel vervelend. Ik slaap ook enorm slecht. Ik werk niet, dus kan gelukkig lekker rustig aandoen overdag! Ik doe ook alles op m'n eigen tempo, en dat gaat gelukkig heel erg goed. Je moet ook niet zo laat naar bed gaan, dan ben je ook moe! haha

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Lovepeet,

Ik begrijp je volledig ! Ik wil ook meer buik... nu 14 weken en nog maar weinig extra buik... op mijn gewoon buikje na...
    en dan begin ik te piekeren hé...
    Anderzijds zal ik in de zomer blij zijn dat mijn buikje later gestart is, zeker als het een warme zomer wordt...

14. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Lovepeet, geloof me.. dat komt de komende weken vanzelf aanwaaien ;)

@Jade12, Jaaaaa ik miste je al!! Maar begrijpelijk.
    Fijn dat je al meer aan het genieten bent en dat de pretecho nu wel gelukt is.
    Fijn ook dat jullie je geboortekaartje hebben gevonden! Ik had ook problemen met het uitlijnen, op de proefdruk zag ik dat sommige streepjes en wat tekst toch net een mm naar de andere kant moeten dus dat ga ik een dezer dagen nog aanpassen en dan gewoon een nieuw proefdruk om te zien of hij dan goed is.
    Fijn ook dat de babykamer bijna af is, geeft rust he? :D.
    Ik ga vanavond lekker op tijd naar bed en heb vandaag een dagje 'vrij' genomen van werk want heb het echt ff nodig. Komt goed hihi :D

@Inneminne, niet te veel piekeren he meis, komt helemaal goed ;). Hoe gaat het nu met je?

Zo, vandaag dus even geen werk aan m'n hoofd, heb weer een keer uitgeslapen tot 10 uur ipv om 7 uur eruit iedere dag. Huisje lekker gepoetst en een kastje gerenoveerd, de lades drogen nu en dan vanavond of morgen nog met behang bekleden aan de binnenkant en dan is hij helemaal af, voel me bijna creatief haha.

Ben nu echt bezig al het regelwerk en alle klusjes op een lijst te zetten zodat we daar de komende 3 maanden mee bezig kunnen gaan. Hoop dat we alles op tijd af krijgen hihi.

15. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Yunami: via welke website hebben jullie het geboortekaartje besteld?

Wij via hippe geboortekaartjes.nl maar daar kun je niet voor een rasterweergave kiezen! Dat vind ik dus wel lastig. Ik hoop maar dat het allemaal een beetje goed gelukt is!

Ik ben trouwens heel erg bang voor spelfouten in het kaartje/de tekstjes. Ik hoop maar dat dat ook allemaal goed is! haha.

16. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Geen spellingcheck op word ofzo? Dan zou je namelijk eerst daar kunnen typen en dan het plakken naar het kaartje.

Of even een 2e/3e persoon laten controleren?

Ik via geboortekaartje.nl volgens mij kon je daar wel via raster werken.

17. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Yunami, goed! Alleen voor mijn gevoel duurt het zo lang eer ik weer zwanger ben....

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Jade: fijn dat alles zo goed gaat en je zo geniet.
    Ik merk bij mezelf dat ik het steeds minder leuk ga vinden. Ik vind het vooral erg zwaar worden nu, ben steeds zo moe, slaap slecht, heb last van mn rug. Dus vanavond even met de vk overleggen of het misschien verstandig is om minder te gaan werken.

@Inneminne en Lovepeet; dat buikje komt vanzelf. Bij mij is er ook heel lang niks te zien geweest en opeens was ie er en nu zie je hem bijna dagelijks groter worden!

@liefsvanmama: Ik kan me voorstellen dat het allemaal te lang duurt nu...*knuffel* Komt vast snel goed.

@Yunami: Ja, ik voel me ook elke dag aftakelen, vreselijk.....
    Ik slaap slecht, krijg last van mn rug en bil en ik wordt er ook niet leuker op. Zaterdagavond zat ik te mopperen dat ik geen carnaval kan vieren dit jaar (als echte limburgse ga ik elk jaar met mn zusje caranval vieren in Venlo, maar dit jaar toch maar besloten om het niet te doen ivm drukte en dikke buik) Vriendlief stelde heel lief voor om dan een avondje samen hier carnaval te vieren (hij geeft er niks om) en dan wordt ik boos omdat ik geen carnaval WIL vieren.....tja...........
    Verder wil ik ook graag mn eigen platte buikje weer terug, ik wil weer paardrijden, en met de hond kunnen lopen zonder pijn in mn buik en heupen te krijgen, gewoon normaal op kunnen staan vanaf de bank en normaal kunnen slapen. -zucht-
    Genoeg geklaagd, verder gaat alles nog goed hoor. ;)

19. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Lotje, wat vervelend dat je je zo voelt! Ik denk dat het dan inderdaad verstandig is om een stapje terug te doen! Het is echt jammer als je de laatste weken met tegenzin beleeft!

Ik zou trouwens ook wel mijn eigen lichaam weer terug willen! Maar, ik ben mn buik eigenlijk ook niet zat ofzo.

Wat voor een hondje heb je eigenlijk? Volgens mij hebben wij daarin iets gemeen ;)

En dat klagen- en zeuren doe ik ook hoor! Dat zullen de hormonen wel zijn. Onze mannen moeten ook nog eventjes doorzetten ;)

20. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Liefsvanmama, kan ik me ook goed voorstellen! Hoop dat je snel weer een positieve test mag krijgen!

@Lotje, Hahaha vooral die laatste zin doet het hem!! :D Maar allemaal heel herkenbaar! Dikke knuffel voor jou dan ook en ben heel benieuwd wat de vk zegt. Als ik het zo lees zou ik 'gas terug nemen' qua werk zeggen iig. Nog even door de zure appel heen bijten. :)

Deel Deze Pagina