Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Hallo meiden, ben ik ook weer eens. Ik heb wel meegelezen maar geen puf gehad om te reageren. We hebben weer een hoop ellende met onze klusjesman. Hij is 2 dagen gekomen, heeft heel de zolder gesloopt, zodat wij nu op de logeerkamer moeten slapen, en is vervolgens weer een week niet komen opdagen. Neemt de telefoon niet op, reageert nergens op...pff, het heeft me al de nodige huilbuien en ruzies met vl gekost. (hij wil veel te lang aardig blijven)
    Inmiddels Rechtsbijstand maar ingeschakeld, en een brief gestuurd waarin we hem in gebreke stellen en eisen dat ie binnen 2 weken met een schriftelijke planning komt en begint aan de zolder. Ben benieuwd...Het geeft me wel een beetje rust dat rb zich er nu mee bemoeid. Intussen hebben we al wat offertes opgevraagd bij andere aannemers, mocht meneer binnen 2 weken niet begonnen zijn, dan huren we een ander in en hoop ik dat alles alsnog op tijd af
    is.

Volgens mij zie ik er nu ook echt hoogzwanger uit, in de supermarkt gaan mensen vragen hoelang ik nog moet en wordt ik voorgelaten bij de kassa:D

Zo, een hele egopost.....vanaf nu ga ik weer reageren op jullie.

En nog even een foto van 30 weken....

Bijgevoegde bestanden:

2. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Deze is van mij : Product Detail | H&M BE
    Large, medium was ook goed, maar had het gevoel dat er niet veel buik bij kon groeien !

En deze ook : Product Detail | H&M BE
    Maatje 40; 42 zat ook goed, maar doordat er elasthaan in zit, rekt dat toch !
    Te groot kopen is ook niet goed
    Hihi :) en veel voor de kleine gekocht !

Oh das minder leuk Lotje, goed dat je actie onderneemt !!

En nou vind ik die bloemenjurk wel mooi : Dames | Mama | H&M BE
    Grote foto !
    Haha mijn smaken wisselen precies héél snel !

3. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    @Lotje Aaaah Lot, wát een kútverhaal (pardon my French) zeg!! Zit je nou ZO niet op te wachten nu, sjezus.. Goed dat je op je strepen gaat staan hoor, en rot dat dat tot ruzies leidt, maar het is voor een goed doel.. Ik zit in Team Lotje, dus hou je poot stijf. Je hebt groot gelijk. Weg met die amateur, en hoppetee met die klus. Je bent potverdrie nog-net-niet-hoogzwanger. Stel dat jullie kind eerder komt (wat heus niet gaat gebeuren, maar stel dat), ik snap heel goed dat je alles gewoon af wilt hebben, punt. Kop op meis!!
    Je buikie is prachtig! En ook hier beginnen mensen te vragen 'hoe lang ik nog moet'. Maf hè?!

@Inneminne Die eerste met die bloemetjes is gaaf!! En die top vind ik ook heel tof. Ik mag alleen geen zwangerschapskleding meer kopen van mezelf :) Behalve dan iets om in te bevallen..

4. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Dames!

Reageer later op iedereen apart hoor! Maar jullie gaan zo hard!
    Wil wel even op lotje reageren: Balen dat je zo'n nare klusjesman hebt! Ook ik sluit me aan bij team lotje! en aanpakken die handel! hopelijk vind je snel een nieuwe.

Zo even mijn angsten delen:
    - Ik ben vreselijk aan het hyperventileren, zweten in bed, niet kunnen slapen omdat het nu zo dichtbij komt! brrr, raak ineens in de stress over of we het wel aankunnen en om over het financiele plaatje het nog maar niet te hebben.. Over minder dan 5 weken mag hij al komen.. en ik moet eigenlijk nog heel veel doen.. Twijfel of ik nu ook wel genoeg heb van alles etc.. Help! Weet wel dat het allemaal goed gaat komen maar toch...

Dus.. haha meer mensen die dit herkennen?

Slaap lekker en een fijn weekend allemaal!

5. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    pff en nu zie ik staan nog maar 53 dagen tot d- day! HELPPP!

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @zustertje: ja herkenbaar. Ik heb somd ook het idee dat we er nog lang niet klaar voor zijn en nog zoveel moeten doen en kopen. Door die zolder heb ik het idee dat ik helemaal geen overzicht meer heb. En vraag ik me regelmatig af of we er wel klaar voor zijn en allemaal kunnen betalen.... Pff het komt opeens allemaal wel erg dichtbij.
    Aan de andere kant maak ik me ook helemaal niet meer druk want toen ik het hier met mijn vk over had zei ze; " dit kindje heeft alleen maar liefde en een bedje nodig" en eigenlijk is dat helemaal waar. Mocht ik iets vergeten zijn om te halen dan doet mijn moeder dat met alle plezier!

7. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    @Zuster RUSTIG, RUSTIG!!! Adem in, adem uit.. Snap dat je angst hebt, maar je er door laten leiden heeft absoluut geen zin, en er van wakker liggen al helemaal niet. Gewoon even alles rustig voor jezelf op een rijtje zetten, de dingen afstrepen die je gedaan hebt zodat je inzichtelijk hebt wat je nog moet doen, je financieen nog eens narekenen (neemt vaak het grootste deel van de zorg weg, want geld maakt niet gelukkig, maar HET IS WEL VERDOMDE HANDIG OM ER VOLDOENDE VAN TE HEBBEN!!), je zorgen en angsten met je liefje of je beste vriendin bespreken en je zult zien dat het er allemaal weer een stuk rooskleuriger uitziet.

Tuurlijk is een kind krijgen een heftige gebeurtenis, maar als de bevalling eenmaal achter de rug is en je die eerste 6 weken door bent wordt het vast ook gewoon heel erg leuk. Wedden? En voor een kindje zorgen is, ondanks de grote verantwoordelijkheid, ook geen rocket science. We schijnen er voor gemaakt te zijn, dus ook jij kunt dit.

Kop op meid, focus je op de leuke dingen!

8. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Goh, ik besteed deze zaterdagavond vanuit mijn bedje best nuttig zo. U kunt mij ook inhuren voor live peptalks.. Geintje :)

9. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hier sluit ik me helemaal bij aan!

10. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @MamaJulia, zo denk ik er ook over qua 1 kind. Krijg ook vaak scheve blikken en de opmerking 'dat is toch zielig voor het kind' etc. maarja het is en blijft onze keuze en financieel is het voor ons ook absoluut niet haalbaar meerdere kids dus dat zou ik veel zieliger vinden ;). En live peptalks haha, je bent lekker multifunctioneel ;)!

@Floral, goed bezig geweest zeg gisteren :D

@Mir, flink bezig geweest zo te lezen, fijn dat jullie geslaagd zijn :D!!

@Inneminne, wat een leuke kleding allemaal!

@Shk, vervelend van je kramp zeg :( wel fijn dat je man zo lief heeft gemasseerd ;).

@Lotje, bah wat klote zeg :( hoop met je mee dat alles op tijd af komt en het komt vast goed. Ik zit ook in team Lotje hoor.. alles moet gewoon op tijd af, je wilt echt niet in je kraam bed liggen straks met al dat geklus over de vloer :( !! Mooie buik zeg!

@Zustertje, Oei oei oei, snap heel goed wat je bedoeld en het is zeer herkenbaar (al heb ik het in mindere mate). Komt echt allemaal goed en als je ff wilt uit razen: je hebt mijn nummer en je mag gerust bellen als je daar behoefte aan hebt!! Rustig aan he meid!

Hier verder niet veel nieuws, even een vriend als logé ivm relatie problemen... ze hadden even wat adem ruimte nodig dus ja dan laat je moeilijk iemand op straat belanden.

Net afspraak met mijn stiefpa gemaakt om de laatste dingen op te hangen over 2 weken en dan is alles zo goed als klaar er voor. Ik denk dat ik dan ook wat meer rust heb want ook hier begint het goed te knagen dat we NOG maar 5 tot 8 weken te gaan hebben... het gaat echt veel te snel!

11. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Thnx allemaal! Weet ook wel dat het allemaal goed komt, financieel moeten we het makkelijk redden maar toch he.. Soms overvalt het gewoon!;) nu kan ik weer niet wachten tot uk er is haha;)

Anyway thnx voor alle peptalks!

@ yunami: fijn dat straks alles klaar! Ik ga vd week nog even de laatste dingen shoppen! Geeft ook rust!:) en Indd die vriend kun je moeilijk laten staan maar toch erg lief van jullie!:)

12. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    @yunami Ach, ik werk aan mijn karmapunten, heb het gevoel dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb de laatste tijd. Daarbij; als ik binnenkort koudwatervrees/stress/drama krijg hoop ik dat jullie hetzelfde voor mij doen. Maar volgens mij zit dat wel goed :)

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Volgens mij krijgen we dat gevoel allemaal wel een keer... Het komt nu ook wel erg dichtbij...

Hier inmiddels weer wat rustiger. Dinsdag komen alle babyspullen. Dan moet ik alleen nog wat extra hydrofielluiers, een jasje, lakentje en babyfoon en dan hebben we alles. ( behalve een kamer:()
    En dan moet ik nog wat spulletjes voor in de ziekenhuistas kopen.

Morgen 'mag' vriendlief mee naar zwangerschapsgym...hihi!
    Ik heb heb wijsgemaakt dat hij ook allerlei gymoefeningen moet doen dus hij knijpt 'm nu wel een beetje! Hij krijgt alleen wat uitleg over de fases van weeen en hoe hij mij kan helpen om die op te vangen. Ik hoop maar dat ie niet flauwvalt....

@ yunami: die vriend kun je idd niet op straat laten staan.

14. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    @Lotje mocht het je geruststellen, ik heb ook nog geen kamer (ze mot op de gang als we d'r niet meer op onze kamer 'willen'), niet voldoende hydrofielen en geen babyfoon.. Maar zoals je VK heel terecht al zei; zo'n baby heeft niet veel meer nodig dan een bedje en vooral veel liefde. En die twee dingen hebben jullie wél! Die babyfoon komt wel joh, heb je de eerste week toch niet echt nodig denk ik omdat de baby 24/7 in je buurt is.

Tip: op Hema.nl kun je bestellen wat je allemaal nog nodig hebt en dit afhalen (en betalen). Scheelt je een hoop zoeken (en bukken) in de winkel. Ik heb zo vorige week veel van mijn laatste spulletjes besteld en opgehaald en vond het ideaal.

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @mamaJulia: Ja, dat klopt ook wel helemaal. Maar ik maak me vooral erg kwaad dat die k*taannemer ons zomaar laat zitten en dat het gewoon allang af had kunnen zijn.
    Die laatste spulletjes zijn idd geen ramp, we kunnen met alles wat morgen komt gewoon vooruit, maar het geeft me toch meer rust als ik alles van mijn lijst heb gesteept.
    Mijn moeder belde net, ze had al een jasje gekocht en straks ga ik even langs de hema.

Net belde een andere aannemer die we alvast hebben laten kijken, hij zou over 2 weken al kunnen beginnen en dan zou alles binnen 3 weken klaar zijn. Helaas is hij wel bijna 2x zo duur.....
    Dus maar even rekenen straks wat we kunnen doen. pfff......

16. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Dat IS ook frustrerend. En niet eerlijk. En daar moet en mag je ook flink over vloeken en balen. Om je energie daarna ergens anders in te steken, want te veel energie is die man je niet waard. Reken inderdaad eens eventjes rustig uit of je die ander kan betalen en mocht het zo zijn, doe het dan ook gewoon, want dat geeft je een hoopt rust. Die babyfoon wacht wel even ;) Kop op meis, laat je niet kisten!

En geniet lekker van het babyshoppen strakjes, want ondanks al het gestress is dat ook gewoon wel heel erg leuk, toch? Plezier!

17. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    hoi

heeft er iemand toevallig een lijstje voor wat er in
    je ziekenhuistas moet. Ga deze week even de boel bijmekaar zoeken
    en wil niks over het hoofd zien.

18. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hoi meiden, nou hier eindelijk mijn foto's! Morgen lees en schrijf ik verder even bij. Controle was een beetje verontrustend, bm is 31/32 cm... Dus zsm groeiecho.

Maar nu m'n 26+4 buik:
    buik 26+4 (11).jpg
    buik 26+4 (13).jpg
    Mooi rondje hè :D.

19. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    #2479 Mir81, 11 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
    En het jurkje (27+4):
    jurk.jpg
    Heb m'n hoofd er even afgeknipt, had zo slecht geslapen, ik zag er niet uit :).

20. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Even googlen, is vast wel te vinden. Maarreh.. Ben je niet een beetje aan de vroege kant? Of heb je redenen om nu al te willen pakken? Volgens mij 'hoeven' we pas over een maand ofzo iets te gaan pakken 'voor het geval dat', toch?

@Mir Yooooooo wat een buik!! Wow!! En leuk, dat jurkje :)

Deel Deze Pagina