Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    #241 Inneminne, 12 sep 2012
    Laatst bewerkt: 12 sep 2012
    eigenlijk handig om weten, Mop, dat de gynae uiteindelijk de datum bepaald en je dus langer of korter zwanger kan zijn ;)

2. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    #242 Yunami, 12 sep 2012
    Laatst bewerkt: 12 sep 2012
    @Erin, mijn vent leest ook "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun, hij ligt continue echt dubbel erom en weet momenteel ook meer over de hele baby meuk dan dat ik weet. Echt een aanrader inderdaad.

@MevrS, ik hoop echt dat alles goed is. Ben echt in spanning af aan het wachten.

Verder nog steeds snotterend en hoestend in bed.. Morgen moet ik weer naar school maar voel er weinig voor. Ook nog eens een dag van 10 tot 5 pfff... Even zien hoe ik me na het eten voel hoor bah.

Edit: ik ben ook echt al 3 dagen een giga hormonen bom. Maar met name richting mijn partner. Hij kan echt niks goeds doen en zelfs bij het kleinste ding ga ik al door het lint. Ben het zooooo beu want voel me dan zo schuldig want hij doet echt zo z'n best (ook al doet hij soms echt gewoon te domme dingen.. :x)

Iemand ook last van het hormonen monster?

3. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Yunami, ocharme uw ventje.................... voorlopig nog geen hormonenbom...

Hih, ik zal het boekje eens kopen :) lijkt me idd leuk... al is hij niet zo''n lezer :)

4. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg de kop eraf! Ahhahaha ik noem het haathormonen haha komt goed heb nu drie dagen niet dus...

5. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hahahahah dus het is normaal? Scheelt weer!
    Zal het doorgeven aan mn vent, hij weet gelukkig dat ik niet zo ben als ik niet zwanger ben ;)

6. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hierbij nog mijn 7 weken foto trouwens :) Volgens mij geen of weinig verschil met de 6 weken foto.

7. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hi meiden, zoals beloofd hier mijn eerste buikfoto ...
    Vanochtend gemaakt 6 weken zwanger.

Bijgevoegde bestanden:

8. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    yunami nee is inderdaad niet echt verschil, maar ach kun je het nog wat langer stil houden haha.

Mirtjuh wat heb jij al een mooi rond buikje!!!!

en ik ben ook zon hormonen bom... vind het ook wel wat zielig voor manlief.. ;) kan er ook gewoon niks aan doen.. ik irriteer me overral aan!

9. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Mirtjuh, mooi buikje idd :)

@Krissiej, wij hebben het al verteld dus hoeven het niet stil te houden :) Komt ook goed uit ook want laatst vroeg iemand me al of ik zwanger was toen hij naar mijn buikje keek haha

"Fijn" om te lezen dat ik niet de enige hormonen bom ben, stelt me wel iets wat gerust :)

10. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah mooie boelekes hoor ik ben ook niet meer gegroeid maar is wel harder geworden dus strakker. zal later weer foto maken

11. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey meiden,

Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, maar ik moet een nachtje blijven! Gelukkig niks ernstigs met de beeb... Die doet het super goed... Ehmmm... Ze denken zelfs dat er twee zitten:$ oeps... Maar ze konden het niet heel erg goed zien, want hij ligt een beetje verscholen... Ik heb mijn laatste echo erbij gepakt en je ziet daar ook al iets zitten... Wel spannend.. Maar daar gaan ze dinsdag op de volgende controle verder naar kijken... Omdat het niet heel duidelijk is...

Anyway...wat is er dan wel... Ik heb een heftige nierbekontsteking, dus lig nu heerlijk in het ziekenhuis aan de antibiotica... Ze willen me een nachtje ter observatie houden.. Meer niet... Het bloedverlies kunnen ze dus niet heel goed plaatsen... Maar ze denken dat het hierdoor komt... Daar gaan we dan maar van uit... De eerste beeb iig doet het goed, want je zag duidelijk een hartje.. Maar de reden dat ze een tweede denken te zien is omdat er nog een rondje heel diep onderin zit.. Ze kunnen er niet goed bij met de echo, dus dinsdag gaan ze beter kijken! Spannend hè!! En ben zoooo opgelucht! Ik verveel me alleen wel een beetje in dit spannende bed hahaha... Maar nu kan ik misschien toch nog lekker slapen...

Morgen ga ik weer op jullie reageren!

Dankjewel voor alle lieve woorden/adviezen!

Dikke knuffel! Xxx

12. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    oooh leuk die buikjes :) hmmm ik denk dat het mijne nog niet de moeite is... heb al een origineelbuikje, dus het zou alleen maar verwarrend zijn... maar zodra ik het goed merk, maak ik een picture..
    Dadelijk badje laten vollopen (bbrrrr ik het het koud, is dat oo keen symptoom?); zal eens buik checken
    x

13. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed nieuws zeg! En kan heel goed hoor dat je bloed van uit nierbek ontsteking. Heb vanmorgen juist iemand eer op gewezen om te laten onderzoeken... Neem je rust en geniet als erg niks bijzonders is en en hartje hebt..... RustIg aan

14. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Wauw, 22222222222222222222222222222 !!
    Leuk, en veel herstel gewenst, ik moet over je ontsteking gelezen hebben, had het niet gezien...
    Ik hoop dat je er snel doorgeraakt en goed kan rusten...
    Dus een vroege dubbele proficiat..
    xx

Ps zelf zou ik geen 2ling wensen, als ik mag kiezen hé... mochten het er 2 zijn, dan zien we ze even graag... ;) spannend... maar wel verrassend !!

15. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @MevrS, wat ben ik opgelucht door je nieuws! FIJN :D
    Ja nouja, die ontsteking niet natuurlijk maar super dat alles goed is met de beeb(s) ;)
    Pak je rust idd en hopelijk weet je snel of je een of 2 beebs in mei verwacht ;) dubbel feest!

16. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Goede morgen allemaal! Weer heerlijk geslapen, ik kan er weer even tegen aan al is dat waarschijnlijk niet voor lang.

mamaKoenSjoerd, hier weet bijna iedereen het het al. We waren zo overdonderd en blij dat zowel mijn man als ik elke keer weer ons mond voorbij praatte. We hebben samen een moelijke periode achter de rug, dus ja het goed nieuws sloeg in als een bom! Gelukkig is iedereen heel lief en vol medeleven, mocht het mis gaan (please don't!) dan kunnen we het delen en dat vind ik ook wel een fijn idee.

Milan2009, achteraf gezien had ik al symptonen voor nod, een paar dagen na nod namen de symptonen wel toe en idd vroeg wakker is daar helaas 1 van.

Mopperkonijn, fijn dat je een goed echo hebt gehad ... Ik wil ook !!!

Freck, hoe was het condoleren? pff vind het nog steeds heftig hoor

Yunami, Ik heb hier wel enorm last van moodswings, maar meestal ben ik gewoon moe en als ik dan rust gaat het daarna wel weer.

MevrS, Goed dat je toch gegaan bent! Een nierbekkenontsteking is ook niet niks. Gelukkig dat het met je Beebje(s) goed gaat. Spannend hoor en beterschap!

17. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Beterschap MevrS!

18. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Hé, wat leuk, hier zit ook een heel groepje meimama's te kletsen. Een paar namen ken ik van de bevallingslijst, maar ook nieuwe namen. Ik ben zelf op 7 mei uitgerekend en kwam kijken of hier foto's waren van buiken... 6 wekenbuikjes... :)

Ik heb nog geen foto gemaakt hoor, ik heb het gevoel dat het vooral nog spek is en nog geen babybuikje... dat komt vanzelf. ;)

19. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    mevrS he opluchting goed nieuws!!
    nu hopelijk snel in orde en erg benieuwd naar de 1 of 2 :D

20. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey meiden,

Hier ook een mei kindje als alles goed blijft gaan! Van de week positief getest.. Heb nog geen buik om te laten zien! Het is ons derde kindje dus ben benieuwd of ik sneller ga groeien.. Verder rest iedereen gefeliciteerd en ik heb al mooie buikjes voorbij zien komen!!

Deel Deze Pagina