Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Ha yunami!

Gefeliciteerd met je safe zone!! Fijn dat het poeder de scherpste randjes weg neemt! Wat betreft blaasontsteking: reken er maar niet op haha! Dan hadden er gister sporen in moete zitten.. Denk dat het het idealen is... En helaas dat gaat niet weg.. Of Nja hier niet;)

Fijn die trap:p wil hem ook wel geven maar heb niet zulke lange benen;)

Fijn weekend allemaal!

2. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Maar krijg je bij het indalen dan ook dat het soms maar een ini mini plasje is? Want dat is echt typisch een blaasontsteking bij mij. Moet 2 a 3 keer in 1,5 uur naar de wc :$

En uhm.. mijn beste vriend woont in noord holland dus dat is ook niet om de hoek wahahaha ;)

Jij ook een heel fijn weekend :D (en alle andere dames natuurlijk ook ;) )

3. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Goedemorgen allemaal!

Nou ik heb redelijk geslapen, om 21.30 erin, 22u oogjes dicht, 0.15 plassen, toen weer in slaap gevallen, 4.15 plassen en toen ook weer in slaap gevallen, maar niet zo heel vast geslapen volgens mij, en om 7u de wekker. Beter als de afgelopen 2 nachten dus, minder liggen draaien en dat merk ik wel aan m'n been!

Zustertje wat schrikken dat je door moest naar het ziekenhuis, maar wel fijn dat je gewoon weer naar huis mocht! Doe rustig aan!!

Yunami fijn dat je in ieder geval wat gekregen hebt tegen de jeuk. Wanneer ben je gestopt met de ab? Ik heb nog even gekregen, ik kreeg citerizine tabletjes. En in de veilige zone, joehoe!!! Die mini plasjes kunnen natuurlijk heel goed komen omdat die kleine op/tegen je blaas ligt. Wat ze bij cursus adviseerde was als je op de wc zit goed je bekken heen en weer te kantelen om alles eruit te laten komen.

Gewicht: mijn gewicht is nu redelijk stabiel, maar ik ben ook vanaf 20 weken tot nu 7,5 kilo aangekomen :) totaal nu 11,5 kilo.

Dame ik wil graag in bad bevallen, dus denk dat ik niks aan trek :). Maar ik ben ook opzoek naar een nachthemd wat helemaal opengeknoopt kan worden voor als ik wel ergens op een kruk of bed beland. Ze hadden er twee bij Livera hangen, maar niet mijn kleur. Ik zal eens bij Zeeman en Wibra kijken en 23 april ga in naar m'n moeder die "in de grote stad" woont dus dan ook even bij andere winkels kijken.

Moppie je brengt me op een goed idee, ik heb nog helemaal geen jasje oid volgens mij, alleen een wikkeldoek en een voetenzak in de maxicosi. Hangt natuurlijk ook van het weer af, maar is misschien toch handig om nog ff te halen.
    Ik ga m'n vluchtkoffer klaarmaken als de verbouwing klaar is, hopelijk begin mei, als ik met verlof ga.

Dan nog even een tip, ze hebben bij de lidl zwangerschapskleding! Nu weet ik niet of die broeken hetzelfde zijn als vorige keer, maar vorige keer toen ze die actie hadden heb ik er twee meegenomen en die heb ik als ik thuis ben nu de hele dag aan want die zitten gewoon heerlijk!
    LIDL

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Zustertje, dank je, ik vind het hier ook fijn vertoeven... en ik kan maar leren uit jullie ervaring hé !

Yunami, oef dat je jeuk al wat mindert. Wat de blaasonsteking betreft, drink je wel voldoende (is misschien stomme vraag)... ik drink sowieso graag cranberriesap... en toen er hier (vorig jaar) een blaasonsteking heerste, dan hielp dat sap ook wel. Is maar een tip hé ! Misschien weet je dit allemaal al :)

Het komt allemaal erg dichtbij voor jullie hé ! Vind het wel spannend hoor !
    En zo zie ik ook eens wat tips ivm weggooiondergoed en pyjama's :)

Ik merk wel op dat de zwangerschapskledij de laatste niet erg kleurrijk is... toch niet waar ik kijk... bijv. bij h&m nogal veel blauw, zwart, ... Ik draag wel graag blauw, maar wil nog leuke kleurtjes voor bij mijn rokje :)

Heh, tijd voor een croquemonsieurtje (wederom) als middagmaal, mjam !

5. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Mir, dat klinkt ook al als een betere nacht, fijn! Laatste AB had ik afgelopen zondag avond, dus bijna een week terug. En thanks voor de tip! 11,5 kg is netjes zeg! Leuke tip ook van de lidl, al heb ik net een paar jurkjes en leggings bij de action gehaald, maat 38 en pas er ondanks mijn buik in hihi, rekt goed mee ;).

@Inneminne, ik drink echt heeeeeel veel op een dag, zeker 1 tot 2 liter. Ik zal eens kijken voor cranberriesap, thanks! Smakelijk ;) ik ga er denk ik ook een maken, lekker!!

Net weer ff de deur uit geweest voor 2 uur, was heerlijk, zeker met dat zonnetje er bij maar toch blij dat ik weer thuis ben. Nu ff eten en daarna ff de oogjes dicht want ben weer bek af door dat rondwaggelen :)

6. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Yunami, die van Ocean Spray is wel goed !

7. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik drink minimaal 1,5 liter op een dag liefst minimaal 2!

Cranberrysap hebben ze ook in de meeste supermarkten in het koelschap van Healthy People, maar ik vind het niet zo lekker... Doe mij maar cranberry pillen/capsules (die slik ik standaard elke ochtend!) en water met citroensap.

8. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    oooh mir, dan moet je eens cranberrysap en sinaassap tesamen in een glas doen... mijn eigenste cocktail... en mjammie hoor !

9. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Vraag me nu af hoe dat met vodka zou smaken... ga ik over een maandje eens uitproberen :p

10. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Oooooh, tsss, ik moet nog wachten hoor ....

En mijn buik begint nu ook wel te jeuken,... alles zal aan het groeien zijn, zeker?
    Of Yunami heeft ons besmet... :D

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Grrrr.... Vanmiddag braaf de matrasbeschermer uit het kraampakket op mn bed gelegd, maar dat stomme ding ritselt vreselijk als ik me beweeg :(. Ga hem er zo weer afhalen....

12. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Inneminne, oei minder van de jeuk! Is het inmiddels minder?

@Lotje, irritant ding he? Ik heb hem er ook weer af nu en een handdoek er neer gelegd.. Gelukkig staat een nieuw matras sowieso op ons verlanglijstje dus het zou geen ramp zijn mochten m'n vliezen breken in bed pfff.

Ik was om half 10 naar bed, om 1 uur weer wakker JEUK grrrr... flinke laag zalf gesmeerd en toen kon ik weer slapen. Heb dus voor het eerst sinds weken weer tot half 10 in bed gelegen hahaha had het blijkbaar weer nodig.

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Valt wel mee... 't is kriebeljeuk... minder irritant dus...
    Hm, Lotje, is een matrasbeschermer uit de ikea misschien een optie ?

14. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    dag dames

Heb heel slecht geslapen vannacht. Eerst steeds kortademig/benauwd. Moest elke keer diep adem proberen te halen.
    Midden in de nacht opeens wakker door een zeurende kramp in
    mijn buik. Was ook erg misselijk en had last van maagzuur.
    Na een tijdje was de kramp weer voorbij en heb ik geprobeerd weer wat te gaan slapen maar, kon mijn draai maar niet vinden.
    Ben vandaag dus niet vooruit te branden en irriteer me aan alles en iedereen :(

Moest dit even van mij afschrijven.

15. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Daar zijn we voor :). Wat vervelend, rust maar lekker uit vandaag en laat je een beetje verwennen!

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ dame: pff balen is dat he? Net of iedereen dan ook extra vervelend is.

@ yunami: hoe is het nu met de jeuk? Ik ga dat ding er idd straks weer afhalen. Wij hebben net nieuwe martrassen dus de tip van in inneminne ga ik opvolgen. Morgen op zoek naar een waterdichte molton ofzo!

Gisteren nog een hormoonaanval gehad; gistermiddag heel de keuken gepoetst, alle vloeren gedaan en savonds waren vl en ik met de hond aan het wandelen en opeens springt ie in het kanaal. Zeiknat en stinkend kwam ie heel blij weer aanrennen.... En ik huilen........vl snapte er niks van want onze hond is altijd vies en normaal heb ik daar niet zo'n moeite mee. Maar ik had gisteren zo hard gepoetst en was zo moe.....
    Vanmorgen gejureerd bij de dressuurwedstrijden op stal en ik begin het nu toch echt te missen.... Wat was er met dit weer nou fijner dat met mn paard de bossen in te gaan? In plaats daarvan zit ik nu maar met een boekje in de tuin.?

17. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Dame, he bagger :( kan me voorstellen dat je ff een baaldag hebt! Hopelijk slaap je vanavond beter.

@Lotje, jeuk is er nog steeds, dus de zalf en poeder ook ;). Huisdieren en net een schoon huis, dat is gewoon een ramp :(. Leuk zeg jureren maar ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat je daardoor het rijden nog meer mist. Nog heel even en we kunnen weer ;) en als het goed is is het tegen die tijd ook/nog steeds goed weer dus dat komt helemaal goed ;)

18. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Hoi meisjes, lekker weertje hè?! Ik ga weer ff genieten, kom later terug met reacties en een update.. Doei!

19. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Goeiemoggel!
    Iedereen een beetje genoten van het weer?

Ik vond het warm (maar wel lekker hoor)!! Heerlijk nagetafeld op ons balkon in de lekkere avond zon en 's middags ben ik ook veel op pad geweest, had echt even een goede dag hihi. Maar wel al in een topje want ik had het echt WARM :)... hormonen ;).

Zo meteen naar de huisarts en vk dus alweer een drukke ochtend. We krijgen dan ook hét gesprek over de bevalling... spannend!

Kleintje lag gisteren weer helemaal bovenin, en ze is sinds gisteren ook weer behoorlijk actief dus die zit helaas nog wel ff lekker denk ik :).

Fijne dag iedereen!

20. Floral

Floral Actief lid

28 feb 2013
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier in het Noorden is/was het helemaal geen mooi weer :(. Het was gisteren echt zwaarbewolkt.

Nu mis ik er niet heel veel aan, gezien ik toch bedrust heb. Ik heb wel lekker mijn raam open.

Wij haden dat rotzeil ook op bed gedaan, maar gelukkig is het niet meer nodig! Ik kom voor de bevalling niet meer uit het ziekenhuis, dus onze (nieuwe) matras blijft gewoon schoon! Een waterdichte molton is denk ik fijner.

Ik ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen van dit topic! Het lijstje is al heeeeeeeeeeeel ver gezakt volgens mij.

Deel Deze Pagina