Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Mooi hoor charlie!!

Onze kleine wordt bij de geboorte op 8 pond geschat. Hij zit nu rond de 6 pond.
    Ik heb geen idee of ik eerder ga bevallen. Iedereen om me heen denkt van wel, maar ik heb geen enkel voorgevoel. Ben op zich wel redelijk klaar maar ook ik heb geen haast met de laatste dingetjes. Van mij mag ie wel komen hoor!

2. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik ben heel thuis gekomen en eerst even op de bank gaan liggen, mannen zijn nog druk aan het klussen.
    Net de frietpan maar ff aangezet, is hier zo'n puinhoop en manlief heeft ook geen tijd om te koken en ik geen puf, dus ff makkelijk vandaag.
    Hoop zo dat ik een beetje kan slapen vannacht...

3. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Charlie, ook weer hele mooie foto's van je mooie buik :D! Fijn dat je geen 'haast' gevoel hebt!

@Lotje, ohhh ik dacht dat de kleine nu al 8 pond was, scheelt weer iets ;)

@Mir, heel fijn dat je goed thuis bent gekomen en geniet van de frieten! Ik had ook geen puf vandaag dus even heel fout genoten van KFC, moet ook een keer kunnen :p. Hoop ook heel hard dat je vanavond beter slaapt!

@Voorgevoel, Ik heb zelf ook geen flauw idee wanneer ze komt (eerder/later) maar hoop nog altijd dat het snel begint en heb wel heel erg het 'haast' gevoel... ik vind dit wachten een soort van 'uitstel tot executie' zeg maar... laat maar mooi beginnen dan ben ik er vanaf die bevalling pfff.. en ben daarnaast ook gewoon echt klaar voor onze meid, wil d'r gewoon leren kennen en vast houden en uren naar ons wondertje staren... BLECH nu heb ik een teiltje nodig voor al dat zoetsappige gekwijl :p

4. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Echt joh meiden? Die van mij mag nog wel een maandje blijven zitten hoor! En ik heb ook het idee dat ze dat wel zal doen.. 19 mei, wat ik je brom!

Oh en Charlie; sjezus wat een buik! Maar wel een HELE mooie! En streeploos, wow!

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Nou wat zijn we lekker gezond bezig allemaal... Hier ook friet gehaald want we hadden allebei geen puf om te koken ;)

@ mamajulia: van mij mag die nu wel komen. Maar ik hou het ook nog wel uit tot de uitgerekende datum. Als ie maar niet nog later komt...

6. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Mooie buiken dames!

Nou ik had gehoopt dat hij er al zou zijn.. Maar helaas.. Ik blijf bij mijn idee: overtijd.. 12 mei gok ik:(

Nu 38.2 en nog steeds geen aanstalten. Wat opzich erg fijn is want weken voor ween lijkt me niet prettig!
    Slaap zelfs nog prima! Alleen hond is vandaag enorm aanhankelijk en mijn hormonen spelen giga op! Continue huilen om niks.. Herkenbaar?

Fijn weekend!

7. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Oja even vreemd vraagje maar is bij jullie van onder zeg maar ook alles zo enorm opgezwollen?? Vreselijk!

8. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    @Zustertje, Alleen mijn benen/voeten/handen zijn opgezwollen, maar dat bedoel je geloof ik niet ;)

@Mir/Lotje; haha, hier ook patat!

@Lotje; maar dat valt wel mee toch? Of is dat wel groter voor de duur vd zwangerschap (weet niet precies wat per termijn het gemiddelde is)

Yunami: ik wilde op 'vind ik leuk' klikken bij je gezwijmel hahaha! En ik begrijp je helemaal!! Ik zie daar ook zo enorm naar uit, maar ik probeer er nog niet teveel bij stil te staan want het wachten duurt al zolang, ben bang dat het dan nog veeeeel langer duurt, gevoelsmatig.
    Had trouwens nog niet gereageerd op je uitleg van sterilisatie laatst, maar ik begrijp het dan inderdaad wel. Over 't algemeen doen ze het idd liever niet bij jonge mensen, maargoed, je hebt het voor jezelf heel duidelijk op een rijtje. Dus dit zijn voor jou echt de laatste weken zwangerschap ooit!! Bijzonder :) Lukt het dan om extra te genieten of werkt dat niet zo?

MamaJulia: thankssssssssssssssssss :-D Maar jee, hoe hou jij het toch zo goed vol? Zou het te maken hebben met 't feit dat je verlof net begonnen is? Ik verveel me stierlijk af en toe, wachten duurt dan nog langer. Ik was eind februari klaar met studeren en 24 weken zwanger, solliciteren ging niet echt meer. In 't begin genoot ik van de rust, maar op den duur werd het BORING! Nu is mijn auto een poos terug ook nog dood gegaan en omdat ik niet echt meer mag/kan fietsen zit ik echt aan huis gebonden. Ver-schrik-ke-lijk! Ik ben helemaal geen thuis-zit type.

Ik verlang naar mijn eigen lichaam, maar moest laatst denken aan de 1e weken na de bevalling. Je buik is dan echt blubsie, lelijk!!!! Ik geniet dus toch nog maar even van mijn nu keistrakke buik :p

9. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Haha nee bedoel ik niet haha!:p

10. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    @ zustertje
    Ja hier heb ik het ook opgezwollen!
    Ben dus niet de enige!

Ik had ook een vraagje aan jullie.
    Namelijk, wat doen jullie/hebben jullie gedaan; trouwen, geregistreerd partnerschap of erkennen?

11. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    @Charlie;
    Hoeveel babys zitten daarin???
    1 of 2??? :p

12. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Steeds heb ik wel meegelezen maar ik ben niet actief geweest op dit topic. Toch wil ik jullie laten weten dat ik afgelopen woensdag ben bevallen van een kerngezonde dochter. We zijn gisteren al thuisgekomen en alles gaat super. Ik was precies 38 weken zwanger :).

13. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Lolsmurf: Gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor jullie!!

Proudmama: echt maar eentje! haha, wel een grote baby, dat wel.
    Man en ik zijn getrouwd :)

14. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @zustertje:hier al vanaf het begin een ontzettend aanhankelijke hond. Het is net klitteband, waar ik ben is hij ook. En zodra ik beweeg ligt ie naar me te kijken... Als ik weg ben ligt ie heel zielig op zn kussen.
    Hier voelt het van onderen sind een paar weken wel anders dan anders ja. Zeker als ik op mn hurken zit is dat best een vervelend gevoel. Volgens de vk komt dat doordat de kleine is ingedaald.

@charlie: ik kan me voorstellen dat zo lang verlof hebben begint te vervelen. Ik vermaak me nog prima, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik stiekem ook nog wel eens in de winkel aan het rommelen ben.
    Ik verlang ook wel weer naar mn eigen lichaam en weer normaal kunnen bewegen. Maar ik denk ook dat het straks wel heel gaat zijn met zo'n lege buik. En over die blubberbuik wil ik niet eens nadenken...bah! Ook nog net in de zomer. Ik hoop snel weer te kunnen paardrijden om het allemaal weer enigzins in model te krijgen.

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ lolsmurf: gefeliciteerd!!! Fijn dat alles goed gegaan is!

@proudmama: wij hebben erkend.

16. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @MamaJulia, ik zal voor je duimen dat ze nog wel een tijdje blijft zitten dan ;).

@Lotje, wahahaha jij ook al aan de frieten :D. Ennu 1 jaartje zomer met blubberbuik is niet zo'n ramp joh. Ik ga er vanuit dat we na een maand goed hersteld zijn en weer kunnen sporten dus ik ga knallen zodat ik op vakantie weer in bikini kan! :D

@Zustertje, jammer dat hij er nog niet is, maar wie weet verandert dat snel ;). Vervelend ook van je hormonen :(. En uhm ja hoe kon het ook anders, maar ik ben ook enorm opgezwollen daar onder... zowel uitwendig als inwendig heb ik het idee...

@Charlie, haha ja dit forum heeft geen 'vind ik leuk' haha. Ik probeer inderdaad al vanaf dag 1 extra te genieten al ging dat 9 van de 10 keer niet, maar realiseer me goed dat het 1 keer en nooit meer is dus heb echt een zwangerschapsdagboek bijgehouden, iedere week braaf een foto en dus nog wat fotoshoots etc. Dat verveeld thuis zitten herken ik trouwens gigantisch, bagger he?

@ProudMama90, wij zijn afgelopen jaar nog getrouwd, we wilden eigenlijk over een paar jaar trouwen maar nu de kleine zo ongepland kwam hebben we dat maar wat versneld. :)

@Lolsmurf, heee wat leuk! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geniet er lekker van en ik zal het lijstje updaten hihi!

En ik kan weer eens niet slapen. Ben gewoon vrolijk, klaarwakker en actief! Had toen ik naar bed ging echt een hele rare druk van onderen, had echt even het idee dat m'n vruchtwater ieder moment naar beneden kwam donderen en het 'feest' zou gaan beginnen, maar helaas... mevrouw is inmiddels weer lekker actief net als mama :).

17. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    #2878 Yunami, 20 apr 2013
    Laatst bewerkt: 20 apr 2013
    Geboren:
    17/04/13 - Lolsmurf - 27 jaar - MEISJE

Uitgerekende datum:
    01/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar
    - 1e - JONGEN
    02/05/13 - SandraBenjamin - 34 jaar - VERRASSING
    03/05/13 - nenny - 23 jaar - 1e - MEISJE
    04/05/13 - Yunami - 24 jaar - 1e - MEISJE
    05/05/13 - Ytest - 25 jaar - 1e - MEISJE
    05/05/13 - Dnice22 - 23 jaar - 1e - MEISJE
    06/05/13 - Riverr - 26 jaar - 1e - JONGEN
    09/05/13 - Floral - 22 jaar - 1e - MEISJE
    10/05/13 - Within - 24 jaar - 1e - JONGEN
    11/05/13 - NienT - 26 jaar - 1e - JONGEN
    11/05/13 - sinfidel - 28 jaar- 2e en 3e - JONGEN & MEISJE
    13/05/13 - Lotje02 -31 jaar - 1e - JONGEN
    14/05/13 - MamaJulia - 29 jaar - 1e
    - MEISJE
    16/05/13 - Dame - 27 jaar - MEISJE
    17/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - 3e - MEISJE
    17/05/13 - Aora - 31 jaar - 2e - JONGEN

18/05/13 - Knibbel - 27 jaar - 1e - JONGEN
    20/05/13 - Happy2013 - 29 jaar - MEISJE
    20/05/13 - Charlie - 30 jaar - VERRASSING
    23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING
    25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE
    31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE
    05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - JONGEN
    10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e
    - MEISJE

Actief:
    01/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar - 1e - JONGEN
    04/05/13 - Yunami - 24 jaar - 1e - MEISJE
    09/05/13 - Floral - 22 jaar - 1e - MEISJE
    11/05/13 - NienT - 26 jaar - 1e - JONGEN
    13/05/13 - Lotje02 -31 jaar - 1e - JONGEN
    14/05/13 - MamaJulia - 29 jaar - 1e
    - MEISJE
    [COLOR=black][B][B][COLOR=black]16/05/13[/COLOR][/B][COLOR=black] - Dame - 27 jaar - [/COLOR][COLOR=magenta]MEISJE
    [/COLOR][/B][/COLOR]
    20/05/13 - Charlie - 30 jaar - VERRASSING
    23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING
    25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE
    31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE
    05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - JONGEN
    10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e
    - MEISJE

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Hier ook weer amper geslapen, veel last van mn buik gehad dus ik had ook al de hoop dat het ging beginnen. Maar nu voel ik me weer net als anders...

@ blubberbuik: een jaartje is idd niet zo erg, ik zet wel een zwembadje in de tuin ;) Maar ik verheug me best wel op mn lichaam en mn oude kleren terug en ben wel bang dat dat straks gaat tegenvallen.

Goh wel aparr die lijst.... De eerste meimama- baby is er gewoon al!

19. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Lotje, oei ook vervelend dat je niet fijn hebt geslapen :(. En wat afvallen betreft, het zal wat moeite kosten maar waar een wil is is een weg dus dat komt vast goed ;). Straks gewoon een mei-mama clubje voortzetten kunnen we elkaar daar weer steunen enzo ;).

Ik heb nog even kunnen slapen van 6 tot half 9 en kreeg zelfs een ontbijtje op bed, zo lief :D.
    Denk dat ik vanmiddag ook nog even een powernap doe want voel me echt als een zombie ofzo :p

Deel Deze Pagina