Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    #2881 Mir81, 20 apr 2013
    Laatst bewerkt: 20 apr 2013
    Goeiemorgen meiden!

Lolsmurf gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Nou hier wel een beetje geslapen, kreeg om 1.30 opeens last van zuur, heb ik nog nooit gehad 's nachts, dus eruit, plassen, naar beneden, rennie, glas melk en toen lag ik er om 2u weer in. Moest om 6u weer plassen dus ik denk dat ik wel een paar uurtjes geslapen heb, maar veel is het niet... Ik ga nu even opstarten en dan zo lekker naar buiten beginnen met het wiegje schuren! Word volgens mij heel mooi weer vandaag!

Proudmama wij zijn 3 jaar geleden al getrouwd. Maar ik ben dan ook wel de oudste van de club... :)

Enne ja hier ook een opgezwollen onderwereld... Manlief gaat me van het weekend even helpen met het kappen van het inmiddels oerwoud :).

2. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Allereerst wil ik lolsmurf even feliciteren met d'r kleintje, wat leuk!!!

Wb. Dikke poezen: Hier nog een gezwollen punani. Vroeg me gister nog af hoe dat in vredesnaam toch kan.. Iemand een idee? Verder laat ik de boel momenteel bewust verwilderen omdat ik een afspraak voor een fikse waxbeurt heb gepland (eerste week mei, dus tot die tijd moet ze sowieso blijven zitten ;)), en dan moet er natuurlijk wel wat te waxen wezen down there. De relatie vindt me woest aantrekkelijk al trek ik een vulliszak aan, dus daar hoef ik me gelukkig niet druk om te maken :)

Wb. Erkennen/trouwen enz: Ik heb m'n lief ons kindje laten erkennen en zodra ze geboren is geef ik hem het ouderlijk gezag over zijn dochter. Daarbij gaan we binnenkort langs de notaris voor een samenlevingscontract met daarbij twee langstlevende testamenten en het aanwijzen van een voogd. Dit zodat we zeker weten dat als er met een van ons beiden iets gebeurt, de ander het volledige gezag over ons kind blijft houden. Iets wat niet het geval is als je hier niets over op papier zet. Ook wijzen we dus een voogd aan voor het geval ons beiden iets overkomt. Dit geintje kost een Eurootje of 750,-, maar ik hoef niet perse te trouwen en als ik dat wel zou doen dan zou ik dat op huwelijkse voorwaarden doen, wat qua prijs geloof ik op ongeveer hetzelfde uitkomt. Manlief is zzper, ik niet en ik wil eventuele risico's zoveel mogelijk spreiden, vandaar. Overigens vind ik een baby voorlopig even commitment genoeg, dat trouwen komt tzt wel :)

@Charlie Ik wóú dat ik me verveelde.. Ben nog veelste druk joh! Als ze nu zou komen heb ik echt een probleem, want ik ben verre van uitgerust en ontspannen. Heb met mezelf afsgesproken dat het vanaf 1 mei klaar is met al het drukke gedoe, en dat ik dan hele dagen niets ga doen. Hopelijk dwing ik mezelf zo om goed tot rust te komen en werkt dat ook.. Jullie nog tips voor een zen-state-of-mind?

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @mamaJulia: Hier dus precies hetzelfde verhaal, dus wij hebben ook erkend, voogd aangewezen enz.

@Mir: hier wordt vanavond ook een oerwoud gekapt. Ik zie het zelf nu niet meer, dus ik heb er ook weinig last van. Maar ik bedacht me opeens dat ik er tijdens de bevalling ook wel een beetje charmant bij wil liggen, dus straks maar aan de slag met het epileerapparaat, en dan maar hopen dat de kleine komt voordat het weer is aangegroeid ;)

4. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    En dat kost rond de 750,- toch? Of weet je dat zo niet meer?

5. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Goeie morgen!

Alle slechte slapers: baluuuuh! Vanmiddag in het zonnetje powernappen? Hier weer prima geslapen!

Haha fieuw ben dus niet de enige met een maatje meer van onder haha! Nja dan zal ook dat wel weer weg gaan!

Lolsmurf: gefeliciteerd!

Lijstje: misschien leuk om ook het aantal weken erbij te zetten?
    Zit op mijn telefoon dus ik kan dat niet zo makkelijk doen.. Knippert nu heel lief met de ogen richting yunami;)

Nou fijne dag allemaal!

6. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Oja hier ook erkend! Straks gezag aanvragen kost 14 euro voor uittreksel bevolkingsregister en dan heeft papa dezelfde rechten als getrouwde stellen omtrent de baby!

7. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    En mama Julia: zen State: terrasje, zonnebril en lekker drankje! Hoe zen wil je het hebben haha!

8. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    @Zus Die strategie heb ik al veelvuldig toegepast,belieeeeve me! Alleen ik word er niet echt rustig van..

Misschien heb ik wel gewoon last van koudwatervrees ;)

9. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Mir, Succes met schuren en hoop dat het weer mee zit, hier wel iig!! En omg ik heb gelachen om je 'kappen van het oerwoud' lol!!

@MamaJulia, Heb ook nog aan een waxbeurt zitten denken maar daar ik behoorlijk preuts ben bij vreemden lijkt me dat in zwangere staat geen fijne eerste ervaring hahaha. Heerlijk ook dat de relatie je altijd woest aantrekkelijk vind hihihi geweldig :D. En ehm zen state of mind... tja moet je net OCD kip zonder kop vragen hiero... Ik heb wel gezorgd dat alles deze week af moest zijn, wilde de laatste 2 weken echt voor mezelf en mijn partner hebben. Er moet nog wel wat geboord worden maar buiten dat is alles deze week echt af (incl. klusjes die ik deze week nog heb verzonnen) en dat geeft mij wel wat rust. Al ken ik mezelf langer dan vandaag en vind ik vast weer dingen die ook nog moeten gebeuren... ;). Helaas geen echte tips dus.

@Lotje, auw auw auw, daaro epileren? Benen epileer ik in de zomer wel maar moet er niet aan denken ook andere plekken te bewerken met dat ding, auw :p

@Zustertje, nee joh schijnt normaal te zijn. Slankt vast weer af net als de rest :). Waar wil je de weken bij hebben dan? Bij het 'geboren' lijstje? Want bij de uitgerekende datums wordt wel flink wat administratie iedere week weer ;).

@Scheren, manlief heeft het een keer voor me gedaan, maar die is veel te bang dat ie me pijn doet dus dat was niet zo'n succes... :)
    Ik doe het nu dus zelf maar op gevoel, maar tering wat een gedoe... ook benen ff scheren is geen pretje, kom er amper aan met m'n korte bovenlijf en armpjes... en dan zul je net zien dat ik met mijn rare postuur lange benen heb!!! Ramp!... nog ff :)

10. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Geboren:
    17/04/13 - Lolsmurf - 27 jaar - MEISJE - Bij 38 weken 0 dagen

Uitgerekende datum:
    01/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar
    - 1e - JONGEN
    02/05/13 - SandraBenjamin - 34 jaar - VERRASSING
    03/05/13 - nenny - 23 jaar - 1e - MEISJE
    04/05/13 - Yunami - 24 jaar - 1e - MEISJE
    05/05/13 - Ytest - 25 jaar - 1e - MEISJE
    05/05/13 - Dnice22 - 23 jaar - 1e - MEISJE
    06/05/13 - Riverr - 26 jaar - 1e - JONGEN
    09/05/13 - Floral - 22 jaar - 1e - MEISJE
    10/05/13 - Within - 24 jaar - 1e - JONGEN
    11/05/13 - NienT - 26 jaar - 1e - JONGEN
    11/05/13 - sinfidel - 28 jaar- 2e en 3e - JONGEN & MEISJE
    13/05/13 - Lotje02 -31 jaar - 1e - JONGEN
    14/05/13 - MamaJulia - 29 jaar - 1e
    - MEISJE
    16/05/13 - Dame - 27 jaar - MEISJE
    17/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - 3e - MEISJE
    17/05/13 - Aora - 31 jaar - 2e - JONGEN

18/05/13 - Knibbel - 27 jaar - 1e - JONGEN
    20/05/13 - Happy2013 - 29 jaar - MEISJE
    20/05/13 - Charlie - 30 jaar - VERRASSING
    23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING
    25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE
    31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE
    05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - JONGEN
    10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e
    - MEISJE

Actief:
    01/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar - 1e - JONGEN
    04/05/13 - Yunami - 24 jaar - 1e - MEISJE
    09/05/13 - Floral - 22 jaar - 1e - MEISJE
    11/05/13 - NienT - 26 jaar - 1e - JONGEN
    13/05/13 - Lotje02 -31 jaar - 1e - JONGEN
    14/05/13 - MamaJulia - 29 jaar - 1e
    - MEISJE
    [COLOR=black][B][B][COLOR=black]16/05/13[/COLOR][/B][COLOR=black] - Dame - 27 jaar - [/COLOR][COLOR=magenta]MEISJE
    [/COLOR][/B][/COLOR]
    20/05/13 - Charlie - 30 jaar - VERRASSING
    23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING
    25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE
    31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE
    05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - JONGEN
    10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e
    - MEISJE

11. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Juij Lolsmurf !!
    Ik hoop dat alles héél vlot gegaan is !

12. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    @ mamajulia: Owjee als zelfs dat niet werkt dan moet ik even diep gaan graven;)

@ yunami: nee bij met hoeveel weken geboren? Dan kunnen we zien wie te vroeg, overtijd etc! Tenminste als iedereen dat leuk vind dan haha!

13. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Ow haha heb je al gedaan zie ik.. Word ook nog blind van die zwangerschap haha!

14. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hihi ja joh ik ben snel ;)

Ik ben ook een beetje positief emo vandaag zeg, voel me echt een te blije stuiterbal niet normaal.

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ mamajulia; geen idee wat het precies kost, wij hebben dat gelijk met de koop/ verkoop van ons huis bij de notaris gedaan. Ons samenlevingscontract moest toen toch aangepast worden.

@ yunami: ja fijn is epileren daar niet, maar ik heb iig geen last van jeuk of ingegroeide haartjes daar. Afgelopen keer heb ik een spiegel op de wc gezet en ben daar voor gaan zitten ( dus achterstevoren op de pot) vriend kwam niet meer bij toen ie me zo aantrof maar ik kon iig een beetje zien wat ik aan de doen was

16. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    @ lolsmurf: gefeliciteerd!

hier nog steeds niet vooruit te branden. Slaap slecht en loop
    er overdag bij als een zombie. Bij enige inspanning weer een harde buik. Denk dat het ligt aan mijn ijzer tekort. Heb al een tijdje mijn vitamines niet ingenomen dus laat ik daarmee weer beginnen vanaf morgen. Baal soms zo erg van mezelf, ik wil nog zoveel doen maar mijn lichaam werkt niet meer mee :(

17. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Balen is dat dame... Ik had het gisteren ook, bah! Alles is teveel en ik heb heel wat zitten janken. Ik kan er ook slecht tegen als mn lichaam niet meewerkt, maar er is helaas nix aan te doen. Nog ff...

Hier vannacht wel weer redelijk goed geslapen dus ik hoop dat ik me vandaag beter voel. Hier is braderie dus de winkel is open en ik sta standby voor als het opeens heel druk wordt. En dan vanavond nog bij schoonouders eten voor de verjaardag van sv. Pfff, weinig zin in.

18. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Lotje, ja dat is waar qua epileren. Kan me voorstellen dat je vriend flink gelachen heeft! Fijn dat je redelijk geslapen hebt en gezellig zeg zo'n braderie. Succes vanavond hihi ;) hoop dat je het ondanks de tegenzin toch gezellig gaat krijgen.

@Dame, wat vervelend dat je je continue zo voelt. Ik denk idd dat het dan verstandig is de vitamines te blijven slikken, kan nooit kwaad. Sterkte!

Ik heb een hele nacht geslapen (mocht ook wel na slecht enkele uurtjes die nacht ervoor) dus ben weer uitgerust. Nu zoek ik alleen nog inspiratie om deze dag door te komen. Het is mooi weer, we willen de deur uit... maar naar wat???
    Als iemand tips heeft hoor ik het graag! ;)

19. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Goeiemorgen meiden,

hier wel weer redelijk geslapen volgens mij, in ieder geval een uurtje of 4-5 achter elkaar.

Net stukje schuur opgeruimd en alles klaar gezet om de eerste kant van het wiegje te grondverven, dat is mijn doel voor vandaag. Nu eerst even pauze.

Gisteravond een huilbui gehad, zat er zo doorheen, moe en niks wil terwijl er zoveel moet en ik zoveel zou willen doen. Zo frustrerend... Gaat 't een net wat beter komt het andere kwaaltje wel weer om de hoek kijken...

Nou ja ik ga proberen lekker te genieten van het mooie weer en lekker op m'n gemak een beetje schilderen.

Lotje, gezellig braderie! Wat voor winkel hebben jullie eigenlijk, daar ben ik al een tijdje nieuwsgierig naar ;).

Yunami lekker naar het bos ofzo? Picknickmand mee ;).

20. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Fijn dat je ook redelijk geslapen hebt en weer genoeg te doen zo te lezen, succes!
    Vervelend dat je zo'n huilbui had, heel herkenbaar helaas. Nog ff volhouden :(!

Ennu picknickmand in bos, top idee!! Helaas is het weer bewolkt geworden ipv zonnig zoals net... zal zo eens even kijken of het nog beter gaat worden anders wordt het toch maar een luie zondag denk ik :p.

Deel Deze Pagina