Grappig om te lezen dat iedereen zo bezig is met de laatste loodjes en dat het zo per dag en nacht verschilt hoe we ons voelen en hoe we slapen. Wel fijn dat het voor jullie herkenbaar is... Gisteravond ook een huilbui gehad omdat de hond met vieze modderpoten binnenkwam terwijl ik net weer gedweild had. Vriend en hond snappen er dan echt niks van, maar jullie begrijpen me vast wel @Mir: Wij hebben een bloemenzaak. We doen vooral rouwwerk, maar sinds een halfjaar hebben we er ook een bloemenzaak bij geopend. Hier tegenover staat een kraam met babykleertjes en daarnaast een kraam met paardenspullen.....straks toch maar even gaan kijken. @Yunami: Hier is het ook alweer bewolkt aan het worden. Ik heb net een flink stuk met de hond gelopen,dat was wel lekker. Ik baal er af en toe van dat ik vanalles wil gaan doen maar eigenlijk niet zo heel veel meer kan.
Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met dit gevoel. Geeft mij weer een beetje hoop Vandaag wel een goede dag gelukkig, heb veel kunnen doen in huis. Zit er zelfs over na te denken om de box op te gaan zetten . Of loop ik nu weer te hard van stapel?
@Lotje, Oehhh ook nog leuke kraampjes voor de deur, leuk zeg! En ja ik snap je zeker met modderige hondenpoten... ik loop hier om de dag te dweilen... 1 vlekje en ik zit alweer met een pruillip te kijken en krijg ik weer drang om te poetsen zucht... En ja ook dat gevoel van IK WIL... maar kan niet... is gewoon ontzettend ruk... baal d'r ook van. @Dame, Fijn dat je een goede dag hebt vandaag! En uhm.. in alle eerlijkheid.. de box hadden wij eind december al op staan hahahaha. Ik begin me echt zorgen te maken... hoe kom ik de komende 2 tot 3 weken door ??? Ik kan geen flinke wandeling maken ivm knie/harde buiken, huis is al steriel dus buiten het wat bijhouden kan ik niks, gamen heb ik geen zin meer in, series kijken doe ik al veel, films kijken doe ik ook veel, maar ik verveel me dood... en moet nog zooo lang .... Geniet van je rust zeggen ze dan... ik kan niet stil zitten
Zeau.. Na een geslaagd vrijgezellenfeestje van m'n beste vriendin gister een slaapmarathon gehouden. Maar dan ook écht. Ging er om 22.30 uur in, kwam er om (hou je vast) 14.00 uur (!!!!!) uit. Dat is 15 en half uur op de teller, min een paar keer plassen, blijft er een dikke 15 uur slaap over. Heeeeeerlijk! Wapend me weer wat beter tegen die mood-swings en de frustratie van dat mijn lijf niet altijd wil wat de hersenen willen.. Een 'kwaaltje' dat er echt bij hoort lees ik Kop op meiden, 't duurt niet lang meer!
Soooo mamaJulia! Dat is pas bijslapen!! Ik ben jaloers. Ik ben zo bang dat ik moe aan de bevalling moet beginnen doordat ik gewoon niet genoeg kan slapen. @Yunami: dat gevoel heb ik ook een beetje hoor. Ik loop wel veel te poetsen hier, maar 'smiddags wil ik het rustig aan gaan doen, maar dat zit ik wat doelloos op de bank te zappen en daar wordt ik ook niet blij van. Soms ga ik dan toch naar beneden naar de winkel, maar dan doe ik alweer snel teveel. Ik ga af en toe een halfuurtje met de hond lopen, maar ik wil hem ook niet aanleren dat ie elke middag mee naar het bos mag, want dat zal straks ook niet meer gaan. Met paard kan ik ook niet veel doen. Ik durf niet meer met haar te gaan lopen. En hoe minder ik overdag doe, hoe slechter ik slaap. Ik heb nu wat kartonnen uiltjes gekocht en vilt en ga dan maar proberen om wat te knutselen ofzo.
@MamaJulia, zo dat klinkt als een goed feestje en een goede slaap inhaalslag! @Lotje, vervelend dat jij dat ook hebt! En knutselen is wel een goed idee, misschien ga ik ook maar een nieuwe hobby zoeken in die richting ofzo haha.
Pff, net een rondje over de markt en dat is al bijna niet meer te doen. Pijn in mijn buik, pijn in mijn heupen en ik vind het niks dat al die mensen zo dicht op mijn buik lopen. Nu ff zitten en dan naar de verjaardag. -zucht- Tja, ik ben niet zo van het knutselen eigenlijk, maar je moet toch wat he?
Hey enneh, series kijken en boeken lezen? Of taarten bakken en bonbons gieten? En een pinterestprofiel aanmaken en een blog bijhouden? Ofzo?
@Lotje, Jammer dat het rondje over de markt niet zo'n succes is geweest. Nog ff en dan lekker het bed in! Ik ben ook niet zo creabea (behalve grafisch dan) maar het is idd een goed iets om de tijd mee te doden . @MamaJulia, Series kijken doe ik al heel veel, volg er een stuk of 7 op dit moment. Ik haat lezen (ja echt haten) dus buiten dit forum/nu.nl en facebook lees ik vrijwel niet haha. Taart/cake staat ook regelmatig in de oven hier en pinterest ken ik nog niet, ga ik me eens in verdiepen . Wilde uit verveling een muur in de slaapkamer gaan schilderen, maar ml merkte heel slim op dat dat waarschijnlijk niet verstandig is gezien de baby daar straks ook slaapt i.v.m. verflucht lol... ook al geen optie dus. Ik ga sowieso vanaf morgen een verplichte siesta met middagdutje inbouwen en ff bijslapen voor de bevalling, breekt de dag ook mooi doormidden denk ik.
Als je een verfje op waterbasis kiest kun jij prima een muurtje schilderen hoor Yunami.. Hebben jij en je kindje nergens last van Ik doe ook slaapjes! En ik ben as we speak brownies aan het bakken, haha!
*Is jaloers op MamaJulia haar 15 uur... * Lotje, leuk een bloemenwinkel, ik werk ook af en toe als in een bloemenwinkel als ze een "mannetje" extra nodig hebben voor hand en span diensten en bezorgen, nu niet meer omdat ik het niet meer vol hou, Valentijdsdag was de laatste keer. En nog wat gekocht bij de baby of paardenkraam? Je kunt je hond ook denkspelletjes leren, is voor hem heel intensief en voor jouw lichamelijk niet. Kijk maar eens op facebook naar hersenwerk, staan soms leuke dingen bij! Yunami hier ook een hoofd wat schreeuw IK WIL en IK MOET, maar een lijf dat zegt ik kan het niet... Maar ik moet wel blijven bewegen anders krijg ik alleen maar meer last, dus ik loop vaker even met de hond langs de weg. Lezen kan ik ook niet, wel ff, maar ik wordt er moe van. Misschien gaan puzzelen, sudoku ofzo? Of een geboortetegel borduren??? Ik heb een uit de hand gelopen hobby en dat is tuinieren. Heb ook al een aantal vrienden geholpen aan een tuinontwerp en beplantingsplan dus ik heb er voor gezorgd dat ik straks tijdens m'n verlof voor de ouders van een vriendin een tuinontwerp met beplantingsplan mag maken voor hun vakantiehuis wat ze vorig jaar gekocht hebben, leuk leuk! Hoe doen jullie dat trouwens nu de zon schijnt? Mijn sproeten schieten als paddenstoelen weer de grond uit, dat vind ik helemaal niet erg, maar ik ben wel een beetje bang voor zo'n "zwangerschapsmasker". Ik weet er eigenlijk niet zo veel van, zal ook eens gaan googlen, maar houden jullie er rekening mee door uit de zon te blijven of met hoge factor te smeren (weet niet of dat werkt?) En is alleen je gezicht hier vatbaar voor of kan het op je hele lichaam komen? Ik heb op 1 na alle onderdelen van het wiegje aan 1 kant in de grondverf zitten, was een hele opgave, maar is gelukt. Morgen ochtend de laatste, dan therapie en daarna hout halen voor pijn project, het rekje boven de commode. Zo en nu ga ik out op de bank!
@Mir, wat leuk zeg zo'n 'uit de hand gelopen hobby'! En qua zon, ik blijf er uit, mijn moeder heeft pigment vlekken gekregen in haar gezicht en dat risico wil ik niet lopen. Weet ook niet goed of het alleen je gezicht is of je hele lichaam is, wellicht dat factor 50 helpt, lijkt me haast wel? Goed bezig geweest, succes morgen alvast!! @Floral, Jaaaaaaaa!! Ik heb de hele tijd op mijn tong lopen bijten, ben echt zooo blij voor jullie dat ik het heel hard wilde roepen maar die eer is gewoon aan jou!! Laat me/ons straks even weten hoe alles gegaan is als je wat tot rust bent gekomen want ben reuze benieuwd! Heel veel knuffels voor jou en je meiske en nogmaals, geniet er van want ze is zooooo mooi en lief!!! (ga het lijstje weer aanpassen)
Geboren: 17/04/13 - Lolsmurf - 27 jaar - MEISJE - Bij 38 weken 0 dagen 19/04/13 - Floral - 22 jaar - MEISJE - Bij 37 weken en 1 dag Uitgerekende datum: 01/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar - 1e - JONGEN 02/05/13 - SandraBenjamin - 34 jaar - VERRASSING 03/05/13 - nenny - 23 jaar - 1e - MEISJE 04/05/13 - Yunami - 24 jaar - 1e - MEISJE 05/05/13 - Ytest - 25 jaar - 1e - MEISJE 05/05/13 - Dnice22 - 23 jaar - 1e - MEISJE 06/05/13 - Riverr - 26 jaar - 1e - JONGEN 10/05/13 - Within - 24 jaar - 1e - JONGEN 11/05/13 - NienT - 26 jaar - 1e - JONGEN 11/05/13 - sinfidel - 28 jaar- 2e en 3e - JONGEN & MEISJE 13/05/13 - Lotje02 -31 jaar - 1e - JONGEN 14/05/13 - MamaJulia - 29 jaar - 1e - MEISJE 16/05/13 - Dame - 27 jaar - MEISJE 17/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - 3e - MEISJE 17/05/13 - Aora - 31 jaar - 2e - JONGEN 18/05/13 - Knibbel - 27 jaar - 1e - JONGEN 20/05/13 - Happy2013 - 29 jaar - MEISJE 20/05/13 - Charlie - 30 jaar - VERRASSING 23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING 25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE 31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE 05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - JONGEN 10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e - MEISJE Actief: 01/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar - 1e - JONGEN 04/05/13 - Yunami - 24 jaar - 1e - MEISJE 11/05/13 - NienT - 26 jaar - 1e - JONGEN 13/05/13 - Lotje02 -31 jaar - 1e - JONGEN 14/05/13 - MamaJulia - 29 jaar - 1e - MEISJE [COLOR=black][B][B][COLOR=black]16/05/13[/COLOR][/B][COLOR=black] - Dame - 27 jaar - [/COLOR][COLOR=magenta]MEISJE [/COLOR][/B][/COLOR]20/05/13 - Charlie - 30 jaar - VERRASSING 23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING 25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE 31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE 05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - JONGEN 10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e - MEISJE
Floral! Wauw gefeliciteerd! @ zon: Hier probeer ik er zo veel mogelijk uit te blijven maar het is niet altijd haalbaar.. En zooo lekker
@ mamajulia: 15 uur wauwwwww lekker! @ lotje: Wat leuk een bloemenwinkel! @ yunami: Verveel me ook dood nu.. ben echt aan t wachten.. bij elk klein dingetje denk ik zou het... series etc komen me ook mijn neus uit.. creatief ben ik totaal niet en de kast hangt al vol kleertjes dus shoppen hoeft ook niet.. zit weinig anders op dan wachten wachten wachten!
oja mir: Ik begrijp je frustatie over je vlekken heel goed! over een paar maanden lach je om je reacties haha!
@Floral NIET!!! Wat gaaf!! Gefeliciteerd meid!! Ben heeeeeel benieuwd hoe alles met jou en de kleine is en hoe alles gegaan is! Wb. Zwangerschapsmasker Ik ben in november een maand door Thailand gaan backpacken, dus ik wist al dat ik geen last heb van zwangerschapsmasker. Desalniettemin smeer ik als ik de zon in ga met minimaal factor 30. Maar dat doe ik altijd, ook als ik geen baby aan het bouwen ben. Gewoon voorzichtig aan met de zon en goed in de gaten houden hoe je huid reageert. Better safe than sorry!