Hoooooooi!! Wat als jullie je nou eens instellen op dat dat kind nog minstens 5 weken blijft zitten, wedden dat het wachten dan veel minder lang duurt? Tip di Julia, is gratisch voor jullie meisjes Hier vandaag heerlijk op een terrasje gehangen in de zon.. Kan wel aan dat verlof wennen geloof ik.. Hey en Lot, als manlief mee gaat snap ik niet waar men zich in godsnaam druk over maakt.. Het is niet alsof als je vliezen breken (stel dat gebeurd op een verjaardag) je een half uur later een kind in je armen hebt ofzo toch? Als je nou alleen zou gaan, dan is een uur rijden misschien wat enthousiast, maar met z'n tweetjes.. Als er dan iets gebeurd kom je altijd wel thuis. Mits je vent niet in katzwijm ligt Ik zorg er bij lange ritten nu in ieder geval voor dat er iemand bij is die me naar huis kan rijden mocht het nodig zijn. Wel een veilig idee.
@ yunami: buik is nog altijd wat rommelig en veel harde buiken. Maar voelt al beter dan vanmiddag. Fijn dat de controle weer goed was maar balen dat er nog geen tekens zijn dat het snel gaat beginnen nu... @ mamajulia: ja vl gaat gewoon mee en ik dacht ook nog tijd zat te hebben om samen naar huis te rijden. Ik schrok alleen een beetje van de reacties van iedereen om me heen. Pfff 5 weken duurt echt te lang als ik me zo voel. Ik was vandaag echt niks waard en zo wil ik me geen 5 weken meer voelen. Maar misschien dat het morgen weer beter gaat!
Haha wat een geluk voor mij dan mama Julia ik nog maximaal 3 weken Ook ik gecheckt vandaag.. Zit ook nog niks aan te komen.. Hier willen ze niet eens kijken naar ontsluiting of strippen voor 41 weken! boehoee! Maar moet wel toegeven dat ik me daar nu wel beter bij neer kan leggen.. Ik moet gewoon wachten tot minimaal 7 mei dan in die week afspraak bij gyn dus ik verwacht gewoon 13 mei ingeleid te worden.. Heb ik een datum om naar uit te kijken haha! Yunami wederom weer zelfde schuitje dus haha! Zijn wij stiekem tweeling Ofzo? @ weggaan: gewoon doen met man en vluchtkoffer! Have fun! @ ritmische bewegingen: niet bekend mee sorry! @ terras: jaaaa lekker! Ik ga morgen ook weer! Vandaag vond ik ramen zemen en slapen belangrijker haha! Heb trouwens iets grappigs: ik val per week een kg af best grappig want eet nog hetZelfde en beweeg zeker niet meer haha!
Zwangerschapstweeling denk ik zustertje Ik val niet af maar kom wel erg weinig aan in tegenstelling tot voorgaande maanden, ben ik ook blij om. En ik kan weer eens niet slapen... ben kapot maar kan mijn draai niet vinden... zal wel weer de hele nacht op zijn ben ik bang, maarja... morgen tijd zat om bij te slapen indien nodig... @MamaJulia, voor mij nog max 2.5 week, daarna doen ze hier al inleiden (41 wk) dus mooi niet 5 weken!!
Ok, ik voel me echt een alien omdat ik het nog lange niet zat ben.. Dacht elke keer bij mezelf, "nou wacht maar tot jíj 37 weken bent dame, dan piep je wel anders.." NOU, NIET DUS!! Gelukkig, mag ik wel zeggen. En als het wel zo is strakjes (met 45 weken ofzo, want volgens mij blijft die van mij gewoon net zo lang binnen zitten tot ik het wél zat ben), dan kom ik hier lekker uithuilen. Komen jullie me vanuit jullie mei-mama's-clubje-hoekje-forumdingetje dan wel troosten? Kthx!
Lol, ja hoor ik doe wel troosten hoor. Zeur genoeg af hier naar mijn idee dus dan mag ik straks ook troosten als ik niet meer hoef te zeuren
Ik denk overigens dat ik een kutbevalling (no pun intended, maar nu ik er over nadenk eigenlijk misschien toch omdattie zo grappig is..) tegemoet ga. Dat, of ik krijg een rot kraamtijd of een huilbaby. Een mens kan onmogelijk na een topzwangerschap als deze nóg meer geluk hebben. Al hoop ik voor mezelf stiekem van wel
Goeiemorgen meiden, Lotje wat spannend dat gerommel! En wat een lieve hond heb je toch . Ik heb redelijk geslapen, maar vermoed een blaasontsteking dus zo ff met potje naar ha. Daarna naar mama en dan naar de markt. Hoop dat het weer dat wat beter is, ik wil ook op een terrasje zitten! Gewicht, ik zit ook al weken rond het zelfde gewicht, ben ik ook heel blij mee! Ben de 100 al voorbij en wil heel graag onder de 110 blijven... Nou meiden gezellige dag weer, ik ga er van door!
@MamaJulia, hahahaha ik ga duimen voor je dat je een super bevalling hebt, een fijne kraamtijd en een makkelijk kind @Mir, oei, hopen dat het geen blaasontsteking is en ze voorspellen goed weer dus moet haast wel goedkomen. Veel plezier vandaag! Goeiemorgen! Ik heb echt slecht geslapen dus, ben echt bek af maar dat slaap ik zo wel bij ofzo want heb toch niks te doen lol.
Goedemorgen! Hier voor het eerst sinds weken heerlijk geslapen! Rond 23 uur op bed gegaan en denk rond 1 uur in slaap gevallen. Om half 5 eruit geweest om de exquise sanitaire voorziening de utiliseren, beetje te drinken en een rennie, en vervolgens ben ik nu net wakker! Zonder rugpijn of pijn in mijn heupen!
Oooooh echt hoor. Karma comes back around.. Ik met mijn grote bek heb van 01.00 tot 05.00 uur wakker gelegen vannacht. Heb uit frustratie dit topic op een gegeven moment maar aangemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/435841-insomnics-unite-slapelozen-topic.html WHAAAAAAAA!!! Nu naar de vlos voor een checkup, daarna NAAR BED. *Zucht*
Morgen! Ook hier ineens vreselijk rot geslapen! Of nouja bijna niet.. Om 2.00 nog wakker! Van frustratie maar op de bank gaan hangen. 4.00 terug en toen tot 8 geslapen en vriend... Die heeft natuurlijk niks door gehad haha! Voor alle andere met rotnachtrn: weet nu hoe jullie je voelen maar niet getreurd, je deelt t lot niet alleen! Planning hier vandaag: duimen op mooi weer want t regent hier nudan terrasje met vriendin en de laatste enveloppen schrijven! Voor iedereen die voor check up moet: succes! Voor iedereen die leuke dingen gaat doen: yeahh geniet ervan! Voor iedereen die gaat slapen: trusten
Oh en mamajulia: 45 weken haha dan poep je denk ik een budha baby uit qua gewicht! Maar..... Sta je wel in t record boek! En jij hebt vast een fantastische baby die je een heerlijke bevalling en kraamtijd geeft! En zo niet.. Dan zitten we voor je klaar haha! Leuk topic trouwens! Hoop er alleen geen gebruik van te hoeven maken maar vanaf nu weer lekker door te slapen!
@ProudMama, "om de exquise sanitaire voorziening de utiliseren" jemig ook goedemorgen!! Lol! Fijn dat je zo goed hebt geslapen en geen pijn hebt! Het is je gegund!! @MamaJulia, jij dus ook al zo'n nacht! Ik ga me daar melden als het weer zo ver is, denk dat ik vanavond wel slaap gezien mijn huidige vermoeidheid maar dat geeft geen garantie op komende nachten . Succes bij de VK en slaap lekker! @Zustertje, klinkt als een prima planning na zo'n rot nacht! Geniet er van en hopelijk wordt het zonnig!! En ik ben bijna klaar met het huis stofzuigen en daarna maar weer even de keuken en wc dweilen en dan echt rust...
Hier ook een rotnacht gehad... Vannacht flink wat bloed verloren en heel veel harde buiken gehad. Vanmirgen voor alle zekerheid de vk gebeld en die wilde me toch even zien. Echo en hartfilmpje gemaakt, inwendig onderzoek gedaan en alles was keurig in orde en geen druppel bloed te zien. Alleen volgens de regels van het ziekenhuis moet iemand die bloed verliest een nachtje ter observatie blijven -zucht- dit wordt een laaaaaaaaaange dag! Vl komt straks, maar ik heb tegen hem gezegd dat ie niet de hele dag aan mn bed hoeft te zitten. Daar hebben we allebei niks aan.
Hè lotje wat balen! En wat zal dat schrikken zijn geweest! Dus nu moet je heel de dag in het zh blijven? Heel veel succes! Gelukkig is alles van binnen wel goed! @yunami: whaha volgens mij blinkt jou huis
@ zustertje: ja, als er niks bijzonders meer gebeurd mag ik morgenvroeg naar huis..... Verveel me nu al dood
Aaaah Lot, wat klote... Hopen dat het hier nu even bij blijft en ze je snel laten gaan. Ik duim voor je!