Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    @Lotje en nu dan? Wat verwachten ze? En wat zijn de plannen? Willen ze je gewoon 24/7 checken of wat is de reden dat je daar moet blijven? Wel echt rot meis.. Kop op! Ik hoop in ieder geval dat baby Lotje het goed blijft doen. En jij ook..

2. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    @ yunami: ja gesteriliseerd maar erna niet in de koelkast hoor! Gewoon in een boterhamzakje met lucht gaatje! En dat is ook gewoon goed. Voor gebruik even afspoelen n klaar!

@ lotje balen zeg:( hoop dat kleine lot snel komt! Heel veel succes meid!

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Net weer een hartfilmpje en een uitstrijkje gemaakt en baby en moeder doen het prima. Omdat ze niet weten waar het bloedverlies vandaan komt, moet ik blijven tot het stopt. Maar ze verwachten dat of de bevalling doorzet of dat het bloeden binnenkort stopt.

4. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Zustertje, ah thanks voor de tip!! Ik zal deze week eens ff een fopspeentje gaan steriliseren dan en klaar leggen!

@Lotje, fijn dat alles goed gaat met jou en de baby, dat is het allerbelangrijkste natuurlijk. Hopelijk kunnen jullie snel naar huis!

Pfff benen scheren onder de douche.. ik lijk wel een puppy die achter d'r eigen staart aan rent ofzo... maar... ze zijn weer glad en kaal ;).

5. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    @Lot Oef, best spannend dus.. Want eigenlijk 'moet' je dus gewoon blijven tot de kleine er is. En gaan ze je dan inleiden? Of wachten ze gewoon af? Dat laatste lijkt mij overigens het fijnst..

@Yunami Ik heb hier al weken een kruk onder de douche staan. Ideaal bij benen scheren, vermoeide pootjes en het schoonhouden van de douche. Verder gebruik ik hem voor het uit en inpakken van de wasmachine/droger en strijk ik tegenwoordig zittend. Ook issie fijn voor als de bevalling straks begint, dat ik lekker onder de douche kan zitten dan.

6. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    HELD...!! Waarom denk ik nooit aan dat soort simpele oplossingen.. zucht. En dat terwijl ik juist een plastic krukje heb gekocht voor onder de douche als de bevalling straks begonnen is gezien ik echt nog even wil douchen voor we naar het zh gaan... ik ben echt een dom rund af en toe :p

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ mamajulia: ik mag naar huis zodra het bloeden 24 uur gestopt is.

Benen scheren: ik had maandagmiddag gelukkig mn benen geepileerd

8. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Enneh, misschien had je het al verteld hoor, maar weten ze waar dat bloed door komt? Weet wel dat je er al heel de zwangerschap ongeveer last van hebt, maar waardoor?

9. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Jeetje Lotje wat ontzettend balen! Hoop dat er gauw meer duidelijkheid komt!

Nou ik ben echt gesloopt, was gister dus echt een beetje teveel van het goede... Toch maar weer aan het schilderen want het moet toch klaar... *sleept zichzelf weer naar de schuur...*

10. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ mamajulia: dat is dus waarom ik moet blijven, ze hebben echt geen idee waar het vandaan komt. Op alle echo's ziet alles er netjes uit, baarmoedermond ziet er goed uit, dus ze weten het echt niet.

11. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Mir, vervelend dat je zo gesloopt bent. Is het wiegje nu af? Hopelijk heb je nog een beetje kunnen rusten?

@Lotje, wat raar zeg dat er niks te vinden is, misschien komt de bevalling wel? Wie weet... Hopelijk snel duidelijkheid.

Zo hier mega druk geweest vandaag, nog een beetje gepoetst, administratie gedaan, flinke lasagne schotel gemaakt, naar de ikea, xenos en babydump geweest en nog wat geklust en daarna nog lekker in de avondzon buiten gegeten ;). Ik ben vandaag een gelukkig mens haha. Merkte wel dat lopen echt niet meer mijn favo bezigheid is, direct harde buiken en een hoop druk op m'n bekken, mja heb het weer overleefd.

Hierbij nog mijn wekelijkse bijdrage :)

12. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Mooooooooooooi Yunami!!!!! Heb je dit elke week gedaan?

13. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Lotje, wat balen joh. Ik hoop dat je baby gauw komt! In onzekerheid in een ZH 'wachten' is echt niet leuk :(

14. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Jepjep, heb vanaf week 6 een zij foto iedere week, allemaal vanaf dezelfde kant. Heb nu even ook een voor foto gemaakt voor de verandering, die heb ik van de voorgaande weken niet (behalve dan van de 2 fotoshoots) maar vind ik niet erg want die vind ik toch vrij onduidelijk om de groei te zien :)

Zo ik ga eens richting bed, morgen weer een drukke planning :)
    Hopen dat ik vanavond weer goed slaap en hoop ook dat jullie allemaal goed slapen :D!

Weltrusten!

15. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Yunami is de enige die zich WEL aan de wekelijkse foto update houdt :) Leuk meis, groot is ze al he?! Mooi, mooi.

Ik was van plan vannacht eens even door te slapen.. Op 3,2,1... *Snurkt*

16. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    Zo pfff lange rit gehad naar het ziekenhuis op bezoek bij mijn oma. Kwam thuis en had me toch een potje honger, en natuurlijk liggen hier de muizen dood voor de kasten want er moeten boodschappen gedaan worden. Dus maar de plaatselijke shoarmaboer gebeld en een stokbroodje met kruidenboter besteld. Heb netjes gevraagd of ze voor een zwangere vrouw een bezorg-uitzondering wilden maken, en ja hoor dat was geen probleem! :)

17. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @MamaJulia, Dankje :D

@ProudMama, Hoe was het met je oma? Lekker hoor zo'n stokbroodje en ook fijn dat ze een bezorg-uitzondering wilden maken :D.

*Gaaaaaaap*
    Goeiesmorgels..
    Drukke planning hier, dus ik ga me maar eens klaar maken en ontbijten!
    Net tot 2 keer toe heel duizelig, dus denk dat het ook hoogste tijd is wat te eten ofzo...

18. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    @Lotje Hoe was je nacht? En is je lekkage al minder? Heb je al een baby? Hoop zo voor je dat je lekker naar huis mag meis..

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1