goedemorgen dames !!!!l hier ook weer 400 x moeten plassen ... hier ook 13:00 naar de vk kijken of mevrouw nigsteeds in een stuit ligt.!! zal vast wel zo te voelen
Och meisjes toch, wat naar van dat slechte slapen! Ik durf het bijna niet te zeggen (want bang dat ik de boel dan jinx), maar ik slaap de laatste nachten juist weer heeeeerlijk. @Lovepeet Ik hoop voor je dat ze gedraaid is meid! Was bij mij net op het laatst in ieder geval gelukkig wel zo. @Mir Drukke dame! Neem je naast al dat geklus en gewerk ook af en toe even rust? Momentje voor Mir enzo? Nu kan het nog.. @Lot Hoe doet Robin het? En hoe voel jij je? Begin je al een beetje te landen? Hey en dames, die Yunami is gewoon volle bak aan het baren hoor.. Zo lang reageert ze anders nooit niet.. WHOEI!!!
Hey enneh, ik heb hem maar vast voor ons aangemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/437078-mei-2013-mamas.html#post14977961 En ja, alles wat hier actief was maar in april bevallen is, is natuuuuuurlijk van harte welkom!
Whaaaaa yunami! Yo go girl!! Hadden jullie toch gelijk 29 april! Zo blij voor je! Zet hem op! Ik slaap ook nog steeds dikke prima.. Nog steeds geen enkel teken van aankomt beebietje, en de hoop opgegeven haha! Maar met dit rotweer zou ik ook blijven zitten! Fijne dag allemaal!
Go yunami! Robin doet het goed, borstvoeding gaat nog wat lastig, maar dat is natuurlijk voor ons allebei erg wennen en het voelt allemaal nog zo prutserig en onecht. Ook hebben we de eerste slapeloze nachten er al opzitten...... @ mamajulia: ik kan niet zeggen hie ik me voel. Ben superblij met ons mannetje en dat alles zo goed en snel is gegaan. Aan de andere kant raast er nu ook vanalles door me heen; het besef dat ie er nu voor altijd is, onzeker of we het wel kunnen, medelijden aldms ie huilt omdat we hem niet snappen en met de homd die er niks van snapt, moe, onzeker over hoe beroerd ik er nu uitzie...... Maar dat schijnt heel normaal te zijn . @ zustertje: geef de moed niet op! Zomaar opeens, onverwacht gaat het gebeuren. Kijk maar naar mij! Ik zei zaterdag tegen mn vriend dat de vluchtkoffer niet meehoefde " want ze willen alleen maar controleren". Gelukkig was hij zo slim om hem toch mee te nemen😉
Yunamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii WE HEBBEN EEN UPDATE NODIG!!! Man man man wat spannend!! Afg nachten ### geslapen, volgens mij heb ik last van het carpal tunnen syndroom ofzo, ik word constant wakker door dove vingers/armen. Beweeg ik even, is het 10 sec. weg en komt het genadeloos weer terug. Zo kan ik niet slapen!!! :x:x Mag toch hopen dat dit geen twee weken aanhoudt Bekijk bijlage 321707 Nog een 'undercover' foto, 37w!
Oja, en ik kan alleen nog bovenstaande sneakers van zusje met grotere schoenmaat aan, omdat al mijn eigen schoenen (incl. uggs) niet meer passen! Lotje: heel herkenbaar, dat er van alles door je heen gaat. Wacht maar af voor de beruchte kraamtranen ik heb ze destijds wel gehad, bléren! om alles! Gelukkig gaat het over
@ mir: balen van je rotnacht! Gelukkig bijna verlof toch of haal ik mensen door de war?(zit op telefoon dus terug kijken gaat niet zo makkelijk!) @ lovepeet: hoop dat ze goed ligt nu! Succes! @ lotje: wat fijn dat Robin het zo goed doet en lijkt me Logisch dat het onwennig en even zoeken is maar e doet het vast e zeker fantastisch! Thnx voor de opbeurende woorden! Is ook zo dat het ineens kan gebeuren haha! En wt een verhaal gelukkig was je mannetje helder haha! @ Charlie: mooi zuur van je dikke voeten kleine Charlie moet maar niet heeeel Lang op zich laten wachten! Mooie foto's wederom
Thanks!!! Ja Zustertje, jij kan elk moment!! Word je al gek van de spanning of valt het mee? @Mir: bijna 35 weken! Op de 1 of andere manier vond ik dat veel verder klinken dan 34 weken Irritant he, dikke voeten, plassen snachts! Wij gaan straks weg, anderhalf uur rijden, lijkt me nog wel te doen. In elk geval een beetje afleiding deze week. Nog wel internet gelukkig, lang leve smartphone! Moet natuurlijk wel checken wie er allemaal gaat bevallen deze week! Zul je zien dat MamaJulia hier straks doodleuk komt vertellen dat haar miniJulia in een uurtje geboren is
hallo dames... zuchtttt nu weet ik nog niets... kwa voelen kon ze het niet pijlen... dus een vage echo.. leek het erop dat het hoofdje weer beneden lag .maar moet vrijdag toch naar gyn voor echo.
Zooo hallo ben ik weer! Ik lees morgen ofzo even bij, eerst even bijkomen van alles en natuurlijk bezoek ontvangen. Na een ontzettend snelle en heftige bevalling mag ik met trots zeggen dat we om half 10 vanochtend een mooie gezonde dochter Sophie hebben gekregen. Om 10 voor 2 waren mijn vliezen gebroken afgelopen nacht, om half 7 waren we in het ziekenhuis en om half 10 was ze dan daar. Heb pijnstilling via het infuus gekregen omdat ik de weeën niet kon opvangen (er zat telkens minder dan een minuut tussen) en daardoor kon ik toch ontspannen. Het is erg hard en snel gegaan en het was echt heel heftig gevoelsmatig, al viel het achteraf prima mee!
Yunami gefeliciteerd met dit mooie geluk!!! Geniet er lekker van! Het komt allemaal nu wel heel dichtbij hoor
Ik heb helemaal kippenvellen en ik moet bijna een beetje huilen.. Gefeliciteerd Yunami met Sophietje!! Wat een spoedje zeg! Ohh man, eerst Robin, nu Sophie.. Ik krijg plankenkoorts!! Maar eventjes snel de koninginnenacht induiken nu het nog kan
Woehoe!!!! Yunami gefeliciteerd!!!! Geniet er van!!!! MamaJulia, ik zou heel graag een Mir momentje willen, maar je wilt echt niet weten hoe we er nu bijzitten... Geen tijd voor Mir momentjes... Als alles klaar is wil ik misschien nog even een dagje naar de sauna, beetje badderen in kruidenbad en zoutbad enzo, maar ben zo bang om dat allemaal smurrie in dat bad achter te laten of dat m'n vliezen daar breken ofzo . VK was dik tevreden, kleine was al wat aan het indalen, maar zat nog niet vast dus dat ik regelmatig een wat vervelend gevoel heb van onder klopt. Hij lag ook hoog met z'n kont dus maagzuur was ook verklaarbaar. Nu ff bankhangen, moet vanavond weer naar cursus.
Hihi juij ! en jullie zijn goede voorspellers ... jullie voelden gewoon dat het yunami's beurt was Leuk leuk