Hoi hoi Dames, Er wordt hier behoorlijk afgebabbeld... en het blijft spannend voor de niet-bevallen madammen Ik duim voor een vlotte start ! Hier wordt ons meisje steeds actiever in mijn buik. Is best wel schattig Ik zou graag eens met een camera mezelf vanbinnen kunnen zien en vooral wat die gekke meid uitspookt ! Oh en ik ga op jeansbroekjacht... die skinny's van de H&M daar doe ik niet aan mee ! Geniet van het zonnige dagje!
@zustertje Ik had ook geen klachten verder hoor. Het is niet ernstig of gevaarlijk hoor. 9 van de 10 vrouwen krijgt het met zwangerschap. Dat komt door de verandering van de zuurgraad daar beneden. Het enige is dat als je het niet laat behandelen, en je hebt het met de bevalling nog dan heeft de baby verhoogde kans op spruw.
@Lotje, ja dat went zeker snel, al heb ik nog best wel een bolletje hoor haha. Komt vast goed ook zonder de kv, beetje vertrouwen in jezelf he meid !! Fijn dat je moeder je een beetje kan helpen in het begin dat zeker! @Zustertje, je kan het altijd eens proberen, wellicht helpt seks hebben voor jullie wel !! Veel plezier op de markt! @Inneminne, leuk he die drukte, geniet er maar van want die tijd vliegt en daarna is het best stil in de buik Zoals beloofd mijn bolletje. Nog lang en breed niet weg maar al een flink verschil. Mijn BM zit nu 3 vingers onder de navel dus moet nog behoorlijk zakken. Heb ook het idee dat mijn kont platter aan het worden is, al zie je dat niet goed op de foto. Manlief viel het wel op iig. Nu ff rust tot 1 uur, dan weer een voeding en tussen 1 en 4 gaan we voor het eerst wandelen hihi
Ik vind mijn buik in het echt minder dik lijken als dat hij blijkbaar is . Ik ben zooo blij dat die dikke buik weg is. Nog 10 kg te gaan de eerste is met 37 weken, de volgende ochtend zijn mijn vliezen gebroken. de tweede is vanmorgen 2 wkn + 1 dag na de bevalling.
Haha proud mama dat is dus mijn angst ik ben al 3 dagen overtijd dus die is nooit op tij weg dan.. maar goed we gaan t zien! Yunami wauw! Grappig eerst was ik jaloers op je mooie bolle buik en nu voel ik toch wel jaloezie op die alweer kleiner wordende buik! Heb je eigenlijk striae? Floral ik ben benieuwd!
Mooie buik zustertje nog eventjes hé ! Ytest, leuk dat je eens komt piepen. Mogen we weten hoe je kleine meissie heet ? Hier, ik heb mijn jeansbroek gevonden, jihaa !! héél tevreden!
@ shk: woensdag gaan ze strippen.. Maar hier word gewoon 42weken regel aangehouden! @ inneminne: staat bij laatste 10 weken topic, in quote's! Begreep dt ytest hem liever niet online heeft dus als je daar terug kijkt dan weet je het haha! @ floral: ik hoop het zo.. Net weer grote boodschappen gedaan en dan zo pijn in me rug! Ben er zooo klaar mee
@Zustertje, haha en ik mis die bolle toeter ECHT niet . Ik heb striae ja, zal morgen manlief even vragen een foto te maken van mijn tijgerprint het valt op zich goed mee namelijk . Kan er denk ik wel mee leren leven en ergens ben ik er wel trots op, mijn oorlogs striemen die me een prachtige dochter hebben gegeven . Ik heb je foto gemist!! Stuur je hem nog even via FB anders? Ben nu wel heel nieuwsgierig!! @Ytest, nogmaals bedankt en jij ook nogmaals gefeli ! @Inneminne, fijn dat je geslaagd bent!! Wij hebben net even in het zonnetje gewandeld, was heerlijk om er weer even uit te zijn!! Sophie lag gewoon heerlijk te slapen maar paps en ik hebben echt genoten
Wat leuk om die buiken te zien, gaat hard! Voor je het weet zijn ze weer weg! Zus heb ook de foto gemist... Hoop dat die kleine gauw komt! Yunami wat heerlijk dat het zo goed gaat! Ik ben trouwens wel toe aan baby zwijmel foto's... Hint hint... Ik had sinds gistermiddag last van zuur en dat heeft tot halverwege de nacht geduurd. Melk of rennies hielpen maar ff, bed nog stukkie rechterop. Heb dus weer heel slecht geslapen... Vanavond weer vroeg erin! Net bij de supermarkt 10 liter melk ingeslagen, gaat hard met dat zuur de hele tijd... Manlief heeft vandaag het grootste deel van de babykamer behangen, hopelijk krijgen we ma of di het bos binnen! Ik heb het wiegje nog maar een kant in de lak gezet en vond dat wel even genoeg voor vandaag. Morgen hopelijk weer vrolijk verder, dan staat de commode, het ledikant en de kast voor de badkamer schuren op het programma. Nog even een week flink bikkelen en dan is het hopelijk volgend weekend een heel eind klaar, net op tijd...
Ik denk dat het deze is : business jeans Judy flare - Love2wait - BellyFashion.nl En ik heb ook nog een legging van queen mum gekocht Nu wel wat buikkramp, maar ik maak me geen zorgen... buik zal aan het groeien zijn! Helaas hier bewolkt En ik moet veel plassen, pppfff.... Mir, bij mij helpt vanilleijs om maagzuur te voorkomen mjam ! Ik zag trouwens ook leuke kinderwagens... van het merk Joolz, maar dan echt retrokinderwagens ! Helaas vind ik ze niet terug op internet Fijn dagje iedereen !
@ yunami: kan me heel goed voorstellen dat jullie lekker hebben gestraald! Veel reacties van oh en Ah gehad? Fijn dat Sophie lekker door heeft geslapen! Hoe is t vannacht gegaan? Ze mocht toch al door slapen als ze wilde? Ja die striae ben Zo benieuwd hoe het eruit ziet na de bevalling! Zal straks foto nog x erop zetten! @ mir: in andere forum biet op je maagzuur gereageerd maar wat onwijs vervelend! Vanille vla schijnt ook te helpen? En anders een koe vragen kun je zelf melken 10 liter melk sjeeee! @ hier veel harde buiken doen soms zeer in mijn bovenbuik.. Komt iemand dit bekend voor? Rugpijn die zeurt maar wel Continue.. Misschien voorwerk? Werd ook wel eens tijd haha! Zou zo graag willen dat ik die slijmprop is verlies of nog beter me vliezen breken dan weet je gewoon dat t zo goed als begonnen is haha!