Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    haha thnx;) Je mag ons niet in de steek laten hoor, want ik kan t lijstje duidelijk niet bijhouden haha:p Daarvoor hebben we superyunami nodig;)

2. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Oh maar ik vrees dat ik het geld ook niet heb... ik zal maar een buggyrekeningnummer op het geboortekaartje zetten ;)
    Ik vind het wel de max, die wagens :) maar zou eens moeten informeren of er enkel een wiegje op kan of ook een zitje voor als 't kind groter is... en hoe stevig alles is...

En je buik valt goed mee hoor... die was ook enorm gegroeid met je meisje erin :)
    Is toch wel wonderlijk hé, de ene krijgt een grote buik, de andere een kleinere... jij droeg alleszins mooi 'naar voren', zoals we dat zeggen !

3. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hahaha moet je baby alleen eerste weken gedragen worden;)

Hmm dames hier is mijn dubbele wopper ineens een enkele wopper geworden.. Heb toch echt niks geks gedaan.. Het zal wel ghehe!

Dag 4 overtijd! Vriendlief smeekt baby om er vandaag uit te komen omdat Ajax kampioen word hoogstwaarschijnlijk.. Maar wederom lijkt hij ook daar niet van onder de indruk! Terwijl het toch echt aanvoelt als een voetballertje.. Mijn ribben wist die goed te vinden;) ook had ik echt een voorgevoel dat hij vandaag zou komen.. Heel onrustig en al 2 dagen veel slechter slapen dan normaal.. Bomvol energie.. Het zal wel ik snap er niks van!

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

4. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Zustertje, ik ga jullie ook echt niet verlaten! Veel te gezellig hier!! ;) Ik duim voor jullie dat meneer zich vandaag aandient!!

@Inneminne, slim plan die buggyrekeningnummer ;)!! Het valt idd goed mee na die enorme toeter haha!

Hier een mega trotse mama, Sophie heeft ons tot half 5 laten slapen! Hihi een hele vooruitgang. Hopelijk vanacht nog meer succes ;).
    Vandaag komt er veel bezoek dus weer een drukke dag.

Fijne zondag!!

5. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Ja sophietje goed zo! Zp vriendinnetje zustertje is trots op je!;)

Fijne dag yunami!

6. Floral

Floral Actief lid

28 feb 2013
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baas bovenbaas.. R heeft van 3 tot half 9! Geslapen. Ze slaapt nu alweer.

7. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Wauw floral wat fijn! Ook trots op jullie moppie!

8. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Hihi zou dat voor alle moeders in dit clubje gelden? Baby's die goed slapen... waar moet ik tekenen ? :D :D :D

9. Floral

Floral Actief lid

28 feb 2013
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat is echt fijn hoor! Klein slaapkopje.

Zuster ik duim voor je dat je op deze zonnige dag mama wordt!

10. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    He Zus anders ga je gewoon ff bevallen ofzo! :p

Wat heerlijk om die positieve verhalen te lezen Yunami, fijn dat de kraamhulp zo meevalt!

Floral ook fijn hoor zo'n lekkere slaapkop!

Inneminne mooie wagens, niet mijn smaak, maar vind ze wel erg mooi!

Ik had gisteravond ineens rugpijn, net onder m'n schouderbladen. Het was na een half uur, drie kwartier ook weer weg...? Heel vreemd.

Vandaag niet zoveel wind als gister, dus straks lekker buiten schuren, commode, ledikant en badkamerkast.

Maar nu eerst ontbijten, croissantjes met hagelslag!!! En natuurlijk de roosvice laxo en de kiwi's.

11. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    #3211 MamaJulia, 5 mei 2013
    Laatst bewerkt: 5 mei 2013
    Ben ik!! Zat gister lekker heel de dag in de zon bij een vriendinnetje in de achtertuin. Nog geen BabyJulia dus meisjes :)

Wat goed om al die buiken te zien! Ik ben daar namelijk ook heel benieuwd naar, hoe snel dat allemaal weer 'slinkt', en ik vind dat het super gaat bij jullie! Heel geruststellend, thanks meiden dat jullie dat willen delen. Vind ik serieus fijn :)

Ook leuk om te horen dat het kroost het zo goed doet joh! Begin heeeeeeel stilletjes aan de boel een klein beetje zat te worden omdat ik echt merk dat m'n bekken het zwaar begint te krijgen. Rug en heupen heb ik geen last van, maar de punani area, ouch.. Zo'n zeurende, aanhoudende pijn. Ach, 't hoort erbij en ik mag na bijna 39 weken zwangerschap potverdrie ook wel eens érgens last van krijgen vond ik zelf. Anders was het echt niet eerlijk geweest. Daarbij heb ik eigenlijk altijd gedacht dat je het op een gegeven moment wel zat móét zijn omdat dat kind er anders niet uit komt. Tenzij een baby door wat voor een reden dan ook te vroeg komt natuurlijk, maar da's en ander verhaal. Ondertussen blijf ik lekker in het zonnetje chillebillen en vermaak ik me dus prima. Pak gewoon voor ieder pruteindje de auto om maar zo min mogelijk te hoeven lopen, haha!

Oh enneh, onze vriendin de mama van Sophietje heeft bij haar aanmelding op ZP een foutje gemaakt in de schrijfwijze van haar alias.. Stond gister in m'n eentje hardop te lachen in de Appie, mensen dachten volgens mij echt dat ik de kolder in m'n zwangere harses had, haha!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29 KB
      Weergaven:
      4
  12. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Hey dames! Ik heb helemaal in het begin van dit topic eventjes meegeschreven, dat is alweer even geleden! Ben zelf niet zo'n grote babbelaar, en kon het moeilijk bijhouden, dus heb het opgegeven toen. Maar ik zie dat het nu toch al wat rustiger is geworden, dus dacht, laat ik eens eventjes reageren :) Ben zelf ook een mei mama (17 mei uitgerekend).

Wat fijn dat er al mei-meiden zijn bevallen! Echt leuk om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie en de ukjes!
    En het wordt toch wel spannend voor de nog niet bevallen meiden he? Ik begin het zelf in ieder geval toch al enorm spannend te vinden! Wanneer mogen wij onze kleine meid verwelkomen?

13. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Oh @ Inneminne, ik zag jouw foto passeren van die kinderwagens die je leuk vindt. Is die foto gemaakt bij de Baby's Corner? Daar heb ik ze een paar keer al zien staan, die wagens. Maar dat is niet de Joolz, maar Fendi, Martinelli of Bébécar volgens mij :)

14. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    @ floral: thnx voor t duimen hopelijk werkt het!

@ mir: whaha proest ik wil wel maar kleine uk echt niet.. Stronteigenwijs als die is!

Nu weer croissantjes, ti's dat ik niet in de buurt woon... Anders;) je ebt weer een flinke to do list! Post je straks nog een fotootje?

@ mamajulia: whahahaha zelfs in supermarkten denk je aan zp!
    Vind dat je prima mag klagen! En dat gedruk is ook niet fijn op je dubbele wopper! Nog heel ff en je bent mama!

Nou geloof dt dat zat zijn niet altijd opgaat.. Hier houd ukkie zich stevig vast, is de weg duidelijk kwijt ondanks dat mama het echt echt zat is;)

@ DNA: gezellig dat je weer mee komt kletsen! Nog last van vervelende kwaaltjes? 17 mei schiet ook al op! Sta je al in t lijstje? Anders knipper ik nu even lief met mijn ogen naar yunami;)

15. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Yunami.... Hoeveel dagen van te voren begon jij slijmprop delen te verliezen? Ik gok en hoop dat ik zojuist ook wat verloren ben! Sorry voor t vieze praatje dames:p weet dat t niks zegt maar hoop t lekker toch haha!

16. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ zustertje: nee ik sta niet in de lijst geloof ik. Eventjes knipperen naar Yunami mag altijd ;)
    Kwaaltjes vallen wel mee eigenlijk, heb zeker niet te klagen gehad tijdens de hele zwangerschap. Begin nu wel veel druk onderin te voelen. Ze schijnt al goed in te dalen volgens de gyn. Wat betreft de slijmprop, ik verlies de laatste dagen veel slijm eigenlijk. Veel afscheiding, en soms dikkere klodders erbij (sorry voor de vieze praat :)), maar er zit geen bloed bij. Hoe is dat bij jou zustertje? Het is mij een raadsel hoe die slijmprop er nou eigenlijk uitziet.

17. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Alsjeblieft! (Glimlach is speciaal voor jullie en die zonnebril is niet alleen omdat de zon schijnt...:cool:)

Bekijk bijlage 322875

18. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    aha, dank je voor de tip ;)
    Er lag in de winkel een blad van Joolz op, maar dat kan idd een vergissing zijn ! Thx !

@Mir, gelukkig zijn die wagens niet iedereens smaak... anders waren ze al uitverkocht :D

19. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    @dna: het was 2cm stugge slijmerige prop eigenlijk.. Geen bloed en begreep net dat dat wel moet..:( heb ook verder nergens last van dus valse start denk ik haha! Heb het nooit eerder gehad juist dunne afscheiding!

@ mir: wauwwwww wat een uitzicht! En mooie buik!
    Ik heb eindelijk lekker aardbeien!;)

20. Floral

Floral Actief lid

28 feb 2013
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje: het begin is natuurlijk voor iederen anders! Voor jou kan het niet lang meer duren en is het vast een begin!

Er is in ieder geval iets gaande daarbinnen.

Deel Deze Pagina