Hallo dames, ik lees altijd stil mee met jullie ) maar wou vertellen dat wij vandaag trotse ouders zijn geworden om 10.28 van Fabiénne.. Heb een stormbevalling gehad maar alles is het dubbel en dwars waard!! De meiden die bevallen zijn ook gefeliciteerd en de meiden die nog moeten succes meiden jullie kunnen het ) Liefs,,
@ milan: gefeliciteerd! @ zustertje: spannend!! Wil het nu een beetje doorzetten? Goh meiden, die buiken van jullie.... Ik mis die van mij echt totaal niet!! Ik sta er welvan te kijken hoe snel het bijtrekt. Ik heb vandaag mn eigen spijkerbroek alweer aan gehad! Heeeerlijk! En ik slaap op mn buik, ik kan mn eigen doos weer zien ( waardeloos geschoren ) en weer bukken zonder zuchten en steunen. Nog even volhouden voor jullie!!! Zet 'm op! Ga nu ff alles bijlezen. Hier gaat het trouwens allemaal goed, robin is een lief en tevreden kereltje. Eet goed en hij laat ons snachts redelijk doorslapen. Gisteren voor het eerst met hem op het terras gezeten!
Helaas helaas! Volkomen rustig weer in mijn buik alsof er nooit wat gebeurt is en baby zit er nog in haha! Word er nu echt moedeloos van grrr! Lotje wat fijn zeg dat t zo snel weg trekt en je alles weer kan! Foto En natuurlijk nog fijner dat Robin t zo goed doet! Je hebt iig heerlijk weer om met jullie mannetje op t terras te pronken! Nou vandaag maar weer verder aan de schoonmaak..
Balen Zustertje! Ga nog even genieten van het weer vandaag! Ik vind Julia wel heee l stil. Mijn vriend is vandaag voor het eerst weer aan het werk. Wennen hoor! R. Ligt alweer met een volle buik in haar bedje. Ik ga me maar snel douchen.
@ zuster: dit kan goed stilte voor de storm zijn hoor! Ik had ook een hele onrustige buik, toen een dag heel stil en de dag erna bevallen, dus wie weet! @ floral; mijn vriend is ook weer werken. Gelukkig komt mn moeder vandaag. Ben ik toch niet helemaal alleen
@ Milan: gefeliciteerd! @ Lotje: fijn dat de kleine man het zo goed doet. En al lekker doorslapen, helemaal geweldig! Nu nog eens lekker genieten van het mooie weer samen met je kleintje, kan toch bijna niet beter @ zustertje: balen dat het niet doorzet zeg! Pfff wat wordt je geduld dan op de proef gesteld he. Ik duim dat het snel gaat gebeuren hoor! Eerst nog even lekker genieten van het mooie weer Hier: gisteravond flink last gehad van oefenweeën, en hele nacht niet lekker kunnen slapen, last van m'n darmen enzo. Vanmorgen moest ik weer naar de gyn, en die zag dat er al vanalles aan het gebeuren is daarbinnen. Bmm is nog maar 0,7 cm, en heb al een heel klein beetje ontsluiting. Het wordt wel heel erg spannend hoor nu! Alles is wel weer rustig nu. Ik ga nog even lekker buiten zitten
@Charlie, lekker positief bericht weer, fijn . Wat voor controle krijg je bij de gyn morgen? Wat een buik zeg, heb je geen last van je rug?? Wel een hele mooie strakke buik hoor!! @DNA, mooie buik en leuk jurkje zeg! Spannend ook, wie weet begint het vandaag wel al @Mir, haha toch nog aan de bak dus veel succes nog komende dagen met alles afronden, het weer heb je mee iig! @Zustertje, hahaha gaat al lekker met dat moedergevoel van je . Hoe is het nu, nog steeds slijm? Hopelijk zet het snel door! En die flinke nesteldrang had ik ook vlak voor de bevalling. Klinkt toch echt alsof het snel gaat gebeuren, hoop het zo voor je! @Milan, wat leuk!! Ik zet je er bij! Van harte gefeliciteerd!! Een echte bevrijdingsdag dus @Lotje, fijn dat je je zo goed voelt en dat Robin het zo goed doet, heerlijk hoor!! @Floral, wennen idd, mijn man heeft al 2 dagen gewerkt maar heb nu nog de kraamhulp. Woensdag wordt mijn eerste dag echt alleen hihi. Nou hier een verschrikkelijke nacht gehad. Sophie heeft de hele dag slecht gedronken en 's avonds en 's nachts was het zo erg dat ik mijn moeder uit bed heb gebeld om half 2... maakte me verschrikkelijk veel zorgen! Kon een vervroegd regeldagje zijn en de kraamhulp bevestigde dat zojuist. Temp was ook niet afwijkend en ze huilde ook niet, gewoon erg slaperig en amper willen drinken... hopelijk gaat het vandaag beter want vind het maar niks haha. Buik is nog meer gekrompen dus zal vanmiddag ff een nieuwe foto maken
Geboren: 17/04/13 - Lolsmurf - 27 jaar - MEISJE - Bij 38 weken 0 dagen 19/04/13 - Floral - 22 jaar - MEISJE - Bij 37 weken en 1 dag 22/04/13 - nenny - 23 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 3 dagen 26/04/13 - Riverr - 26 jaar - JONGEN - Bij 38 weken en 4 dagen 27/04/13 - Lotje02 -31 jaar - JONGEN - Bij 37 weken en 5 dagen 29/04/13 - Yunami - 24 jaar - MEISJE - Bij 39 weken en 2 dagen 30/04/13 - Ytest - 25 jaar - MEISJE - Bij 39 weken en 1 dag 30/04/13 - SandraBenjamin - 34 jaar- JONGEN - Bij 39 weken en 5 dagen 03/05/13 -Within - 24 jaar -JONGEN - Bij 39 weken en 0 dagen 05/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 2 dagen Uitgerekende datum: 01/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar - 1e - JONGEN 05/05/13 - Dnice22 - 23 jaar - 1e - MEISJE 11/05/13 - NienT - 26 jaar - 1e - JONGEN 11/05/13 - sinfidel - 28 jaar- 2e en 3e - JONGEN & MEISJE 14/05/13 - MamaJulia - 29 jaar - 1e - MEISJE 16/05/13 - Dame - 27 jaar - MEISJE 17/05/13 - Aora - 31 jaar - 2e - JONGEN 17/05/13 - DNA86 - 27 jaar - 1e - MEISJE 18/05/13 - Knibbel - 27 jaar - 1e - JONGEN 20/05/13 - Happy2013 - 29 jaar - MEISJE 20/05/13 - Charlie - 30 jaar - VERRASSING 23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING 25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE 31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE 05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - JONGEN 10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e - MEISJE
Heb Julia vannacht nog in t insomnia topic gespot! Oe lijkt me zo eng als man weg gaat en je alleen bent! Hier goed nieuws in de zin van dat ik woensdag ipv vrijdag al naar t zh mag voor ctg vruchtwatercheck en afspraak gyn.. Dan vrijdag / zaterdag als t goed is inleiden.. Maar goed eerst maar eens zien woensdag! Ergens wel jammer dat ik 9 maanden bij mijn fijne vk heb gezeten en ze nu niet bij de bevalling zijn ze verwacht m ook niet voor woensdag snik.. Overall tog erg blij en heb meer rust nu! Lekker van t weer genieten vandaag!
Ik denk er wel aan, je hebt helemaal gelijk, maar het loopt hier aardig uit de hand en we moeten echt even doorbikkelen, hoop ook echt dat het na komend weekend klaar is, want echt fit voel ik me niet meer, maar nog ff volhouden... Ik zou ook graag nog even een weekje zwanger willen zijn en met babykleertjes prutsen enzo. Heb ook nog geen vluchttas klaar... *sleept zichtzelf weer naar de schuur* Reageer weer op iedereen als ik crash vanmiddag...
Ah yunami arme Sophie! Hopelijk slaapt ze een beetje bij en wil dan weer lekker drinken! Daar zijn oma's voor he om s'nachts uit bed te bellen haha! Hopelijk kun jij ook een beetje rusten vandaag!
En mir.. Oei die vluchttas zou ik maar wel gaan maken hoor! Je weet nooit! Snap de druk maar hoop echt dat je straks met baby kleertjes op de bank kan prutsen!
@zustertje: ik heb hetzelfde gehad, jammer dat de vk er niet bij is, maar mij boeide dat op dat moment erg weinig. Al was de paus erbij geweest.... Ik had wel een hele lieve gyn en de vk is later nog wel langsgeweest. @ mir: vluchttas idd klaarzetten hoor! Ik was superblij dat ik dat had gedaan want we hadden er anders echt niet genoeg tijd voor gehad. En probeer een beetje op jezelf te passen! @ yunami: wat balen zo'n nacht. Ik maak me ook meteen zorgen aks robin een keer niet goed drinkt. Is wel vroeg voor een regeldag of niet? En oma's vinden het vast niet erg om uit bed gebeld te worden.
Het bewijs dat ik even geluierd heb... https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/482586_10151411395278321_104445537_n.jpg Zal eens even een lijstje maken wat er allemaal in moet en dan binnenkort m'n tas inpakken.
@ Lotje: ja is ook zo als het mannetje er maar uit komt haha! @ mir: Lekker zeg.. ik zeg: TROTS op je hihi
@Zustertje, Bij mij dachten ze ook dat ik de controle afspraak nog zou halen bij de VK op woensdag, en maandag ochtend was ik bevallen dus houd moed en anders is het wel een positief iets, je wordt dan deze week nog mama toch? @Mir, oke nou nog even doorbikkelen dan maar daarna ook echt rust pakken hoor, je hebt echt je energie nodig voor die bevalling en de periode daarna!! Lekkere foto weer! Nou de VK is vanmiddag geweest (kwam sowieso al op controle) en heeft alles even nagekeken. Toen ze de tijden en de hoeveelheden nakeek was het echter al direct duidelijk, ons meisje had te veel en te vaak haar voedingen gehad. Daarnaast heeft onze dame ons lekker voor de gek gehouden door telkens goed te drinken, daarna minder en daarna weer goed en nu weer minder... Dus het viel ook niet zo op dat ze gewoon 'genoeg' had omdat ze regelmatig ook goed drinkt. We hebben nu dus een nieuw schema gekregen en nieuwe hoeveelheden en moeten het nu heel rustig opbouwen. Ook pas de voeding verhogen als mevrouw zelf aangeeft dat ze eerder/meer honger heeft. Ben eens benieuwd hihi. Voor de rest zijn we beiden echt in top conditie verklaard dus helemaal dikke prima, ook een schop onder de kont gehad want voortaan moest ik toch echt de VK zelf bellen als ik me zorgen maakte, al was het om een lullige voeding om half 2 hahaha. Ik heb echt een top vk . En ze is alweer een week oud, jeetje wat vliegt die tijd!! Voelt helemaal niet zo maar we gaan echt lekker en zijn echt zo blij. Heb 9 maanden lang geen roze wolk gehad maar die is er nu absoluut dubbel en dwars, mocht ook wel een keer . En het buikverschil in 2 dagen tijd
Als t goed is deze week ja yunami.. Al wacht ik eerst maar even af wat ze woensdag zeggen.. Ken t wel een beetje, iedereen die steeds wat anders zegt! Gek genoeg zie ik helemaal niet tegen inleiden op terwijl iedereen er zo negatief over is.. Maar hoop natuurlijk dat mijn lichaam t op tijd zelf doet haha! Jeetje ik zou t ook als jij hebben gedaan hoor! Maar wie bepaalt de hoeveelheden voeding dan? De kraam? Over kraam gesproken.. Morgen laatste dag dan denk ik? Spannend! Zie je er tegen op om t zonder te gaan doen?