Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik herken het niet, maar ik zou toch zorgen dat er iemand klaarstaat. Het kan natuurlijk vals alarm zijn, en het kan nog heel lang duren, maar als het net zo snel gaat als bij mij, heb je straks geen tijd meer om iemand op te trommelen.
    Is het niet mogelijk dat er iemand vandaag klaarstaat die meteen komt als je vriend belt? Dan hebben jullie ook wat meer rust.
    Ik hoop voor je dat het doorzet! Heeft jullie kleine straks ook altijd vrij op de verjaardag! ;) heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!!

2. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Mir, pfff moedeloos kun je er van worden he? Hoop dat het snel weer een beetje komt :(

@MamaJulia, wahahaha ja sommige mensen zijn idd DOM hahaha.

@Zustertje, mega leuk om zo'n positief berichtje te lezen hihi. Succes met de dag doorkomen vandaag en probeer zoveel mogelijk rust en slaap te pakken, je gaat je energie nodig hebben meis!
    Bij rommelen zou ik nog niet bellen, als je echt flinke pijn begint te ervaren ook al komt het onregelmatig zou ik wel bellen. Je partner kan je heel goed steunen namelijk!

3. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Thnx meiden voor jullie tips!

Krampen komen ieder kwartier. Moet erbij gaan zitten. Paracetamol blokt ze niet. Dus beginnentje is er. Vriend heeft collega gebeld die komt Zowieso om half 1 en dan komt hij Zowieso naar huis of t doorzet of niet vind t nu toch wel fijn als hij thuis is. Als t eerder nodi is komt collega eerder. Dus dat is allemaal geregeld nu:)

Haha nee toch hemelvaart wisselt per jaar van datum toch of heb ik nou echt last van zwangerschapsfemetie?

4. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Ik heb geen flauw idee, snap feestdagen nooit zo goed ;).

Maar fijn dat hij naar huis kan komen en dat alles geregeld is. Klinkt wel echt als een begin hoor :) spannend!

5. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ooeeh zus, spannend!! Goed ook dat je mannetje lekker naar huis komt. Ik hoop zo voor je dat het nu echt doorzet.. Inleiden is prima en alles, maar een bevalling de natuurlijk op gang komt lijkt me toch het prettigst. Enneh, ik heb even voor je gegoogled want ook ik heb de ballen verstand van feestdagen, maar Hemelvaart valt in 2014 op 29 mei. Als de baby dus vandaag mocht komen is het niet per definitie een Hemelvaarts-kindje :) Ik ga voor je duimen meis, kop op!!

6. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Oooh zustertje, spannend! Ik ga duimen dat dat hele inleiden niet nodig is en dat je voor die tijd al lekker met jullie ukje kunt knuffelen! Veel succes!

7. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    O Zus wat spannend!! En wat fijn dat je vriend vervanging heeft!

Nou het is gisteravond gelukt, inderdaad uiteindelijk met handschoen aan (had ik al vaker gehad...) anders was het echt niet gelukt. Het zijn van die kleverige keutels die samenklompen, dus wat keutels losgepeuterd en toen de bevalling van de rest. Ik was wel even bang dat m'n vliezen zouden breken, moest toch behoorlijk persen enzo... Heb ook nog uren daarna last gehad van m'n buik en natuurlijk de achteruitgang die behoorlijk uitgerekt was... Meteen maar weer aambeienzalf erop gesmeert.

Sorry voor het heerlijke onderwerp zo op de ochtend :).

Manlief vandaag weer thuis en we gaan weer hard aan de gang, heb de eerste was al draaien, manlief de vaatwasser aangeslingerd, hij nu de babykamer schilderen, ik weer naar de schuur, commode, ledikant en wiegje.

Zus zet hem op!

8. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    *Haar ontbijt er weer uitkotst* En bedankt Mir... Hahaha, nee geintje, fijn dat het gelukt is. Succes met je klusneid!

9. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Mir, haha heftige bevalling gehad zo te lezen. Fijn dat je verlost bent ;). Succes met klussen!

Het blijft wel stil rondom Zustertje, ben eens benieuwd!!

10. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Nou ik moet zeggen ik heb inmiddels wel zoiets van als het er aan de achterkant uit kan, dan moet het aan de voorkant ook lukken *PROEST* :):D

Zus is weeën aan het opvangen! Kom op Zus je kan het, dit is jouw dag!

11. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zus gaaf dat dat het begonnen is! Succes en sterkte vandaag :D

12. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Mir, wahahaha maar dat lukt ook aan de voorkant!! Lekker cliché: er zijn er al genoeg voorgegaan ;) wahaha.

Goooo zussie!!! Duim voor je dat je een zo voorspoedig mogelijke bevalling hebt!

13. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hoi! Nog niet bevallen hoor! Krampen blijven maar nemen niet toe Ofzo!

Denk voorween Ofzo maar mijn god sommige hebben die weken dan word je toch gillend gek haha!

Ik ga maar tussen elke kramp door proberen wat schoon te maken en op te ruimen! Wil morgen wel mooi schoon huis achterlaten haha!

14. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    @ mir: fijn dat je er iig een bevalling op heb zitten haha!

15. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Denk je ook nog aan je rust? ;)
    Kraamhulp dames kunnen ook heel goed poetsen heb ik gemerkt ;)

16. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    haha ja doe ook niet de grote dingen, maar even wc schoon achter laten, badkamer zichtbaar schoon en vooral opgeruimd, doekje over de tafels en keuken. Schoon bedje. Beetje de kleine dingetjes.. En niet te vergeten..

Baby bedje goed mooi en lekker opmaken! Best gek vannacht laatste nacht met baby in mijn buik..

17. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Spuit 11 komt ook even met een vraag, ik wil een flesje in m'n vluchttas stoppen, maar die moet ik natuurlijk nog steriliseren. Hoe doe ik dat? In een pannetje koken water een minuut of 10??? :(

Verder heb ik alle babykleertjes en wikkeldeken er al in zitten :D.

18. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Ja kan in een pan idd, of een grote plastic bak met water in de magnetron een minuut of 7.

Ik heb zo'n magnetron sterilisator bij de prenatal gekocht, ideaal.

@Zustertje, dan is het goed haha!! Ik heb toch de laatste weken zo inmens veel gepoetst en net de dag dat het 's nachts begon had ik niet gepoetst, schaamde me kapot toen de kraamhulp er was (terwijl het huis absoluut schoon was pfft haha).

19. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ja die moet ik nog ff aanschaffen...

20. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Het is begonnen! Ween om de 5 min! Niet weg te douchen etc!
    En ik maar bang zijn dat ik ze niet zou herkennen!

Later meer!

Deel Deze Pagina