Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Dames eerst even de foto's:

Dag 3 na bev: - 5 kg

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,6 KB
      Weergaven:
      7
  2. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    41 weken!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,8 KB
      Weergaven:
      4
  3. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL

Dat was eigenlijk ook altijd mijn beredenering, maar ivm gezonden spanning ineens toch maar van alles aan het lezen online haha

Maar ik verwacht zeker dat er een oer instinct inzit en dat het allemaal goed komt :D

4. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow zustertje dat gaat hard!
    Hoeveel kg was je aangekomen in totaal voor bevalling?

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ shk: ik heb wel een cursus gedaan, maar dat was niet nodig geweest. Je lichaam geeft zelf wel aan hoe je het beste een wee kunt opvangen. Ik was veel verder in de bevalling dan ik dacht en vegen braaf met buikademhaling, zoals geleerd, maar mijn lichaam gaf vanzelf aan dat dat niet werkte. En anders kan de vk je ook wel tips geven.

@ Charlie: heel veel sterkte en succes morgen! Lijkt me heel vreemd dat je gewoon weet dat het morgen gaat gebeuren!

6. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Woww er is enorm veel gekletst zeg! Ik zit op mijn telefoon dus reageer niet overal op!

@ proudmama en dame: hoop toch dat t doorzet en jullie je kleintje snel vast hebben!

@ Charlie: you go girl! Ik zeg ook nog steeds jongen!

@ mir: ik hoop voor jou echt dat je lekker thuis in bad kan bevallen! Dat geeft je iig rust! Maar als t niet kan komt t egt goed op die kamer!

@ mamajulia: hier hoefde boxspring niet op klossen, is onmogelijk en word juist te hoog... Je bent wel goed bezig! Tog beetje nesteldrang? Haha! You go girl! Ik gok op 15 mei! Komt voor jou nu ook wel erg dichtbij he?;)

@ cursus: hier niet gedaan: en ook totaal niet gemist: lichaam gaf aan wat ik moest doen en bij t persen gaf de vk heel goed aan wat ik moest doen!

@ houding: hier wilde ik graag tijdens ween in normaal bad, nou echt helemaal geen zin in dus toen t zover was...;)
    De ontsluitingsween en begin persweeen op de rand van t bed gedaan en erna half zittend hem 'gebaard'. Echt je lichaam neemt t over komt allemaal goed hoe cliché t ook klinkt;)

7. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Shk: hier eerst 12 kg afgevallen uiteindelijk + 5 boven start gewicht(maar woog normaal nog 4 kg minder dus daar ga ik weer voor!)

8. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Proudmama, spannend zeg, wie weet is het toch al begonnen?

@MamaJulia, oh dat is bagger, ben benieuwd wat de vk voor suggesties heeft! Had het trouwens niet beter kunnen zeggen, gewoon vertrouwen op jezelf en je lichaam :).

@Dame, jammer dat het niet heeft doorgezet zeg!

@Shk, fijn dat de verbouwing bijna klaar is zeg! En ik heb ook geen enkele cursus gedaan en heb ik ook niet nodig gehad. Werd prima begeleid door mijn vk :). En gezonde spanning is goed hoor, maar je lichaam neemt het idd helemaal over dus niks om je zorgen over te maken ;).

@Zustertje, wauw gaat ook rap bij jou!! Maarre, waar is je tijgerprint? Ik zie er niks van mevrouwtje!! ;) Ook een mooie 41 weken buik!

Ik ben echt KAPOT! Kon vannacht echt amper wakker worden en blijven tijdens de nachtvoedingen, manlief heeft me gelukkig goed geholpen maar die moest er weer om half 6 uit. Ben bang dat het arme schaap ook doodop is als ie thuis komt van werk :(.

9. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Zeg dames jullie houden er wel de spanning in zeg! T is hier veel te stil!! Aan het mooie weer kan het niet liggen want het is gewoon deprimerend buiten!

Wie o wie is er aan t bevallen?? (Op Charlie na ;) )

10. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    Ik ben er nog hoor! :D
    Ben net wakker :$
    Nog steeds zeurende menstruatiepijn en af en toe steekjes door mijn buik.
    Maar verder nog niets bijzonders.
    Vanavond om 18uur hadden we al een afspraak bij de vk, ben benieuwd.
    Word vervolgd . . . . .:p

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    #3451 Lotje02, 13 mei 2013
    Laatst bewerkt: 13 mei 2013
    Inderdaad, jullie houden ons wel in spanning! Ideaal weer om te bevallen de komende dagen. Ik zag gisteren toevallig op tv; pittig eten en dan vooral currys, ananas met hart en al, rozenbottelthee en bitter lemon drinken, sex hebben en wandelen ;). Dusss.....

@ yunami: vanmiddag even dutje doen? Ik heb om half 1 vannacht huilend zitten voeden. Robin viel steeds in slaap, ik kon m'n ogen niet open houden en ik wilde toch voeden omdat ik bang ben dat ie niet genoeg aankomt. Vl. Probeerde met allerlei oplossingen te komen, die natuurlijk allemaal niet goed waren....
    Vanmorgen iemand van het consultatiebureau hier gehad en die was super tevreden over ons. Zij zei dat ik me niet druk moest maken over het gewicht, Robin doet het verder prima en zag er goed uit, dus zij zag geen enkel probleem, ook niet als hij een keer niet drinkt. We mogen zelfs de voeding van half 1 overslaan!

12. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Pff hier vannacht ook weer lopen rommelen. Weer een aantal uurtjes voorweeën gehad, best wel pijnlijk. Maar nog niet het echte werk helaas. Da's nu al 3 nachten op een week tijd. Moest het nu nog wat effect hebben he...

13. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Yunami: tijgerprint is op mijn buik bespaard gebleven.. Op paar streepjes na, benen, billen, stukje rug en heeeel mijn borsten hebben eraan moeten geloven:(..

Rest: kom op met die baby's!:) laat t rommelen doorzetten!

Ben benieuwd naar Charlie! Denk ook nog steeds jongen!

Reageer later weer uitgebreid!

14. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    Ben er ook nog, vandaag een rustig dagje zonder gerommel.
    Wel slecht geslapen want kan maar geen houding aannemen wat
    lekker ligt. Vandaag was de vakantie weer voorbij voor zoonlief na 2 weken, dus weer lekker rust in de tent :)

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @proudmama: en hoe is het nu?

@ dame: geniet van je rust!

@ tijgerstrepen: hier heel veel geluk gehad! Ik heb een paar ministreepjes op m'n heupen maar verder niks! Wel nog die zwangerschapsstreep. Ik vraag me af hoelang die nog zichtbaar blijft.

Goh, ik bedenk me net dat ik vandaag uitgerekend was!!

16. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik heb geeneens rommels meiden, dus die van mij maakt volgens mij ook nog geen aanstalten. Mooi! 'T is per slot van rekening nog geen 19 mei, haha!!

Vanochtend bij de vlos geweest en alles ging ook nog steeds prima. We wachten gewoon lekker af. Dat er geen klossen onder ons bed kunnen was voor hun geen probleem bij een thuisbevalling zei ze, dus da's mooi. Die kraamzorg heeft maar gewoon pech dan. Bed verschonen kan mijn kerel ook prima, en voor borstvoedingsvoorlichting ga ik wel in een stoel zitten als ze dat perse willen. Probleem opgelost, DOEI klossen! Even voor de goede orde; mijn bed is al dik 65cm van zichzelf, met klossen eronder zouden we op bijna een meter komen. En da's hoog. Heul hoog.. Ook als je geen mini-maatje Yunami bent ;)

Ik ga weer lekker in bed verder met m'n serietje.. Wat mot je anders met dit grafweer? Baarze Dame, DNA en Proudmama, you girls are next.. Wedden?!

17. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik heb ook nog geen gerommel, nou ben ik natuurlijk nog niet zo heel ver. Vandaag weer rondje wezen touren, therapie, vk, bouwmarkt, blokker etc.

Ben weer goedgekeurd, bloeddruk 117/76 en de kleine ligt al mooi in het bekken, maar nog niet helemaal vast. Hartslag was 130, ook mooi en hij beweegt nog steeds veel, dus ook goed.

Ga zo eten koken, krieltjes, grote bak sla en voor mij kippenpootjes en voor manlief kipshoarma.

Dames met gerommel zet hem op! Proudmama ben benieuwd wat de vk vanavond zegt.

Lotje wat vervelend dat je er zo mee zit, maar als hij er goed uitziet moet je niet bang zijn dat hij iets tekort komt hoor! Als ie geen honger heeft, dan niet. Hoop dat je vannacht een betere nacht hebt.

18. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    Mijn pijntjes zijn omdat de baby klaar voor de start ligt :)

19. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Echt Proudmama?!!! Gaat het beginnen?? Of had je indalingspijn? Ben benieuwd!

@mir Lachen dat ze bij jou ook de hartslag van die kleine meten! Bij mij niet hoor, luisteren ze alleen even. Hoe doem ze dat dan?

20. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Hier gelukkig geen gerommel, maar wel mottige nacht...
    2 uur wakker gelegen, 2 uur geslapen en dan wakker mij pijn in mijn zij, rug... echt een enge pijn... denk dat het mijn spieren zijn die opgerokken worden... toch halfpijnstillerke gepakt... en dan 2 uur geslapen, plassen, 2 uur geslapen en nog uurtje gesnoozet tegen mijn zin...
    Maar gelukkig ben ik op mijn werk wel wakker geschoten, dankzij mijn leerlingen ;)

Allez, ik wacht op een volgende geboortemelding hier !!

Deel Deze Pagina