Anders ben je gewoon even 40 weken zwanger. Veertig weken.. VEERTIG WEKEN... Joe!!! Anders sta je even bovenaan de uitgerekende-mei-mama's-lijst. Ik vind het allemaal nogal wat vandaag meisjes.. 40 weken, mán.. Dat ik dit mee mag maken. Ben d'r al heel de dag een beetje van onder de indruk.. IK BEN FACKING 40 WEKEN ZWANGER!!! IK KRIJG EEN BABY!! *Realitycheck* Ben er van schrik salamiballetjes met walnoot van aan het snacken waarvan ik niet zeker ben of ik ze wel mag. Maar goed, die 'voortijdige bevalling' (oid) die het zou kunnen veroorzaken, die komt wel goed uit.. 40 weken.. *zachtjes in zichzelf verder mompelt en over haar buik aait*
@Dame, ben benieuwd zeg! @MamaJulia, hahahahahaha gaat het nog meid? Volgens mij mag je die balletjes wel hoor, geen rare kazen, rauwe eieren of schimmels toch? . Ben je d'r al aan toe of mag baby julia nog 5 weken blijven?
Haha mamajulia!! Tja ik kan niet zeggen dat ik 40 weken heb gehaald. Dat was gisteren... @ DNA: ik dacht dat je inmiddels al wel bijna bevallen zou zijn. Maar het rommelt dus nog wel, das een goed teken! Ben je zelf weer wat relaxter? @ yunami: oh oké, ik vloei ook al een paar dagen niet meer, dus wij mogen ook weer ik moet er eigenlijk nog niet aan denken... Hier is het ook nog wel een beetje gevoelig af en toe en ik vind het ook een beetje een eng idee....
@Yunami Nou, als ik me zo blijf voelen zoals ik me nu voel zou ik het serieus nog 4 maanden uit kunnen houden. Maar aangezien dát niet zo goed is voor m'n baby (Ik heb niet zo veel vertrouwen in die placenta, de uiterste houdbaarheidsdatum van die van mij schijnt rond 28 mei te zijn), doe maar volgende week ergens dan die bevalling..
Hahaha MamaJulia, een hele mijlpaal!! Dame succes, ik hoop dat het doorzet! Probeer je er aan over te geven... *moet je horen wie het zegt... * Hier het bosbehang geplakt vanmiddag, nou dat kun je vergelijken met bv samen een tent opzetten ofzo . Het waren vinyl stickers, dat is mooi, maar een hele uitdaging... Maar we hebben de relatietest weer overleeft en houden nog steeds heel veel van elkaar en met wat kleine vouwtjes heel tevreden met het resultaat!
@Lotje, ja vind het momenteel ook nog een eng idee maar als het straks minder gevoelig is gaan we het gewoon eens rustig proberen en de tijd er voor nemen. Heb het stiekem wel gemist om gewoon samen met manlief zijn zonder mijn zeekoe lichaam lol!! @MamaJulia, hahaha nou iig fijn dat je je nog zo goed voelt!! Dat kunnen de meesten van ons niet zeggen . Ben eens benieuwd wanneer jouw kleintje gaat komen @Mir, hahaha zie het helemaal voor me! Blij dat mijn ouders het behang gedaan hebben hihi. Fijn dat jullie tevreden zijn met het resultaat Ik ga toch richting bed, dan maar 2 keer een verstoorde slaap maar opblijven tot 12 trek ik echt ff niet... trusten
Haha mamajulia! Gefeliciteerd met deze mijlpaal! En hoe tof dat je je nog goed voelt! Ik gok nog steeds op morgen maar anders voor jou de 19e dan Mir: heel rustig aan is t dus niet geworden, maar wel weer iets om af te strepen! Heb je alles omtrent bevallen kunnen laten bezinken? DNA en proudmama: kom op met die baby s! Hopelijk zet t f door want zo lang voorspel is ook niet leuk! Lotje haha tijdens voeden nog wel!! Maar serieus heb me echt vergist in drukte, hoe doe ik dit straks alleen????? En dan ook nog schoonmaken! Top dat de kleine goed is gegroeid! En Indd zorgen maken hoort erbij! Yunami: wipstoel op jou advies geprobeerd maar was geen succes.. Als die wakker is moet en zal die op schoot haha! Wat een verhaal vd vk! En tog best een domper! Hoe kijk je er nu zelf naar? En sex mijn god t idee alleen al.. Heb nog zo pijn van onder! Hier: druk druk druk maar zo dankbaar met de kraamhulp! Egt hoe kon ik dat ooit niet gewild hebben! Zou echt niet weten wat ik zonder haar zou moeten moet al huilen bij het idee dat ze weggaat! hebben d'r zelfs al op fb! Ik zit inmiddels op m'n startgewicht!!! Maar dat was 4 kg te veel dus nog 4 te gaan! Blijkt wel dat gewicht niks uitmaakt buik is nog blub en vol!
Ja ik heb het even laten bezinken en het is niet anders... Maar stiekem blijf ik hopen dat het toch nog thuis kan . Misschien een draagdoek proberen, kan hij toch bij je zijn en jij hebt je handen even vrij.
Toff mamajulia!! Mir: we hebben de bondolino en die mag vanaf de geboorte mits hij 3 kg is en laat hij nou nog 2800 gram wegen dus moeten nog even wachten!
Hihi leuke foto!!! Zus, heel goed , even geduld nog dus... Zo ik weet niet wat ik heb vandaag, zei gister nog tegen m'n manlief morgen een feestdag, 37 weken, nou zo voel ik me helemaal niet, zit mezelf in de weg en wil alleen maar huilen... Kunnen die stomme hormonen niet even met vakantie ofzo! :x
@Zustertje, he wat jammer dat de wipstoel niet werkte. Kan het altijd nog eens proberen over een paar dagen . En fijn dat je kraamhulp zo goed bevalt!! En die blub komt ook goed joh blijf positief he !! Ennuh... sex komt ook wel, logisch dat je nog pijn hebt joh, voor jou is het ook nog geen 2,5 week terug he . @MamaJulia, mooie buik!! @Mir, ahhh kop op meid!! Nog even (ja ik weet het dat wordt veel te vaak gezegd!). Straks als je de kleine hebt denk je 'jeetje wat is dat snel gegaan die 9 maanden'. Althans... dat heb ik wel heel erg nu! Hier weer een druk dagje, gisteren niks/niet veel gepoetst dus vandaag mag ik weer . Vanavond bezoek en morgen eindelijk een dagje rust (qua bezoek dan)... mag ook wel een keer pfft!
Charlie! Gefeliciteerd!! Pfff ik doe mn best om mee te schrijven, maar verder dan lezen komt het geloof ik niet. Ik ben moe en ga nu naar mijn huilende dochter toe, dus tot zover mijn bijdrage van vandaag
Vandaag weer de apk check gehad en het is dan eindelijk helemaal ingedaalt , maar dat is ook goed te voelen. Morgen alweer 40 weken en mocht het deze week niet gaan gebeuren dan kan ik volgende week kiezen tussen strippen of inleiden. Het laatste benauwd me al bij de gedachte als ik de verhalen om me heen hoor :O. Duimen dat het deze week maar spontaan begint
Hoiii, even een kort berichtje vanuit het zh. Hopelijk mogen we morgen naar huis. Bv loopt moeizaam, tepelkloven en voeding moet echt op gang komen. Nou echt, voeding ben je gevoelsmatig de hele dag mee bezig! Elias doet het goed. Gisteren was hij teveel afgevallen en moest kunstvoeding erbij, maar vandaag zit hij gelukkig weer boven de 4 kilo. We hebben een klein reusje hoor, maatje 50 past hem niet. ik heb vandaag voor t eerst gedouched en kan weer wat lopen enz. wond is pijnlijk mja, hoort bij een ks. Hoop dat ik snel wat verder opknap. Ben al helemaal dol op Elias, hij voelt heel eigen en ik kan me nu al niet meer voorstellen dat hij er niet was. zwanger zijn lijkt heeeel lang geleden ( dgn haha). Buik is al erg geslonken, valt me echt heel erg mee. Ik ga eten, als ik thuis ben bij computer ga ik de rest bijlezen.
@Dame Waarom moet je kiezen? Mag je niet rustig afwachten tot in de 42 weken en dan kiezen? @Charlie Fijn om te horen dat alles relatief goed gaat meis!! En mooi dat Elias al zo eigen voelt Hier een waardeloze nacht achter de rug, heb me echt een beetje beroerd gevoeld. Misselijk en alles, bah. Daardoor heel de nacht wakker geweest, dus vandaag een 'Break in bed'-sessie gehouden met de relatie. Lekker met z'n tweetjes heel de dag Breaking Bad afleveringen gekeken en geslapen.. Soms heeft de baan van ml in de horeca met z'n onregelmatige diensten ook zijn voordeel Oh enneh: NOG GEEN BABYJULIA!!!!
Zo ik ben weer uit bed, niet veel geslapen, maar was wel ff lekker, nu uitzendinggemist kijken op de bank en dan gaat manlief zo chinees halen. Ik heb vrij vandaag, hoef niet te koken, hihi. Ik had een klein sliertje bloed in m'n inlegkruisje en gister bij het afvegen... Wat zou dat zijn? Verlies veel slijm, maar allemaal erg dun, dus geen stukjes prop.
@ mamajulia: de vk gaf aan dat als er nog niks is bij de volgende afspraak (40,5 weken) ik gestript kan worden of dat ze bij 41 weken doorsturen naar het ziekenhuis om in te leiden. Ik hoop zo erg dat beide niet nodig is. Bij mijn vorige bevalling zijn mijn vliezen gebroken door de vk omdat ik al dagen weeén had. Mijn zoontje is toen met 41 weken geboren. Nu hoop ik stiekem dat mijn vliezen spontaan breken . Wil dat stiekem weleens meemaken.