Nou hier alles rustig hoor, geen bloed meer ed. Ben heerlijk alle kleertjes aan het wassen en vanmorgen voor de zekerheid de reiswieg van de kinderwagen opgemaakt, hmm nesteldrang? De kraamverzorgster die nu nog stage loopt belde me nog hoe het gaat en om even te vertellen dat ik haar altijd mag bellen, zo'n lief mens! DNA gefeliciteerd!!! Mooie naam! Jeetje wat een bevalling... Nu lekker uitrusten en je laten verwennen! MamaJulia, zet hem op, vandaag is een prima dag om te bevallen, met dit druilerige weer kun je toch niet buiten zitten! Yunami, denk je wel goed om je zelf?! Je moet wel eten hoor al eet je maar af en toe een klein beetje, fruit of een beschuitje oid. Lotje en Zus ok dus Yunami is een wandelend wonder... Nou ja toch zou ik blij zijn me weer wat flexibeler te voelen, voel me nu af en toe net een hoog bejaarde, hahaha! Lotje, draagdoek??? Kan ie lekker bij jouw zijn en jij kan de hond uitlaten . Proudmama oei dat is vervelend lasogen! Wat raar dat ie daar last van heeft terwijl hij wel een lasbril op had. Heeft ie lang staan lassen? Ik word altijd woest als ik zie dat ie iets staat te lassen zonder de kap even te pakken... Spannend trouwens met het huis! Ik heb straks fotoshoot!!! Heb allemaal leuke kleren uit m'n kast getrokken, ben benieuwd!
ohh dames, sinds afgelopen nacht een ontzettende zeurende pijn in mijn bovenbenen/dijen. En ook hele onrustige benen. Ben ook steeds misselijk. Heb het even nagevraagt en schijnen been weeén te kunnen zijn . Nooit van gehoord! Loop nu al de hele dag een beetje onrustig rond of ligt onrustig in bed. Autorijden zit er ook niet meer in dus die laatste boodschapjes die ik vandaag wilde doen kan ik ook vergeten. Ik hoop dat het naar boven trekt want die benen zo wordt je echt onrustig van. Iemand ze nog meer gehad?
@ zustertje: jammer dat de vk weg is... Ik vond het ook jammer en vooral heel eng dat wegging, maar ook wel lekker om met ons gezinnetje samen te zijn en ons eigen ritme te vinden. Hond en ik hebben inmiddels door de stromende regen gewandeld. Nu weer in joggingbroek op de bank, ik kan me er niet toe zetten om nog wat te doen. Misschien straks want we hebben niks te eten in huis... @ yunami: hier net ook maar weer een banaan naar binnen gepropt. Ik ben sinds de bevalling al 5 kg afgevallen en dat was te veel. Zeker omdat ik bv geef. Robin eet me gewoon op!! Dus nu heb ik ren lijst gekregen met wat ik op een dag moet eten. Niet normaal... 7 boterhammen(!!!!) ik moet 500 calorieën meer dan normaal. Maar ik was gewend om op rare tijden of soms helemaal niet te eten, dus daar probeer ik nu wel wat op te letten. Ik heb alleen helemaal geen honger omdat ik weinig doe, en soms simpelweg geen tijd om te eten! Ben benieuwd hoever mamajulia is!! @ Mir: misschien is een draagdoek idd een optie. Gelukkig slaapt ie nu in de box, ga hem zo in bed leggen. Veel plezier met de fotoshoot!! @dame:spannend!!!! Hier geen beenweeen gehad, maar er wel over gehoord op zwangerschapsgym. Ze zijn lastig weg te puffen heb ik gehoord en ik kan me voorstellen dat je er kriegel van wordt. Ik hoop voor je dat het doorzet!! De geboortelijst is inmiddels al aardig lang aan het worden zag ik!! En bijna niemand is overtijd gegaan.
@Zustertje, hahaha nouja het is toch iets . Qua eten zal ons lichaam nu natuurlijk een stuk minder nodig hebben dan toen de baby's nog in de buiken zaten, maar had niet verwacht zo snel weer terug bij af te zijn pfff . Fijn dat ik geen alien ben!! Maar ik moet zeggen dat ik heel vaak minder emotioneel ben dan de gemiddelde dame, mijn man trekt dat weer in balans overigens... die is weer gevoeliger dan de gemiddelde man hahaha. En jammer dat de kraamzorg weg is, maar ook dat hoort er bij! Snap wel dat je haar gaat missen hoor, ik mis ons kraamwonder soms ook. Ze mocht best 2 dagen in de week blijvend helpen in huis hihi. @Mir, aaaah dus toch een beetje nesteldrang hihi!! Fijn dat je haar altijd mag bellen, echt lief! Heel veel plezier op je shoot!! Ben reuze benieuwd hoe je het gaat vinden!! Ik heb een groooot glas drinkontbij op vanochtend, 2 sneetjes brood en een gekookte ei als lunch en straks weer een gezonde portie avondeten dus komt goed . @Dame, jeetje dat klinkt ook niet fijn, helaas ook niet mee bekend sterkte! @Lotje, nou iig nog met de hond eruit geweest, vind ik al heel wat! Ik zit nog steeds in badjas!! En misschien kan je relatie de boodschapjes doen ? Pfff 7 boterhammen!! Kan me voorstellen dat je niet weet hoe je het weg moet krijgen, moet er ook niet aan denken. En gaat wel hard dan idd die 5 kg..! Mja met borstvoeding schijn je sowieso een stuk sneller af te vallen. En idd, de mei baby's die hadden niet veel zin om te blijven hangen tot het 'einde' hihi. Zo, Sophie heeft net lekker op mijn buik/borst geslapen. Vond het bedje ook even niet zo gezellig volgens mij, en nu na de voeding is ze klaar wakker dus die is lekker rond aan het kijken vanuit de wipper kan ik weer even m'n eigen ding doen poetsen...
@ yunami:ik heb inmiddels zalm gevonden, een blik groenten en wat eieren dus daar doen we het vanavond maar mee. Vl. Is ook pas laat klaar vanavond dus die heeft denk ik ook weinig zin om boodschappen te doen. Ik hoop morgen ff met Robin naar de supermarkt te gaan. @ dame: hoe is het nu??
lig al de hele dag in bed en het begint een beetje af te nemen nu. Had gehoopt dat het door zou zetten maar wie weet Lees wel mee met jullie!
@Lotje, ahh gelukkig nog wel voedsel . Hoop dat je morgen meer succes hebt @Dame, he jammer dat het weer afneemt! Maar wie weet, ik blijf duimen ! Ben benieuwd hoe het met onze MJ gaat
@ dame: balen dat het weer afneemt! Ik duim met yunami mee! Ik ben ook benieuwd of Mj inmiddels mama is! PDF, Robin wil vandaag maar niet in z'n eigen bedje slapen. Hij ligt nu weer op schoot en dan slaapt ie. Maar zodra hij in bed ligt begint ie te huilen. Ben bang dat dit een laaaaaaange nacht gaat worden. En ik ben al zo moe -zucht-
Lotje misschien bedje voorverwarmen met kruikje en iets erin leggen wat naar jouw ruikt? Sterkte vannacht! Ja zou MJ lekker aan het kroelen zijn? Dame ik hoop dat je even lekker kan slapen en het dan doorzet!
Lotje wat een zware dag heb je zo te lezen! Hoop voor jou op een betere dag morgen! Hier slaapt Thijs dus al heel de dag ben bang dat die vannacht dus een feestje gaat bouwen haha! Kunnen we samen kletsen en elkaar wakker houden! Dame: balen dat t afgenomen is maar wie weet stilte voor de storm? Yunami: heb op jou geloof ik in t mama forum gereageerd! Sorry was dat forum f vergete! En ook ik kijk Indd elke x even of er nieuws is van mamajuul! Nou slaap lekker alvast dames!
Nog geen nieuws van Mj... Of ze ligt lekker te genieten en is ons helemaal vergeten! Ik was lekker om 21 uur naar bed gegaan en Vl. heeft met Robin op de bank gezeten dus ik heb aardig bij kunnen slapen. Ik kreeg hem alleen bijna niet wakker om te eten... Ik hoop dat ie nu wel in z'n eigen bedje wil slapen....
En is t gelukt lotje? Fijn dat je even hebt kunnen bijslapen! Hierbij nog een foto van 7 dagen na bevalling:
Daar was ze dan; BabyJulia. En wat ben ik een verdomde trotse mama. Bevalling was heftig en ik ben qua pijnstilling voor fullhouse gegaan; ruggenprik en toen die uitwerkte zo'n pompje. Dat laatste is geestig overigens, qua stoned-ness enzo. Qua pijnbestrijding vond ik het maar zo-zo.. Anywayz, ze is er: BabyJulia, geboren op 16 mei om half twaalf 's avonds en ze weegt 3010 gram en is 50 cm. We liggen momenteel nog in het ziekenhuis omdat haar glucose niet zo lekker zat en zowel zij als ik verhoging hadden, maar inmiddels gaat het best wel goed met ons. Uitgebreid beval-verslag volgt! Wil je weten hoe ze heet? PB me even, dan laat ik het je met plezier weten.
Ja mamajulia gefeliciteerd! Klinkt heftig zeg maar je hebt t maar mooi gedaan! Ben benieuwd naar je verhaal dn de naam dus ik Pb je even!
@Lotje, hopelijk heeft Robin nog goed geslapen @Zustertje, gaat al de goede kant op fijn he zo bijna buikloos? @MamaJulia, Jaaaaa van harte gefeliciteerd!! Hoop dat jullie snel naar huis mogen en dat je een goed herstel hebt! Ik PB je ook even en pas het lijstje weer aan
Geboren: 17/04/13 - Lolsmurf - 27 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 0 dagen 18/04/13 - Sinfidel - 28 jaar- JONGEN & MEISJE - Bij 36 weken en 2 dagen 19/04/13 - Floral - 22 jaar - MEISJE - Bij 37 weken en 1 dag 22/04/13 - Nenny - 23 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 3 dagen 26/04/13 - Riverr - 26 jaar - JONGEN - Bij 38 weken en 4 dagen 27/04/13 - Lotje02 -31 jaar - JONGEN - Bij 37 weken en 5 dagen 29/04/13 - Yunami - 24 jaar - MEISJE - Bij 39 weken en 2 dagen 30/04/13 - Ytest - 25 jaar - MEISJE - Bij 39 weken en 1 dag 30/04/13 - SandraBenjamin - 34 jaar- JONGEN - Bij 39 weken en 5 dagen [COLOR=black][B][COLOR=black][B]01/05/13[/B] - NienT - 26 jaar - [/COLOR][COLOR=deepskyblue]JONGEN[COLOR=Black] - Bij 38 weken en 4 dagen[/COLOR] [/COLOR][/B][/COLOR]03/05/13 - Within - 24 jaar -JONGEN- Bij 39 weken en 0 dagen 05/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 2 dagen 09/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar - JONGEN - Bij 41 weken en 1 dag 13/05/13 - Charlie - 30 jaar - JONGEN - Bij 39 weken en 0 dagen [COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black]15/05/13 - DNA86 - 27 jaar - [COLOR=Magenta]MEISJE [COLOR=Black]-Bij 39 weken en 5 dagen[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR] [COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black][COLOR=Magenta][COLOR=Black][I][COLOR=black][COLOR=black][B][B]16/05/13 -[/B] MamaJulia - 29 jaar -[/B][/COLOR][/COLOR][/I][I][COLOR=black][COLOR=black][B][I][COLOR=black][COLOR=black][B] [COLOR=magenta]MEISJE [COLOR=Black]- Bij 40 weken en 2 dagen[/COLOR] [/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR] Uitgerekende datum: 16/05/13 - Dame - 27 jaar - MEISJE 23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING 25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE 31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE 05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - JONGEN 10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e - MEISJE
Ja daar is ze dan, BabyJulia! Gefeliciteerd!!! Hopelijk mogen jullie gauw naar huis! Geniet van elkaar! Ik heb lekker lang op bed gelegen vanmorgen, manlief is vandaag een dag werken dus ging al om 4u op. Vannacht blijft ie daar om morgen ochtend iemand in te werken en komt dan weer naar huis. Best spannend een nachtje alleen. Ik doe vandaag lekker rustig aan, beetje uitzendinggemist gekeken en was gevouwen, zo nog even de commode lakken en dan kunnen we van het weekend als het goed is de babykamer installeren! Manlief heeft gister al de ergste troep eruit gehaald, dus nu nog even stofzuiger en dweil erdoor en inrichten maar, joehoe! Ben zo benieuwd hoe het straks is als alles erin staat!
Hey wat fijn zeg dat de babykamer bijna klaar is! Hoop dat het resultaat ook zo is als dat je je had voorgesteld maar dat zal vast wel
@ mamajulia: gefeliciteerd!!! Ik hoop dat jullie snel maar huis mogen! Ik pb je zo ook even. @mir: wat heerlijk dat de babykamer bijna klaar is! Net op tijd! Ik hoop dat je kleine nog even blijft zitten tot je mannetje weer thuis is! Hier nog altijd geen babykamer de aannemer is alweer een paar weken niet geweest en inmiddels maar weer rechtsbijstand ingeschakeld -zucht- ik vraag me echt af of die zolder ooit afkomt.... @ yunami: Robin heeft niet meer geslapen. Hij wil s morgens echt niet meer in z'n bedje. Net maar in de wagen gelegd en dat ging beter.