Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Mooie buik Lotje!!!

Jeetje wat balen zeg dat het nogsteeds niet af is! Ik hoop echt dat rechtsbijstand nu iets kan doen, dit is toch niet leuk meer...

Ik ga voor 25 mei, dat vind ik een mooie datum en als het goed is, is dan ook alles wel klaar, op de douche na...

2. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    @mir
    Dat is mijn uitgerekende datum :p

Ik ga er dus vanuit dat ik de laatste ben op Ieniemieni na.
    Want mijn gevoel zegt sterk dat wij over de datum gaan.
    Alhoewel ik hoop dat ze snel geboren word, want vanaf dinsdag krijgt mijn oma elke dag chemo 8 weken lang, en kan ik dus niet bij haar komen.
    En aangezien de hele familie moet inspringen om met haar naar het ziekenhuis te gaan elke dag,mag ik ook niet in de buurt van mijn familie EN OUDERS komen :(:(

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo mensen...pfoe .. hiernog geen bevalling hoor.!!
    zucht

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    huh dat ligt dan aan het ziekenhuis want dat is niet overal zo!!!!

5. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Lotje, jammer dat hij niet meer geslapen heeft zeg. Ik moet zeggen dat onze dame ook erg actief is geweest vanochten maar ligt nu bekaf in bed hihi. Net buikje hoor!! Bijna weg! Vervelend dat de klusjesman het weer af laat weten... die zou je toch het liefste... pfft. Hopelijk kan rechtsbijstand iets voor je betekenen.

@ProudMama, jeetje wat heavy! Waarom mogen jullie dan niet in de buurt komen trouwens?

@Lovepeet, nog steeds niet? ;) ach joh je hebt nog 2 weken, komt vanzelf ;)!!

Ik heb manlief zojuist een 15 minuten voor het eerst alleen gelaten met de kleine voor een blokje om met de hond... vond het toch wel even spannend hoor maar ze leeft nog dus hij heeft het goed gedaan hihi...

6. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    @Yunami

Ivm radio actieve stoffen, dat is schadelijk.

7. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    @ mamajulia: van harte! Geniet ervan!

Jeetje ben de eerste op de lijst maar nog steeds niks :(
    Om me heen hoor ik ook steeds dat er mensen zijn bevallen die later dan mij ware uitgerekent maar ik zit er nog hoor.
    Naast een beetje gerommel zet het niet door, helaas.
    Wordt er een beetje moedeloos van, dat wachten.
    Ben echt ready to go!

8. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Dame wat vervelend! Maar ja meer als afwachten kun je denk ik niet doen...

Ik heb de enveloppen binnen dus hup hup de schuur in, commode lakken en dan lekker zitten schrijven!

9. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Lovepeet proudmama en dame hoop voor jullie dat t snel begint! Overtijd lopen is ook niks!

Yunami: dat lijkt me ook zo lastig he! Poef ben zo bang dat er iets gebeurt terwijl dat ook net zo goed bij mij kan! Dus petje af dat je het gedaan hebt! En fijn dat het natuurlijk goed ging haha;)

Mir: leuk leuk! Vond de enveloppen schrijven zo leuk!
    En fijn dat je t waarschijnlijk allemaal gaat redden voor de bevalling! Kan t toch nog thuis?

Lotje: zo die aannemer halt nu bij mij echt al t bloed onder me nagels vandaan! Hoe moet dat voor julliedan wel niet voelen! Hoop dat rechtsbijstand weer wat kan betekenen voor jullie!

Hier: hoofdpijn, vermoeid, beurs gevoel onderkant, emotioneel om?? Echt een offday! En heb toch echt net een uurtje geslapen!

Weet iemand vanaf wanneer je weer met de pil mag starten? Weet dat gemeenschap nog niet mag tot je gestopt bent met vloeien maar starten met de pil uhm??

10. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Zus thuisbevallen, nu nog niet, pas als alles aan kant is... En dat kan nog wel een week duren. Maar ik heb me er inmiddels een beetje bij neergelegd.

Pil, ik zou ff naar vk bellen, maar zou in ieder geval je lichaam eerst de tijd geven om de rotzooi eruit te gooien zonder er hormonen in te stoppen. Ik ga zo en zo geen pil gebruiken, wat dat wel geen idee, zullen eerst wel weer de regenjasjes worden, die gebruikte we hiervoor ook. Ik wil geen hormonen meer in m'n lijf. Heb aan de nuvaring migraine overgehouden, nu ik zwanger ben geen last van, erg benieuwd of het straks weer terug komt.

11. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @ProudMama, aah op die manier, dat wist ik niet!

@Dame, nog even volhouden, hoop dat het snel begint!

@Mir, yay kun je lekker relaxed zitten schrijven zo meteen :D

@Zustertje, ik vond het ook ff pittig maar heb vaak genoeg met m'n neus er boven op gestaan en hij is echt een goede papa. Volgende week ga ik met een vriend uit eten dus dat is weer iets langer papa tijd hihi komt vast goed. Hopelijk voel je je snel beter.

@Pil, toevallig heb ik dat net begin deze week besproken met mijn vk, je kan of na het vloeien beginnen, of al tijdens het vloeien gewoon blind beginnen. 1e strip is natuurlijk nog niet waterdicht dus sowieso even condoom er bij.. tenzij je risico's wilt lopen natuurlijk :p. Ik ga maandag beginnen :)

12. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt het dat je niet ongesteld kan worden zolang je BV geeft? Hoorde zoiets??

Ik zit maar even bij de kapper mijn uitgroei bij te werken. Moet er wel goed uitzien natuurlijk voor onze beeb straks ;)

13. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Mamajulia gefeliciteerd!!! Ik ga je zo pb én! hoop dat je snel naar huis mag.

Ben online mobiel, nog geen tijd of puf gehad te reageren. komt nog!
    We zijn gisteren thuisgekomen, ben momenteel echt doodop. De operatie hakt er toch wel behoorlijk in. E.doet het heel goed, bv loopt nu veel beter én we hebben een tevreden baby, zo trots!

Tot snel, én oja, hier wel kraamtranen hoor, knip met je vinger én ik lig te blèren haha, verschrikkelijk!

14. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Shk, hihi als je haar maar goed zit toch ;). Geen flauw idee over menstruatie en BV eerlijk gezegd.

@Charlie, fijn dat jullie thuis zijn en dat E het zo goed doet!! Rust maar goed uit en hopelijk houden die tranen snel op ;).

15. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    SHK het kan zijn dat bij bv de menstruatie uitblijft, maar dat geeft absoluut geen garantie dat je niet vruchtbaar bent!!!

Charlie fijn dat je thuis bent en dan E het zo goed doet en de bv lekker loopt (hmm beetje dubbel :)).

Ik probeer m'n bewegende buik te filmen maar ben elke keer te laat, als ik de camera pak is ie stil...

Ga morgen wel schrijven, ben nu te moe...

16. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hoi meiden,

net voorproefje van de shoot gehad en deze wil ik jullie graag laten zien, haal hem wel over 24u weer weg! Heb er ook een paar zonder blouse met hele mooie ketting die ga ik voor manlief afdrukken voor op z'n nachtkastje... <3

Bekijk bijlage 325553

17. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Wauw prachtig zeg!

Charlie: fijn dat je weer thuis bent en dat de kleine man t goed doet! Waren jullie op tijd met de naam bedrnken of wisten jullie t bij de geboorte?

Ik vind t allemaal maar niks zo na de bevalling! Mijn onderkant doet nog zo pijn beurs gevoel en ben dan weer bang voor verzakkingen of dat t nooit meer goed komt etc.. Zucht maak me echt om alles druk! Maar echt auw:( nou op naar een goede nacht voor iedereen!

18. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    @mir: prachtige foto zeg!

Hier sinds vanavond weer begonnen met rommelen.
    Heb nu weer zeurende pijn in mijn onderrug dus net even
    een warme douche genomen in de hoop dat het doorzet :)

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wauw Mir! Heel erg mooi!!

@ dame: ik hoop voor je dat het nu wel doorzet!

@ Charlie: fijn dat je weer thuis bent en dat de bv goed gaat!

@ zuster: het komt echt goed hoor! Ik vond de eerste dagen ook vreselijk, hoewel ik me verder best goed voelde. Maar het gaat elke dag wat beter! Hier helaas een beroerde nacht. R. wil de hele avond al niet slapen en alleen maat bij mij liggen. Hij heeft net de tijd langs me in bed gelegen met m'n pink in z'n mond, waardoor ik geen oog heb dichtgedaan. En mijn tepels doen weer hartstikke zeer omdat hij steeds wil drinken. En hoewel ik Vl. zelf naar de bank heb gestuurd zodat hij wat kon slapen, ben ik nu heel boos op hem omdat ik met een huilende baby zit en ook zo moe ben. Morgen ook nog de hele dag familie op bezoek waar ik weinig mee heb...Bah, ik kan wel janken....

20. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Ag lieve lotje! Even een dikke digi knuf!
    Ik deel t wel hoor t. Hier ook de hele avond wakker geweest. En Indd ook maar naast me gelegd tegen me aan met mijn pink... En zodra ik die weg haalde blèren! Gelukkig was die om half 1 vertrokken! Net weer wakker en fles gehad en nu slaapt hij weer.. Fingers crossed!

Maar dat Icm met pijn in onderkantje wat ik niet begrijp op dag 9! En een vriend die hem helemaal niet stil krijgt maakte mij ook verdrietig terwijl hij lekker film zat te kijken en te gamen eb ik zoooo moe was en wilde slapen! Zucht moeder zijn valt echt niet mee!
    En toch is het het mooiste wat er is! Zou t voor geen goud willen missen!

Deel Deze Pagina