Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Wat gezellig is het hier zeg. Een tweede pagina voor de vrouwen die in mei uitgerekend zijn... eerst dacht ik dat het alleen foto's zouden zijn in dit topic, maar ik zie hele gezellig gesprekken. Ik heb een keer eerder gereageerd hier en enkele van jullie 'ken' ik van het andere topic. Mag ik zo nu en dan meekletsen?

Een fijne dag!!

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Mama Jude: Welkom!!

Tja er valt voor mij nog weinig buikfoto te plaatsen, want er is gewoon nog helemaal niks te zien. Heb ze al wel gemaakt hoor. Ik denk dat zodra we allemaal een dikke buik hebben, die foto's vanzelf wel komen!

3. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Hey lotje,
    Ewel dat heb ik dus ook... niet teveel last. Wel wat hongerig, maar niet overdreven :)
    Ach komt wel goed zeker? We kunnen alleen maar juichen en blij zijn dat we niet misselijk zijn :D

4. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Ik zie op veel foto's dat vrouwen bij 5 weken al een buikje hebben... dan het embryo nog zo klein.. een paar mm.. snap niet waar die buikje vandaan komt...

5. Within

Within Niet meer actief

Dat zijn de darmen :p

6. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Mother, daarvoor eens naar de vorige pagina's kijken, heb dat ook af en toe gevraagd.
    Ofwel héél smalle mensen,
    ofwel al zwangerschap achter de rug gehad, waardoor het zich sneller vormt of zoiets... ;)

Ieder lijf is anders hé

7. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Of idd de darmen :D

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hier is ie dan....:D

Buik1.jpg

9. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    hallo dames.
    was ik weer.
    mevr s hoe was je echo? zit er nog een stiekemerd achter jullie zoontje? een meisje misschien? :) haha.

hier nog helemaal geen last gehad van kwaaltjes op mn borsten na en honger. Maar vanochtend.....! Beroerd dat ik was. Hele dag gebleven, 2 keer boven de wc gehangen en ik denk dat ik ziek word. Last van mijn keel, verkouden en warm,koud,warn,koud. *zucht*
    Ik voel me echt even zielig nu! hihi.
    maar goed.. ik begin nu een heel klein bolletje te krijgen!! hopen dat t niet zo snel groeit.. willen het nog even stil houden...

10. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Ik wacht ook op het bericht van MevrS... spannend hoor!!!

@Krissiej: Wat balen dat je je zo ziek voelt... misschien kan je een kop thee binnen houden en je vooral heel rustig houden... Er heerst ook een buikgriepje, hè, dat zou je ook kunnen hebben natuurlijk, in dat geval heeft het niets met je zwangerschap te maken.

xx

11. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Lieve meiden... :D

Ik kom even snel buurten, want ik had een internetloze avond besproken met manlief, maar natuurlijk wil ik jullie niet het nieuws onthouden!!!

We hebben een waanzinnig mooie echo gehad, met een super groot vruchtzakje... En het hartje gehoord!! Het klopt!!..... TRANEN!!! :D

Maar de twijfel was er vandaag weer.. Was het er 1 of zijn het er 2... Er zitten 2 dooierzakjes maar 1 is leeg... Volgens de gyn zal deze snel wegzakken, want die is gevuld met vocht. Dus we hebben 1 prachtige beeb! Kerngezond en een kindje ware gewoon lekker blijft plakken!! Oftewel... We worden weer mama en papa.. En onze prachtige dochter wordt grote zus!! Dus geen tweeling maar een super gezond vechtertje!! Ik zal de prachtige echo dalijk nog ff uploaden vanaf mij telefoon... Wordt wel laat vandaag Hihi.... Ohhh en ehhhmmm dan ga ik op jullie allemaal reageren...

Me is happy :D

Ciao lieverds!! Knuffel xxxx tot vanaaf

12. Within

Within Niet meer actief

WAUW! gefeliciteerd :D Ben heel benieuwd naar de echo foto!

13. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!! Nu willen we idd wel de echofoto zien!!!

14. flotsje

flotsje Niet meer actief

gefeliciteerd mevrs! super!!

15. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey meiden,

Hier is mijn mooie echo!! Hihi...

Bijgevoegde bestanden:

16. Within

Within Niet meer actief

17. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Ik zie al best veel grote buiken voorbij komen. Zelf heb ik helemaal nog geen buik maar toch voel ik volgens mij wel mijn baarmoeder onder mijn navel. Kan dat? Het voelt wel al als een bolling. Nu zeggen ze dat het je darmen zijn maar ik weet vrij zeker dat het mijn darmen niet zijn. Het is mijn eerste kindje.

@MevrS Mooie echo! Ziet er goed uit, nu lekker gaan genieten!

18. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Slopende dag gehad en net pas thuis dus even geen puf om bij te lezen, ik zag een mooi buikje snel voorbij schieten en het bericht van mevrS heb ik wel snel gezien, van harte meis en wat een mooie echo!

Op de rest reageer ik morgen avond denk ik want morgen heb ik weer zo'n dag van 9 tot 5 aan de studie, bah... ben nu al op haha.

19. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    @MevrS: Wat goed dat alles goed is!! En wat heerlijk dat je het hartje hebt gehoord!! Ik ben blij voor je!! Eén beebje... maar wel gezond en mét kloppend hartje. Gefeliciteerd! *fluit een vrolijk toontje voor MevrS*

20. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey meiden allemaal bedankt voor jullie lieve reacties!!!:D ik ga vandaag lekker shoppen in Den Bosch, dus ben zo weer weg! Hihi..

Yunami ahhh sterkte met je drukke dag vandaag!! And Thanks.. Ben super blij!!

MamaJude Hey meid, haha ik fluit al de hele tijd mee... Ben zo blij... Het is een heel krachtig hartje, dat hoorde je super goed... Zo klein en zo sterk Hihi... Deze beeb komt echt hoor ;)

Deel Deze Pagina