Dames, Ben eventjes wat stil geweest... kreeg donderdag te horen, dat ik in september niet terug kan starten in 1 van mijn 2 scholen, omdat er een stomme vastbenoemde na vele jaren terugkomt... en die heeft voorrang op mij. Heb de afgelopen jaren wat opgebouwd en die klas ook aangepakt en hup, alles voor niks... dus wel even down geweest... Voorlopig niet veel nieuws... maar ik wens de pas bevallen dames een héél dikke proficiat !! Eventjes Mamajulia pb'en... xx
@ inneminne: wat balen zeg! Wel blijven genieten van je zwangerschap hoor! Hier nog steeds niks . Dinsdag komt steeds dichterbij en ik zit er echt tegenop om me te laten strippen dan. Denk dat ik teveel verhalen heb gehoord en gelezen dat het geen pretje is. Blijf duimen dat het voor dinsdag spontaan begint. Heb het sinds vandaag ook weer benauwd steeds. Moet echt gapen om diep adem te kunnen halen.
@Mir, haha ja dat wijdbeens had ik de laatste 2 weken ook heel erg . En je kunt er idd maar beter te veel hebben @ProudMama, hihi ja hier ook maar 30, vond het meer dan voldoende en heb voor de vrienden en kenissen het kaartje op fb gezet, bij de meesten beland hij anders toch bij het oud papier ofzo. @Inneminne, he bah wat naar meid kan me voorstellen dat je daar even goed down van bent (geweest). Sterkte en dikke forum knuffel! @Dame, probeer toch rustig te blijven, die stress is echt niet goed voor jou en de kleine en werkt de bevalling ook alleen maar tegen. Heb je het al met je vk besproken dat je er zo tegen op ziet en je er zo druk om maakt? Zou ik in elk geval zeker even doen als ik jou was .
Inneminne: jeetje dat is heel erg balen! En wt een gekke regeling zeg! Hopelijk heb je het een beetje kinnen laten bezinken? Dame: echt over strippen hoef je je geen zorgen te maken. Nee het is geen pretje maar voor je boe of bah hebt geZegt is het voorbij! Soort piercen.. Als je piercings hebt? en het maakt de kans op een spontane bevalling toch groter! Al hoop ik natuurlijk met jou mee dat t nog vanzelf begint!
Hey, Ja, gaat al wat beter. Ben met mijn geboortekadootjes bezig en ben tevreden... dus ik focus nu daar op en dat doet me deugd.. 't Is inderdaad balen, maar heb gelukkig nog uren in mijn andere school, meer dan halftime, hopelijk kan ik die behouden... zien wel hé... Hoe gaat het met jou, zustertje ?
@ Inneminne: hè wat balen zeg! Logisch dat je even down bent... @ Mir: wij hadden 75 kaartjes en dat was krap. @dame: ik duim voor je dat het nog spontaan begint. Hier een hoop ellende: gistermorgen opeens een grote natte plek op het plafond van de logeerkamer. Wij meteen naar zolder en ook daar lekt het omdat de dakkapel nog niet helemaal goed dicht is. Klusjesman proberen te bereiken maar die reageerde weer niet. Maar een andere dakdekker gebeld en die kwam wel meteen zodat de schade niet erger wordt. Maar die zei ook dat het dak van de dakkapel gewoon niet goed gemaakt is. Wij dus weer proberen de klusjesman te bereiken, ondertussen alles doorgestuurd naar rechtsbijstand. Uiteindelijk heeft mijn vriend de broer van de klusjesman te pakken gekregen, en die zei al meerdere telefoontjes gehad te hebben van mensen waar hij aan het klussen is/ was en die hij (tijdelijk) heeft laten zitten. Zij hebben inmiddels aangifte gedaan bij de politie en zijn broer adviseerde ons dat ook te doen. - zucht- Het ziet er dus naar uit dat die zolder voorlopig niet af komt... Ik hoop alleen dat we nu van die *pieeep* afkomen en ons geld terugkrijgen.
Lotje hadden jullie alles al betaald dan??? Dame, wat Yunami zegt, probeer te ontspannen want dit help echt niet... Babykamer heeft licht, commode staat en is inmiddels half gevuld, planken hangen en daar staat ook gezellig wat op en de muurstickers zijn geplakt. We waren allebei erg moe, maar toch weer een hoop gedaan tussen het bankhangen door . Het wordt zo mooi!
@Lotje, jemig meid!! Wat een baggerzooi zeg! Nu ook aangifte doen of wachten jullie eerst af wat RB zegt? @Mir, fijn dat het al mooi wordt zeg!! Wat zul jij je moe maar voldaan voelen .
@ Mir: nee gelukkig hebben we niet alles betaald! We hebben een gedeelte betaald, voor het werk wat nu gedaan is en voor de dakkapel. Maar dat geld gaan we proberen terug te krijgen omdat het gewoon niet goed gedaan is. En we gaan ook proberen de kosten van die andere dakdekker terug te krijgen. Eigenlijk moeten we hem nu gelegenheid geven om het op te lossen? Maar ik wil die man gewoon niet meer hier hebben. Fijn dat het bij jullie wel opschiet! @ yunami: ik ga morgen eerst rb bellen en even vragen wat we kunnen doen. Maar om ons geld terug te krijgen moeten we denk ik wel aangifte doen.
Ja moe zijn we zeker, we zijn het inmiddels wel zat, maar ja het is nog niet klaar dus we bikkelen nog even door... De hoop dat de tuin (ruim 300m2) er fatsoenlijk uitziet heb ik opgegeven, eerst binnen maar eens klaar en al het bouwafval van het erf af... De tuin verandert langzaam in een natuurreservaat. Ach straks tijd genoeg om het weer op te knappen denk ik dan maar... Ik ben heel blij dat er nu een babykamer is, al vindt ik het ook wel vreemd, een babykamer in ons huis, hihi. Vandaag gaat manlief de zijkanten van het ledikant nog even lakken, gaan we het wiegje bekleden en inelkaar zetten, gister al de dekentjes gewassen. Morgen kan ik het matras ophalen. En dan weer verder met afronden van de badkamer. Ik ga straks eerst maar eens de strijkplank pakken en de hydrofielen strijken en opvouwen, dan kunnen die ook de commode in! Hoeveel setjes 56 hebben jullie?
heb me erbij neergelegd. Wordt morgen gewoon laten strippen bij de vk. Zet het vandaag helemaal van me af en wat komt komt ( tjakka!) hihi!
@Lotje, ja dat denk ik ook wel. Ben benieuwd wat RB er van gaat zeggen. @Mir, ah joh die tuin komt inderdaad wel, first things first! Maatje 56.. pff geen flauw idee, denk een setje of 10-15? @Dame, goedzo!! Gewoon lekker op je laten afkomen want echt waar, alle narigheid ben je zo weer vergeten als je die kleine in je armen hebt!
Dan moet ik toch nog maar even wat gaan shoppen... Heb 4 boxpakjes en 3 gewone setjes, broekje en truitje. Heb ook nog wat broekjes uit de doos van de schoonzus van m'n vriendin gehaald, maar dan haal ik daar nog wel wat truitjes bij... Je weet ook niet hoelang ze het aankunnen he...
@ Mir: ik had 3 setjes, maar wij hebben ontzettend veel kleertjes gekregen! Misschien ook iets om rekening mee te houden. Ik had van 3 maten 3 setjes, je hebt ook zo bijgehaald. Ik had wel veel rompertjes en daar ben ik blij mee! @ dame: jammer dat er nog niks gebeurd is. Ik hoop dat het strippen meevalt en dat het helpt
@Mir, wat Lotje zegt! Je krijgt echt nog giga veel kleertjes en mocht je toch niet genoeg hebben is er zo bijgehaald. 7 setjes in totaal is ruim voldoende! Sophie begint nu een beetje uit maat 50 te groeien, en ze is nu 3 weken oud. Ik heb al het e.e.a. aan de kant kunnen leggen in de zak 'te klein' en de rest is denk ik na deze week/volgende week ook afgeschreven en dan echt over op 56. Rompertjes kun je bijna niet te veel hebben idd
Ok dan laat ik het zo. Maar 50 ga ik denk ik niet nodig hebben. Maat 62 en 62/68 heb ik zelf voldoende gehaald dus dat komt goed. Zo ik ben trots op mezelf, heb alles weg gestreken.
Ik dacht ook geen met 50 nodig te hebben maar die heb ik toch maar bijgehaald, want 50/56 was vrij groot. Maar wat yunami al zegt; daar groeien ze vrij snel uit. Ik heb ook al wat rompertjes mt 50 opzij gelegd.
@Mir, hoezo heb je maat 50 niet nodig? Sophie was met haar lengte en gewicht heel gemiddeld en doet nu dus al 3 weken met maat 50. Meeste maat 56 dingen zijn echt nog te groot op dit moment. Zou toch wat setjes/pakjes/rompertjes maat 50 halen want dat is volgens mij een hele gebruikelijke maat de eerste maand