Vandaag 41 weken alweer en nog steeds niks helaas. Net wel weer een stuk slijmprop verloren en rommelt nog steeds maar zet niet echt door. Morgen maar kijken wat de vk zegt en het inleiden dan maar gaan plannen helaas.
Dame: jammer dat het nog steeds niet op gang is gekomen... Nog ff volhouden meid!! Hier geen slijmprop gezien, maar wel veel slijm gehad net voor de bevalling. Mamajulia is idd erg stil... Ik hoop dat ze volop aan het genieten is van babyjulia.
haai dames vandaag ookmaar vk geweest ze hebben wel ff gevoeld.. ik heb wel opening en konden de baby voelen
Wow wat is er weer veel gekletst hier. Spring hier even in, sorry op iedereen waarop ik niet reageer! Lotje: is het gelukt met de speen? Hoe gaat t nu? Hoe is het met de emotie's? Yunami: Whahahaha ik lag me echt stuk om je verhaal, maar indd ook wel eens fijn zo feel good story! Ik ben namelijk ook zeer angstig voor de pijn.. al moet ik er nu nog niet aan denken. Dame: Zodra je inleiding gepland is komt jou kleine,, wedden Dat is bijna altijd zo... Hoop het iig voor je.. ik weet uit ervaring hoe vreselijk overtijd lopen is.. Iedereen die hele tijd zegt ben je nou nog niet bevallen, schiet is op etc.. of heb je daar geen last van? Shk: Owww ik vind het zo knap dat jullie je nieuwsgierigheid hebben kunnen bedwingen, en begrijp heel goed dat je wel wil dat t nu begint! Ik gok trouwens op een meisje bij jullie! Mir: Zei t al in t andere topic maar echt een gaaf kamertje! Ja charlie en mamajuul: Hoe is t met jullie? Hier: Maak straks weer buikfoto en zal m dan even plaatsen! Morgen naar vk voor mezelf en morgen word ook T. zijn tong eindelijk gedaan. Ben echt heeeeel zenuwachtig voor allebei! Mijn arme mannetje al na 2 weken pijn laten lijden.. zo sneu
wordt inderdaad erg moe van telefoontjes en whatsapp dagelijks met de vraag: en??? Wordt ook moe van mezelf want zit de hele dag thuis, lopen is pijnlijk en verveel me dood. Alles is klaar en ik kan weinig doen. Morgen maar eens naar de vk en kijken hoe en wat. Ik weet niet of ze in het weekend ook inleiden of dat ik moet wachten tot maandag.
@ zuster; ja het is gelukt met de speen mast ik heb hem nog niet hoeven geven. Emoties gaan op en af. Meestal gaat het goed, maar vanmiddag heb ik met r. mee zitten huilen omdat hij krampjes had.... Jullie veel succes morgen! Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om je kleintje pijn te zien lijden.
Dame spannend hoor, en ik zou gewoon de telefoon uit zetten of desnoods op stil! Zou ook helemaal kriegel worden van die vragen, je hebt genoeg aan jezelf! Hoop dat het toch vanzelf nog komt. Komende nacht volle maan, wie weet... Zus succes vandaag voor jouw en de kleine!!! Lovepeet spannend!!! Ik heb een redelijke nacht gehad, voel me wel alsof door een trein overreden maar heb wel wat uurtjes geslapen volgens mij. Maar ook hele rare dromen gehad... Gister was de kleine mega druk, nu nog niet gevoeld, zal ook wel moe zijn van gister. Gisteravond wat roze draden slijm ipv alleen de melkachtige afscheiding, dus het rommelt...
Hier ook nog niks gebeurd helaas. Voel me kiplekker, op wat harde buiken na geen kramp te bekennen. Hoop dat het wel snel komt nu, maar ik vrees het ergste, beeb vindt het veels te gezellig bij me haha
hier ook nog zwanger aan het wezen hoor. Had eigenlijk een afspraak bij de vk maar die werd afgebeld omdat ze een bevalling tussendoor kreeg. Ben nog steeds aan het wachten op een telefoontje.
Ik ben net wel mijn slijmprop verloren Ik ging toen in bad en las daarna op internet dat dat dus niet meer mag. Denken jullie dat dit heel erg kwaad kan??
@ SHK Ik denk het niet want de meesten vernemen het niet eens dat ze de slijmprop verliezen. Zover ik weet mag je pas niet meer in bad als de vliezen gebroken zijn.
Volgens mij idd wat proudmama al zegt: pas als je vliezen gebroken zijn mag je niet meer in bad. Nou meiden, jullie houden ons wel erg lang in spanning!! Waar blijven die baby's???
Inderdaad Mir! Tjah, ik vraag me ook af waar de baby blijft. Morgen de uitgerekende datum! Misschien toch vriendlief maar ff lief aankijken vanavond?
hier ook nog geen tekenen van een baby morgenochtend weer naar de vk en vrees dat ze me weer gaat strippen. Meteen maar overleggen hoe en wanneer het inleiden gaat. Begint me echt zwaar te vallen nu.
Dat geloof ik best Dame. Ik ben morgen uitgerekend en ik heb het al niet meer. Ik slaap niet meer en mijn rug en bekken doen zon zeer. Tegen de tijd dat ik moet bevallen heb ik vast geen sprankje energie meer.