Dankj e, Lotje ! Voorlopig niet veel nieuws... dus ik jaag me neit meer op ... Hihi, plons de kikker jeugdsentiment
snelle update hier, afgelopen nacht om 1.08 uur is onze kleine meid dan eindelijk geboren ! Helemaal gezond met een gewicht van 3500 gr. Het Was een sneltrein, zal later mijn verhaal doen. Lijstje kan weer bijgewerkt worden nu maar even wat slaap zien te pakken en op adem komen.
Geboren: 17/04/13 - Lolsmurf - 27 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 0 dagen 18/04/13 - Sinfidel - 28 jaar- JONGEN & MEISJE - Bij 36 weken en 2 dagen 19/04/13 - Floral - 22 jaar - MEISJE - Bij 37 weken en 1 dag 22/04/13 - Nenny - 23 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 3 dagen 26/04/13 - Riverr - 26 jaar - JONGEN - Bij 38 weken en 4 dagen 27/04/13 - Lotje02 -31 jaar - JONGEN - Bij 37 weken en 5 dagen 29/04/13 - Yunami - 24 jaar - MEISJE - Bij 39 weken en 2 dagen 30/04/13 - Ytest - 25 jaar - [COLOR=Magenta]MEISJE [/COLOR]- Bij 39 weken en 1 dag 30/04/13 - SandraBenjamin - 34 jaar- [COLOR=DeepSkyBlue]JONGEN [/COLOR]- Bij 39 weken en 5 dagen [COLOR=black][COLOR=black][B][COLOR=black][B]01/05/13[/B] - NienT - 26 jaar - [/COLOR][COLOR=deepskyblue]JONGEN[COLOR=Black] - Bij 38 weken en 4 dagen[/COLOR] [/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR]03/05/13 - Within - 24 jaar -JONGEN- Bij 39 weken en 0 dagen 05/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 2 dagen 09/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar - JONGEN - Bij 41 weken en 1 dag 13/05/13 - Charlie - 30 jaar - JONGEN - Bij 39 weken en 0 dagen [COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black]15/05/13 - DNA86 - 27 jaar - [COLOR=Magenta]MEISJE [COLOR=Black]-Bij 39 weken en 5 dagen[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR] [COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black][COLOR=Magenta][COLOR=Black][I][COLOR=black][COLOR=black][B][B]16/05/13 -[/B] MamaJulia - 29 jaar -[/B][/COLOR][/COLOR][/I][I][COLOR=black][COLOR=black][B][I][COLOR=black][COLOR=black][B] [COLOR=magenta]MEISJE [COLOR=Black]- Bij 40 weken en 2 dagen[/COLOR] [COLOR=Black][B]17/05/13[/B] - Aora - 32 jaar - [/COLOR][COLOR=DeepSkyBlue]JONGEN [/COLOR][COLOR=Black]- Bij 40 weken en 0 dagen [/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black][COLOR=Magenta][COLOR=Black][I][COLOR=black][COLOR=black][B][I][COLOR=black][COLOR=black][B][COLOR=magenta][COLOR=Black][I][COLOR=black][COLOR=black][B][I][COLOR=black][COLOR=black][B][COLOR=magenta][I][COLOR=black][COLOR=black][B][B][COLOR=black]27/05/13[/COLOR][/B][COLOR=black] - Dame - 27 jaar - [/COLOR][COLOR=magenta]MEISJE [COLOR=Black]- Bij 41 weken en 4 dagen[/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR] [/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR] Uitgerekende datum: 23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING 25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE 31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE 05/06/13 - Mir81 - 32 jaar - 1e - JONGEN 10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e - MEISJE
Jeeej gefeliciteerd Dame! Geniet van al het moois! Nou, nu is het mijn beurt dan! Hoop dat hij/zij snel komt nu.
Jaa dame gefeliciteerd! Eindelijk! Shk en lovepeet nu jullie wondertekens! Enne het kan niet anders dan mir is bevallen.. Ze is op geen enkel topic actief meer geweest en ze was er altijd! Inneminne: hoe is t nu met sm? Duim voor je uren! Hier vandaag gelijk de hele dag voor t eerst alleen met t. Vl. Moet tot 1.00 werken dus word wat. Natuurlijk was juist vannacht t al vanaf 05.00 klaar wakker dus ik ben nu al moe wel heb ik alla yunami daar gebruik van genaakt: hondje uitgelaten, wasje erin, woonkamer schoonmaken en alles opruimen.. En dat allemaal voor half tien. Waar zon kleintje al niet goed voor is zo de uk badderen, vanmiddag eerst bezoek en daarna maar weer luiers halen.. Wat vliegen die dingen er doorheen zeg! Vanavond misschien uiteten met sm en uk.. Maar even kijken of ik nog puf heb dan haha. Fijne bevaldag iedereen, het zonnetje schijnt dus vanavond lees ik allemaal geboorte berichten
Jemig zus heb je m'n ocd afgepakt? Veel succes en plezier vandaag en ook aan je rust denken he Trouwens, bij bol.com heb je nu 6 pakken pampers voor 40 euro, dat is 6,67 per pak!! Goedkoop dus Ik hoef komende maand de deur niet meer uit voor pampers hihi.
Gefeliciteerd Dame!! Eindelijk mag je gaan genieten van de kleine meid. Julia: pff wat een heftig verhaal zeg! En ondanks alles, toch nog zó positief! Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van de kleine! Ik ga je een pm sturen voor de naam. Ik ben stiekem heeeeel blij dat ik bevallen ben voor alle verhalen uit! pfff als ik het nog een keer meot doen, ben ik volgens mij een stuk minder ontspannen. Yunami: thnx vooor de tip! Ik ga eens kijken naar de pampers op bol.com. meestal zit maat 1 er niet bij. dames die bevallen zijn: hoe gaat het met jullie buiken? Ik heb echt het idee dat ik stil sta met afvallen. Ik kan helaas nog steeds mijn normale kleding niet goed aan. Het past wel, maar zit niet mooi. En door de borstvoeding zijn mijn borsten ook groter waardoor vestjes niet dicht kunnen. deze foto's zijn: 37 weken zwanger en 3 weken na de bevalling.
deze is van vanmorgen, 5,5 week na de bevalling. De foto in het groene shirtje is van 4 weken zwanger
Floral ik herken t passen Vd kleding maar niet mooi zitten maar al te goed! Zo frustrerend! Ik vond mijn bevalling zo mee vallen dat ik niet meer nog een keer durf want zo soepel kan het geen twee keer gaan...
Dame gefeliciteerd!! Wat zul je opgelucht zijn, en wat heerlijk dat je meisje er eindelijk is!! yunami thnx voor de bol com tip, ik ga straks bestellen! Mir hoe gaattie bij jou??? Ik reageer mobiel, net alles gelezen nu alweer de helft vergeten, nog net zo dement als tijdens zwangerschap. E kwam gisteravond om de paar uur. Vanmorgen alweer om de paar uur. Ook veel huilen door krampjes. straks komt de wijkverpleegkundige, kan ik even vragen hoe of wat. Vraag me af waar die krampjes toch vandaan komen. Floral, dat ziet er toch goed uit? Buik is zo groot geweest, heeft wel even tijd nodig om te herstellen. Na geboorte dochter is mijn figuur trouwens wel veranderd hoor, nooit meer t zelfde geworden, vooral buik is zacht gebleven. Mja, das niet bij iedereen zo, sommigen zijn na de bevalling weer poepie strak Yunami , dapper dat je naar sportschool gaat! hoe doe je dat met S?
Floral, snap trouwens wel dat t balen is. Ik loop nu ook nog in mn positiebroek, bij dochter kon ik na 2wk weer eigen kleding aan. Durf t nu niet, te pijnlijk met de wond nog. Heb je ook kleding die normaal iets te groot is? Wellicht dat dat tijdelijk een optie is? Wie wil hier eigenlijk nog meer kinderen? En wanneer er weer voor gaan?
@ Charlie: Q heeft vandaag ook veel last van krampjes. Vind ik zo zielig he, en je kunt er niet veel tegen doen. Wij willen nog een tweede kindje, maar die staat nog niet meteen op de planning. Eerst Q even een verwend enig kind laten zijn haha. Misschien over een jaartje of 2?
@Floral, ja we hadden het al over de buiken en vetjes gehad we zitten een beetje in hetzelfde schuitje haha. @Zustertje, jij/jullie willen dus ook niet voor een 2e gaan begrijp ik? @Charlie, ik ga pas over 2 weken na de 6 weken controle bij de vk . Ik ga sporten op momenten dat mijn man thuis is, de sportschool is 7 dagen in de week geopend en heeft mega brede openingstijden dus dat moet goedkomen . Willen jullie nog meer kids of houden jullie het bij 2? Hier weer een buikfoto van mij, niet heel veel verschil en ik loop met 4 weken nog altijd in positie mode . Mijn billen en benen zijn ook een stuk breder geworden dus mijn eigen maat 36 pas ik echt niet... zit nu toch echt wel op een maat 40 en daar heb ik geen kleding van... Dus ik hoop dat de sportschool snel z'n vruchten afwerpt maar de intentie is om 3x per week te gaan dus dat moet vast goed komen. Ik ben er nog steeds vol van overtuigd dat ik geen 2e kind wil. Ben dol op S en echt immens gelukkig dat zeker, maar ik voel me ook gewoon echt compleet nu als gezin.
Ik zeg zie die ronde billen yunami menig squattend meisje is er jaloers op haha nee zonder dollen begrijp t heel goed dat je snel weer wil sporten.. Ik wil ook mijn figuur terug! Maar ga t zonder sportschool doen... Ga t zelf proberen met lopen, skaten, buikspieroefenigen.. Maar aangezien ik denk dat dat maanden gaat duren ga ik toch van de week maar even shoppen.. Want die paar shirtjes die wijd zitten nu is ook niet alles en ik ga echt niet met strakke shirts aanlopen nu.. Wij wilden echt percee er maar 1. Waren we helemaal van overtuigd etc maar na mijn easy bevalling en als ik kijk hoe snel alles gaat met t denk ik dat ik over paar jaar toch weer ervoor val.. En voelt vriendlief daar nu echt helemaal niets voor haha! Maar ik zou pas voor een tweede gaan als t 4 is.
Hoi, ik was dus vanochtend bij de gynaecoloog in het ZH en ze hebben even gekeken naar vruchtwater (was in orde) en ze heeft weer getoucheerd. Sinds het strippen van gisteren toch wel een en ander veranderd zei ze. Ze kon namelijk lezen op mijn zwangerschapskaart dat ik gisteren nog geen verkorting en rijping baarmoedermond had en nu wel Ook had ik nu ruim 2 cm ipv 1. Mocht het niet doorzetten dan staat er in ieder geval een afspraak geboekt voor a.s. donderdag 30 mei 07:30 uur om in het ziekenhuis de vliezen te breken en te beginnen met inleiden. Ik ben dan precies 41wk. Ze zei wel (zelfs 2x) dat ze heeeeel verbaasd zou zijn als beeb zich niet vanzelf aanmeldt voor de donderdag. Soo we'll see We wachten weer af. Wel fijn dat er nu een einddatum is.
@Zustertje, ik zet even tot vanavond een foto van mij in bikini pre zwangerschap erop... deprimerend gewoon... en dat ga ik never nooit niet terug krijgen, alleen hopelijk een versie daarvan met tijgerprint.. AARGH! Adem in... adem uit... lol. Ben benieuwd of jullie tzt voor een 2e gaan ! @Shk, Spannend zeg!! Er is dus wel echt wat bezig! Ben benieuwd of het doorzet! Nou ik dus pré zwangerschap en vandaag.... (haal ik er vanavond weer vanaf)