Ja mir! Gefeliciteerd! En wat een prachtnaam haha! We hebben iig dezelfde smaak zal de naam biet vergeten haha! Doe rustig aan en geniet van je mannetje! Voor allemaal: hebben jullie ook Facebook? Ben benieuwd naar de foto's en updates van alle ukjes.. Als jullie willen pb me dan! Goede nacht allemaal!
@Mir, daar ben je weer!! Wij hebben jou ook gemist! Van harte gefeliciteerd met je kereltje en oei wat heb je een heftige bevalling achter de rug denk ik. Ben benieuwd naar je verhaal! Fijn dat je ventje het zo goed doet! Rust maar goed uit en ik zal het lijstje updaten, ik heb terug gerekend en ik kom op 38 weken en 4 dagen klopt dat? @Facebook, jaaa ik heb 3 dames op fb van hier maar dat mogen er van mij gerust meer worden hoor!! Dus voor de social media beesten onder ons stuur me gerust een pb! (ik heb dan wel weinig foto's van S erop momenteel maar ik kan ze altijd door sturen via een prive bericht via fb ) Trouwens, als er meerdere dames op fb zitten, kunnen we ook een prive (afgesloten) groep daar maken, dan kan ik zeker foto's plaatsen want niemand die het dan ziet behalve jullie
Geboren: 17/04/13 - Lolsmurf - 27 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 0 dagen 18/04/13 - Sinfidel - 28 jaar- JONGEN & MEISJE - Bij 36 weken en 2 dagen 19/04/13 - Floral - 22 jaar - MEISJE - Bij 37 weken en 1 dag 22/04/13 - Nenny - 23 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 3 dagen 26/04/13 - Riverr - 26 jaar - JONGEN - Bij 38 weken en 4 dagen 27/04/13 - Lotje02 -31 jaar - JONGEN - Bij 37 weken en 5 dagen 29/04/13 - Yunami - 24 jaar - MEISJE - Bij 39 weken en 2 dagen 30/04/13 - Ytest - 25 jaar - [COLOR=Magenta]MEISJE [/COLOR]- Bij 39 weken en 1 dag 30/04/13 - SandraBenjamin - 34 jaar- [COLOR=DeepSkyBlue]JONGEN [/COLOR]- Bij 39 weken en 5 dagen [COLOR=black][COLOR=black][B][COLOR=black][B]01/05/13[/B] - NienT - 26 jaar - [/COLOR][COLOR=deepskyblue]JONGEN[COLOR=Black] - Bij 38 weken en 4 dagen[/COLOR] [/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR]03/05/13 - Within - 24 jaar -JONGEN- Bij 39 weken en 0 dagen 05/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 2 dagen 09/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar - JONGEN - Bij 41 weken en 1 dag 13/05/13 - Charlie - 30 jaar - JONGEN - Bij 39 weken en 0 dagen [COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black]15/05/13 - DNA86 - 27 jaar - [COLOR=Magenta]MEISJE [COLOR=Black]-Bij 39 weken en 5 dagen[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR] [COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black][COLOR=Magenta][COLOR=Black][I][COLOR=black][COLOR=black][B][B]16/05/13 -[/B] MamaJulia - 29 jaar -[/B][/COLOR][/COLOR][/I][I][COLOR=black][COLOR=black][B][I][COLOR=black][COLOR=black][B] [COLOR=magenta]MEISJE [COLOR=Black]- Bij 40 weken en 2 dagen[/COLOR] [COLOR=Black][B]17/05/13[/B] - Aora - 32 jaar - [/COLOR][COLOR=DeepSkyBlue]JONGEN [/COLOR][COLOR=Black]- Bij 40 weken en 0 dagen[/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR] 26/05/13 - Mir81 - 32 jaar - JONGEN - Bij 38 weken en 4 dagen [COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black][COLOR=Magenta][COLOR=Black][I][COLOR=black][COLOR=black][B][I][COLOR=black][COLOR=black][B][COLOR=magenta][COLOR=Black][I][COLOR=black][COLOR=black][B][I][COLOR=black][COLOR=black][B][COLOR=magenta][I][COLOR=black][COLOR=black][B][B][COLOR=black]27/05/13[/COLOR][/B][COLOR=black] - Dame - 27 jaar - [/COLOR][COLOR=magenta]MEISJE [COLOR=Black]- Bij 41 weken en 4 dagen[/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR] Uitgerekende datum: 23/05/13 - Shk - 28 jaar - 1e - VERRASSING 25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE 31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - 2e - MEISJE 10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e - MEISJE
@Mir GEFELICITEERD!!! Zo leuk! Fijn om te horen dat je inmiddels safe&sound bent meid, laat je lekker verwennen. En ik dig die naam, moeders Mir&Zus Zo grappig dat er hier in deze 'mei maand groep' zoveel oerhollandsche namen geboren worden. De Ricardo's, Lorenzo's, Sharina's en Sabrina's en ga zo maar door zijn ver te zoeken hier.. Of ben ik nu te voorbarig SHK, proudmama, lovepeet en inneminne? Overigens zal ik niet oordelen over een naam want smaken verschillen, het is tot nu toe alleen heel opvallend Ik wil ook pb voor een facebookgroep, leuk!
@yunami Goed idee van zon prive groep! Is er al een groep en waar moet ik me dan aanmelden? @MJ Hier komt wel een Hollandse naam. Een naam die je niet vaak hoort. Althans niet in onze omgeving.
@Mir Gefeliciteerd en een leuke naam!!!! Geniet lekker samen! Morgen naar de vk strippen! Weet niet echt wat ik er van moet verwachten en geloof ook niet echt in de werking.
Haha nou de naam Thijs hadden wij vanaf 16 weken.. Toen stond die in de 40 van gegeven aan kinderen.. Wij kende niemand die zo heette en had nog nooit patiëntje ( ben kinderverpleekudige) gehad die zo heette. Nu na mij hier in t dorp( Zaandam is fictief) in de 2 weken na mij nog 2 Thijs en geboren en zelfs in t forum nu 1! De naam stijgt ineens in aanzien haha! Dus in een naam die je niet heel vaak hoort geloof ik niet meer haha!
Dames heb sinds 02:00 uur spontaan weeen. Typisch weer, de nacht voor mijn inleidingsafspraak bij zh...keep you posted. Ik ga nu maar vk bellen wat te doen.
@ Mir: gefeliciteerd met jullie zoon! Genieten! @ shk: wow spannend! Inderdaad typisch ja Go for it!!! @ Facebook: ben ook geïnteresseerd!
Mir: gefeliciteerd! Leuke naam ook en wel erg toevallig 2x een Thijs! Klinkt als een heftige bevalling, maar fijn dat het nu goed gaat! Laat je maar lekker verwennen. @ shk: zet 'm op meid!!! @ proudmama: succes! Ik hoop dat het helpt. @fb: ik wil ook meedoen!
Ik heb iedereen een pb gestuurd en ik ga NU een groep aanmaken, als jullie me ff toevoegen kan ik jullie uitnodigen voor de groep! @SHK, heel veel succes meid, zet hem op!! @Hollandse naam, ja wij 2 franse namen, maar de 1e is ook erg populair in nederland dat wel
@shk: zet hem op! En Indd toevallig! Zie je vaak hè! Toi toi toi meid! Fb: klopt het dat de berichtjes wel in t nieuwsoverzicht staan? Maar alleen bij die aan de groep zitten? Niet bij mijn andere vrienden?