Oef katheters, die heb ik ook 1 gehad tijdens de bevalling, net voor het persen... brrr wat was dat naar!!! Manlief vroeg laatst wat pijnlijker was, de tattoo op mn ribben of de weeën... ik weet werkelijk waar niet wat ik erger vond lol! Ik heb geen idee of mijn pijngrens hoger is, vrees van niet. En idd, fb is tof! Hadden we al veul eerder moeten doen hihi!
Ja dat hadden we veel eerder moeten doen! Hier ook een katheter gehad, maar ik heb er niet echt heel veel van gemerkt geloof ik... Kan het me niet eend meer echt herinneren. Geen idee of je pijngrens hoger wordt. Toen ik net bv gaf heb ik wel tegen vl gezegd dat ik liever nog weeen had dan dat ik bv gaf. Ik heb ooit m'n elleboog uit de kom gehad toen ik van m'n paard viel en ik weet niet welke pijn erger was. Weeën zijn een hele andere pijn dan al die andere dingen. En je weet dan dat er iets aan zit te komen waar je al zolang op wacht en zo benieuwd naar bent.
Goeie morgen lovepeet! Kom je ook bij de fb club? En was het voor jou niet de dag vandaag?? Zo ja heel veel succes! Zo nee.. Dan hoop ik dat t jou dag word!
Goedemorgen ladies! Effe snel reageren nu Q nog ligt te maffen @ katheter: ook gehad, maar niets van gevoeld (lang leve de epidurale ) @ pijngrens: nou ik denk niet dat die van mij is verhoogd sinds de weeën. Borstvoeding geven was zo veel pijnlijker dan de weeën vond ik @ badje: Q vindt gewassen worden vreselijk, maar eens ze dan lekker in het warme water dobbert geniet ze er wel van en komt ze helemaal tot rust. @ Facebook: ja heel erg leuk! Hulde aan Yunami
Stuur even je echte naam naar yunami dan komt t goed! Ik moet ook zeggen dat ik vele malen ergere dingen heb meegemaakt dan de weeën.. Of ik ben t nu al vergeten haha!
@DNA, S vindt het badje ook vreselijk en wordt ook rustig in het water, maar ze moet er vooral niet langer dan enkele minuutjes in liggen dan vindt ze het weer niet leuk @Lovepeet, succes! En goeiesmorgens allemaal!
Grappig dat jullie dat anders ervaren. Ach, het is niet voor niets dat ik om pijnbestrijding gilde met die monsterlijke weeen van mij denk ik dan maar.. Oh en over badderen; neemt iemand van jullie de kleine mee onder de douche? Ik wil dat zo graag proberen, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat het beste aan kan pakken. Tips?!
Ik wil het wel gaan doen, maar pas als ze steviger is. Ik was dan van plan een plastic klapstoel mee te nemen en daar gewoon op te gaan zitten met haar, manlief mag dan klaar staan met de badcape enzo om haar over te nemen en aan te kleden. Wij doen sowieso het badje altijd samen dus straks met douchen ook. Als ze rechtop kan zitten haal ik zo'n douche bad geval zodat madame echt gewoon lekker in bad kan met speeltjes etc.
Haha wat grappig, t vind badderen heerlijk! Ligt soms 20 minuten te badderen voor die er klaar mee is!
@Peet: Hoe gaat het??? R. vindt in bad gaan ook niet geweldig. Even in het warme water vindt ie wel leuk, maar hij heeft er ook weer snel genoeg van. Vriendlief wil ook graag met hem douchen, maar wij vinden het ook een beetje eng. Vooral omdat ze dan zo glad worden.
Zooo ben ff achter de pc gekropen om even rustig mijn verhaal te kunnen typen Gisteren moesten we naar de verloskundige voor controle en strippen (ahhh pijnlijk!!). Maar omdat ik vond dat de baby minder bewoog als anders konden we gelijk door naar het ziekenhuis voor een CTG en Echo bij de gynaecoloog. Tijdens de CTG begon het ineens te rommelen en dat was goed te voelen ook. Ik moest er een uur aan liggen en daarna moest ik naar de poli naar de gynaecoloog voor een echo onderzoek. Bij de gynaecoloog bleek het zo druk te zjin dat we anderhalf uur(!) moesten wachtten. In deze anderhalf uur zakte het gerommel ook weer weg (grrrrrr!!!). Op de echo was te zien dat alles goed was (genoeg vruchtwater en goede doorstroming van de navelstreng) en de baby bewoog goed en de CTG was ook goed. Weer gerustgesteld dus, en vandaag helemaal want ze is vandaag wel weer goed aanwezig gelukkig. Morgen komt de vk weer hier om weer te strippen en dan hopen dat het DAN WEL doorzet, en anders word ik dinsdag ingeleid. Ben er best flauw van nu!
Oh hier vanaf dag 1 dat navelstompje eraf viel ook met hem gedoucht! We wisselen bad en douche af. Vriend staat buiten met badcape en droogt hem af. Ik heb hem trouwens beet zoals je hem de fles geeft.. Douche straal alleen niet hoog want dan komt al t water in zijn gezicht.. Hier is t goed gegaan en vond het niet eng ofzo! Gewoon proberen dus manajulia! Ben benieuwd hoe het gegaan is en hoe je t vond!
Meid ook hier: heel veel succes! Hoop dat strippen werkt dan of nog beter dat het vannacht begint! Wel bizar trouwens dat je zo lang moest wachten.. Echt artsen... Je zou ze toch..
Goeiemorgen! Een BVvraagje... wanneer hebben jullie je borstvoedingsbeha's gekocht? Vanaf hoeveel weken ongeveer? Kwestie dat ik neit te vroeg koop en vervolgens met gigantische borsten zit die er niet in kunnen Proudmama, ik hoop dat het dit weekend doorzet !! Dan hoef je niet opnieuw te strippen ! xx