Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaJulia

    MamaJulia Bekend lid

    11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik heb uiteindelijk in de zevende maand een goede BV beha gekocht omdat ik m'n andere beha's allemaal echt niet meer paste. Moet alleen wel zeggen dat die nu niet heeeeel lekker meer zit. Maar goed, met bombonella's maat Gigantisch zit geeneen beha echt lekker. Dan zitten je borsten namelijk gewoon niet lekker. Althans, bij mij niet..
     
  2. Lotje02

    Lotje02 Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ Inneminne: ik heb ook rond de 7e maand een voedingsbh gekocht, ook puur omdat m'n andere bh's opeens echt niet meer pasten. De vrouw in de winkel raadde me aan om een van de goedkoopste te nemen omdat ik niet wist of en hoe ze nog zouden groeien.
    Inmiddels kan ik mijn voedingsbh wel weer aan, maar van de beugels krijg ik pijnlijke rode plekken, dus ik loop nu in voedingstopjes. Maar wat Mj al zegt; eigenlijk zit niks echt lekker nu.
     
  3. Inneminne

    Inneminne Bekend lid

    24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    't Is hier kalmpjes ...
     
  4. zustertje12345

    zustertje12345 Bekend lid

    12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Nou inderdaad! Er word nu flink gekletst in het mei mama topic. Staat onder de mama's.. Weet geen link te plaatsen.. Anders kom je daar mee kletsen.. zijn dezelfde mensen.. ooit begonnen door mamajulia.. maar nu op 2 na is iedereen bevallen dus merendeel zit daar over de ukkies te kletsen.. Hoeft niet mag natuurlijk wel;)

    Proudmama en lovepeet.. geen nieuws van jullie vandaag betekend dit dat jullie aan t werpen zijn? Hoop het zo!

    Mir en Shk hoe is het met jullie en met jullie kleintjes?

    Inneminne over bv beha's weet ik niks.. ik moet zeggen heb altijd gewoon normale beugelbeha's gedragen ook na de bevalling alleen cupje groter.. maar ik geef dan ook geen borstvoeding;)
    Hoe is het verder nu? Sm al met ontslag uit het zh? Jij alles een plekje kunnen geven?
     
  5. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @0zustertje
    ik ben gister avond bevallen van een dochter a.lina 2146 gram en 47 cm.
    we moeten nog blijven ... ik tot maandag en a.lina weten we niet omdat ze aan de erg kleine kan is ..
    ik heb alleen een schaaf wondje overgehouden aan de bevalling.
    ik had geen ruggeprik maar een pomp.
    vanaf de eerste gevoelde wee om 2 uur.
    tot aan de geboorte is het goed gegaan .. a
    lleen dat ze zo klein was was een erg grote verassing
     
  6. zustertje12345

    zustertje12345 Bekend lid

    12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Lovepeet: Van harte gefeliciteerd!
    En inderdaad wat is ze klein.. ze hebben geen idee hoe dit komt? Hopelijk groeit ze snel en kan ze snel mee naar huis!


    Hoe vind grote zus het?
    En wat fijn dat je alleen schaafwondje hebt en dat het qua pijn zo goed is gegaan!

    Hou je ons op de hoogte?
     
  7. Charlie

    Charlie Actief lid

    7 dec 2012
    454
    1
    16
    Lovepeet: gefeliciteerd, wat heerlijk voor jullie!! Ze is inderdaad klein (dysmatuur??), hopelijk mag ze idd gauw mee naar huis!

    Inneminne: ik kocht tijdens zwangerschap een meegroeibeha van de Hema, en nu met de bv heb ik voedingsbeha's. Heb wel 90D, terwijl ik normaal 80b en soms 80c heb. Die 90 vd Hema staat volgens mij gelijk aan 80 in andere winkels.
    Hoe dan ook, hij bevalt prima! En is goedkoop!
     
  8. Yunami

    Yunami Bekend lid

    25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
  9. Yunami

    Yunami Bekend lid

    25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Geboren:
    17/04/13 - Lolsmurf - 27 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 0 dagen
    18/04/13 - Sinfidel - 28 jaar- JONGEN & MEISJE - Bij 36 weken en 2 dagen
    19/04/13 - Floral - 22 jaar - MEISJE - Bij 37 weken en 1 dag

    22/04/13 - Nenny - 23 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 3 dagen
    26/04/13 - Riverr - 26 jaar - JONGEN - Bij 38 weken en 4 dagen
    27/04/13 - Lotje02 -31 jaar - JONGEN - Bij 37 weken en 5 dagen
    29/04/13 - Yunami - 24 jaar - MEISJE - Bij 39 weken en 2 dagen
    30/04/13 - Ytest - 25 jaar - [COLOR=Magenta]MEISJE [/COLOR]- Bij 39 weken en 1 dag
    30/04/13 - SandraBenjamin - 34 jaar- [COLOR=DeepSkyBlue]JONGEN [/COLOR]- Bij 39 weken en 5 dagen

    [COLOR=black][COLOR=black][B][COLOR=black][B]01/05/13[/B] - NienT - 26 jaar - [/COLOR][COLOR=deepskyblue]JONGEN[COLOR=Black] - Bij 38 weken en 4 dagen[/COLOR]
    [/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR]
    03/05/13 - Within - 24 jaar -
    JONGEN- Bij 39 weken en 0 dagen
    05/05/13 - Milan2009 - 26 jaar - MEISJE - Bij 38 weken en 2 dagen
    09/05/13 - Zustertje12345 - 24 jaar - JONGEN - Bij 41 weken en 1 dag
    13/05/13 - Charlie - 30 jaar - JONGEN - Bij 39 weken en 0 dagen
    [COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black]15/05/13 - DNA86 - 27 jaar - [COLOR=Magenta]MEISJE [COLOR=Black]-Bij 39 weken en 5 dagen[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR]
    [COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black][COLOR=Magenta][COLOR=Black][I][COLOR=black][COLOR=black][B][B]16/05/13 -[/B] MamaJulia - 29 jaar -[/B][/COLOR][/COLOR][/I][I][COLOR=black][COLOR=black][B][I][COLOR=black][COLOR=black][B] [COLOR=magenta]MEISJE [COLOR=Black]- Bij 40 weken en 2 dagen[/COLOR]
    [COLOR=Black][B]17/05/13[/B] - Aora - 32 jaar - [/COLOR][COLOR=DeepSkyBlue]JONGEN [/COLOR][COLOR=Black]- Bij 40 weken en 0 dagen[/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR]

    26/05/13 - Mir81 - 32 jaar - JONGEN - Bij 38 weken en 4 dagen
    [COLOR=black][B][COLOR=deepskyblue][COLOR=Black][COLOR=Magenta][COLOR=Black][I][COLOR=black][COLOR=black][B][I][COLOR=black][COLOR=black][B][COLOR=magenta][COLOR=Black][I][COLOR=black][COLOR=black][B][I][COLOR=black][COLOR=black][B][COLOR=magenta][I][COLOR=black][COLOR=black][B][B][COLOR=black]27/05/13[/COLOR][/B][COLOR=black] - Dame - 27 jaar - [/COLOR][COLOR=magenta]MEISJE [COLOR=Black]- Bij 41 weken en 4 dagen[/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR]
    30/05/13 - Shk - 28 jaar - MEISJE - Bij 41 weken en 0 dagen
    31/05/13 - Lovepeet - 22 jaar - MEISJE - Bij 40 weken en 0 dagen

    Uitgerekende datum:
    25/05/13 - ProudMama90 - 23 jaar - 1e - MEISJE
    10/08/13 - (ex-meibuikje) Inneminne - 28 jaar - 1e
    - MEISJE
     
  10. ProudMama90

    ProudMama90 Actief lid

    28 jan 2013
    209
    0
    0
    Hier alles nog rustig. Vandaag voor de tweede keer gestript maar ook geen effect.
     
  11. Yunami

    Yunami Bekend lid

    25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Wie weet zet het vanavond/vannacht door, ik duim er voor!
     
  12. MamaJulia

    MamaJulia Bekend lid

    11 okt 2012
    719
    0
    0
    Opph Peet, gefeliciteerd!! Even schrikken, zo'n inimini of niet? Hoop dat alles goed met haar is en dat jullie snel naar huis mogen. Super dat de bevalling zo voorspoedig ging meid!

    Enneh, de eer is aan jou Proudmama! En aan jou daarna natuurlijk Inneminne, maar dat duurt nog effies :)
     
  13. DNA86

    DNA86 Actief lid

    25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Lovepeet: gefeliciteeeeerd met jullie kleine meisje! Hopelijk mogen jullie snel samen naar huis :)

    @ ProudMama: hopelijk niet lang meer voor jou!
     
  14. Lotje02

    Lotje02 Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ peet: gefeliciteerd met jullie dochter!! Ik hoop dat jullie snel samen naar huis mogen!

    @ proudmama:nou jij nog, kom op meid!!
     
  15. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    yunami ik ben natuurlijk wel ingeleid? :):)
    hoe dat komt dat ze zo klein is?
    idd dysmatuurtje..
    haar navelstreng zat niet goed bevestigd aan de placenta vaardoor zei maar amper voeding binnenkreeg ..
    tis een wonder eigenlijk dat ze nog leeft..
    ze was nog geen 5 minuten geboren lag ze der hand op te eten van de honger...
    ze drink ook goed ll om 9 uur weten we weer hoeveel ze weegt..
    haar glucose houd ze prima o pijl
     
  16. Inneminne

    Inneminne Bekend lid

    24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Proficiat Lovepeet !! En oef dat nu wel goed drinkt hé !
    Raar dat de gynae dat niet gezien heeft op echo's en zo...

    Meimama'sclub, ik blijf nog even hangen hier, totdat proudmama bevallen is :)

    BEha's : heb zelf 2 meegroeibeha's, niet uit Hema. 't Zijn erg goeie, ze hebben wel wat gekost... maar als een beha niet goed zit dan voel ik me niet zo gemakkelijk en relaxed.
    Ik ga wachten om beha te kopen tot als het hier koopjesmaand is :) en ik wil er graag van Mammae : Mammae Soft Mammae, de borstvoedingsbeha voor de aantrekkelijke mama : Mammae, de borstvoedingsbeha voor de aantrekkelijke mama
    In zo'n softversie kan je ook goed slapen, denk ik...

    Gisteren nog wat slaappakjes gekocht in H&M en wat verzorgingsproductjes !
    Moet nog matrassen hebben en eens bij een vriendin langs voor wat gerief en dan ben ik bijna klaar :D
    Als er nog tips zijn (producten/spullen die je super vindt en waar je niet zonder kan) geef maar :D

    Oh en een muziekmobieltje, dat moet ik ook nog vinden :)
     
  17. Lotje02

    Lotje02 Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ peet: jeetje. Dat is wel schrikken! Gelukkig is het goed gegaan en fijn dat ze wil eten, dan komt het vast goed.

    @ Inneminne: wij kunnen niet zonder wikkeldeken. Robin woont er zowat in! En genoeg spuugdoekjes, hydrofielen en rompertjes! Ik dacht dat ik daar overal teveel van had, maar volgens mij heb je die nooit genoeg!
     
  18. Yunami

    Yunami Bekend lid

    25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Lovepeet, owja was ik ff vergeten hihi! En wat eng joh dat de navelstreng niet goed vast zat aan de placenta, wat een sterke dame dan dat ze het gehaald heeft! Gelukkig maar!

    @Inneminne, zozo dat klinkt goed zeg! Lekker geshopt dus!
     
  19. zustertje12345

    zustertje12345 Bekend lid

    12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Jeetje lovepeet wat een bizar verhaal! Hoe kunnen E dat gemist hebben?
    Was ze stabiel gebleven in gewicht? En hoe is t met jou nu?

    Inneminne: echt een aanrader vind Ilse tummytub! Hadden m niet maar Kraamzorg Raadde het ons aan. Kinderen ontspannen hier veel beter in omdat ze zo kunnen liggen als in de baarmoeder!

    Oh en ik had 12 hydrofielen maar daar heb ik er nog 6 van bij moeten kopen om niet elke dag hydrofielen te hoeven wassen. Je gebruikt ze zoveel! 1 voor bed, 1 voor wagen, 1 voor box, 1 op randje aankleedkussen, 2 voor badderen. En als ze dan spugen dan nog meer.. Dus echt heeeel veel van inslaan!

    En zelfde geld inderdaad zoals lotje zegt voor spuugdoekjes! En als je speen gaat gebruiken meerdere want ze vallen nogal snel en dan moet je steeds uitkoken met meerdere geef je gewoon een nieuwe en 1x per dag alles uitkoken.

    En hier ook swaddle me! Ook een aanrader!
    En voor in huis te hebben de infacol. Darmkrampjes beginnen vaak s avonds als de apotheek niet meer open is.. Ti's dan fijn om het al in huis te hebben!
     
  20. Yunami

    Yunami Bekend lid

    25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Wij hebben washandjes nog bij moeten halen, denk dat we er nu een stuk of 8 hebben, dit omdat madame nog wel eens plast tijdens het wassen. Hydrofiel luiers hebben we niet bijgekocht omdat we toch iedere dag wassen dus daar redden we het net mee.

    Flesjes hadden we te veel, we hadden de starters set van avent, en uiteindelijk maar 1 klein flesje gebruikt en nu zitten we inmiddels aan de grote flessen, die gebruiken we wel beiden om het steriliseren niet continue direct in de ochtend te hoeven te doen.
     

Deel Deze Pagina