Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja ik schrok er zelf een beetje van hoor haha, heb een ruime week in een joggingbroek gelopen omdat ik mezelf een beetje blegh voelde. Erg moe en suf en lichtelijk chagerijnig. Vannacht heerlijk geslagen en alles van de afgelopen week is weg! Dus weer helemaal top.

2. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Mevrouw S
    Bedoel je deze : meegroeibeha - HEMA

Ze hebben mijn maat niet :s 75D :s niet leuk... maar zal eens de 80 D moeten proberen hé

Snelle reactie, morgen zal ik eens grondiger reageren...
    Thanx !

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Riverr: Da's al een mooi buikje!! Geen wonder dat je je niet lekker voelde...hihi, dat moest natuurlijk flink groeien. Fijn dat het nu beter gaat.

@Yunami: Ik ga het rijden ook heel erg missen hoor, maar voorlopig nog ff genieten.

Wij gaan het nieuws vanmiddag aan mijn ouders vertellen. Ik heb een doosje met 2 kleine schoentjes en een gedichtje voor ze. Ben nu al zenuwachtig.........

4. flotsje

flotsje Niet meer actief

spannend lotje!

ik ben ziek.. ondertemperatuur van 34,3.. gisteren huisarts gebeld.. warm houden en rust nemen en verder niets.. vind het direct een beetje eng.. hoop dat met beebje alles goed is!

5. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Oei flotsje, is idd eng... warm badje kan misschien helpen ??
    ik duim voor je kleintje hoor!

6. flotsje

flotsje Niet meer actief

dankjewel! kan ook rein een griepje zijn maar toch... ik verlies geen bloed.. en heb geen buikpijn dus dat is een goed teken.. maar blijft eng... huisarts begon ook gelijk over een mk.. en dat daar nu toch niks aan te doen zou zijn als dat zo is... mijn temp gaat nu weer beter en mijn man hoeft gelukkig pas om 17 ur weg vandaag.. dus kan lekker op de bank liggen... en ben blij dat ik bij jullie mijn verhaal kwijt kan!

7. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    #407 shk, 22 sep 2012
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012
    Hoi, net vernomen dat ik zwanger ben en ben heel erg blij. Het wordt ons 1e kindje 1e keer raak!
    Uitgerekend op 24 mei volgens de calculator. Aan mijn buik niks te zien alleen nog.. Maar ik zit nu op pas 5/6 weken.

Alleen wat gevoelige borsten, verder niks! Ben benieuwd wanneer ik iets ga merken. Als er wat te zien is zal ik jullie op de hoogte houden.

8. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Yunami, ooh ambetant hé die borsten !!

Mevr S, heb ondertussen zo’n meegroeibh gekocht, 80D aangezien ze geen 75D hadden… welke tops bedoel je? Kan je eventueel de link geven, dan kan ik eens kijken ;) Bedankt allesinds… mijn gewone bh is voorlopig terug braaf, samen met mijn borstbeen…

Mopperkonijn, wat een dromen, dacht even dat het echt was… jakkie… nog even doorbijten het is snel 1 oktober… en voor mij 4 oktober ;) maar hoe dichter het komt, hoe langer het lijkt te duren hé !!

Ytest, wat een leuke echo ! hihi, een zwangerschapsbel… hm ik weet dat dat jaren geleden super populair was, maar denk zelf niet dat ik het ga doen. We luisteren toch zoveel naar muziek, dat het met de paplepel ingegoten zal worden !

River, wat een buikje heb jij al ! Zou ik beter ook doen, taille meten, dan weet ik hoe en wat ;) Heb ook indruk dat onderbuik lichtjes verandert bij mij :D

Lotje, spannend, laat zeker weten hoe de reactie was… :D

Flosje, is het al beter??

SHK, Proficiat !!

Vlinder, zo leuk, hartje gehoord, ik wil dat ook ! Moet nog geduld hebben tot 4 oktober… Heb ook gezien dat mijn man dan de avond werkt, hopelijk kan hij wisselen, anders moet hij maar in verplegeruniform even binnenspringen (hij werkt in het ziekenhuis waar ook mijn afspraak met de gynae is)

Ikzelf heb meer buikkrampjes, dus er zal wel wat groei zijn in dat onderbuikje.. had deze morgen, in bed, een stevige kramp, maar geen bloedverlies, dus dat is ok… voorlopig geen andere symptomen, ik voel me goed… keel is ook beter :D en mijn hongerigheid is niet meer zo overdreven erg :)

9. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Mopperkonijn, ohhh ik heb ook van die vreselijke dromen, om gek van te worden. Heb begrepen dat het de hele zwangerschap kan blijven pffffttt...

@Ytest, wat fijn dat de echo goed was... Ik kan ook niet wachten...

@Lotje, en hoe reageerden je ouders? Waren ze blij?

@Riverr, mooi buikje ook al hoor! En super leuk jurkje, komt je buikje mooi in uit! Kan niet wachten om te shoppen:D

@Inneminne, heb ook zo'n last van mijn borsten en nog niet iets gevonden waardoor het minder wordt. Normaal ga ik regelmatig met de fiets naar mijn werk maar nu pak ik de auto. Zo'n meegroei-bh zit wel veel lekkerder maar is niet minder pijnlijk helaas... Als je iets weet hoor ik het graag!

@Flotsje, hoe is het nu met je? Zou het ook eng vinden... Hopelijk voel je je nu iets beter!

@All, hier een paar dagen weggeweest met mijn ouders. We lopen het Pieterpad, ging prima maar ben helemaal gesloopt nu... Nog 5 nachtjes slapen dan hebben we eindelijk de echo en weten we of we er 1 of 2 krijgen, spannend:D
    Verder gaat alles prima, krijgen al heel veel kaartjes. Iedereen weet het inmiddels, hoeven we niet eens zelf te doen hihi, en leeft erg met ons mee...

10. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Sunshine, ik heb vandaag zo'n bh van de hema aan, 80D, normaal ben ik een 75D, maar ze zit redelijk goed, deze... 't is nog wennen, ik ben meestal beugelbh's gewoon... ik ga ook eens rondkijken bij prémaman, ik weet niet of ze dat in Nederland hebben :s

rare droom heb ik vannacht ook gehad... maar heb dat wel iets vaker...

11. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Ola, sunshine, zouden het er 2 kunnen zijn ??

12. Knibbel85

Knibbel85 Lid

12 jul 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shk, wat leuk, gefeliciteerd!! Fijn dat je je goed voelt!
    @lotje en en en? Hoe reageerden je ouders? Ik ben benieuwd!

Dan heb ik nog een vraagje: sinds een paar dagen wordt mijn buikpijn alleen maar erger, ik kan soms ook niet voelen of darmkrampen zijn of menstruatiepijn zeg maar... Heeft iemand dit ook? Echt vervelend, ik denk dat ik de huisarts toch maar ff bel morgen, of is dat onzin?

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Dag Knibbel,

Ik had het gisteren ook, vandaag niet... Gisteren vooral 's morgens nog een stevige steek gehad, 's avonds bruinverlies (iets donkerder, oud bloed)... maar ik maak me voorlopig geen zorgen.
    Als het inderdaad verergert, dan zou ik de huisarts zeker bellen.
    Groetjes!

14. Knibbel85

Knibbel85 Lid

12 jul 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Inneminne,
    Dankjewel! Het gaat nu wel weer gelukkig. Hopelijk heb ik er morgen geen last meer van op het werk of vannacht. Ik werd vannacht gewoon wakker van de pijn. Ik las ergens ook dat je baarmoeder twee keer zo groot wordt in deze tijd dus misschien ook wel logisch als je dat voelt ;)

15. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Heb ik ook gehad en is geen pretje :x
    Een lekker warme kruik meenemen het bed in en thee drinken doet echt wonderen :)

Ik lees morgen weer bij, heb vandaag echt veel ingehaald qua school en ben echt te gesloopt (mijn energie was dit weekend al te laag voor woorden) ;)

16. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Wel bij mij zijn de krampjes nog niet zo erg... allez ik voel het wel, maar het valt mee... dan krijg ik het gevoel : aha, er gebeurt wat ! Heb voor de rest geen erge kwalen, dus ja... dan ben ik al eens content met een kramp ;)
    Hup hup een rustige werkweek gewenst...

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik ben zo jaloers op die nu al mooie buikjes :D

18. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Jeeeee wat een buikjes al. Hier nog niet hoor.

19. Tuthola

Tuthola Lid

23 jul 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dames toch! Wauwie zeg :) Nou ik ben zwanger van mijn eerste en 13 weken maar nog geen buik te zien hoor :(

20. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    sinds vorige week is mijn buikomvang 1,5 cm gegroeid, maar nog niet genoeg om te kunnen zien (voor buitenstaanders) op een foto.

Deel Deze Pagina