Mei 2013 Buiken (Foto's!)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik mag 8 oktober, nog 2 weekjes wachten dus. dat is dan mijn eerste echo...
    Gewoon lekker rustig aan doen mopperkonijn. Ook al is dat heel moeilijk....

2. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    He meiden,

fijn te lezen dat alles goed gaat en ik zag mooie echos wouw!!

hier gaat ook alles goed, lekker moe :D

3. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi meiden,

Ik was lekker er even tussenuit... Verassing van manlief, dus vandaar even geen reactie! Maar ik ga vanaf vandaag weer meelezen.. Ik mag dalijk voor de Combinatietest dus ben super nerveus...:D

Inneminne, ik zie de bh niet online staan, dus ik maak dalijk een foto van de bandeautop die ik het weekend gekocht heb... Ben er nu al dol op!!:D

Groetjes xxx

4. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik dacht dat de combinatietest pas rond de 12 weken kon? Ik zie dat je nu iets meer als 8 weken bent.

5. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Ja zoiets las ik inderdaad ook in de folder hier. Ik heb hem op 11/12 weken, al hebben we al half besloten het niet te doen.. :p

6. pom77

pom77 Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Hier gelukkig de erge buikpijn weggebleven. Wel af en toe krampen en winden, zijn echt mijn darmen dus, das duidelijk.
    Net vk gebeld en echo gepland voor 11-10, fijn dat dan de onzekerheid voorbij is. Al blijft er natuurlijk een kans dat het met een kloppend hartje alsnog niet goed gaat maar daar ga ik maar niet vanuit.

Vandaag precies 6 weken en zoals ik al een beetje vermoedde begint de misselijkheid te komen, het is niet eens echt misselijk, meer een onbestendig gevoel, geen trek en als je denkt 'ben ik misselijk?' voel ik me ook prompt misselijk. Lijkt soms ook wel tussen mijn oren te zitten.....

Net lekker op MP positiebroeken gezocht, denk dat ik er over een paar weken wel aan moet, zit allemaal strak nu en niet lekker maar meer door het opgeblazen gevoel ;).

Wel alles bijgelezen maar reageer later nog, nu ff stand rust :)

7. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Oh fijn zeg dat het weggebleven is en ook leuk dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken :)

Geniet van je rust :)

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff ben even zo boos op manlief. echo was gepland na veel heen en weer bellen of hij wel kon. Belt hij net dat hij dan een cursus heeft die hij even 'vergeten' was. en dat moet ie dan melden op mijn werk, waar ik alles nog even stil wil houden tot na die echo.

Heb hem mooi zelf laten bellen. Nu heb ik dus op 9 oktober de echo.... Maar bah, wat ben ik nu boos en verdrietig....

9. pom77

pom77 Niet meer actief

@yunami, mooie echo meid, gefeliciteerd! Waarom gaan jullie niet voor de combinatietest als ik vragen mag? Wij zijn nog hard aan het nadenken, denk dat we het wel doen.

@Andere meiden, sterkte met de moeheid/misselijkheid/bekkenklachten/slapeloosheid en hormonen, over 7,5 maand krijg je er iets moois voor terug :p.

10. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    #450 Yunami, 25 sep 2012
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
    @Happy2013, he wat naar... Ik zou ook flink pissig zijn denk ik :(

@Pom77, Dankjewel! Tja in eerste instantie wilde ik wel, mijn partner niet. Mijn partner werkt in de zorg (ouderen en gehandicapten) en heeft dus engelen geduld. Hij is van mening dat het ons kind is ongeacht wat en zou dus niet willen dat er vervolgstappen komen etc. Ik ben daar zelf minder een held in, maar als ik ga kijken dat we beiden (momenteel) nog net 23 zijn en dus absoluut niet binnen de risico's vallen daarmee en we ook absoluut geen 'afwijkingen' binnen de families hebben is de kans dat ons kindje iets heeft/krijgt minimaal. Dan zou het echt 'pech' zijn.
    Ik moet er daarnaast ook echt niet aan denken om mijn zwangerschap af te breken mocht het toch zo zijn.
    Ik denk er niet te veel aan want onze kans is zo ontzettend laag dus hoop gewoon dat alles goed loopt :)

11. pom77

pom77 Niet meer actief

Snap ik helemaal! Bij mijn andere 3 kinderen (toen was ik 23-26 en 28 jaar) ook nooit bang voor geweest, en was het zo dan was het zo. Maar nu ben ik 35, vriendlief 38 en dit wordt zijn eerste en enige kindje, daarom neigen we er wel heel erg naar.....moeilijk hoor!

12. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Hoi Happy, bij ons doen ze dat niet moeders voor moeders...wist al wat het was, maar nog niks van gehoord hier in België, toch nog niet over aangesproken...

Seg voor welk woord is iig een afkorting?

Yunami, idd spannend, ik ben héél benieuwd, nog even wachten :s

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
  14. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Happy, idd niet leuk ! Mijn man moet werken wanneer ik naar de gynae moet... misschien kan hij nog wisselen, ach we zien wel hé
    maar die echo komt er, niet getreurd èè

15. pom77

pom77 Niet meer actief

in ieder geval, hou van snel typen :)

16. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
  17. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Lieve meiden,

Ga morgen ff reageren hoor maar krijg zo visite...

Wij hebben vandaag de echo gehad en een mooi kloppend hartje gehoord!!!!!!!!:D:D:D:D:D Zijn helemaal blij...
    We weten alleen nog steeds niet of het er 1 of 2 zijn, de arts dacht in eerste instantie 1 maar toen ze verder ging kijken konden het er toch 2 zijn. Over twee weken weer echo:D

Omdat ze vrijdag overboekt waren mochten we vanmiddag al komen, hoe vervelend hihi:D

18. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Haha, sunshine ! Zo leuk !! geniet ervan hoor !

19. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Combinatietest mag worden gedaan vanaf 9 weken tot 14 weken :D ik ben om precies te zijn vandaag 9 weken en 3 dagen... Ik loop dus een week en 2 dagen voor op de banner...

Inneminne ik had de foto gezien:D... Ik ga morgen een foto maken van die bandeautop... Lijkt me trouwens ook een fijne BH

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    heb hier geloof ik nog nooit wat gezet maar ben een mei 2012 mama en vind t zo leuk jullie groei te zien... hele mooie buiken meiden!!

Deel Deze Pagina