@Sunshine81, leuk zeg van je echo en ben reuze benieuwd of je er een of twee krijgt @MevrS, goh dat wist ik helemaal niet dat je al over de 9 weken zit Leuk! @Priscilla4, bedankt
Hoera ik mag me hier ook melden! Ben (waarschijnlijk) 26mei uitgerekend! Ben blij om te zien dat ik niet de enige ben met al een aardig buikje. Was echt bang dat er een 6ling in zou zitten ofzo haha M'n buik groeit zo vreselijk hard.. Het is al zo zichtbaar, dat ondanks dat ik een wijde werkblouse aan had, m'n baas vroeg of ik zwanger was! En dat met pas 5 weken..
hallo hallo! hier mag ik mij ook aanmelden! ben uitgeteld op 28 mei en heb volgende week maandag al een vroege echo!!! hier ook al broeken die wat strakker komen te zitten bij mijn buik,maar die wel van mijn billen afzakken het zou normaal zijn dat je al sneller een buikje gaat krijgen bij de volgende kids en dit word voor ons nr 4!!!
Welkom nieuwre meiden!!! @buik: ik was gisteren in de prenatal, en was daar alvast eens aan het kijken naar zwangerschapskleding. Maar toen ik in de spiegel keek snapte ik ineens waarom mijn broeken niet lekker meer zitten... Mijn buik was enorm.... Dus uiteindelijk ook maar gekocht (2 broeken, 1 jurkje en een legging), maar nu durf ik het nog niet aan voor het geval het iemand opvalt dat het zwangerschapskleding is....
welkom nieuwe meiden en heel erg gefeliciteerd!! sunshine gefeliciteerd met de goede echo wat fijn! hier nu 6+5 en voel me prima! over precies 2 weken mag ik ook eindelijk vd echo! *ongeduld*
Welkom LittleAngel22 en Sofie28! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! @Erin79, fijn dat je je zo goed voelt Nog even afwachten hihi
Bedankt! Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Vanochtend de VK gebeld, heb 16 oktober m'n 1e echo. Puur om te kijken of het hartje klopt (ivm m'n miskraam in april) Zie er echt vreselijk tegen op!
Proficiat nieuwtjes ! Priscilla, dankjewel! Hm, misschien ga ik toch eens voor andere beha kijken, maar ik wil er niet teveel geld aan hangen :s
Mevr S; ben eigenlijk benieuwd naar die bandeau... Ben ondertussen naar bh-winkel gegaan alsook naar prémaman (winkel voor toekomstige mama's, mama's en baby's) en geen meegroeibh's.. vreselijk, heb dus uit frustratie dit boek in de boekhandel gekocht : Ik ben zwanger | Standaard Boekhandel Behoorlijk praktisch !! Daarin stond dat je de 1e 3 maanden gerust nog je bh's kan dragen, eventueel een goedkope grotere kopen... alsook in maand 4-6... pas in maand 7-9 zwangerschapsbh's kopen... Voel me soms wat naakt in mijn meegroeibh van de hema... vandaar... Nog steeds vreemde dromen, is blijkbaar ook mogelijk als kwaal, volgens dat boek
Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd! @Happy, 4 flessen?? Komen ze 2x per week bij jullie ophalen dan? Ik heb er 8 per week, hier red ik het niet mee dus heb er 4 extra gekregen... @Combinatietest, ons is het gister ook gevraagd en wij doen het niet. Er werd wel gezegd dat het voor de 10 weken gedaan moest worden. Wat een verschil zeg per z'huis/verloskundige. @MevrS, ben ook benieuwd naar die Bandeau... @Inneminne, bij de hema is ie nu in de aanbieding voor ruim 7 euro en bij Livera heb ik een meegroeibeha gekocht voor 15 euro dus de prijzen vallen mee. Thnx meiden, we zijn echt zooooo blij Het is zo bijzonder om dat hartje te zien kloppen, ik hoop dat de tijd snel gaat en dat jullie het ook snel mogen zien. En dan hebben wij ook snel wat meer duidelijkheid hihi... Vrijdag ga ik lekker shoppen bij de H&M, die hebben zulke leuke kleren en ook nog voor een leuk prijsje
ik ben 18 mei uitgerekend Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die al een buik begint te krijgen. We wilden het nog geheimhouden tot de eerste 3 mnd voorbij zijn maar ik weet niet hoelang dat me nog lukt. Ik heb ergens gelezen dat je bij de tweede zwangerschap sneller een buik krijgt maar weet niet of dit waar is. Ben wel ontzettend moe in tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap, toen was ik vanaf dag 1 misselijk en hield ik niks binnen. Vanaf deze week ben ik vooral s'avonds misselijk. Volgende week mijn eerste afspraak en echo bij de verloskundige, ben benieuwd
welkom alle nieuwe! sorry nog steeds weinig puf om veel te reageren! ben super misselijk! ga vanavond eens proberen een foto te maken van mijn buikje!
Sunshine, ik heb eentje van de hema, maar heb indruk dat nog niet ideaal is.. alsof ie al aan het doorzakken is... Ofwel zijn mijn borsten nog aan het groeien. Heb ook graag stevig stofje, want anders voelt het alsof je een topje als bh draagt, das ook niet leuk... Livera, ken ik niet, zal eens opzoeken...
hallo allemaal. Hier weer wat opgeknapt en gisteren afspraak bij de vk gehad. 10 oktober een termijn echo.. spannend.. nog 2 weken!! alle nieuwe dames welkom! Hier alles goed. Niet veel kwaaltjes.. baart me natuurlijk weer zorgen.. beetje misselijk af en toe. (net ziek geweest natuurlijk) beetje buikpijn (steekjes) en borsten doen nog steeds eerrrg pijn en moe.. Als ik het zo opnoem klinken het wel veel kwaaltjes... hihi.. Maar goed ik pas btw nog wel steeds in mijn eigen bh's maar als ze zo doorgroeien hou ik dat niet tot mnd 7 vol!! Ik kan hier mijn buik bijna met de dag zien groeien naar mijn idee. Mijn kerel maakt vanavond even een foto..!! Dus jullie zien hem wel verschijnen van de week!
Hey meiden, Hier ook niet veel puf om bij te lezen. Ik voel me behoorlijk beroerd, moe, vervelend, koud en misselijk. Vanmorgen zelfs moeten overgeven en de rest van de dag zo'n vaag misselijk gevoel en 'savonds lig ik om 8 uur al te slapen. Gisteravond bij het plassen een paar druppeltjes bloed gehad, dus paniek. Hele nacht slecht geslapen en vanmorgen maar de vk gebeld. Die zei dat het weinig kwaad kan als het bij een beetje blijft. Pff, kan niet wachten tot volgende week vrijdag de echo...
Hoi meiden, Ik hoor dr ook bij, Gefeliciteerd allemaal!! Thank God voor dit topic!! Ik dacht dat ik de enige was die al zo aan het groeien was, maar yeah dus niet :-D Mooie buikjes allemaal hoor! Xx Lucky87
hoi meiden, ook ik ben zwanger en uitgerekend in mei 2013 Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen Ik ben zwanger van mijn derde kindje. heb al een vroege echo gehad wegens een eerdere bbz en gelukkig zit het vruchtje deze keer wel op de goede plaats! Nu dinsdag weer voor een tweede echo maar tot nu toe zag alles er prima uit.
Hoi meiden.. Ook ik ben zwanger en als alles goed gaat eind mei uitgerekend! Voor ons is het de tweede en ben blij om te lezen dat van de meeste hun buik al groeit. Ik heb ook echt al een buikje..zo erg zelfs dat we het toch al hebben verteld aan opa's,oma's, tantes en ooms. Ik zal binnenkort is proberen een foto te plaatsen alleen doe ik alles via mijn smartphone dus moet ff uitvogelen hoe dat moet!
Ik meld me hier ook, alle allemaal! Ik ben voor het eerst zwanger, erg spannend allemaal. Het ergste is nog dat mijn man voor werk in het buitenland zit. Ik ga vanmiddag eerst maar eens een fototoestel kopen, want die heeft hij ook mee (en is ook aan vervanging toe), dan kan ik volgende week m'n 6 wkn buik fotograveren!