Wat een mooie buikjes! Ik ben blij dat ik ooit twee positiebroeken meegenomen heb bij de lidl, die heb ik dus nu als pyamabroek aan en als huisbroek. Zit er in ieder geval geen rand in de weg, onder m'n navel is m'n buikje toch echt wel aanwezig . Woensdag komt de buurvrouw even helpen met foto maken, dan ben ik "6 weken". Heel waarschijnlijk komt m'n man komend weekend naar huis! Joepie! 18 oktober naar de VK, geen idee of ik dan ook een echo krijg...
Hebben jullie dit ook... Ben beetje zorgen aan 't maken... hoop echt dat mijn 1e gynaebezoek goed verloopt. Uiteindelijk al 8 weken ver en ik ben nieuwsgierig om te weten of alles goed is...
@Inneminne... ik heb dat ook... ben zo bezorgd of alles wel goed is... echt slopend die eerste 12 weken...
Mooie buiken Yunami en Flotsje! En voor iedereen... sorry maar ik kan het gewoon echt niet bijhouden op dit topic...het gaat me te snel... Helaas, denk dus dat ik me hier afmeld... Iedereen een geweldige zwangerschap toegewenst!!
Ja hé, Freck, voel me ook zo... opgejaagd... bezorgd ... Hm voor mij gaat het niet te snel, ik kan nog volgen maar ik kom hier dan ook vaak kijken !
@Mir81, wat spannend allemaal Leuk zeg! Meestal krijg je bij een intake bij de VK wel een echo hoorde ik. @Inneminne, heb het ook. Lijkt me helaas heel normaal. @Freck, jammer zeg maar niks is verplicht uiteraard. Jij uiteraard ook een hele goede zwangerschap gewenst mocht ik je niet meer terug zien hier.
Yunami, ben ondertussen al wat gekalmeerd... dankzij zwangere collega... die is al verder dan ik en maakt zich ook steeds zorgen, is blijkbaar iets normaals... en toen werd ik rustig
@Inneminne, gelukkig maar @Mopperkonijn, en en en? Ben reuze benieuwd @Sjoeke, nog een nachtje slapen dus, spannend
Haha het gaat inderdaad erg snel hier Zal ook weer eens een foto maken, krijg zelfs van wildvreemden de vraag hoe ver ik ben Stiekem wel erg leuk... Ja, heb nu twee dagen zw.kleding aan en wil eigenlijk niet meer anders maar ja, moet ik ff wat bijkopen hihi. @Mopperkonijn, hoe was het??????????? @Sjoeke, succes en veel plezier morgen, het is echt zo bijzonder @Mir81, hoe lang is je man weg dan? Volgens mij zou ik daar echt niet tegen kunnen... @Inneminne, ja dat heb ik ook wel alhoewel ik moet zeggen dat ik na al die IUI en IVF/ICSI behandelingen zo blij ben eindelijk zwanger te zijn, ik er niet zoveel bij stil probeer te staan. Voel me ook gewoon goed en echt zwanger dus... Lastig soms he?!
spannend echodames ! Hier stress... heb nogal buikkrampen, straalt uit naar mijn benen... Heb ook hele dag beetje oudbloedverlies gehad... in namiddag eventjes rozigrood... nu voorlopig niks... Maar die krampen hé... Heeft iemand van jullie dit ook. Mag pas donderdag naar gynae... thx
geen ervaring mee, maar voor dit soort dingen kan je altijd bellen he! Liever een keer teveel dan te weinig.
Niet zo'n goed nieuws : Spoed gegaan, op controle bij gynae geweest. Zij spreekt van een dreigend miskraam. 70% kans op miskraam, 30 % niet. Echo gehad, ze zag een mooi rond vruchtzakje van ongeveer 4 weken oud (terwijl ik verder dacht te zijn). Maar voorlopig zagen we geen vruchtje. Ze zei dat ze al vanalles had gezien, dus kan zijn dat goed komt, maar ook niet. Morgen terug op controle. Moet ook soort medicatie erbij nemen. Moet deze week thuisblijven. Het is dus voorlopig afwachten...
Hier alles goed gegaan kleintje is precies aantal gegeven weken! Hartje klopt precies goed. Rn beweegt heerlijk! Flink opgelucht! Inniminie heb je inwendig gehad? Snap niet helemaal als je 8 weken bent kunnen ze toch niet op 4 zetten? Een paar dagrn of week wel. Of begrijp ik het verkeerd?
ja mopper, idd, inwendige gehad. Ziet eruit als vruchtzakje van 4 weken. Ze sprak eventueel van gemiste eisprong al zou me dat verwonderen... Misschien is het niet meer gegroeid, dat kan ook... zien wel dus. Ik berust er een beetje in... Fijn dat het bij jou ok is !